مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)

پيشينه پژوهش تاریخچه برند,پيشينه تحقيق برندسازي داخلي,پيشينه نظري قدرت و ارزش برند,چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب,دانلود مباني نظري برند سازی,مباني نظري برندسازي خارجي,مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) در 20 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبرند ها دارایی های غیر مشهودی به شمار می آیند که انعکاس دهنده خوبی از ارزش واقعی یک شرکت بوده و تیین کننده منبع مزیت رقابتی پایدار میباشند.امروزه برخورداری از برند قوی یک مزیت رقابتی محسوب میشود.برند معروف میتواند مزایای مادی برای شرکت به ارمغان آورد.برند تجاری یک دارایی استراتژیک محسوب میشود و لازم است هم در داخل هم در خارج از سازمان مدیریت شود.برند دارایی نامشهود هر شرکت است که میتواند ارزش های بسیاری برای شرکت خلق کند.(کلانتری پور, 1390).بدیهی است در دنیای کسب و کار امروزهر کسب به اهمیت انتخاب برند مناسب برای شرکت و محصولات و خدمات اراعه شده در بازار پی برده است.برند مناسب برای محصول میتواند بر موضع گیری محصول در بازار تاثیر داشته باشد که این به نوبه خود میتواند بر میزان موفقیت محصول و به دست آوردن سهم بیشتر بازار اثر گذار باشد.شرکت ها در بازاریابی جدید, برای ایجاد تمایز میان محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگونی استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز,تصمیم در مورد برند تجاری برای محصول است.اگر برند تجاری با رعایت نکات روانشناسی,مطالعه  رفتار مصرف کنندگان و با توجه به اصول صحیح بازاریابی  انتخاب شده باشد.موفقیت یک محصول در بازار را به مقدار زیادی تضمین می کند.بر طبق نظر جان مورفی,نام تجاری مهمترین عنصر آمیخته برند است,زیراعنصری است که شرکت امید دارد هیچ گاه مجبور به تغییر آن نباشد,یک برند تجاری,نقش های مهمی ایفا می کند,متمایز کننده محصول و خدمت است,با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند و به عنوان یک حوزه قانونی عمل می کند که تولید کننده می تواند در آن سرمایه گذاری کند.(Murphy,1993).دیوید آکر برند را سمبلی می داند که با تعداد زیادی دارایی,تعهد ذهنی پیوند خورده است و هدف آن شناسایی و تمایز محصولات است.(Aker,1991).رونی بیان می کند برند یک عبارت,علامت یا سمبل یا ترکیبی از این هاست که به منظور شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی ار آنان,از محصولات رقبا مورد استفاده است.Roony,1995) ).برند نام ; واژ ; علامت ; سمبل ; یا ترکیبی از آنهاست که برای شناسایی کالا ها و خدمات فروشنده مورد استفاده قرار می گیرد.یک برند چند وظیفه کلیدی را انجام می دهد که شامل این موارد است:1-محصول یا خدمت را مشخص و متمایز می کند و به مشتری اجازه تشخیس;رد و یا سفارش آن را می دهد.2-پیام ها را به مشتری ابلاغ می نماید.اطلاعات فراهم شده می تواند شامل بیانات مربوط به سبک و روش زندگی استفاده کنندگان;مدگرایی و یا افزایش ثروت آنها باشد.3-به عنوان قسمتی از دارایی قانونی محسوب می شود که دارنده این امتیاز می تواند از طریق آن سرمایه گذاری کند و یا از طریق قانونی در مقابل رقبا حمایت شود.یک نام تجاری هم ماهیت فیزیکی و هم ماهیت ذهنی و ادراکی دارد.جنبه فیزیکی آن در قفسه های سوپر مارکت یا مراکز اراعه کننده خدمات یافت می شود,ولی ماهیت مفهومی و ادراکی آن در فضای روانی و ذهنی یک مشتری جا دارد. (Pamela et.al,1999).تاریخچه برندعلامت تجاری یک محصول از نظر مصرف کنندگان جزو مهمی از کالا می باشد که تعیین علامت تجاری به منفعت و ارزش کالا می افزاید. برای مثال مصرف کنندگان یک بطری ادکلن,با علامت تجاری معروف را به عنوان کالای گران قیمت و با کیفیت تلقی می کنند,اما اگر همین بطری,فاقد علامت تجاری باشد,حتی در صورتی که عطر مشابهی هم داشته باشد,کالایی با کیفیت پایین تلقی خواهد شد.علامت های تجاری خوب از امتیاز مصرف کننده برخوردارند.امتیاز مصرف کننده بدان معنی است که مشتریان نسبت به علامت ها وفاداری نشان میدهند.تعداد قابل توجهی از مشتران,حتی در صورتی که کالاهای جانشین دیگری با قیمت های پایین تر در بازار عرضه شود,متقاضی همین علامت تجاری خواهند بود و کالاهای جانشین را نخواهند پذیرفت.به عبارت دیگر,شرکت هایی که دارای علامت های تجاری معتبر می باشند,عملا در مقابل استراتژی های تبلیغاتی رقبا,بیمه شده اند.علامت تجاری را فیلیپ کاتلر  یه صورت خلاصه چنین تعریف می کند;یک نام,عبارت یا اصطلاح,نشانه,علامت,نماد,رخ یا ترکیبی از آنها است که هدف آن معرفی کالا یا خدماتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نماید. (کاتلر، 1379).کلمه علامت تجاری زندگیش را به‌عنوان اسم، در زمان نوردیک‌های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی)(ثبت علامت تجاری) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده‌است. هزاران سال قبل کشتی‌سازان وایکینگ کشتی‌هایی را که می‌ساختند نامگذاری می‌کردند. نام‌گذاری همچنین در زمان‌های قبل برای علامت‌گذاری احشام به منظور اظهار مالکیت آنها استفاده می‌شده است. آنها طرح‌هایی را روی پوست حیوانات داغ می‌کردند. این داغ نهادن به زودی تبدیل به سمبولی برای مالکیت شد، چرا که خریداران احشام عاقبت به نام و نشان به‌عنوان اطمینان از کیفیت نگاه کردند. خریداران دریافته بودند كه هرگاه گاوی را با علامت دایره و ضربدر بخرند چاق خواهد شد یا علامتی با دو خط، معرف گاو استخوانی و لاغر بود. این علائم، خصیصه‌ها و شهرت صاحبان احشام را انتقال می‌داد، مثلا قدرت و سلامتی آنها را.سفال‌گران مصری نیز برای شناسایی آجر و کوزه‌های خود از نام و نشان استفاده می‌کردند. برای مثال یک سفال‌گر از طریق گذاشتن اثر انگشت خود یا هر نشانه دیگری روی گل رس در انتهای ظرف ساخته شده محصول خود را نشانه‌گذاری می‌کرد.در زمان روم باستان، صنعتگران محصولات خود را امضا یا به هر طریق دیگری علامت‌گذاری می‌کردند و این کار به مصرف‌کنندگان کمک می‌کرد تا محصولاتی را که دوستانشان پیشنهاد می‌کردند، شناسایی کنند )قدرتمندترین شکل تبلیغات) یا محصولی را که قبلا امتحان کرده و از آن رضایت داشتند، مجددا خریداری کنند. بنابراین کارکرد واقعی علامت تجاری برای آنان به‌ عنوان یک عامل تسهیل کننده انتخاب بود.در قرون وسطی شهرت بازرگانان و مشتریان راضی، کیفیت کالا را تضمین می‌کرد. کلیسا هم برای تایید دو شکل از دارایی‌های معنوی که یکی محصول و طراحی آن و دیگری شهرت تولیدکننده یا فروشنده محصول بود، دو دادگاه برای برخورد با مشکلاتی که از این دو شکل دارایی‌های معنوی به‌وجود می‌آمد، تشکیل داد و حق برخورد با خدشه‌دار کردن شهرت را برای خود محفوظ نگه داشت. در واقع خدشه‌دار کردن شهرت تجاری فرد یک گناه محسوب می‌شد.تنها در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی بود که استفاده از علامت تجاری به عنوان وسیله پیشرفته‌ بازاریابی تکامل پیدا کرد. انقلاب صنعتی و سیستم‌های جدید ارتباطی این امکان را برای شرکت‌ها به‌وجود آورد تا علامت تجاری خود را در مناطق گسترده‌تری تبلیغ کنند.در اواخر قرن نوزدهم کامیون‌ها، در حالی‌که مملو از انواع مختلف و شناخته شده‌ دارو بودند به حومه شهرهای آمریکا حرکت کردند. این داروها اگر چه محتویات نسبتا یکسان داشتند، اما نقش آنها در موفقیت علامت‌های تجاری غیرقابل اغماض است. تنباکو و داروهای انحصاری روندها را تعیین می‌کردند. به تدریج نام‌های تجاری به جای محدود ماندن در قیمت پایین و توزیع محلی، جهش بزرگی را به سمت کالاهای با کیفیت در بازارهای انبوه انجام دادند. فرآیند تولید و بسته‌بندی بهبود یافت و تبلیغات بسیار زیاد شد. تغییراتی هم در قانون علامت تجاری ایجاد شد، اما با وجود اینكه علامت تجاری گسترش یافت، مدیریت آن به همان شکل ثابت ماند و مالکان و مدیران شرکت‌ها مسوولیت آن‌را به عهده داشتند.در دوره بعد از جنگ جهانی اول علامت‌های تجاری در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند. تبلیغات به‌ طور روز افزون افزایش یافت و تحصیل نام‌های تجاری با موفقیت انجام شد. در این دوره مصرف‌کنندگان، فورد را می‌خواستند نه وسیله حمل‌ونقل موتوری. آنها بیشتر از سیرز خرید می‌کردند تا جاهای دیگر. کم‌کم شرکت‌ها شروع کردند به تملک تعدادی از علامت‌های تجاری که قادر بودند به‌صورت انبوه تولید، توزیع و فروخته شوند. پیچیدگی، تقسیم کار وظیفه‌ای را تشویق می‌کرد. جدایی وظایف تولید، بازاریابی و فروش از یکدیگر به‌شدت تشویق می‌شد.هنری فورد معتقد بود مدیران باید به‌صورت مجزا کار کنند تا مشکلات همکاران آنها دامنگیرشان نشود و به راحتی روی کاری که برای آن استخدام شده‌اند تمرکز کنند. در آن زمان جنرال موتورز متشکل از شرکت‌هایی بود که هشت مدل آنها با هم و نیز با فورد رقابت می‌کردند. مدیر جنرال موتورز تصمیم گرفت مدل‌ها را به پنج مدل کاهش دهد (پونتیاک، الدزموبیل، کادیلاک، بیوک و شورولت) (ثبت علامت تجاری) و هر یک را متمرکز بر روی بخش خاصی از بازار کند، اما فورد هم‌چنان معتقد به جدایی وظایف و تولید انبوه یک مدل بود. در سال 1925، جنرال موتورز با سازمان‌دهی جدید و تعهد به تغییرات سالانه در مدل‌ها، شرکت فورد را به زیر کشید. حالا همه می‌دانستند کسی که سوار بر پونتیکاک است چه شخصیتی دارد.در سال 1931 پراکتر اند گمبل در سازمان‌دهی وظیفه‌ای یک مرحله جلوتر رفت و وظیفه جدیدی را تعریف کرد؛ مدیریت نام تجاری. پراکتر اند گمبل معتقد بود که با داشتن نام‌هایی چون صابون‌های حمام آیوری و کامی بهترین راه برای سازمان‌دهی آنها این است که مسوولیت هر علامت تجاری به فرد مشخص داده شود؛ مدیر نام تجاری. این عمل در دهه پنجاه فراگیر شد.در دهه شصت تبلیغات تلویزیون به‌عنوان یکی از وسایل (شاید وسیله اصلی)ارتباطات بازاریابی ظهور کرد. تاکید بر ارزش‌های تولید محصول، جای خودش را به علامت تجاری داد و در دهه هفتاد نام تجاری دروازه‌ای برای ورود به انواع ویژه‌ای از سبک زندگی شد. رویکرد سبک زندگی، متمرکز بر تمایز مصرف‌کننده بود.در دهه هشتاد گسترش جهانی شدن تجارت بر علامت تجاری نیز اثر گذاشت. ایجاد نام‌های تجاری جدید به‌صرفه نبود. بنابراین شرکت‌ها به سمت نام‌های تجاری جهانی شرکتی رفتند تا بتوانند دامنه محصولاتشان را پوشش دهند.علامت‌های تجاری عصر ما نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در پیشرفت علامت تجاری آهنگ سریع‌تری نسبت به همتایان اروپایی داشتند که این مساله ممکن است تا حدودی به‌خاطر موقعیت جغرافیایی باشد. شرکت‌های آمریکایی بازار ملی همگن بسیار گسترده‌ای داشتند، ولی اروپایی‌ها نه.در حالی‌که شرکت‌های آمریکایی فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی وسیعی را در آمریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان انجام می‌دادند، اروپایی‌ها تازه یاد می‌گرفتند که با فرهنگ‌های مختلف (با اختلاف جزئی) کشورهای خاص انطباق ایجاد کنند. (www.Alamat.com)__________________1. Kotlerقسمتی از پیشینه پژوهش:- هادیزاده,جمالی و رضایی (1391)”مدل تآثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری.”اين پژوهش به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی کارکنان در صنعت هتلداری مدلی را در هتلهای چهار و پنج ستاره استان تهران آزمون کرده است.نمونه ای 240 نفری از کارکنان با نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند پرسشنامه ای با طیف پنج گزینه ای لیکرت توزیع شد.در نهایت آزمون مدل مفهومی نشان داد که برندسازی داخلی با حس تعلق به برند همجنین حس تعلق به برند با رفتار شهروندی به برند و تعهد به برند با وفاداری به برندووفاداری به برند با رفتار شهروندی به برندرابطه ی مثبت و معناداری دارد.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) دانلود مباني نظري برند سازی مباني نظري برندسازي خارجي پيشينه تحقيق برندسازي داخلي پيشينه پژوهش تاریخچه برند چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب پيشينه نظري قدرت و ارزش برند

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت معماري مساجد ایران و جهان

    پاورپوینت معماري مساجد ایران و جهان,دانلود پاورپوینت معماري مساجد ایران و جهان,شیخ لطف الله,مسجد تاریخانه دامغان,مسجد در دوره های مختلف,مسجد و مدرسه سپهسالار(شهیدمطهری),معماري مساجد ایران و جهان,معماری مسجد,مقايسه زيباترين مساجد جهان دانلود فایل اصلی پاورپوینت معماري مساجد ایران و جهان…

  • پاورپوینت من کجا زندگی میکنم؟ درس 9 مطالعات هفتم

    پاورپوینت من کجا زندگی میکنم؟ درس 9 مطالعات هفتم برچسب ها: پاورپوینتپاورپوینت من کجا زندگی میکنممطالعات هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت من کجا زندگی میکنم؟ درس 9 مطالعات هفتم دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • تحقیق درمورد مجلس شوراى اسلامى

    تحقیق درمورد مجلس شوراى اسلامى برچسب ها: تحقیق درمورد مجلس شوراى اسلامى رفتن به سایت اصلی تحقیق درمورد مجلس شوراى اسلامى دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: تحقیق درمورد مجلس شوراى اسلامى قالب بندی: وردتعداد…

  • مقايسه اثربخشي روش‌هاي درمان رفتاري، رفتاري – شناختي، رفتاري – فراشناختي و دارويي برعلائم وسواس

    مقايسه اثربخشي روش‌هاي درمان رفتاري، رفتاري – شناختي، رفتاري – فراشناختي و دارويي برعلائم وسواس برچسب ها: تحقیق اختلال وسواس فكري و عمليمقاله درمان رفتاريپایان نامه درمان رفتاريشناختيدرمان رفتاريفراشناختيتحقیق باورهاي فراشناختمعرفي اختلال وسواس فكري و عمليانواع فرعي وسواس هاشيوع وسواسمدل…

  • بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانی

    بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانی برچسب ها: رفتار شهروندی سازمانی تسهیم دانش کیفیت خدماتپایان نامه بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانیپروژه بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانیمبانی…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی کارخانه تولید تیوپ آلومینیومی

    تولید قوطی و تیوپ آلومینیومی,تیو,دانلود طرح توجیهی تولید تیوپ,طرح توجیهی تولید آلمینیوم,طرح توجیهی و کارآفرینی کارخانه تولید تیوپ آلومینیومی,طرح تولید تیوپ آلومینیومی,کارآفرینی کارخانه تولید تیوپ آلومینیومی,کارافرینی شرکت تولیدی تیوب آلومینیوم دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی کارخانه تولید…

  • پاورپوینت تشیع انگلیسی یا لندنی

    پاورپوینت تشیع انگلیسی یا لندنی برچسب ها: تاریخچه شیعه انگلیسیکلیپ شیعه انگلیسیشیعه انگلیسی شیرازیکتاب تشیع انگلیسیشیعه لندنی چیستمستند شیعه انگلیسیشیعه انگلیسی کیستویژگی های شیعه انگلیسی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تشیع انگلیسی یا لندنی دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فرهنگ سازمانی 2 - 2 - مفهوم فرهنگ فرهنگ ، واژه ‌ای فارسی…

  • پیشینه و مبانی نظری خلق و خوی کودکان

    پیشینه و مبانی نظری خلق و خوی کودکان دانلود پیشینه و مبانی نظری خلق و خوی کودکان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خلق و خوی کودکان فصل دوم :…

  • ارزیابی نقش سبک رهبری و فرهنگ سازمانی در شکل گیری سکوت سازمانی

    ارزیابی نقش سبک رهبری و فرهنگ سازمانی در شکل گیری سکوت سازمانی برچسب ها: سبک رهبری سکوت سازمانی فرهنگ سازمانیپایان نامه ارزیابی نقش سبک رهبری و فرهنگ سازمانی در شکل گیری سکوت سازمانیپروژه ارزیابی نقش سبک رهبری و فرهنگ سازمانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی ومدیریت سود وساختار هیأت مدیره

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی ومدیریت سود وساختار هیأت مدیره دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی ومدیریت سود وساختار هیأت مدیره دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و مولفه‌ های اخلاق حرفه‌ای

    مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و مولفه‌ های اخلاق حرفه‌ای دانلود مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و مولفه‌ های اخلاق حرفه‌ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ) بخش…

  • بررسی انتخاب وزن های بهینه در روش های کارایی سنجی با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها

    بررسی انتخاب وزن های بهینه در روش های کارایی سنجی با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها برچسب ها: تحلیل پوششی داده ها فرآیند دو مرحله ای شاخص میانی پایان نامه بررسی انتخاب وزن های بهینه در روش های…

  • مبانی نظری و پیشینه استقرار و توسعه شهرداری الکترونیک

    مبانی نظری و پیشینه استقرار و توسعه شهرداری الکترونیک دانلود مبانی نظری و پیشینه استقرار و توسعه شهرداری الکترونیک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخش اول : مبانی نظری شهرداری الکترونیک 12 2…

  • تحقیق پژوهش در عمليات روش پژوهش

    اعتبارسنجي,پژوهش در عمليات,پژوهش عملياتي,تحقيق در عمليات,تحقیق پژوهش در عمليات روش پژوهش,توسعه تئوري,توسعه مدل,حل مسائل واقعي,روش پژوهش,مدل‌سازي دانلود فایل اصلی تحقیق پژوهش در عمليات روش پژوهش از سایت دانلود فایل تحقیق پژوهش در عمليات روش پژوهش در حجم 67 صفحه و…

  • مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم پولشویی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش روش های پولشویی,پيشينه تحقيق پولشویی به انگلیسی,پيشينه نظري پولشویی,چارچوب نظري مفاهیم پولشویی چیست؟,دانلود مباني نظري پولشویی در ایران,مباني نظري مراحل پولشویی,مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم پولشویی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم پولشویی (فصل…

  • تحقیق آسم

    آسم دانلود فایل اصلی تحقیق آسم از سایت دانلود فایل تحقیق آسم در حجم 25 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و دوبخش شامل:بخش اول: بیماری آسمبخش دوم: درمان آسم علائم بيمارى آسم به چه شكلى بروز مى يابد…

  • پاورپوینت آشنایی با آسفالت سرد

    پاورپوینت آشنایی با آسفالت سرد برچسب ها: دانلود پاورپوینت آشنایی با آسفالت سردآشنایی با آسفالت سردآسفالت سردﻃﺮح اﺧﺘﻼط آﺳﻔﺎﻟﺖ ﺳﺮدپاورپوینت آشنایی با آسفالت سردماشین آلات تهیه آسفالت سردماشین آلات پخش و تراکم آسفالت سرد پاورپوینت آسفالت سرد رفتن به سایت…

  • بررسی ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با استفاده از کارت امتیازی متوازن

    بررسی ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با استفاده از کارت امتیازی متوازن برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکردتحقیق بررسی یادگیری سازمانیبررسی ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با استفاده از کارت امتیازی…

  • پاورپوینت امنیت داده ها در رایانش ابری

    پاورپوینت امنیت داده ها در رایانش ابری دانلود پاورپوینت امنیت داده ها در رایانش ابری دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت امنیت داده ها در رایانش ابری ، در حجم 26 اسلاید…

  • پاورپوینت روانشناسی ورزش

    پاورپوینت روانشناسی ورزش برچسب ها: اصول روانشناسی ورزشیتاریخچه روانشناسی ورزشیرشته روانشناسی ورزشیجزوه روانشناسی ورزشیروانشناسی ورزشی pdf رفتن به سایت اصلی پاورپوینت روانشناسی ورزش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • مبانی نظری پژوهش تنظیم شناختی هیجان

    مبانی نظری پژوهش تنظیم شناختی هیجان دانلود مبانی نظری پژوهش تنظیم شناختی هیجان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تنظیم شناختی هیجان 2 - 1 - 2 - 1 - راهبردهای تنظیم شناختی هیجان…

  • ادبیات نظری تحقیق خصوصیات دوران نوجوانی و انحرافات جنسی در نوجوانان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری خصوصیات دوران نوجوانی و انحرافات جنسی در نوجوانان,تحقیق خصوصیات دوران نوجوانی و انحرافات جنسی در نوجوانان,چارچوب نظری خصوصیات دوران نوجوانی و انحرافات جنس,فصل دوم پایان نامه انحرافات جنسی در نوجوانان,مبانی نظری خصوصیات دوران نوجوانی دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی شالیکوبی و تولید حبوبات (به ظرفیت 3300 تن در سال )

    امکان سنجی شالیکوبی و حبوبات,برآورد هزینه شالیکوبی و حبوبات,دانلود طرح توجیهی شالیکوبی و حبوبات,طرح توجیهی شالیکوبی برنج,طرح توجیهی شالیکوبی و حبوبات,طرح کارآفرینی تولیدحبوبات,طرح کسب و کار شالیکوبی,کارآفرینی شالیکوبی و حبوبات دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی شالیکوبی و تولید…

  • ادبیات نظری تحقیق تیپ شخصیتی A

    ادبیات نظری تحقیق تیپ شخصیتی A دانلود ادبیات نظری تحقیق تیپ شخصیتی A دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : مقدمه : همهی افراد دارای شخصیت میباشند و شخصیت در…

  • تحقیق دکتر حسابی

    تحقیق دکتر حسابی دانلود تحقیق دکتر حسابی دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: تحقیق زندگینامه دکتر حسابی، در قالب فایل Word و در 14 صفحه. بخشی از متن فایل: دکتر سید محمود حسابی در سال ۱۲۸۱هجری…

  • پاورپوینت اجراي اصل 44 قانون اساسي و خصوصي سازي بانك ها

    پاورپوینت اجراي اصل 44 قانون اساسي و خصوصي سازي بانك ها برچسب ها: پاورپوینت اجراي اصل قانون اساسي و خصوصي سازي بانك ها تعاريف خصوصي سازي ضرورت خصوصي سازياهداف خصوصي سازيمباني قانوني مرتبط با واگذاريمراحل اجرايي واگذاري رفتن به سایت…

  • پاورپوینت کفپوش های اپوکسی

    پاورپوینت کفپوش های اپوکسی برچسب ها: دانلود پاورپوینت کفپوش های اپوکسیپاورپوینت کفپوش های اپوکسیکفپوش های اپوکسیپاورپوینت کفپوشپاورپوینت معرفی کفپوش های اپوکسیپاورپوینت کفسازیکفپوش هاپاورپوینت بررسی کفپوش هاکفپوش اپوکسیپاورپوینت معماریپاورپوینت سقف کاذب رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کفپوش های اپوکسی دسته بندي…

  • فایل لایه باز کارت ویزیت عکاسی

    باز,عکاسی,فایل,کارت,لایه,ویزیت دانلود فایل اصلی فایل لایه باز کارت ویزیت عکاسی از سایت دانلود فایل فایل لایه باز  کارت ویزیت عکاسیقابل ویرایش برچسب ها: فایل لایه باز کارت ویزیت عکاسی مورد استفاده برای عکاسی ها و آتیله ها

  • فایل پاورپوینت جزئیات نصب عایق های حرارتی

    فایل پاورپوینت جزئیات نصب عایق های حرارتی برچسب ها: دانلود پاورپوینت جزئیات نصب عایق های حرارتیجزئیات نصب عایق های حرارتیعایق های حرارتی ساختماندتایل اجرائی نصب عایق حرارتی ساختمانپاورپوینت عایق حرارتی ساختمانپاورپوینت جزئیات نصب عایق های حرارتینحوه نصب عایف حرارتی رفتن…

  • پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد, كارت امتيازي متوازن, نقشه استراتژي

    پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد, كارت امتيازي متوازن, نقشه استراتژي دانلود پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد, كارت امتيازي متوازن, نقشه استراتژي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری ارزیابی عملکرد ,…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پرستاري بهداشت جامعه(1)

    دانلود پاورپوینت با موضوع پرستاري بهداشت جامعه(1) برچسب ها: دانلود کتاب پرستاری بهداشت جامعه 1ارشد پرستاری بهداشت جامعهدانلود رایگان کتاب پرستاری بهداشت جامعهتعریف پرستاری بهداشت جامعهدانلود کتاب پرستاری بهداشت جامعه 1و2و3تعریف بهداشت جامعهکتاب پرستاری سلامت جامعهبهترین گرایش کارشناسی ارشد پرستا…

  • پاورپوینت قانون مواد خوردني، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي

    پاورپوینت قانون مواد خوردني، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي برچسب ها: پاورپوینت قانون مواد خوردني آشاميدني آرايشي و بهداشتي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت قانون مواد خوردني، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • پاورپوینت کارت عابربانک

    پاورپوینت کارت عابربانک برچسب ها: ساخت کارت عابر بانکعکس کارت عابر بانککارت عابر بانک ملیمدارک لازم برای گرفتن کارت عابر بانکاشتباه زدن رمز کارت عابر بانککارت عابر بانک سپهاعداد روی کارت بانکیعلت مسدود شدن کارت عابر بانک رفتن به سایت…

  • پیشینه و مبانی نظری رفتار پرخطر

    پیشینه و مبانی نظری رفتار پرخطر دانلود پیشینه و مبانی نظری رفتار پرخطر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : رفتار پرخطر 2 - 3 - انواع رفتارهای پرخطر 2 - 4…