تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند,پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب,پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند,تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و  ارزش ویژه برند،در قالب Word و 195 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:مقدمهنقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر می باشد.بيان مسالهدانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005).ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010). ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al..,2008). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).تبلیغات از دیدگاه کاتلر عبارتست از:هر نوع ارائه غیر شخصی به منظور شناسائی و معرفی ایده ها ، کالاها یا خدمات بوسیله فرد یا مؤسسه مشخص یا عامل معرفی کننده ( مبلغ ) در مقابل پرداخت وجهی معین را فعالیت های ترفیع تجاری می گویند. (کاتلر، 1387). تبليغات در اقتصاد و بازرگاني مي‌تواند اين گونه تعريف شود: فرآيند روشمند ارائه اطلاعات مناسب، در مورد كالاها و خدمات به مشتريان و ترغيب و متقاعد كردن مؤثر مصرف كنندگان به خريد كالا ها و خدمات. تبليغات يكي از روشهاي تشويق و ترغيب است كه از عناصر چهارگانه بازاريابي محسوب مي‌شود (علیئی، 1390).با توجه به اهمیت ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند برای شرکت ها و نیز با در نظر گرفتن تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش در ایجاد آن، لذا هدف از اجرای پژوهش حاضر بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع تجاری و فعالیتهای پیشبرد فروش در ایجاد ارزش ویژه برند برای شرکت ها می باشد. بدین ترتیب پرسش اصلی تحقیق عبارتست از:آیا فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند تاثیر دارند؟اهميت و ضرورت تحقيقامروزه برند، دیگر تنها یک ابزار کارآمد در دست مدیران نیست. بلکه به یک الزام استراتژیک برای سازمان ها مبدل شده که آنها را در جهت خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و همچنین ایجاد مزیت رقابتی پایدار کمک می نماید. برندهای موفق باعث افزایش اعتماد به محصولات و خدمات ناملموس می شوند (رحیم نیا و فطمی، 1390). ارزش ویژه برند مثبت و مبتنی بر مشتری، می تواند به درآمدزایی بیشتر، هزینه های پایین تر و سود بالاتری منجر شود و نیز اثرات مستقیمی بر توانایی های سازمان در اتخاذ تصمیمات مناسب در مورد افزایش قیمت محصولات، اثربخشی ارتباطات بازاریابی و موفقیت در توسعه ی تجاری داشته باشد (سیدجوادین و شمس، 1386). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید (Yasin et al.., 2007 ). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود ( Rajh, 2005).پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب

  • ادبیات نظری تحقیق تعهد سازمانی

    ادبیات نظری تحقیق تعهد سازمانی دانلود ادبیات نظری تحقیق تعهد سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعهد سازمانی مفهوم تعهد سازمانی 2 - 2 - 2 - مدل سه‌بخشی تعهد ¬ سازمانی تعهدهمانند…

  • بررسی تاثیر اجرای تکنیک ارزیابی متوازن “BSC”بر سنجش عملکرد بانک ملت

    بررسی تاثیر اجرای تکنیک ارزیابی متوازن “BSC”بر سنجش عملکرد بانک ملت برچسب ها: ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن (شاخص های چهارگانه BSC) دارایی های مشهود و دارایی های نامشهودبررسی تاثیر اجرای تکنیک ارزیابی متوازن “BSC”بر سنجش عملکرد بانک ملتپایان نامه…

  • مبانی نظری زیبایی شناختی (زیبایی شناسی) (فصل 2)

    پيشينه نظري زیبایی شنا,چارچوب نظري زیبایی شناختی از دیدگاه فلسفه,دانلود مباني نظري مفهوم زیبایی شناختی,فصل دوم پايان نامه ارشد زیبایی شناختی,مباني نظري کیفیات زیبایی شناسی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)زیبایی شناختی,نظریه های زیبایی شناختی دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملکرد مالی فهرست مطالب تشريح مفهوم عملكرد مدیریت عملکرد در سطح سازمانی رویکردهای…

  • پاورپوینت زندگینامه آلبرت انیشتین

    پاورپوینت زندگینامه آلبرت انیشتین دانلود پاورپوینت زندگینامه آلبرت انیشتین دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل آلبرت اینشتین، در چهاردهم مارس 1879 در اولم آلمان به دنیا آمد. آلبرت در یادگیری تکلم کند بود. این کندی در کنار…

  • پاورپوینت ذرۀ ‌باردار در ميدان مغناطيسي

    پاورپوینت ذرۀ ‌باردار در ميدان مغناطيسي برچسب ها: پاورپوینت ذرۀ ‌باردار در ميدان مغناطيسي نظريۀ كلاسيكنظريۀ كؤانتومينمايش مختصه‌ايچگالي جريان احتمالحركت در يك ميدان مغناطيسي ايستاي يكنواخت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ذرۀ ‌باردار در ميدان مغناطيسي دسته بندي : برق…

  • نقش توليد علم در توسعه يافتگي جوامع، موانع و راهكارهاي توليد علمي در گروه پزشكي ايران

    توليد علم,راهكارهاي توسعه علمي,عصر اطلاعات فناوري,موانع,موانع و راهكارهاي توليد علمي در گروه پزشكي ايران,نقش توليد علم در توسعه يافتگي جوامع دانلود فایل اصلی نقش توليد علم در توسعه يافتگي جوامع، موانع و راهكارهاي توليد علمي در گروه پزشكي ايران از…

  • پیشینه و مبانی نظری خودکارآمدی

    پیشینه و مبانی نظری خودکارآمدی دانلود پیشینه و مبانی نظری خودکارآمدی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خودکارآمدی خودكارآمدي ، به عنوان يك مفهوم از مفاهيم يادگيري اجتماعي ، اولين بار در سال 1997توسط…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق همگرایی و بررسی سازمان های منطقه ای (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش مفاهیم همگرایی و واگرایی,پيشينه تحقيق همگرایی امنیتی یا روابط استراتژیک,چارچوب نظري دیدگاه,دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق همگرایی و بررسی سازمان های منطقه ای (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه نظریه های همگرایی,مباني نظري همگرایی سیاسی دانلود فایل اصلی مبانی…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مفهوم نوآوری سازمانی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مفهوم نوآوری سازمانی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مفهوم نوآوری سازمانی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل نوآوری سازمانی نوآوری سازمانی : درعصر حاضر تغییر جزء واقعیّت های…

  • دانلود پرسشنامه تحریک پذیری

    ارزیابی تحریک پذیری,پرسشنامه,پرسشنامه استاندارد,پرسشنامه استاندارد تحریک پذیری,پرسشنامه تحریک پذیری,پرسشنامه روانشناسی,تحریک پذیری سکسی,دانلود پرسشنامه,دانلود پرسشنامه استاندارد,سنجش تحریک پذیری,مقیاس تحریک پذیری جنسی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه تحریک پذیری از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه تحریک پذیری در 3 صفحه در…

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل صورت های مالی

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل صورت های مالی برچسب ها: پاورپوینت تجزیه و تحلیل صورت های مالی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تجزیه و تحلیل صورت های مالی دسته بندي : حسابداری جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت تجزیه…

  • بررسی رابطه کمال گرایی والدین بر پیشرفت تحصیلی فرزندان

    بررسی رابطه کمال گرایی والدین بر پیشرفت تحصیلی فرزندان برچسب ها: پایان نامه بررسی رابطه کمال گرایی والدین بر پیشرفت تحصیلی فرزندانپروژه بررسی رابطه کمال گرایی والدین بر پیشرفت تحصیلی فرزندانتحقیق بررسی رابطه کمال گرایی والدین بر پیشرفت تحصیلی فرزندان…

  • جزوه کامل فیزیک یازدهم ریاضی فیزیک + نمونه سوالات طبقه بندی شده امتحانات نهایی

    پيش نويس کتاب فيزيک يازدهم,دانلود فيزيک يازدهم,دانلود کتاب فيزيک پايه يازدهم,دانلود کتاب فيزيک يازدهم,فيزيک پايه يازدهم,فيزيک سال يازدهم,فيزيک يازدهم,فيزيک يازدهم دبيرستان,کتاب فيزيک پايه يازدهم,کتاب فيزيک يازدهم دانلود فایل اصلی جزوه کامل فیزیک یازدهم ریاضی فیزیک + نمونه سوالات طبقه بندی…

  • بررسی اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی رفتاری بر میزان اضطراب کودکان مبتلا به سرطان

    بررسی اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی رفتاری بر میزان اضطراب کودکان مبتلا به سرطان برچسب ها: پایان نامه بازی درمانی شناختی رفتاریتحقیق کودکان مبتلا به سرطانپایان نامه میزان اضطرابسرطان کودککودکان مبتلا به سرطاندرمان و نقش مداخلات رفتاریپیشنه های…

  • پاورپوینت زندگینامه و آثار استیون هال

    پاورپوینت زندگینامه و آثار استیون هال دانلود پاورپوینت زندگینامه و آثار استیون هال دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت زندگینامه و آثار استیون هال،در حجم 231اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق جریانهای نقدی و تجزیه و تحلیل صورتهای مالی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق جریانهای نقدی و تجزیه و تحلیل صورتهای مالی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق جریانهای نقدی و تجزیه و تحلیل صورتهای مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • بررسی تأثیر عدم تقارن اطلاعاتی و مالکیت صندوق های سرمایه گذاری بر مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده

    بررسی تأثیر عدم تقارن اطلاعاتی و مالکیت صندوق های سرمایه گذاری بر مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده برچسب ها: پروژه بررسی عدم تقارن اطلاعات تحقیق بررسی مدیریت سود مقاله حسابداری صندوق های سرمایه گذاریبررسی تأثیر عدم تقارن اطلاعاتی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق روش های نوين تدريس (فصل دوم )

    ادبیات نظری روش های نوين تدريس,پیشینه پژوهش روش های نوين تدريس,پیشینه تحقیق روش های نوين تدريس,فصل دوم پایان نامه روش های نوين تدريس,مبانی نظری بهترین الگوی آموزش,مبانی نظری روش های نوين تدريس دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت آیین نامه حفاظت ساختمان

    پاورپوینت آیین نامه حفاظت ساختمان برچسب ها: دانلود کتاب آیین نامه حفاظتی کارگاههای ساختمانیآیین نامه حفاظتی کارگاههای ساختمانی pdfآیین نامه حفاظت وبهداشت عمومی درکارگاههاآیین نامه ایمنی کار در ارتفاعآیین نامه ایمنی امور پیمانکاریدانلود آیین نامه ایمنی کارگاههای ساختمانیسرپوش حفاظتی ساختم…

  • بررسی نقش واسطه ای حمایت اجتماعی در سازگاری روانی و سرمایه های روانشناختی دبیران

    بررسی نقش واسطه ای حمایت اجتماعی در سازگاری روانی و سرمایه های روانشناختی دبیران برچسب ها: حمایت اجتماعی سرمایه روانشناختی سازگاری روانی دبیران رفتن به سایت اصلی بررسی نقش واسطه ای حمایت اجتماعی در سازگاری روانی و سرمایه های روانشناختی…

  • پاورپوینت آموزش نشانه ها-درس دوم(فارسی اول دبستان)

    پاورپوینت آموزش نشانه ها-درس دوم(فارسی اول دبستان) برچسب ها: پاورپوینت آموزش نشانه ها درس دوم(فارسی اول دبستان) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آموزش نشانه ها-درس دوم(فارسی اول دبستان) دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات…

  • مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی،رضایت مشتری و اعتما (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی,رضایت مشتری و اعتما (فصل دوم),مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی,مبانی نظری تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازا دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق و…

  • جزوه تایپ شده حقوق کار - حمزه محمدی

    جزوه تایپ شده حقوق کار - حمزه محمدی برچسب ها: دانلود جزوه حقوق کاردانلود جزوه دکتر حمزه محمدیدانلود جزوه حمزه محمدیدانلود جزوه رشته حقوقدانلود جزوات رشته حقوقدانلود جزوه حقوق کار محمدی09358978227نگار زمانیحقوق کار رفتن به سایت اصلی جزوه تایپ شده…

  • آموزش Google Earth

    آموزش Google Earth دانلود آموزش Google Earth دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: ورد آموزش Google Earth. این فایل در ارتباط با آموزش Google Earth تهیه شده است، در حجم 34 صفحه آماده پرینت.…

  • پیشینه و مبانی نظری ضرورت های پوشش و حجاب اسلامی

    پیشینه و مبانی نظری ضرورت های پوشش و حجاب اسلامی دانلود پیشینه و مبانی نظری ضرورت های پوشش و حجاب اسلامی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ضرورتهای پوشش وحجاب…

  • مبانی نظری بازاریابی بانکی،مشتری گرایی، كيفيت ارائه خدمات به مشتريان

    مبانی نظری بازاریابی بانکی،مشتری گرایی، كيفيت ارائه خدمات به مشتريان دانلود مبانی نظری بازاریابی بانکی،مشتری گرایی، كيفيت ارائه خدمات به مشتريان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری بازاریابی بانکی ، مشتری گرایی…

  • پاورپوینت درمورد مراحل ساخت پنير

    ارزش غذايى پنير,انواع پنير,اولين كارخانه پنير,پاورپوینت درمورد مراحل ساخت پنير,پنیر خامه ای,تاريخچه اى از پنير,درست كردن انواع پنير اروپايي,قوانین کلی در تهیه انواع پنیر دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد مراحل ساخت پنير از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد…

  • تحقیق بررسی رابطه یادگیری محوری با ارزش مشتری در شعب بانک

    پایان نامه یادگیری محوری,پایان نامه یادگیری و ارزش مشتری,پروژه مدیریت یادگیری محوری و ارزش مشتری از نظر بانک,تحقیق ارزش مشتری در بانکها,تحقیق بررسی رابطه یادگیری محوری با ارزش مشتری در شعب بانک,مقاله ارزش از دیدگاه مشتری دانلود فایل اصلی تحقیق…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق انگیزه وابستگی

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق انگیزه وابستگی دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق انگیزه وابستگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل انگیزه وابستگی تعریف انگیزش : تعریف انگیزش : 2 - 3 - 2انواع انگیزه :…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق انواع و شیوع رفتارهای پر خطر (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش شیوع رفتارهای پرخطر در میان زنان,پيشينه تحقيق انواع رفتارهای پرخطر,چارچوب نظري مقاله درباره رفتارهای پرخطر,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق انواع و شیوع رفتارهای پر خطر (فصل دوم),مباني نظري بررسی شیوع رفتارهای پرخطر در بین نوجوانان دانلود فایل…

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستمها

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستمها برچسب ها: پروژه تجزیه و تحلیل و طراحی سیستممقاله در مورد تجزیه و تحلیل سیستم هامراحل تجزیه و تحلیل سیستمجزوه تجزیه و تحلیل سیستم هاتجزیه و تحلیل سیستم های اطلاعاتی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • ادبیات نظری تحقیق آثار تسلیم در مبیع کلی، اثر تسلیم در ایفای تعهد

    ادبیات نظری تحقیق آثار تسلیم در مبیع کلی، اثر تسلیم در ایفای تعهد دانلود ادبیات نظری تحقیق آثار تسلیم در مبیع کلی، اثر تسلیم در ایفای تعهد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبحث…

  • پاورپوینت اصول تربیت فرزندان

    پاورپوینت اصول تربیت فرزندان دانلود پاورپوینت اصول تربیت فرزندان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت اصول تربیت فرزندان ، در حجم 91 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: خانواده و تأثیر…

  • تاثیر نگرش سرمایه گذاران وعملکرد مقطعی در مدل ریسک چند عاملی: شواهدی از بازار اوراق بهادار تهران

    تاثیر نگرش سرمایه گذاران وعملکرد مقطعی در مدل ریسک چند عاملی: شواهدی از بازار اوراق بهادار تهران برچسب ها: پایان نامه تاثیر نگرش سرمایه گذاران وعملکرد مقطعی در مدل ریسک چند عاملی: شواهدی از بازار اوراق بهادار تهراندانلود مبانی نظری…