مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)

پيشينه پژوهش تاریخچه برند,پيشينه تحقيق برندسازي داخلي,پيشينه نظري قدرت و ارزش برند,چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب,دانلود مباني نظري برند سازی,مباني نظري برندسازي خارجي,مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) در 20 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبرند ها دارایی های غیر مشهودی به شمار می آیند که انعکاس دهنده خوبی از ارزش واقعی یک شرکت بوده و تیین کننده منبع مزیت رقابتی پایدار میباشند.امروزه برخورداری از برند قوی یک مزیت رقابتی محسوب میشود.برند معروف میتواند مزایای مادی برای شرکت به ارمغان آورد.برند تجاری یک دارایی استراتژیک محسوب میشود و لازم است هم در داخل هم در خارج از سازمان مدیریت شود.برند دارایی نامشهود هر شرکت است که میتواند ارزش های بسیاری برای شرکت خلق کند.(کلانتری پور, 1390).بدیهی است در دنیای کسب و کار امروزهر کسب به اهمیت انتخاب برند مناسب برای شرکت و محصولات و خدمات اراعه شده در بازار پی برده است.برند مناسب برای محصول میتواند بر موضع گیری محصول در بازار تاثیر داشته باشد که این به نوبه خود میتواند بر میزان موفقیت محصول و به دست آوردن سهم بیشتر بازار اثر گذار باشد.شرکت ها در بازاریابی جدید, برای ایجاد تمایز میان محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگونی استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز,تصمیم در مورد برند تجاری برای محصول است.اگر برند تجاری با رعایت نکات روانشناسی,مطالعه  رفتار مصرف کنندگان و با توجه به اصول صحیح بازاریابی  انتخاب شده باشد.موفقیت یک محصول در بازار را به مقدار زیادی تضمین می کند.بر طبق نظر جان مورفی,نام تجاری مهمترین عنصر آمیخته برند است,زیراعنصری است که شرکت امید دارد هیچ گاه مجبور به تغییر آن نباشد,یک برند تجاری,نقش های مهمی ایفا می کند,متمایز کننده محصول و خدمت است,با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند و به عنوان یک حوزه قانونی عمل می کند که تولید کننده می تواند در آن سرمایه گذاری کند.(Murphy,1993).دیوید آکر برند را سمبلی می داند که با تعداد زیادی دارایی,تعهد ذهنی پیوند خورده است و هدف آن شناسایی و تمایز محصولات است.(Aker,1991).رونی بیان می کند برند یک عبارت,علامت یا سمبل یا ترکیبی از این هاست که به منظور شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی ار آنان,از محصولات رقبا مورد استفاده است.Roony,1995) ).برند نام ; واژ ; علامت ; سمبل ; یا ترکیبی از آنهاست که برای شناسایی کالا ها و خدمات فروشنده مورد استفاده قرار می گیرد.یک برند چند وظیفه کلیدی را انجام می دهد که شامل این موارد است:1-محصول یا خدمت را مشخص و متمایز می کند و به مشتری اجازه تشخیس;رد و یا سفارش آن را می دهد.2-پیام ها را به مشتری ابلاغ می نماید.اطلاعات فراهم شده می تواند شامل بیانات مربوط به سبک و روش زندگی استفاده کنندگان;مدگرایی و یا افزایش ثروت آنها باشد.3-به عنوان قسمتی از دارایی قانونی محسوب می شود که دارنده این امتیاز می تواند از طریق آن سرمایه گذاری کند و یا از طریق قانونی در مقابل رقبا حمایت شود.یک نام تجاری هم ماهیت فیزیکی و هم ماهیت ذهنی و ادراکی دارد.جنبه فیزیکی آن در قفسه های سوپر مارکت یا مراکز اراعه کننده خدمات یافت می شود,ولی ماهیت مفهومی و ادراکی آن در فضای روانی و ذهنی یک مشتری جا دارد. (Pamela et.al,1999).تاریخچه برندعلامت تجاری یک محصول از نظر مصرف کنندگان جزو مهمی از کالا می باشد که تعیین علامت تجاری به منفعت و ارزش کالا می افزاید. برای مثال مصرف کنندگان یک بطری ادکلن,با علامت تجاری معروف را به عنوان کالای گران قیمت و با کیفیت تلقی می کنند,اما اگر همین بطری,فاقد علامت تجاری باشد,حتی در صورتی که عطر مشابهی هم داشته باشد,کالایی با کیفیت پایین تلقی خواهد شد.علامت های تجاری خوب از امتیاز مصرف کننده برخوردارند.امتیاز مصرف کننده بدان معنی است که مشتریان نسبت به علامت ها وفاداری نشان میدهند.تعداد قابل توجهی از مشتران,حتی در صورتی که کالاهای جانشین دیگری با قیمت های پایین تر در بازار عرضه شود,متقاضی همین علامت تجاری خواهند بود و کالاهای جانشین را نخواهند پذیرفت.به عبارت دیگر,شرکت هایی که دارای علامت های تجاری معتبر می باشند,عملا در مقابل استراتژی های تبلیغاتی رقبا,بیمه شده اند.علامت تجاری را فیلیپ کاتلر  یه صورت خلاصه چنین تعریف می کند;یک نام,عبارت یا اصطلاح,نشانه,علامت,نماد,رخ یا ترکیبی از آنها است که هدف آن معرفی کالا یا خدماتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نماید. (کاتلر، 1379).کلمه علامت تجاری زندگیش را به‌عنوان اسم، در زمان نوردیک‌های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی)(ثبت علامت تجاری) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده‌است. هزاران سال قبل کشتی‌سازان وایکینگ کشتی‌هایی را که می‌ساختند نامگذاری می‌کردند. نام‌گذاری همچنین در زمان‌های قبل برای علامت‌گذاری احشام به منظور اظهار مالکیت آنها استفاده می‌شده است. آنها طرح‌هایی را روی پوست حیوانات داغ می‌کردند. این داغ نهادن به زودی تبدیل به سمبولی برای مالکیت شد، چرا که خریداران احشام عاقبت به نام و نشان به‌عنوان اطمینان از کیفیت نگاه کردند. خریداران دریافته بودند كه هرگاه گاوی را با علامت دایره و ضربدر بخرند چاق خواهد شد یا علامتی با دو خط، معرف گاو استخوانی و لاغر بود. این علائم، خصیصه‌ها و شهرت صاحبان احشام را انتقال می‌داد، مثلا قدرت و سلامتی آنها را.سفال‌گران مصری نیز برای شناسایی آجر و کوزه‌های خود از نام و نشان استفاده می‌کردند. برای مثال یک سفال‌گر از طریق گذاشتن اثر انگشت خود یا هر نشانه دیگری روی گل رس در انتهای ظرف ساخته شده محصول خود را نشانه‌گذاری می‌کرد.در زمان روم باستان، صنعتگران محصولات خود را امضا یا به هر طریق دیگری علامت‌گذاری می‌کردند و این کار به مصرف‌کنندگان کمک می‌کرد تا محصولاتی را که دوستانشان پیشنهاد می‌کردند، شناسایی کنند )قدرتمندترین شکل تبلیغات) یا محصولی را که قبلا امتحان کرده و از آن رضایت داشتند، مجددا خریداری کنند. بنابراین کارکرد واقعی علامت تجاری برای آنان به‌ عنوان یک عامل تسهیل کننده انتخاب بود.در قرون وسطی شهرت بازرگانان و مشتریان راضی، کیفیت کالا را تضمین می‌کرد. کلیسا هم برای تایید دو شکل از دارایی‌های معنوی که یکی محصول و طراحی آن و دیگری شهرت تولیدکننده یا فروشنده محصول بود، دو دادگاه برای برخورد با مشکلاتی که از این دو شکل دارایی‌های معنوی به‌وجود می‌آمد، تشکیل داد و حق برخورد با خدشه‌دار کردن شهرت را برای خود محفوظ نگه داشت. در واقع خدشه‌دار کردن شهرت تجاری فرد یک گناه محسوب می‌شد.تنها در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی بود که استفاده از علامت تجاری به عنوان وسیله پیشرفته‌ بازاریابی تکامل پیدا کرد. انقلاب صنعتی و سیستم‌های جدید ارتباطی این امکان را برای شرکت‌ها به‌وجود آورد تا علامت تجاری خود را در مناطق گسترده‌تری تبلیغ کنند.در اواخر قرن نوزدهم کامیون‌ها، در حالی‌که مملو از انواع مختلف و شناخته شده‌ دارو بودند به حومه شهرهای آمریکا حرکت کردند. این داروها اگر چه محتویات نسبتا یکسان داشتند، اما نقش آنها در موفقیت علامت‌های تجاری غیرقابل اغماض است. تنباکو و داروهای انحصاری روندها را تعیین می‌کردند. به تدریج نام‌های تجاری به جای محدود ماندن در قیمت پایین و توزیع محلی، جهش بزرگی را به سمت کالاهای با کیفیت در بازارهای انبوه انجام دادند. فرآیند تولید و بسته‌بندی بهبود یافت و تبلیغات بسیار زیاد شد. تغییراتی هم در قانون علامت تجاری ایجاد شد، اما با وجود اینكه علامت تجاری گسترش یافت، مدیریت آن به همان شکل ثابت ماند و مالکان و مدیران شرکت‌ها مسوولیت آن‌را به عهده داشتند.در دوره بعد از جنگ جهانی اول علامت‌های تجاری در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند. تبلیغات به‌ طور روز افزون افزایش یافت و تحصیل نام‌های تجاری با موفقیت انجام شد. در این دوره مصرف‌کنندگان، فورد را می‌خواستند نه وسیله حمل‌ونقل موتوری. آنها بیشتر از سیرز خرید می‌کردند تا جاهای دیگر. کم‌کم شرکت‌ها شروع کردند به تملک تعدادی از علامت‌های تجاری که قادر بودند به‌صورت انبوه تولید، توزیع و فروخته شوند. پیچیدگی، تقسیم کار وظیفه‌ای را تشویق می‌کرد. جدایی وظایف تولید، بازاریابی و فروش از یکدیگر به‌شدت تشویق می‌شد.هنری فورد معتقد بود مدیران باید به‌صورت مجزا کار کنند تا مشکلات همکاران آنها دامنگیرشان نشود و به راحتی روی کاری که برای آن استخدام شده‌اند تمرکز کنند. در آن زمان جنرال موتورز متشکل از شرکت‌هایی بود که هشت مدل آنها با هم و نیز با فورد رقابت می‌کردند. مدیر جنرال موتورز تصمیم گرفت مدل‌ها را به پنج مدل کاهش دهد (پونتیاک، الدزموبیل، کادیلاک، بیوک و شورولت) (ثبت علامت تجاری) و هر یک را متمرکز بر روی بخش خاصی از بازار کند، اما فورد هم‌چنان معتقد به جدایی وظایف و تولید انبوه یک مدل بود. در سال 1925، جنرال موتورز با سازمان‌دهی جدید و تعهد به تغییرات سالانه در مدل‌ها، شرکت فورد را به زیر کشید. حالا همه می‌دانستند کسی که سوار بر پونتیکاک است چه شخصیتی دارد.در سال 1931 پراکتر اند گمبل در سازمان‌دهی وظیفه‌ای یک مرحله جلوتر رفت و وظیفه جدیدی را تعریف کرد؛ مدیریت نام تجاری. پراکتر اند گمبل معتقد بود که با داشتن نام‌هایی چون صابون‌های حمام آیوری و کامی بهترین راه برای سازمان‌دهی آنها این است که مسوولیت هر علامت تجاری به فرد مشخص داده شود؛ مدیر نام تجاری. این عمل در دهه پنجاه فراگیر شد.در دهه شصت تبلیغات تلویزیون به‌عنوان یکی از وسایل (شاید وسیله اصلی)ارتباطات بازاریابی ظهور کرد. تاکید بر ارزش‌های تولید محصول، جای خودش را به علامت تجاری داد و در دهه هفتاد نام تجاری دروازه‌ای برای ورود به انواع ویژه‌ای از سبک زندگی شد. رویکرد سبک زندگی، متمرکز بر تمایز مصرف‌کننده بود.در دهه هشتاد گسترش جهانی شدن تجارت بر علامت تجاری نیز اثر گذاشت. ایجاد نام‌های تجاری جدید به‌صرفه نبود. بنابراین شرکت‌ها به سمت نام‌های تجاری جهانی شرکتی رفتند تا بتوانند دامنه محصولاتشان را پوشش دهند.علامت‌های تجاری عصر ما نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در پیشرفت علامت تجاری آهنگ سریع‌تری نسبت به همتایان اروپایی داشتند که این مساله ممکن است تا حدودی به‌خاطر موقعیت جغرافیایی باشد. شرکت‌های آمریکایی بازار ملی همگن بسیار گسترده‌ای داشتند، ولی اروپایی‌ها نه.در حالی‌که شرکت‌های آمریکایی فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی وسیعی را در آمریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان انجام می‌دادند، اروپایی‌ها تازه یاد می‌گرفتند که با فرهنگ‌های مختلف (با اختلاف جزئی) کشورهای خاص انطباق ایجاد کنند. (www.Alamat.com)__________________1. Kotlerقسمتی از پیشینه پژوهش:- هادیزاده,جمالی و رضایی (1391)”مدل تآثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری.”اين پژوهش به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی کارکنان در صنعت هتلداری مدلی را در هتلهای چهار و پنج ستاره استان تهران آزمون کرده است.نمونه ای 240 نفری از کارکنان با نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند پرسشنامه ای با طیف پنج گزینه ای لیکرت توزیع شد.در نهایت آزمون مدل مفهومی نشان داد که برندسازی داخلی با حس تعلق به برند همجنین حس تعلق به برند با رفتار شهروندی به برند و تعهد به برند با وفاداری به برندووفاداری به برند با رفتار شهروندی به برندرابطه ی مثبت و معناداری دارد.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) دانلود مباني نظري برند سازی مباني نظري برندسازي خارجي پيشينه تحقيق برندسازي داخلي پيشينه پژوهش تاریخچه برند چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب پيشينه نظري قدرت و ارزش برند

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت بیماری کبد چرب

    پاورپوینت بیماری کبد چرب دانلود پاورپوینت بیماری کبد چرب دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنائی با بیماری کبد چرب،در حجم 30 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: چاقی و ارتباط آن با کبد…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش نماز،عبادت وخودسازی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش نماز،عبادت وخودسازی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش نماز،عبادت وخودسازی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : ادبيات تحقيق فصل دوم تاريخچه نماز اهميت نماز عبادت و خودسازي نماز…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهداف عمده حسابداری و گزارشهای حسابداری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهداف عمده حسابداری و گزارشهای حسابداری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهداف عمده حسابداری و گزارشهای حسابداری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهداف عمده حسابداری…

  • فایل پاورپوینت جزئیات نصب عایق های حرارتی

    فایل پاورپوینت جزئیات نصب عایق های حرارتی برچسب ها: دانلود پاورپوینت جزئیات نصب عایق های حرارتیجزئیات نصب عایق های حرارتیعایق های حرارتی ساختماندتایل اجرائی نصب عایق حرارتی ساختمانپاورپوینت عایق حرارتی ساختمانپاورپوینت جزئیات نصب عایق های حرارتینحوه نصب عایف حرارتی رفتن…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری مفهوم خودکنترلی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري مهارت خودکنترلی,پيشين,پيشينه پژوهش خود کنترلی,پیشینه نظری خود کنترلی در روانشناسی,چارچوب نظري خود کنترلی,دانلود مباني نظري تعریف خودکنترلی,فصل دوم خود کنترلی چیست,مباني نظري خود کنترلی در سازمان,مباني نظري و پيشينه پژوهش خودکنترلی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر در موفقیت مدیران

    ادبیات نظری موفقیت و عوامل آن در مدیریت,پیشینه پژوهش عوامل موثر در موفقیت مدیران,پیشینه تحقیق عوامل موثر در موفقیت مدیریت,عوامل,فصل دوم پایان نامه موفقیت مدیران سازمان,مبانی نظری عوامل موثر در موفقیت مدیران,موفقیت مدیران در سازمان ها,نگین فایل دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازارهای مالی،سرمایه ای،پولی وسود سهام پیش بینی شده

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازارهای مالی،سرمایه ای،پولی وسود سهام پیش بینی شده دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازارهای مالی،سرمایه ای،پولی وسود سهام پیش بینی شده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب :…

  • پیشینه و مبانی نظری اعتماد به نفس

    پیشینه و مبانی نظری اعتماد به نفس دانلود پیشینه و مبانی نظری اعتماد به نفس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اعتماد به نفس تعریف اعتماد به نفس : اعتماد به نفس عبارتست از…

  • اقلیم معتدل و مرطوب

    اقلیم معتدل و مرطوب دانلود اقلیم معتدل و مرطوب دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل اقلیم معتدل و مرطوب فهرست جغرافياي مازندران اقليم استان مازندران عوامل اقلیمیراهکار های اقلیمی:ویژگی معماری بومی مناطق معتدل و مرطوبپیلوت و کرسی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت تلفیقی آفت

    دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت تلفیقی آفت برچسب ها: مدیریت تلفیقی آفاتpdfمدیریت تلفیقی آفات pptتعریف مدیریت تلفیقی آفاتمدیریت تلفیقی آفات و بیماریهای گیاهیمدیریت تلفیقی افات در کشاورزیجزوه مدیریت تلفیقی آفات گلخانه بنی عامریجزوه مدیریت تلفیقی آفات گلخانه دکتر ولی اله…

  • دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي بیمارستان روانپزشکی

    پایان نامه معماري طراحي تیمارستان,تحلیل سایت معماری بیمارستان روانپزشکی,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي بیمارستان روانپزشکی,رساله معماري طراحي بیمارستان روانپزشکی,ظوابط و استانداردهای طراحي بیمارستان قلب و عروق,مطالعات معماري طراحي تیمارستان دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي بیمارستان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت و هدف پیشرفت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت و هدف پیشرفت دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت و هدف پیشرفت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مباني نظري 11 2 -…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی شرکت خدمات و مشاورة مهندسی

    راه اندازی شرکت خدمات مشاوره مهندسی,طرح توجیهی تاسیس شرکت خدمات مشاوره مهندسی,طرح توجیهی شرکت خدماتی,طرح راه اندازی شرکت خدمات مشاوره مهندسی,طرح کارافرینی راه اندازی دفتر مهندسی,کارآفرین,کارآفرینی دفتر خدمات مشاوره ای,کسب و کار خدمات مشاوره ای دانلود فایل اصلی طرح توجیهی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ) مقدمه …………............................….…...……………………………………………….. 17…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش زبان انگلیسی در ایران و اهمیت کتاب‌های درسی و تهیه و تدوین آنها

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش زبان انگلیسی در ایران و اهمیت کتاب‌های درسی و تهیه و تدوین آنها دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش زبان انگلیسی در ایران و اهمیت کتاب‌های درسی و تهیه و تدوین آنها دسته بندي :…

  • پروپوزال بررسی مبانی فقهی و حقوقیِ امور ورزشی

    پروپوزال بررسی مبانی فقهی و حقوقیِ امور ورزشی برچسب ها: دانلود پروپوزال بررسی مبانی فقهی و حقوقیِ امور ورزشیبررسی پروپزال مبانی فقهی و حقوقیِ امور ورزشیکاملترین پروپوزال مبانی فقهی و حقوقیِ امور ورزشیدانلود بررسی مبانی فقهی و حقوقیِ امور ورزشیپروپوزال…

  • بافت فرسوده محله طرشت

    بافت فرسوده محله طرشت دانلود بافت فرسوده محله طرشت دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل بافت فرسوده محله طرشت موقعیت جغرافیایی منطقه 2 تهراننقشه محله های منطقه 2نقشه محله بندی منطقه 2موقعیت طرشتتاریخچه طرشتوجه تسمیه طرشتنقشه طرشتنقشه…

  • بررسی تأثیر در افزایش سود انباشته بر میزان تغییرات سود قبل از بهره و مالیات سال بعد شركت ها

    بررسی تأثیر در افزایش سود انباشته بر میزان تغییرات سود قبل از بهره و مالیات سال بعد شركت ها برچسب ها: بررسی تأثیر در افزایش سود انباشته بر میزان تغییرات سود قبل از بهره و مالیات سال بعد شركت هامالیاتتعريف…

  • پاورپوینت حمام های تاریخی‌ ایران

    پاورپوینت حمام های تاریخی‌ ایران برچسب ها: دانلود پاورپوینت حمام های تاریخی‌ ایرانحمام های تاریخی‌ ایرانپاورپوینت آشنایی با حمام های تاریخی‌ ایرانمعماری حمامحمام های قدیمی ایرانپاورپوینت حمامپاورپوینت حمام های تاریخی‌ ایران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت حمام های تاریخی‌ ایران…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ریشه های صنعت بیمه (فصل 2)

    پيشينه پژوهش انواع بیمه,پيشينه تحقيق اصول بیمه,پيشينه نظري تعاریف بیم,چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بیمه,فصل دوم پايان نامه ارشد ساختار صنعت بیمه,مباني نظري تعریف بیمه و عقد قرارداد آن,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ریشه های صنعت بیمه (فصل 2)…

  • پیشینه و مبانی نظری نظریه حق و صدق

    پیشینه و مبانی نظری نظریه حق و صدق دانلود پیشینه و مبانی نظری نظریه حق و صدق دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل اول مقدمه و پيشينه تاريخي بخش اول : مقدمه و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر استراتژیک (فصل دوم)

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر استراتژیک (فصل دوم) دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر استراتژیک (فصل دوم) دسته بندي : مبانی نظری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر استراتژیک (فصل دوم) در…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ساختارمغز و سنجش خلاقیت (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری ساختارمغز و سنجش خلاقیت,پیشینه تحقیق ساختارمغز و سنجش خلاقیت,چارچوب نظری ساختارمغز و سنجش خلاقیت,فصل دوم پایان نامه تشخيص تفکر خلاق در کلاس درس,فصل دوم پایان نامه ساختارمغز و سنجش خلاقیت,مبانی نظری ساختارمغز و سنجش خلاقیت دانلود فایل اصلی…

  • تحقیق کودکان و روشنگری روانی

    روانی دانلود فایل اصلی تحقیق کودکان و روشنگری روانی از سایت دانلود فایل تحقیق کودکان و روشنگری روانی در حجم 46 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: بچه‌هاي طلاق شيوع طلاق به…

  • بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

    بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری برچسب ها: ارزش ویژه برندوفاداری به برندکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندپایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگریپروژه بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگریمبانی نظری…

  • مبانی نظری پژوهش و تحقیقات پیشین مفهوم شناخت درمانی و روان درمانی در اعتیاد (فصل دوم)

    مبانی نظری پژوهش و تحقیقات پیشین مفهوم شناخت درمانی و روان درمانی در اعتیاد (فصل دوم) برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)تکنیک های شناخت درمانیشناخت درمانی افسردگیروشهای شناخت درمانیدانلود مبانی نظری شناخت درمانی pdfمبانی نظری انواع شناخت…

  • پاورپوینت ارزيابي و مديريت مخاطرات رهاسازي محصولات دست ورزي شده ژنتيكي

    پاورپوینت ارزيابي و مديريت مخاطرات رهاسازي محصولات دست ورزي شده ژنتيكي برچسب ها: ارزيابي و مديريت مخاطرات رهاسازي محصولات دست ورزي شده ژنتيكيتنوع زيستيتهديدات در تنوع زيستي جهانياهميت تنوع زيستيدو روش تشخيص LMOs رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ارزيابي و…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ابعاد تربیت معنوی(فصل دوم)

    ادبيات نظري تربیت معنوی,پيشينه پژوهش تربیت معنوی,پيشينه تحقي,پيشينه نظري تربیت معنوی,چارچوب نظري روشهای تربیت معنوی,دانلود مباني نظري تربیت معنوی کودکان,فصل دوم تربیت معنوی فرزندان,مباني نظري تربیت کودکان,مباني نظري و پيشينه پژوهش تربیت معنوی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • پروژه طراحي سي دي مولتي مديا براي دانشگاه سما واحد نيشابور

    پروژه طراحي سي دي مولتي مديا براي دانشگاه سما واحد نيشابور برچسب ها: مولتی مدیا فلشAutorun رفتن به سایت اصلی پروژه طراحي سي دي مولتي مديا براي دانشگاه سما واحد نيشابور دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق رسانه

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق رسانه دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق رسانه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : رسانه : 2 - 3 ویژگی رسانه های جمعی : 2 - 4 روند…

  • مبانی نظری خانواده و تربیت فرزند (فصل 2 )

    تربیت,خانواده,فرزند,فصل,مبانی,نظری دانلود فایل اصلی مبانی نظری خانواده و تربیت فرزند (فصل 2 ) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خانواده و تربیت فرزند (فصل دوم) در 78 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده…

  • پاورپوینت بررسی خواص دیزل گازوئیل

    پاورپوینت بررسی خواص دیزل گازوئیل برچسب ها: مشخصات گازوئیلگازوئیل به انگلیسیبنزیننفت کوره چیستdieseldiesel fuel رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بررسی خواص دیزل گازوئیل دسته بندي : مواد و متالوژی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی خواص…

  • پاورپوینت فرسایش پذیری خاکهای شور و سدیمی

    پاورپوینت فرسایش پذیری خاکهای شور و سدیمی دانلود پاورپوینت فرسایش پذیری خاکهای شور و سدیمی دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت فرسایش پذیری خاکهای شور و سدیمی،در حجم 30 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از…

  • بررسی تاثیر کیفیت سود بر واکنش سرمایه گذاران به گزارشات مالی تعدیلی شرکت ها

    بررسی تاثیر کیفیت سود بر واکنش سرمایه گذاران به گزارشات مالی تعدیلی شرکت ها برچسب ها: بررسی تاثیر کیفیت سود بر واکنش سرمایه گذاران به گزارشات مالی تعدیلی شرکت هاتحقیق کیفیت سودکیفیت سود بر اساس اقلام تعهدیدیدگاه های مختلف در…

  • دانلود پرسشنامه تحریک پذیری

    ارزیابی تحریک پذیری,پرسشنامه,پرسشنامه استاندارد,پرسشنامه استاندارد تحریک پذیری,پرسشنامه تحریک پذیری,پرسشنامه روانشناسی,تحریک پذیری سکسی,دانلود پرسشنامه,دانلود پرسشنامه استاندارد,سنجش تحریک پذیری,مقیاس تحریک پذیری جنسی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه تحریک پذیری از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه تحریک پذیری در 3 صفحه در…