دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری (فصل2)

پيشينه پژوهش مدل های بازاریابی رابطه مند,پيشينه تحقيق تعریف رضایت مشتری,دانلود مباني نظري رضایت مشتری و رابطه ی آن با وفاداری,دانلود مبانی نظری نظریه های بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری,مباني نظري انواع سیستم های CRM,مباني نظري مديريت بازاریاب
دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری (فصل2) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری (فصل دوم) در 65 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:مقدمهموسسه‌های امروزی با سخت‌ترین عرصه‌ی رقابتی که تا به حال وجود داشته است روبرو هستند و موسسه ها به منظور موفقیت در بازار شدیداً رقابتی امروز مجبور خواهند بود از یک فلسفه‌ی مبتنی بر محصول و فروش به یک فلسفه‌ی مبتنی بر مشتری و بازاریابی تغییر رویه دهند(کاتلر،1391، 463) .یک سازمان دارای طبقه‌بندی‌های اداری، چارت‌های سازمانی، قسمتهای مختلف و اهداف و خطی‌مشی‌ها، دستورالعمل‌ها و بسیاری موارد دیگر است. که مسلماً برای مشتریان، بزرگی سازمان و قسمت‌های مختلف آن اهمیت ندارد بلکه می‌خواهند کسی مشکلاتشان را حل نماید(یحیائی ایله ای،1391، 51).مشتریان کنونی بسیار بزرگ و اغلب جهانی هستند.آنها ترجیح می‌دهند عرضه کنندگانی داشته باشند که بتوانند مجموعه‌ای از کالاها و خدمات را، به صورتی هماهنگ در نقطه‌های مختلف دنیا ارائه نمایند، کسانی که بتوانند مسأله‌های موجود در بخشهای مختلف کشور یا دنیا را به سرعت حل کنند و برای بهبود فرایندها و محصولات با مشتری (تیم‌های مشتری) همکاری نمایند، موفق خواهند بود. ازدیدگاه این مشتریان، فروش تنها آغاز این رابطه است(کاتلر،1390، 790).مفهوم بازاریابی دلالت براین عقیده داردکه صنعت،فرآیندرضایت مشتری است نه فرآیندتولیدکالا(موون،1391، 18) .شرکت‌ها برای اینکه در بازار رقابتی امروز موفق شوند باید مشتری را در کانون توجه خود قرار دهند. آنها باید مشتریان رقبای خود را جذب کنند و با ارائه ارازش بیشتر، آنها را حفظ و تعدادشان را افزایش دهند. اما پیش از آنکه قادر باشند مشتریان را ارضاء کنند باید نیازها و خواسته‌های آنها را درک کنند. بنابراین برخورداری از یک بازاریابی بی‌عیب و نقص مستلزم تحلیل دقیق مشتریان است(کاتلر،1392،115).یک موسسه خدماتی که در پی روابط بلند مدت مطلوب با مشتریان یا کارکنان خود است ، هیچ گاه نباید با آنها رفتار نادرست داشته باشد یا مدام بصورت ضعیف به آنها فایده رسانی کند . این حداقل از حرفه ای بودن به دور است و بدتر اینکه غیراخلاقی است . به احتمال زیاد ، پیامد مغبون کردن یا رفتار نامناسب با مشتریان و کارکنان گریبانگیر منافع خود موسسه می شود . متأسفانه موسسات ، کارکنان یا حتی مشتریان هیچ یک قلباً علاقه ای به منافع طرف دیگر ندارد . گاه امکان سوء رفتار در کارهای خدماتی بیش از کارهای تولیدی است که این خود دلیل دشواری ارزیابی پیش از موئد ( یا حتی پس از خرید ) بسیاری از خدمات و در بسیاری از موارد نیاز به شرکت دادن مشتریان در تولید و عرضه خدمت و رویارویی هایی است که غالباً بین مشتریان با هم و همچنین با سایر کارکنان خدماتی وجود دارد(لاولاک،1391، 50) .امروزه احترام به مشتری یا « مشتری مداری» به عنوان محور فعالیت سازمان ها و الزام بقای آن ها مورد تاکید و توجه قرار گرفته است . سازمان ها برای ادامه ی حیات خود حتی فراتر از مشتری مداری رفته و شیفته سازی مشتریان را برای جلب و حفظ تعداد بیشتری از آنان به عنوان خط مشی سازمانی انتخاب کرده اند و در جهان تجارت برای مشتریان اهمیت فوق العاده ای قائل شده اند(دادخواه،1392، چ).درنهایت به موازات افزایش اگاهی مشتریان از خدمت قابل ارائه توسط بانک ها و استانداردهای مرتبط با خدمات بانکی، انتظارات آنها از خدمات نیز افزایش یافته است. بنابراین در زمینه ی بازاریابی، هر بانکی که بتواند انتظار به حق مشتری را به نحو احسن برآورده سازد، موفق تر خواهد بود(بحیرائی،1391، 32) .________________________  -Katler  – Moon  – Love Lock  – Bahirayiقسمتی از پیشینه تحقیق1-    پايان نامه كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني با عنوان تأثير ابعاد بازاريابي رابطه مند در رضايت مشتريان بانكهاي دولتي و خصوصي شهرستان اردبيل به راهنمايي دكتر فرزين فرحبد توسط آقاي جعفر شجاعي در دانشگاه آزاد واحد رشت در سال 1386، اجرا شد كه در آن نگارنده در پي بررسي تأثير ابعاد بازاريابي رابطه مند شامل اعتماد، كيفيت خدمات، نقش كاركنان و مديريت شكايات به عنوان متغير مستقل در رضايت مشتريان به عنوان متغير وابسته مطرح و براي آزمون فرضيه ها از آزمون F و تحليل واريانس استفاده شد. و نتايج آن اينكه همه فرضيه های اين تحقيق در حضور متغير تعديل گر نوع بانك رد شدند ولي از نتايج ديگر اين تحقيق اين بود كه معلوم شد كه همه ابعاد بازاريابي رابطه مند در صورت عدم حضور متغير تعديل گرد (نوع بانك) در رضايت مشتري تأثير داشتند.2-    پايان نامه كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني با عنوان سنجش رضايت مندي مشتريان بانك صادرات در راستاي استراتژي مشتري مداري (مطالعه موردي شهرستان تنكابن) به راهنمايي آقاي دكتر فرزين فرحبد توسط آقاي مجتبي نصيري در دانشگاه آزاد واحد رشت در سال 85 اجرا شد كه در آن نگارنده در پي سنجش رابطه استراتژي هاي مشتري مداري بر رضايت مشتريان بود. استراتژي هاي مشتري مداري به اجزايي شامل كيفيت خدمات، هزينه دريافت خدمات، دسترسي به هنگام خدمات، ويژگي تنوع خدمات و نحوه پاسخگويي به شكايات به عنوان متغير مستقل در رضايتمندي مشتري بعنوان متغير وابسته مطرح و براي آزمون فرضيه ها از آزمون 2X و براي اندازه گيري شدت رابطه از آزمون توافقي استفاده شد كه در پايان بين كيفيت خدمات، دسترسي به هنگام خدمات، تنوع خدمات و نحوة پاسخگويي به شكايات با ميزان رضايت مشتري رابطه معني داري وجود دارد اما بين هزينه دريافت خدمات با رضايت مشتريان رابطه معني داري وجود ندارد.فهرست مطالب2-1-1) مقدمه    2-1-2)تاریخچه بازاریابی رابطه مند    2-1-3)تعریف بازاریابی رابطه مند    2-1-4) ماهیت بازاریابی رابطه مند    2-1-5 ) تفاوت بازاریابی رابطه مند با بازاریابی سنتی   2-1-6 ) دلایل شهرت بازاریابی رابطه مند   2-1-7 ) اصل اساسی توسعه روابط   2-1-8 ) مدل های بازاریابی رابطه مند    (2-1-8-1) مدل بازاریابی شش گانه بازاریابی رابطه مند2-1-8-2 ) مدل اصلاح شده بازارهای شش گانه بازاریابی رابطه مند   2-1-8-3) مدل بازاریابی رابطه مند در بخش خرده فروشی   2-1-8-4) مدل کاربردی بازاریابی رابطه مند   2-1-8-5 ) مدل بازاریابی  رابطه مند میان سازمان های صنعتی   2-1-8-6 ) مدل مورگان و هانت   2-1-8-7 ) مدل تاهیر رشید   2-1-8-8 ) مدل من اسو اسپتین     2-1-8-9 ) مدل پنج سطحی بازاریابی رابطه مند کاتلر  2-1-9 ) اجزاء و عوامل بازاریابی رابطه مند   2-1-10 ) اهمیت بازاریابی رابطه مند در بانکداری   2-1-11 ) منابع بازاریابی رابطه مند برای بانک ها   2-2-1) مشتری کیست؟   2-2-2 ) اهمیت مشتری    2-2-3 ) انواع مشتریان   2-2-4) تعریف رضایت مشتری   2-2-5)مزایای رضایت مشتری   2-2-6)عوامل عدم رضایت مشتریان   2-2-7)پیامدهای عدم رضایت مشتری   2-2-8)بررسی ساختار مدل های رضایت مشتری   2-2-9)اهداف سنجش رضایت مشتری   2-2-10)تعریف مدیریت ارتباط با مشتری   2-2-11)بخش های اصلی تشکیل دهنده CRM   2-2-12)اهداف سیستم ارتباط با مشتری   2-2-13)مزایای استفاده از سیستم CRM   2-2-14)انواع سیستم های CRM (فناوری های CRM )   2-2-15)مدیریت شکایات و بهبود خدمات   2-2-16)شکایات مشتری   2-2-17)گزینه های پیش روی مشتریان ناراضی   2-2-18)فواید مدیریت شکایان از دیدگاه ماتسوشیتا   2-2-19)تاثیر زمان انتظار در رضایت مشتری   2-2-20)رابطه ی رضایت کارکنان با رضایت مشتری   2-2-21)کارمند موفق   2-2-22)رضایت مشتری و رابطه ی آن با وفاداری   2-2-23)راهکارهای رسیدن به رضایت مشتری   2-3)پیشینه تحقیق   2-3-1)تحقیقات داخلی   2-3-2)تحقیقات خارجیمنابع

برچسب ها:
دانلود مبانی نظری نظریه های بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری دانلود مباني نظري رضایت مشتری و رابطه ی آن با وفاداری مباني نظري انواع سیستم های CRM پيشينه تحقيق تعریف رضایت مشتری پيشينه پژوهش مدل های بازاریابی رابطه مند مباني نظري مديريت بازاریاب

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • ادبیات نظری تحقیق مفهوم شرط، اقسام شرط، شرط به اعتبار ارتباط با عقد

    ادبیات نظری تحقیق مفهوم شرط، اقسام شرط، شرط به اعتبار ارتباط با عقد دانلود ادبیات نظری تحقیق مفهوم شرط، اقسام شرط، شرط به اعتبار ارتباط با عقد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبحث…

  • مبانی نظری خلاقیت کودکان و انزواطلبی آنان

    مبانی نظری خلاقیت کودکان و انزواطلبی آنان دانلود مبانی نظری خلاقیت کودکان و انزواطلبی آنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری خلاقیت کودکان و انزواطلبی آنان مقدمه : خلاقیت اصطلاح و واژه…

  • پیشینه و مبانی نظری عزت نفس و شایستگی

    پیشینه و مبانی نظری عزت نفس و شایستگی دانلود پیشینه و مبانی نظری عزت نفس و شایستگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری عزت نفس وشایستگی فصل دوم : پیشینه تحقیق مبانی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق پژوهش ذهن آگاهی یا حضور ذهن (فصل 2)

    آگاهی,ادبیات,پژوهش,پیشینه,تحقیق,حضور,ذهن,فصل,نظری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق پژوهش ذهن آگاهی یا حضور ذهن (فصل 2) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ذهن آگاهی یا حضور ذهن (فصل دوم) در 33 صفحه در قالب word…

  • پاورپوینت تفسیر نتایج آنالیزهای آب و فاضلاب بر اساس استانداردها

    پاورپوینت استانداردهای آب و فاضلاب,پاورپوینت تفسیرنتایج آنالیزهای آب و فاضلاب بر اساس استانداردها,پروژه تصفیه آب و فاضلاب,تفسیر نتایج آنالیزهای آب و فاضلاب بر اساس استانداردها,دانلودپاورپوینت تفسیر نتایج آنالیزهای آب و فاضلاب بر اساس استانداردها دانلود فایل اصلی پاورپوینت تفسیر نتایج…

  • پاورپوینت فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار

    پاورپوینت فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار دانلود پاورپوینت فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار،در حجم 28 اسلاید قابل ویرایش. توضیحات: مایکل…

  • طراحی و پیاده سازی نرم افزار مهمانسرای اداره منابع طبیعی

    پروژه,طراحی نرم افزار دانلود فایل اصلی طراحی و پیاده سازی نرم افزار مهمانسرای اداره منابع طبیعی از سایت دانلود فایل پروژه طراحی و پیاده سازی نرم افزار مهمانسرای اداره منابع طبیعی در حجم 84 صفحه و در قالب word و…

  • پیشینه ومبانی نظری کفایت اجتماعی

    پیشینه ومبانی نظری کفایت اجتماعی دانلود پیشینه ومبانی نظری کفایت اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : کفایت اجتماعی : کفایت های هیجانی آمایه های انگیزشی و انتظارات پیشینه مطالعاتی منابع…

  • پیشینه و مبانی نظری دین و مؤلفه های آن

    پیشینه و مبانی نظری دین و مؤلفه های آن دانلود پیشینه و مبانی نظری دین و مؤلفه های آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دین نگرش های کاملاً متفاوت و گوناگون به دین…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های فساد اداری (فصل 2)

    پيشينه پژوهش انواع فساد اداري,پيشينه تحقيق پیشگیری و مبارزه با فساد اداری,چار,دانلود مباني نظري تعاريف فساد,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاريف فساد اداري,مباني نظري دلايل بروز فساد اداري,مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم شخصیت و عملکرد شغلی…

  • بررسی اثر بخشي آموزش غني‌سازي ازدواج بر تعهد و تاب‌آوري زنان متأهل

    بررسی اثر بخشي آموزش غني‌سازي ازدواج بر تعهد و تاب‌آوري زنان متأهل برچسب ها: تحقیق غني‌سازي ازدواجپایان نامه تعهد زناشوييپایان نامه تاب‌آوريبررسی اثر بخشي آموزش غني‌سازي ازدواج بر تعهد و تاب‌آوري زنان متأهلابعاد تعهد زناشوييتاب‌آوري در خانوادهپرسش‌ نامه تعهدزناشويي (DCI)…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق حسابداری تعهدی، سود حسابداری و ارتباط وجه نقد با سود (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری حسابداری تعهدی,پیشینه تحقیق حسابداری تعهدی,سود حسابداری و ارتباط وجه نقد با سود,فصل دوم پایان نامه حسابداری تعهدی,مبانی نظری سود حسابداری و ارتباط وجه نقد ب دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق حسابداری تعهدی، سود حسابداری و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی (فصل دوم )

    ادبیات,پیشینه,تحقیق,دوم,شغلی,فرسودگی,فصل,نظری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی (فصل دوم ) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ…

  • بررسی روشهای ایجاد ارتباط موثر با کودکان کار و خیابانی

    بررسی روشهای ایجاد ارتباط موثر با کودکان کار و خیابانی برچسب ها: پایان نامه بررسی روشهای ایجاد ارتباط موثر با کودکان کار و خیابانیپایان نامه کودکان کار و خیابانیتعاریف کودکان کار و خیابانیمدل ارتباطی NLPتحقیق در مورد کودکان خیابانیمقاله در…

  • پاورپوینت مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک

    پاورپوینت مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک برچسب ها: دانلودپاورپوینت مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورکمدرسه معماری کوپر یونیون نیویورکپاورپوینت معماریمدرسه کوپر یونیون نیویورکمعماریمعماری پایدار در ساختمانکوپر یونیون نیویورکپروژه معماریمدرسه نمونه خارجیپاورپوینت مدرسه کوپر یونیون رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدرسه معماری…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب امتحان(فصل دوم)

    ادبيات نظري اضطراب امتحان,پيشينه پژوهش درمان اضطراب اجتماعی,پيشينه تحقيق اضطراب اجتماعی,پيشينه نظري اضطراب امتحان,دانلود مباني نظري اضطراب امتحان دانشجویان,فصل دوم اضطراب چیست,مباني نظري اضطراب اجتماعی,مباني نظري و پيشينه پژوهش اضطراب امتحان دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب…

  • پاورپوینت حرکت مایع نخاعی داخل کانال ویسکوالاستیک

    پاورپوینت حرکت مایع نخاعی داخل کانال ویسکوالاستیک برچسب ها: حرکت مایع نخاعی داخل کانال ویسکوالاستیکمکانیزم حرکتمعادلات حاکم برای csfانواع مدل های ویسکوالاستیکمعادلات پایا و ضربانی درلوله صلب و مستقیمتغییر شکل تیوب الاستیک خطی و حرکت دیوارمعادلات حاکم بر فرمولاسیون ALE…

  • پاورپوینت سنگ رسوبی

    پاورپوینت سنگ رسوبی دانلود پاورپوینت سنگ رسوبی دسته بندي : زمین شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع سنگ رسوبی،در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت : گردشدگی عبارتست از این…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی )

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی ) دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده ( حالت سیستمی ) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم :…

  • پیشینه و مبانی نظری کشف امید

    پیشینه و مبانی نظری کشف امید دانلود پیشینه و مبانی نظری کشف امید دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل کشف امید با اینکه ایده امید از زمان آغاز خلقت آدمی وجود داشته است ،…

  • پیشینه ومبانی نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی

    پیشینه ومبانی نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی دانلود پیشینه ومبانی نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : مفاهیم و تعاریف کارآفرینی : 2 - 2 - 1…

  • محله علی قلی آقا اصفهان

    محله علی قلی آقا اصفهان دانلود محله علی قلی آقا اصفهان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل ویژگی محله شهرهای اسلامی (محله علی قلی آقا اصفهان) فهرست تعریف محله محله منظر برنامه ریزی شهریمعیارها و خصایص محلاتمحله…

  • بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا

    بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا برچسب ها: اثربخشی رسانه ها تبلیغات مدل آیدابررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیداپایان نامه بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیداپروژه بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی…

  • تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و عوامل توسعه مالی

    تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و عوامل توسعه مالی برچسب ها: فصل دوم مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و عوامل توسعه مالیدانلود مباني نظري تعریف توسعه مالیمباني نظري سرمایه اجتماعی و توسعه مالیپيشينه تحقيق اندازه گیری توسعه مالیپيشينه…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق طرح واره های ناسازگار اولیه (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری طرح واره های ناسازگار اولیه,پیشینه پژوهش طرح واره های ناسازگار اولیه,پیشینه تحقیق طرح واره های ناسازگار اولیه,چارچوب نظری طرح واره های ناسازگار اول,فصل دوم پایان نامه طرح واره های ناسازگار اولیه,مبانی نظری طرح واره های ناسازگار اولیه دانلود…

  • پاورپوینت در مورد نانو فناوری (( نانو تکنولوژی ))

    پاورپوینت در مورد نانو فناوری (( نانو تکنولوژی )) دانلود پاورپوینت در مورد نانو فناوری (( نانو تکنولوژی )) دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت نانو فناوری؛ در قالب ppt و در 20 اسلاید و…

  • دانلود مقاله ارائه یک روش ترکیبی از بیومتریک و رمزنگاری در پروتکل تشخیص هویت سیستم خودپرداز بانکها

    دانلود مقاله ارائه یک روش ترکیبی از بیومتریک و رمزنگاری در پروتکل تشخیص هویت سیستم خودپرداز بانکها دانلود فایل اصلی دانلود مقاله ارائه یک روش ترکیبی از بیومتریک و رمزنگاری در پروتکل تشخیص هویت سیستم خودپرداز بانکها از سایت دانلود…

  • ادبیات نظری تحقیق اهمیت ریسک در کشاورزی

    ادبیات نظری تحقیق اهمیت ریسک در کشاورزی دانلود ادبیات نظری تحقیق اهمیت ریسک در کشاورزی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ویژگیهای کشاورزی ایران راهکارهای حفظ و افزایش سرمایه گذاری داخلی و خارجی  مفهوم…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پيس ميكر

    دانلود پاورپوینت با موضوع پيس ميكر برچسب ها: پیس میکر اکسترنالپیس میکر خارجیانواع پیس میکرپیس میکر دائمیپیس میکر موقتقیمت پیس میکرپیس میکر ppmعوارض پیس میکر رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع پيس ميكر دسته بندي : پزشکی جزئیات…

  • پاورپوینت مدل های کمی در شهرسازی(ماشین سلولی)

    پاورپوینت مدل های کمی در شهرسازی(ماشین سلولی) برچسب ها: دانلود پاورپوینت مدل های کمی در شهرسازی(ماشین سلولی)پاورپوینت مدل های کمی در شهرسازیپاورپوینت شهرسازیCA در مدلسازی شهریپاورپوینت ماشین سلولیمدل های کمی در شهرسازیCellular Automataپاورپوینت مدل CA شهریپاورپوینت مدل های کمی در…

  • بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی و بازاریابی دهان به دهان مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه اصفهان

    بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی و بازاریابی دهان به دهان مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه اصفهان برچسب ها: بازاریابی دهان به دهان ارزش فرهنگی فردگرایی مردگرایی فاصله قدرت اجتناب از عدم اطمینانپایان نامه بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی و بازاریابی…

  • مطالعات بررسی تاثیر تشویق در افزایش یادگیری

    مطالعات بررسی تاثیر تشویق در افزایش یادگیری دانلود مطالعات بررسی تاثیر تشویق در افزایش یادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل ورد مطالعات بررسی تاثیر تشویق در افزایش یادگیری ، در حجم…

  • پاورپوینت آشنایی با باستانشناسی

    پاورپوینت آشنایی با باستانشناسی دانلود پاورپوینت آشنایی با باستانشناسی دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با باستانشناسی. این فایل در ارتباط با باستانشناسی در جست و جوی میراث فرهنگی تهیه شده است…

  • بررسی ارتباط بین قدرت بازار تولید، ساختار صنعت ومدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق

    بررسی ارتباط بین قدرت بازار تولید، ساختار صنعت ومدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق برچسب ها: بورس اوراق بهادار قیمت گذاری مدیریت سود گزارشات مالیبررسی ارتباط بین قدرت بازار تولید ساختار صنعت ومدیریت سود در شرکت…

  • تست

    تست برچسب ها: تست رفتن به سایت اصلی تست دسته بندي : باستان شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دسته بندی: باستان شناسی تعداد مشاهده: 380 مشاهده کد فایل:28236 انتشار در:۱۳۹۷/۷/۱۴ حجم فایل ها:98 اشتراک گذاری:  قیمت: 100 تومان پس…