ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نظارت بر بودجه(مرحله چهارم از فرآيند بودجه ريزي در ايران)

    دانلود پاورپوینت با موضوع نظارت بر بودجه(مرحله چهارم از فرآيند بودجه ريزي در ايران) برچسب ها: نظارت بر بودجه در ایرانمراحل اجرای بودجهمراحل تهیه و تنظیم بودجه در ایرانمرحله تهیه و تنظیم و پیشنهاد بودجهسیکل بودجه بندیمراحل تصویب بودجه در…

  • پیشینه و مبانی نظری خود، خودپنداره و خودپنداره بدنی

    پیشینه و مبانی نظری خود، خودپنداره و خودپنداره بدنی دانلود پیشینه و مبانی نظری خود، خودپنداره و خودپنداره بدنی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل / 2 - 1 تعریف خود ، خودپنداره و…

  • تحقیق آموزش نجوم

    تحقیق آموزش نجوم دانلود تحقیق آموزش نجوم دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: تحقیق نجوم، در قالب فایل Word و در 38 صفحه. بخشی از متن فایل: جو ماه نسبت به زمین بسیار رقیق و ناچیز…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه تحقیق تعاریف و مدلهای استراتژی مدیریت دانش (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری مفهوم سازي پياده سازي مديريت دانش,پیشینه پژو,پیشینه تحقیق پیاده‌سازی مدیریت دانش,مبانی تئوریک مدیریت دانش,مبانی نظری ارزيابي عملکرد مديريت دانش,مبانی نظری تحقیق و پیشینه تحقیق تعاریف و مدلهای استراتژی مدیریت دانش (فصل دوم پایان نامه) دانلود فایل اصلی مبانی…

  • مبانی نظری و پیشینه ی تحقیق اختلال افسردگی (فصل 2)

    اختلال,افسردگی,پیشینه,تحقیق,فصل,مبانی,نظری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه ی تحقیق اختلال افسردگی (فصل 2) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال افسردگی و احساس تنهایی (فصل دوم) در 72 صفحه در قالب word , قابل ویرایش…

  • اجرای سازه های فولادی

    اجرای سازه های فولادی دانلود اجرای سازه های فولادی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل اجرای سازه های فولادی 1- فولادهای ساختمانی (روش تهیه فولاد- شکل دادن به فولاد- کارسردوگرم برروی فولاد- انواع فولادها- محسنات ومعایب فولاد)2-…

  • پیشینه و مبانی نظری رضایتمندی تحصیلی

    پیشینه و مبانی نظری رضایتمندی تحصیلی دانلود پیشینه و مبانی نظری رضایتمندی تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایتمندی تحصیلی تعریف رضایتمندی مفهوم رضايتمندي كه به عنوان تابعي از ميزان كامروايي و ارضاي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوهای ارتباطی و رویکرد ارتباطی خانواده (فصل دوم )

    ادبیات نظری الگوهای ارتباطی و رویکرد ارتباطی خانواده,پیشینه پژوهش الگوهای ارتباطی,چارچوب نظری الگوهای ارتباطی و رویکرد ارتباطی خانواده,فصل دوم پایان نامه الگوهای ارتباطی و رویکرد ارتباطی خانواده,مبانی نظری الگوهای ارتباطی و رویکرد ارتباطی خانواده دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • پایان نامه بررسی هتل بانوان در شهر مقدس قم

    بررسی هتل بانوان در شهر مقدس قم,پایان نامه بررسی هتل بانوان در شهر مقدس قم,پایان نامه ساخت هتل بانوان,پایان نامه معماری احداث هتل بانوان,پروژه معماری هتل,دانلود پایان نامه بررسی هتل بانوان در شهر مقدس قم دانلود فایل اصلی پایان نامه…

  • فایل پاورپوینت حمل و نقل عمومی

    فایل پاورپوینت حمل و نقل عمومی برچسب ها: دانلود پاورپوینت حمل و نقل عمومیحمل و نقلپاورپوینت حمل و نقل عمومیUltramپاورپوینت بررسی حمل و نقل عمومیسیستم رکاتوبوس و مینی بوسسیستم های حمل و نقل عمومیحمل و نقل نیمه عمومیپاورپوینت حمل و…

  • تحقیق درمورد مدیریت اداری هنری فایول

    تحقیق درمورد مدیریت اداری هنری فایول برچسب ها: تحقیق درمورد مدیریت اداری هنری فایولنظريه هاي مديريتمديريت علمياصول مديريت علميمديريت اداريرابطه مدير و كاركنان كنترل و نظارت كاركنان مديريت ژاپني و مديريت علوي رفتن به سایت اصلی تحقیق درمورد مدیریت اداری…

  • ادبیات نظری تحقیق خوشه های صنعتی، چرخه حیات خوشه و خوشه ها و نوآوری (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری خوشه های صنعتی,چارچوب نظری خوشه های صنعتی,چرخه حیات خوشه و خوشه ها و نوآوری,فصل دوم پایان نامه خوشه های صنعتی,مبانی نظری چرخه حیات خوشه و خوشه ها و نوآوری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق خوشه های صنعتی،…

  • پاورپوینت قوانين و مقررات شهرسازی

    پاورپوینت آشنایی با قوانين و مقررات شهرسازی,پاورپوینت قوانين و مقررات شهرسازی,دانلود پاورپوینت قوانين و مقررات شهرسازی,شهر و شهرسازی,طرح هاي توسعه شهري,قوانين و مقررات شهرسازی,قوانين و مقررات مربوط به شكل گيري سيما و منظر شهري,نوسازی شهری دانلود فایل اصلی پاورپوینت قوانين…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع آزمون برنامه های کاربردی تحت وب

    دانلود پاورپوینت با موضوع آزمون برنامه های کاربردی تحت وب برچسب ها: انواع نرم افزارهای تحت وبنرم افزارهای تحت وب چیستسیستم های تحت وبدانلود نرم افزار تحت وبنرم افزار های تحت وبآموزش طراحی نرم افزار تحت وبنرم افزار تحت وب…

  • قالب پاورپوینت گلخانه شماره 1

    قالب پاورپوینت گلخانه شماره 1 دانلود قالب پاورپوینت گلخانه شماره 1 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت گلخانه شماره 1 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق افسردگی ورویکردهای آن (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش الگوهای شناختی افسردگی,پيشينه تحقيق تست روانشناسی افسردگی آنلاین,پيشينه نظر,چارچوب نظري کتاب روانشناسی افسردگی,فصل دوم پايان نامه الگوی روان پويشی افسردگی,مباني نظري الگوی زیستی افسردگی,مبانی نظری پیشینه تحقیق افسردگی ورویکردهای آن دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت آناليز و طراحي پي هاي سطحي

    پاورپوینت آناليز و طراحي پي هاي سطحي برچسب ها: دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﻃﺮاﺣﯽ ﭘﯽ ﻫﺎي ﺳﻄﺤﯽ در ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ﻫﺎي ﻣﺘﻌﺎرفآموزش درس مهندسی پیﻇﺮﻓﯿﺖ ﺑﺎرﺑﺮي ﭘﯽ ﻫﺎي ﺳﻄﺤﯽ رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آناليز و طراحي پي هاي سطحي دسته بندي : عمران…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب و یادگیری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب و یادگیری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب و یادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اضطراب ویادگیری پیشینه نظری انواع اضطراب اضطراب…

  • پاورپوینت معماری بادگیر

    پاورپوینت معماری بادگیر دانلود پاورپوینت معماری بادگیر دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بادگیر،در حجم51+77اسلاید(2 پاورپوینت مجزادر مورد بادگیرها)،به همراه یک هدیه ویژه. بخشی از متن: بارزترین روش تهویه طبیعی ساختمان“ باد گیر“ است.…

  • مبانی نظری تحقیق تاریخچه کشاورزی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تاریخچه کشاورزی,پیشینه و مبانی نظری کشاورزی,چارچوب نظری تاریخچه کشاورزی,فصل دوم پایان نامه تاریخچه کشاورزی,مبانی نظری تاریخچه کشاورزی دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق تاریخچه کشاورزی (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری تحقیق تاریخچه…

  • پاورپوینت اختصاصات ماهی قزل آلا

    پاورپوینت اختصاصات ماهی قزل آلا برچسب ها: پاورپوینت اختصاصات ماهی قزل آلاارجحیت پرورش ماهی قزل آلا محیط زیست طبیعی قزل آلا رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اختصاصات ماهی قزل آلا دسته بندي : دام و طیور جزئیات و دریافت گزارش…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی مرکز توانبخشی معلولین

    برنامه فیزیکی طراحی مرکز توانبخشی معلولین,پایان نامه معماري طراحی مرکز توانبخشی معلولین,رساله معماري طراحی مرکز توانبخشی معلولین,طراحی معماری مرکز توانبخ,ظوابط و استانداردهای طراحی مرکز توانبخشی معلولین,مطالعات معماري طراحی مرکز توانبخشی معلولین دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی مرکز…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق بيش فعالي و رفتارهای تکانشی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق بيش فعالي و رفتارهای تکانشی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق بيش فعالي و رفتارهای تکانشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اختلال کم توجهی بیش فعالی اختلال کم…

  • پاورپوینت در مورد تفسیر سوره نصر

    پاورپوینت در مورد تفسیر سوره نصر دانلود پاورپوینت در مورد تفسیر سوره نصر دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل     سوره نصر در مدینه نازل شده و داراى 3 آیه است و در آن بشارت…

  • رساله معماری طراحی باغ کتاب

    پایان نامه با موضوع رساله معماری طراحی کتابخانه عمومی,پایان نامه رساله معماری طراحی باغ کتاب,دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی دانلود فایل اصلی رساله معماری طراحی باغ کتاب از سایت دانلود فایل دانلود پایان…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید چراغ جلو خودرو

    دانلود طرح توجیهی چراغ ماشین,طرح توجیهی تولید چراغ خودرو,طرح توجیهی و کارآفرینی تولید چراغ جلو خودرو,طرح تولید چراغ خودرو,طرح کارافرینی تولید لامپ ماشین,طرح کسب و کار تولید چراغ ماشین,کارآفرینی ساخت چراغ اتومبیل,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی و…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق توفیق در تجارت

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق توفیق در تجارت دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق توفیق در تجارت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توفیق در تجارت 2 - 2 - 2 . انواع هوش چندگانه کدامند…

  • پاورپوینت موتورهای توربو شافت

    پاورپوینت موتورهای توربو شافت دانلود پاورپوینت موتورهای توربو شافت دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت موتورهای توربو شافت ، در حجم 31 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: توربوشفت (به انگلیسی: Turboshaft)‏ نوعی…

  • پیشینه و مبانی نظری اعتیاد به اینترنت

    پیشینه و مبانی نظری اعتیاد به اینترنت دانلود پیشینه و مبانی نظری اعتیاد به اینترنت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - پیشینه نظری تحقیق ( پایه های نظری ) 9…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت سازماني

    پیشینه و مبانی نظری سلامت سازماني دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت سازماني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت سازماني تاريخچه سلامت سازماني اصطلاح " سلامت سازماني " نخستين بار در سال 1969…

  • پاورپوینت بازارهای مصرف و رفتار خرید مصرف کننده

    پاورپوینت بازارهای مصرف و رفتار خرید مصرف کننده برچسب ها: رفتار مصرف کنندهعوامل موثر بر رفتار مصرف کنندهرفتار مصرف کننده pdfتعریف قصد خرید مصرف کنندهرفتار مصرف کنندهpptعوامل موثر بر رفتار مصرف کننده pdfانواع رفتار خرید مصرف کنندهپرسشنامه قصد خرید مصرف…

  • پاورپوینت استان فارس

    پاورپوینت استان فارس برچسب ها: بزرگترین شهرستان استان فارس از نظر وسعتنقشه استان فارسجدول فاصله شهرهای استان فارسکوچکترین شهرستان استان فارس از نظر وسعتشهری در استان فارس در جدول مدرناز شهرهای استان فارس در جدولانهاستان فارس مقصدهاشهرهای شمالی استان فارس…

  • بررسی رابطه ی بین سرمایه ی فکری وفرهنگ سازمانی دربانک

    بررسی رابطه ی بین سرمایه ی فکری وفرهنگ سازمانی دربانک برچسب ها: پایان نامه بررسی رابطه ی بین سرمایه ی فکری وفرهنگ سازمانی دربانکپروژه بررسی رابطه ی بین سرمایه ی فکری وفرهنگ سازمانی دربانک رفتن به سایت اصلی بررسی رابطه…

  • پاورپوینت کاربردهای روان‌شناسی در شطرنج

    پاورپوینت کاربردهای روان‌شناسی در شطرنج برچسب ها: پاورپوینت کاربردهای روان‌شناسی در شطرنجشطرنج و کودکنقش و عملکرد مهره‌ها در ذهن کودکاننقش روان‌شناسی در ورزش حرفه‌ایراهبردهای عملی برای افزایش قدرت تصمیم گیریشطرنج و تکنولوژی‌های روان‌شناختی نوین رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کاربردهای…

  • پاورپوینت سوختگي ها

    پاورپوینت سوختگي ها برچسب ها: عفونت در سوختگیتعریف سوختگیپمادهای سوختگیشستشوی زخم سوختگیسوختگی چند درصد باعث مرگ میشودعلت خارش زخم سوختگیسوختگی درجه دو در کودکانآنتی بیوتیک خوراکی برای سوختگی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سوختگي ها دسته بندي : پزشکی جزئیات…