ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت چوب مایع

    پاورپوینت چوب مایع برچسب ها: دانلودپاورپوینت چوب مایعچوب مایعآشنایی با کاربرد چوب مایع در دکوراسیون ساختمانمتریالی جدید در صنعت ساختمان و دکوراسیونپاورپوینت کاربرد چوب مایع در ساختمانARBOFORMپاورپوینت چوب مایعپاورپوینت آشنایی با چوب مایعکاربرد چوب مایع در ساختمان رفتن به سایت…

  • جزوه دستنویس و ترجمه درس داده کاوی - دکتر مجید خلیلیان

    09358978227,Data mining,دانلود جزوه Data mining,دانلود جزوه داده کاوی,دانلود جزوه دکتر خلیلیان,دانلود جزوه نرم افزار کامپیوتر,دکتر مجید خلیلیان,مجید خلیلیان دانلود فایل اصلی جزوه دستنویس و ترجمه درس داده کاوی - دکتر مجید خلیلیان از سایت دانلود فایل عنوان جزوه : جزوه دستنویس…

  • پاورپوینت دستور زبان فارسی

    پاورپوینت دستور زبان فارسی برچسب ها: واج=شعرنثرصوت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت دستور زبان فارسی دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل پاورپوینت دستور زبان فارسی دانشكده علوم انساني  گروه زبان و ادبيات فارسيمولف : دکتر حسن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بازاریابی رابطه مند فهرست مطالب : تلاش های رابطه مند :…

  • مبانی نظری و پیشینه ارتباط بین اصول ارگونومی و استرس

    مبانی نظری و پیشینه ارتباط بین اصول ارگونومی و استرس دانلود مبانی نظری و پیشینه ارتباط بین اصول ارگونومی و استرس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه : 15 2 - 1 -…

  • پاورپوینت بررسي مقايسه اي الگوهاي مقابله با استرس در معتادان خود معرف به مركز آموزشي درماني فارابي ب

    پاورپوینت بررسي مقايسه اي الگوهاي مقابله با استرس در معتادان خود معرف به مركز آموزشي درماني فارابي ب برچسب ها: پاورپوینت بررسي مقايسه اي الگوهاي مقابله با استرس در معتادان خود معرف به مركز آموزشي درماني فارابي با افراد سالمفراوانی…

  • تاثير كاربرد تكنولوژ‍ي اطلاعات بر عملکرد سازمان تامين اجتماعي

    تاثير كاربرد تكنولوژ‍ي اطلاعات بر عملکرد سازمان تامين اجتماعي برچسب ها: تکنولوژي اطلاعات ارزيابي عملکرد مديريت اطلاعات سازمان تامين اجتماعي کارفرمايانپایان نامه تاثير كاربرد تكنولوژ‍ي اطلاعات بر عملکرد سازمان تامين اجتماعي رفتن به سایت اصلی تاثير كاربرد تكنولوژ‍ي اطلاعات بر…

  • بررسي تأثير آموزش مادران بر مبناي نظريه دلبستگي بر كاهش اضطراب كودكان

    بررسي تأثير آموزش مادران بر مبناي نظريه دلبستگي بر كاهش اضطراب كودكان برچسب ها: بررسي تأثير آموزش مادران بر مبناي نظريه دلبستگي بر كاهش اضطراب كودكاننظریه های دلبستگیتحقیق كاهش اضطراب كودكاناضطراب کودکان pdfمقاله اضطراب کودکاناضطراب در کودکان دبستانیانواع اضطراب در…

  • تحقیق بررسی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی استان گیلان با استفاده از مدل DEA

    پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمانها,پایان نامه بررسی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اج,پروژه ارزیابی عملکرد سازمانها با استفاده از مدل DEA,تحقیق بررسی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی استان گیلان با استفاده از مدل DEA,تحقیق عملکرد سازمانها دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت پرسشنامه کارگاه

    پاورپوینت پرسشنامه کارگاه برچسب ها: پاورپوینت پرسشنامه کارگاه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت پرسشنامه کارگاه دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت پرسشنامه کارگاهقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:34قسمتی از پاورپوینتپرسشنامهپرسشنامه حاوي مجموعه اي از سئوالات است…

  • پاورپوینت تحلیل هتل - 48 اسلاید

    پاورپوینت تحلیل هتل - 48 اسلاید برچسب ها: دانلود پاورپوینت تحلیل هتلتحلیل هتلبررسی و تحلیل هتلهتل نارنجستان نورHoteL PuertA America Madridپاورپوینت آشنایی با هتلپاورپوینت تحلیل هتلHOTEL رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تحلیل هتل - 48 اسلاید دسته بندي : معماری…

  • پاورپوینت بررسی نظام اجتماعی در ساختار شهرهای ایران

    پاورپوینت بررسی نظام اجتماعی در ساختار شهرهای ایران برچسب ها: بررسی نظام اجتماعی در ساختار شهرهای ایرانتاثیر نهادهای اجتماعی بر شکل شهر در پیش از اسلاموضعیت سیاسی اجتماعی شهرهای پس از اسلاماستقلال شهر از حکومتویژگی های بارز دوره صفویخود اتکایی…

  • پاورپوینت بررسی مدل کمی لاوری در شهرسازی

    آشنایی با مدل کمی لاوری,بررسی مدل کمی لاوری در شهرسازی,پاورپوینت بررسی مدل کمی لاوری در شهرسازی,پاورپوینت مدل کمی لاوری,پاورپوینت مدل های کمی در شهرسازی,دانلود پاورپوینت بررسی مدل کمی لاوری در شهرسازی,مدل کمی لاوری,مدل های کمی در شهرسازی دانلود فایل اصلی…

  • پروژه مالی شناسایی و تحقیق در مورد چرخه انبار و ورود و خروج کالا در شرکت

    پروژه,پروژه مالی,حسابداری,دانشگاه آزاد,رفاه,زنجیره,شناسایی و تحقیق در مورد چرخه انبار و ورود و خروج کالا در شرکت,فروشگاه,کارشناسی,مالی دانلود فایل اصلی پروژه مالی شناسایی و تحقیق در مورد چرخه انبار و ورود و خروج کالا در شرکت از سایت دانلود فایل پروژه…

  • پاورپوینت راهکارهای فروش در شرایط بازاردشوار

    پاورپوینت راهکارهای فروش در شرایط بازاردشوار برچسب ها: مقاله بازاریابی در شرایط رکود اقتصادیفروش در شرایط بحرانکسب و کار موفق در دوران رکودفروش در شرایط بحرانیافزایش فروش در زمان رکوداستراتژی فروش در شرایط بحرانیراهکارهایی برای فروش بیشتراستراتژی بازاریابی در شرایط…

  • پرسشنامه انگیزش ریاضی دانش‌آموزان

    پرسشنامه انگیزش ریاضی دانش‌آموزان دانلود پرسشنامه انگیزش ریاضی دانش‌آموزان دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه علاقه به ریاضی ردیف سؤالات خیلی زیاد زیاد کم خیلی کم اصلاٌ 1 درس ریاضی تا چه حد برای شما…

  • پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس هفتم

    پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس هفتم برچسب ها: پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس هفتم دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مخشخصات فایلعنوان: پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس…

  • استفاده از دانش روانشناسی در فضای کار

    دانش روانشناسی دانلود فایل اصلی استفاده از دانش روانشناسی در فضای کار از سایت دانلود فایل تحقیق استفاده از دانش روانشناسی در فضای کار در حجم 28 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست مطالب زیر:انتظارات…

  • پاورپوینت کامپیوترهای قابل پوشیدن

    پاورپوینت کامپیوترهای قابل پوشیدن دانلود پاورپوینت کامپیوترهای قابل پوشیدن دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کامپیوترهای قابل پوشیدن ، در حجم 84 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: از mainframe ها تا…

  • پاورپوینت انواع قدرت

    پاورپوینت انواع قدرت برچسب ها: انواع قدرت در سازمانانواع قدرت سیاسیانواع قدرت سازمانیقدرت یعنی چهانواع قدرت در ورزشتعریف قدرت در سازمانتعريف قدرتتعریف قدرت در مدیریت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت انواع قدرت دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت…

  • دانلود مثال های کاربردی با لوگو در صنعت

    دانلود برنامه های مفید با لوگو,دانلود مثال ها,دانلود مثال های کاربردی با لوگو در صنعت,دانلود مثال های کاربردی لوگو,دانلود مدار نقشه های لوگو,دانلود نقشه ها و مدارات فرمان با لوگو,دانلود نقشه های کاربردی با لوگو,مثال های کاربردی با لوگو در…

  • طرح توجیهی تولید گیاهان و گلهای کاغذی و زینتی در گلخانه

    توجیه اقتصادی درآمد پرورش گل,دانلود پروژه کارافرینی پرورش گل و گیاه,دانلود طرح توجیهی گلخانه 94,طرح تجاري پرورش گل و گياهان زينتي,طرح توجیهی احداث گلخانه گلهای زینتی,طرح توجیهی پرورش گل و گیاهان کاغذی,طرح کسب و کار پرورش گل رز,گلخانه گل رز…

  • پیشینه و مبانی نظری اختلال شخصیت و نوجوانی

    پیشینه و مبانی نظری اختلال شخصیت و نوجوانی دانلود پیشینه و مبانی نظری اختلال شخصیت و نوجوانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری اختلال شخصیت ونوجوانی تاريخچة نوجواني : براي قرن ها…

  • طرح توجیهی احداث شرکت تولیدی روغن نباتي جامد به ميزان 3000 تن در سال

    پروژه کارافرینی تولید روغن,دانلود پروژه کارافرینی احداث کار,دانلود طرح توجیهی احداث شرکت تولیدی روغن نباتي,طرح توجیهی تولید روغن جامد,طرح کسب و کار تصفیه و بسته بندی روغن نباتی,کارافرینی تولید روغن نباتی,کارافرینی هزینه احداث کارخانه روغن نباتی دانلود فایل اصلی طرح…

  • پاورپوینت موتورهاي هيدروژني

    پاورپوینت موتورهاي هيدروژني برچسب ها: پاورپوینت موتورهاي هيدروژني رفتن به سایت اصلی پاورپوینت موتورهاي هيدروژني دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت موتورهاي هيدروژني قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 39قسمتی از پاورپوینتهيدروژن، يكي از فراوان‌ترين عناصر…

  • پیشینه تحقیق توانبخشی

    پیشینه تحقیق توانبخشی دانلود پیشینه تحقیق توانبخشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توانبخشی ﻃﺒﻖﮔﺰارش ﺳﺎزﻣﺎن ﺟﻬﺎﻧﻲ ﺑﻬﺪاﺷﺖ ( WHO ) ﻳﺎ ﺣﺪود 10درﺻﺪ ﺟﻤﻌﻴﺖ ﺟﻬﺎن ( 650 میلیون نفر ) دﭼﺎر ﻧﻮﻋﻲ ﻣﻌﻠﻮﻟﻴﺖ…

  • پیشینه و مبانی نظری کنترل کیفیت و مدل تعالی سازمانی

    پیشینه و مبانی نظری کنترل کیفیت و مدل تعالی سازمانی دانلود پیشینه و مبانی نظری کنترل کیفیت و مدل تعالی سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق کنترل کیفیت ومدل…

  • بررسي رابطه بين عقاید نسنجیده و ميزان اضطراب در دانشجويان پسر

    اضطراب,عقاید نسنجیده دانلود فایل اصلی بررسي رابطه بين عقاید نسنجیده و ميزان اضطراب در دانشجويان پسر از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي رابطه بين عقاید  نسنجیده و ميزان اضطراب در دانشجويان پسر و دختر در حجم 80 صفحه و در…

  • دانلود مقاله بررسی جایگاه فرایند طراحی معماری پارامتریک در رویکردهای خطی و غیرخطی

    اصول معماری پارامتریک,دانلود مقاله بررسی جایگاه فرایند طراحی معماری پارامتریک در رویکردهای خطی و غیرخطی,فرایند طراحی پارامتریک,فرایند طراحی خطی,فرایند طراحی غیرخطی,معماران سبک پارامتریک,معماری پارامتریک pdf,معماری پارامتریک در ایران,مقاله معم دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی جایگاه فرایند طراحی معماری پارامتریک…

  • پاورپوینت دیوارها در ساختمان

    پاورپوینت دیوارها در ساختمان برچسب ها: پاورپوینت انواع دیواردیوار آجریدیوار بتنیدیوار پیش ساختهدیوار ساختماندیوار برشینکات اجرایی دیوار در ساختمان هادیوار جداکنندهدیوار خاکیپانل سه بعدیپاورپوینت معرفی دیوارپاورپوینت دیوار ساختمانیپاورپوینت آشنایی با دیوارهادیوار رفتن به سایت اصلی پاورپوینت دیوارها در ساختمان دسته…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش آلکسی تایمیا

    مبانی نظری وپیشینه پژوهش آلکسی تایمیا دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش آلکسی تایمیا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق 2 - 1 - مقدمه در اواخر…

  • پاورپوینت تغيير در رويكردهاي سنتي بخش سلامت

    پاورپوینت تغيير در رويكردهاي سنتي بخش سلامت برچسب ها: تغيير در رويكردهاي سنتي بخش سلامت عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت نقشه تغییرات مراقبت از سلامتتابلوي سطوح و مداخلات مشاركت مردميپزشکان ارتقاءدهنده سلامت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تغيير در رويكردهاي…

  • فایل پاورپوینت اصول كلي طراحي ساختمانهای بنائي

    فایل پاورپوینت اصول كلي طراحي ساختمانهای بنائي برچسب ها: دانلودپاورپوینت اصول كلی طراحی ساختمانهای بنائیاصول كلي طراحی ساختمانهای بنائیپاورپوینت ساختمانهای بنائیساختمانهای بنائیکلاف بندی قائم و افقی در سازه بنائیضوابط طراحی سازه بنائیملاتهاپاورپوینت اصول كلي طراحي ساختمانهای بنائيسازه بنائی رفتن به…

  • بررسی تاثیر عوامل انگیزش یادگیری بر عملکرد یادگیری دانشجویان

    بررسی تاثیر عوامل انگیزش یادگیری بر عملکرد یادگیری دانشجویان برچسب ها: انگیزش یادگیری شخصیت دانشجویان عملکرد اساتید نفوذ همتایان پشتیبانی و مشارکت خانواده امکانات یادگیری عملکرد یادگیریپروژه بررسی تاثیر عوامل انگیزش یادگیری بر عملکرد یادگیری دانشجویان رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهره وری نیروی انسانی (فصل 2)

    بهره وري نيروي انساني,دانلود مباني نظري بهره وری نیروی انسانی,عوامل مؤثّر بر ارتقاي بهره وري در سازمان,عوامل مؤثّر بر افزايش بهره وري,فصل دوم پايان نامه ارشد بهره وري ن,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) بهره وری,مباني نظري ویژگی های…