مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مدیریت کانالهای توزیع,پيشينه تحقيق انواع کانال های توزیع در بازاریابی,پيشينه نظري کانالهای توزیع در بازاریابی بین ال,چارچوب نظري کانال توزیع چیست,مباني نظري کانال های توزیع در بازاریابی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه) در 64 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهتغییرات سریع و رقابت فشرده موجود در اکثر بازارها، بسیاری از تولید کنندگان را متقاعد ساخته است که بدون موفقیت در فعالیتهای بازاریابی، دوام و رشد در بازار و تامین نیازها و خواسته های مشتریان امکان پذیر نمی باشد. در واقع بازاریابی برای هر نوع حرکت آگاهانه و هدفمند در بازار امروز ضرورت دارد تا آنجا که حتی غولهای اقتصادی، بدون برخورداری از توشه و توان سالانه و مهارتهای بازاریابی، بنیاد استواری نخواهد داشت. امروزه محیط رقابتی جهان خواستار آن است که شرکتها جهت بقای خود به دنبال آن باشند که الزامات مشتریان را به سرعت و به شکلی کارآمد برآورده سازند. آنها باید نیازها و خواسته های در حال تغییر مشتریان را شناسایی و تاثیر آن تغییرات را بر رضامندی آنان مشخص کند و استراتژیهای لازم را جهت کسب مزیت رقابتی به کار برند. (عبدالوند، 1381، 1)به عبارت دیگر بازاریابی، دانش و هنر یافتن، نگهداری و رشد دادن مشتریان سود آور است. اکنون نگهداری و رشد دادن مشتریان، هدف نخستین می باشد. شرکتها برای به دست آوردن هر مشتری هزینه سنگینی را پذیرفته اند و رقیبان نیز پیوسته در پی آنها هستند. در این زمینه، اختلاط عوامل بازاریابی یعنی همان کالا، قیمت، توزیع و ارتقاء، نقش اساسی را ایفا می کند. در این میان توزیع یا به عبارت دیگر مجموعه حرکات هماهنگی که کالا را از منبع تولید به دست خریداران انتقال می دهد، از اهمیت خاصی برخوردار است.سیستم توزیع در ایجاد مطلوبیتهای زمانی و مکانی و مالکیت نقش اساسی دارد و از طریق آن اطمینان حاصل می شود که کالا به موقع و سالم به دست مصرف کننده خواهد رسید.منظور از « مطلوبیت زمانی » فراهم بودن کالا باری عرضه در زمانی که مشتری به آن نیاز دارد؛ می باشد.«مطلوبیت مکانی  » زمانی ایجاد می شود که کالا در مکان مورد دسترس مشتریان وجود داشته باشند.«مطلوبیت مالکیت » نیز هنگامی به وجود می آید که مرحله فروش به اتمام رسیده و کالا به مالکیت جدید واگذار شده باشد. البته امروزه با گسترش شبکه های توزیع و نقش آنها در ایجاد «مطلوبیت اطلاعاتی » نیز انکار ناپذیر گردیده و بسیاری از توزیع کنندگان؛ با ارائه پیامهای اطلاعاتی مناسب؛ به اطلاع مشتریان می رسانند که کالا در کدام محل؛ به چه قیمت؛ و در چه زمانی عرضه می شود (مارتین کریستوفر و دیگران؛ 1380؛38).کانال توزیعکانال بازاریابی (که به آن کانال توزیع یا کانال تجاری نیز می گویند) عبارت از مجموعه ای از سازمانهای مهم وابسته است که باعث می شوند کالا یا خدمات برای استفاده در دسترس مشتریان قرار گیرند. به عبارت دیگر حلقه ارتباط بین تولیدکنندگان و مشتریان را کانال توزیع می گویند. (عبدالوند، 1384، 167). بعضی از عوامل که محرک استراتژی چند مجرایی برای شرکت ها هستند شامل: رشد فروش، تمایل برای پوشش گسترده تر بازار، بهبود رضایت مشتریان هدف، تقلیل هزینه ها با بکارگیری کانال های با هزینه کم (sathye,1999;stern,1996).معمولاً کالا و محصولات به وسیله افراد، سازمانها و موسسات مختلفی دست به دست گردیده و بالاخره به دست مصرف کننده نهایی می رسد ، گروههای متعددی مثل عمده فروش، دلالها، خرده فروش ها و به عبارتی واسطه ها در جریان این انتقال و داد و ستد فعالیت دارند. مجموع این گروهها کانال توزیع را تشکیل می دهند. یک کانال توزیع مجموعه ای از موسسات وابسته به یکدیگر است، موسساتی که مسئولیت تحویل کالا یا خدمات به دست مصرف کننده یا استفاده کننده صنعتی بر عهده ایشان واگذار شده است (Kotler & Armestrong . 2003 :526 ).به تعریف دیگر :کانال توزیع عبارت است از سازمان یا شخصی که کمک می کند کالا و یک خدمات از سوی تولید کننده به سمت مصرف کننده نهایی یا مصرف کننده صنعتی حرکت کند (محبعلی،1378: 274).یک شرکت می تواند به آسانی تصمیمات مربوط به قیمت گذاری، تبلیغات یا ارتقاء فروش را تغییر دهد، اما تغییر تصمیمات مربوط به کانال توزیع بسیار مشکل می باشد.اگر چه اغلب چنین به نظر می رسد، ولی کانال توزیع در آمیخته بازاریابی خیلی اوقات یک متغیر است. وجهه و اعتبار محصول، قیمت گذاریو تلاش تبلیغاتی همانند ارائه فیزیکی خود محصول همگی می تواند تحت تاثیر کانالهای تجاری مورد استفاده قرار گیرد، تقویت شوند و یا اینکه در خطر بیفتد (مارتین کریستوفر و دیگران، 1380: 6).تدارکات بازاریابی  ( که به آن توزیع فیزیکی نیز می گویند) شامل تحویل کانال محصولات به مشتریان و واسطه های کانال می باشد.وظیفه کانال توزیعاعضای کانال توزیع انجام وظائف اصلی زیر را بر عهده دارند:اطلاعات – جمع آوری و توزیع اطلاعات درباره نیروهای موجود در محیط بازاریابی برای تسهیل امر مبادله.تبلیغات – تهیه و پخش اطلاعات ترغیب کننده درباره کالا.جستجو – جستجو برقراری ارتباط با خریداران بالقوه.تطابق – متناسب ساختن عرضه با نیاز مشتری.مذاکره – دستیابی به توافق بر سر قیمت و شرایط معامله.جابجایی و ذخیره  – توزیع فیزیکی ، حمل کالا و انبار کردن.ریسک پذیری – قبول مخاطره مربوط به انجام کار توزیع.با کمک  وظیفه نخست، معاملات شکل می گیرند و با کمک سه وظیفه آخری به انجام می رسند.وظائف مختلف مربوط به کانال توزیع کالا باید بین اعضای کانال به صورتی تقسیم شود که آنها قادر به بهترین نحو ممکن قادر به انجام آن باشند. انجام این وظائف باید به جور شدن بهترین ترکیب کالا برای مصرف کنندگان منجر گردد. (کاتلر و آمسترانگ، 1379، 490).قسمتهایی از پیشینه تحقیق:در تحقیق انجام شده توسط کارای (2013) با عنوان تناوب قیمت گذاری و تلاش های بازاریابی در کانال توزیع، یافته های تحقیق نشان می دهد که تصمیم گیری همزمان قیمت گذاری و تلاش های بازاریابی برای سطوح بالای اثرات تلاش های بازاریابی تولیدگننده مطلوب است. برای تلاش های بازاریابی موثرتر، نقش قیمت گذاری و تلاش های بازاریابی به اعضای کانال برای انجام استراتژی تعادل و دستیابی به سودآوری بالا اجازه می دهد. این تحقیق به اهمیت همزمان قیمت گذاری و تلاش های کانال های بازاریابی تاکید دارد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:-1 بخش اول: کانال توزیع    2-1-1 مقدمه    2-1-2- مفهوم فروش و بازاریابی    2-1-3 : آمیخته بازاریابی    2-1-3-1 : تعیین بازار هدف  2-1-3-2 : محصول    2-1-3 -2-1 : کیفیت    2-1-3 -2-2 : طرح محصول     2-1-3 -2 -3: ویژگی ها    2-1-3 -2 -4: نام تجاری      2-1-3 -2 -5:  بسته بندی   2-1-3 -2 -6 : اندازه    2-1-3 -2 -7 : خدمات    2-1-3 -2 -8: تضمین نامه2-1-3 -3: ارتقاء 2-1-3 -3 –1 : ارتقاء فروش    2-1-3 -3 -2 : تبلیغات    2-1-3 -3 – 3 : فروش شخصی    2-1-3 -3 – 4 : روابط عمومی     2-1-3 -3 – 5 : بازاریابی مستقیم    2-1-3 -3 – 6 : عوامل مؤثر بر ترکیب ترفیع    2-1-3 -3 – 7 : انتخاب یک روش ارتقایی     2-1-3 -4 : قیمت     2-1-4 : توزیع   2-1-5: کانال توزیع    2-1-4 -1 : وظیفه کانال توزیع    2-1-4-2 : تضاد کانال    2-1-4 -3 : کانالهای اصلی توزیع    2-1-4 -3 -1 : کانالهای توزیع در پخش کالاها    2-1-5 : واسطه های بازاریابی    2-1-5 -1: چرا از واسطه ها استفاده می کنیم؟    2-1-5 -2 : طبقه بندی واسطه ها    2-1-5 -2-1 : خرده فروشی ها    2-1-5 -2-1-1 : انواع خرده فروشی    2-1-5-1-1 -2 : خرده فروشی غیر فروشگاهی   2-1-5 -2-1 -2 : آینده خرده فروشی    2-1-5-2-2 : عمده فروشی    2-1-5-2-2-1 -1 : عمده فروشان تجاری    2-1-5 -2-2- 1 -2 : دلالان و کارگزاران     2-2-3 -2-2- 1 -3 : دفاتر و شعبات فروش تولید کنندگان    2-1-5 -2-2- 2 -2 : روند عمده فروشی     2-1-6  : سازمان کانال     2-1-6 -1 : سیستم های بازاریابی عمودی    2-1-6 -2 : انواع سیستم های بازاریابی عمودی    2-1-6-2- 1 : سیستم بازاریابی عمودی و مشارکتی    2-1-6-2- 2 : سیستم بازاریابی عمودی قراردادی    2-1-6-2-2- 1 : زنجیره های داوطلبانه به سرپرستی عمده فروش    2-1-6-2-2- 2 : تعاونی های خرده فروشی     2-1-6-2-2- 3 : سازمانهای امتیازی (نمایندگی ها)    2-1-6-2-3 : سیستم بازاریابی عمودی اداری     2-1-6-2-3 : سیستم بازاریابی افقی    2-1-7 : طرح کانال توزیع    2-1-7-1 : بررسی نیازهای خدماتی مصرف کننده    2-1-7-2: تعیین اهداف محدودیت های کانال    2-1-7-3: تجزیه و تحلیل وظایف کانال    2-1-7-4: شناسایی گزینه های اصلی    2-1-7-4-1 : انواع واسطه ها    2-1-7-4-2 : تعداد  واسطه ها ( قدرت و پوشش توزیع)    2-1-7-4-3 : مسئولیت اعضای کانال ( واسطه ها)    2-1-7-5 : ارزیابی گزینه های اصلی کانال توزیع    2-1-7-5-1 : معیارهای اقتصادی    2-1-7-5-2 : معیارهای نظارت و کنترل     2-1-7-5-3 : معیارهای تطبیقی    2-1-7-6 : انتخاب کانال     2-1-8 : مدیریت کانال توزیع    2-1-8-1 : انتخاب اعضای کانال ( واسطه ها)    2-1-8-2 : نحوه ایجاد انگیزه در اعضای کانال توزیع    2-1-8-3 : ارزیابی اعضای کانال    2-1-9-1 : توزیع فیزیکی  2-1-9-2 : ماهیت توزیع فیزیکی    2-1-9-3 : هدف توزیع فیزیکی   2-1-9-3-1 : سفارش کالا    2-1-9-3-2- انبارداری    2-1-9-3-3 : سطح موجودی جنسی    2-1-9-3-4: حمل و نقل کالا    2-1-9-4- مسئولیت سازمانی توزیع فیزیکی کالا    2-1-9-5  : جریانات توزیع    2-1-9-6  : مشکلات و نارساییهای شبکه توزیع    2-3 بخش سوم: پیشینه تحقیق    2-3-1 تحقیقات داخلی و خارجی     منابعتوجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع مباني نظري کانال های توزیع در بازاریابی پيشينه تحقيق انواع کانال های توزیع در بازاریابی پيشينه پژوهش مدیریت کانالهای توزیع چارچوب نظري کانال توزیع چیست پيشينه نظري کانالهای توزیع در بازاریابی بین ال

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد اختلالات رفتاری (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش اختلال,پيشينه نظري افسردگی,چارچوب نظري تعریف اختلالات رفتاری,دانلود مباني نظري اختلالات رفتاری کودکان,فصل دوم پايان نامه ارشد انواع اختلالات یادگیری,مباني نظري اختلالات رفتاری چیست,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اختلال یادگیری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت آشنایی با معماری پست مدرن

    پاورپوینت آشنایی با معماری پست مدرن دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری پست مدرن دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با معماری پست مدرن ، در حجم 53 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با…

  • پاورپوینت حفاظت نظاميان در شرايط جغرافيايي مختلف در مقابل نیش حشرات

    پاورپوینت حفاظت نظاميان در شرايط جغرافيايي مختلف در مقابل نیش حشرات برچسب ها: حفاظت نظاميان در شرايط جغرافيايي مختلف در مقابل نیش حشراتوفور بندپایانراﻫﻨﻤﺎي ﺑﺎﻟﯿﻨﯽ اﻗﺪاﻣﺎت ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎﻧﯽ ﮔﺰش ﻣﺎرﮔﺰﯾﺪحقیق در مورد استراتژي جهاني حفاظتنیش حشرات رفتن به سایت اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری روند تغییرات مکانی و زمانی جزایر حرارتی در کلانشهرها

    پیشینه و مبانی نظری روند تغییرات مکانی و زمانی جزایر حرارتی در کلانشهرها دانلود پیشینه و مبانی نظری روند تغییرات مکانی و زمانی جزایر حرارتی در کلانشهرها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2…

  • بررسي تاثير متغييرهاي كلان اقتصادي و نسبت ارزش بازار به دفتري بر صحت پيش بيني سود در شركت هاي پذيرفت

    بررسي تاثير متغييرهاي كلان اقتصادي و نسبت ارزش بازار به دفتري بر صحت پيش بيني سود در شركت هاي پذيرفت برچسب ها: بررسي تاثير متغييرهاي كلان اقتصادي و نسبت ارزش بازار به دفتري بر صحت پيش بيني سود در شركت…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نماتودها

    دانلود پاورپوینت با موضوع نماتودها برچسب ها: انواع نماتودهانماتودها pdfطبقه بندی نماتودهانماتود چیستکرم نماتودانواع نماتدهاانواع کرم های لوله ایترماتودها رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع نماتودها دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت راهبردهای فقرزدایی در جهان سوم

    پاورپوینت راهبردهای فقرزدایی در جهان سوم برچسب ها: نگاهی به مساله فقر و فقر زدایی در ایرانبررسی و نقد نظریه‌های فقرزداییفقرزدایی از جهانبررسی و نقد نظریه‌های فقرزدایی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت راهبردهای فقرزدایی در جهان سوم دسته بندي :…

  • بررسی تاثیر ارتباطات نام تجاری وکیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری در ایجاد وفاداری نام تجاری

    بررسی تاثیر ارتباطات نام تجاری وکیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری در ایجاد وفاداری نام تجاری برچسب ها: ارتباطات نام تجاری کیفیت خدمات اعتماد نام تجاری وفاداری نام تجاریپایان نامه بررسی تاثیر ارتباطات نام تجاری وکیفیت خدمات از…

  • بررسی اثرمالكیت سهام مدیرانه بر ارتباط بین ثبات سود و اقلام تعهدی

    بررسی اثرمالكیت سهام مدیرانه بر ارتباط بین ثبات سود و اقلام تعهدی برچسب ها: تحقیق حسابداری اثرمالكیتپروژه حسابداری سهامتحقیق حسابداری رایگانپروژه حسابداری ثبات سودبررسی اقلام تعهدی بررسی اثرمالكیت سهام مدیرانه بر ارتباط بین ثبات سود و اقلام تعهدینگین فایل رفتن…

  • پاورپوینت طبیعت گرایی در معماری

    پاورپوینت طبیعت گرایی در معماری برچسب ها: دانلودپاورپوینت الهام از طبیعت در معماریسازه های معماریپاورپوینت گنبد ژئودزيکپاورپوینت سازه های معماریپاورپوینت سازه های پوسته اییطبیعتپاورپوینت طبیعت در معماریپاورپوینت سازه کابلیپاوروینت سازه بادیپاورپوینت طبیعت گرایی درمعماری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت طبیعت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کارکرد خانواده (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری کارکرد خانواده,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کارکرد خانواده (فصل دوم پایان نامه),پیشینه تحقیق کارکرد خانواده,رويكردها و ديدگاه هاي تبيين خانواده,فصل دوم پایان نامه کارکرد خانواده,مبانی نظری کارکرد خانواده دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کارکرد خانواده…

  • دانلود مبانی نظری و سوابقی پژوهشی مدیریت استراتژيک منابع انسانی (فصل2)

    پيشين,پيشينه پژوهش مفهوم برنامه ریزی استراتژیک,پيشينه تحقيق مدل های مدیریت استراتژیک منابع انسانی,چارچوب نظري اهداف مدیریت منابع انسانی,دانلود مبانی نظری و سوابقی پژوهشی مدیریت استراتژيک منابع انسانی (فصل2),مباني نظري تاریخچه مدیریت منابع انسانی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و…

  • پاورپوینت معماری دوره رمانسک

    Romanesque art,پاورپوینت آشنایی با سبک معماری رمانسک,پاورپوینت معماری دوره رمانسک,دانلود پاورپوینت معماری دوره رمانسک,رمانسک,سبک معماری رمانسک,سبک معماری رمانسک در کشورهای مختلف,گوتیک,معماری دوره رمانسک دانلود فایل اصلی پاورپوینت معماری دوره رمانسک از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت معماری دوره رمانسک ،…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تبلیغات دهان به دهان و بازاریابی رابطه مند(فصل دوم)

    بازاریابی رابطه مند وفاداری مشتری (فصل دوم),پيشينه پژوهش عوامل موثر بر ارتباطات دهان به دهان,پيشينه تحقيق عوامل موثر بر وفاداری مشتری و آثار آن,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق تبلیغات دهان به دهان,مباني نظري تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مند…

  • پاورپوینت زندگی نامه نیلز بور

    پاورپوینت زندگی نامه نیلز بور دانلود پاورپوینت زندگی نامه نیلز بور دسته بندي : سایر جزئیات و دریافت گزارش فایل نیلز بور در سال ۱۸۸۵ میلادی در دانمارک متولد شد. پدر نیلز بور یک پروفسور فیزیولوژی معروف بود که در…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مبانی نت بهره ور فراگیر

    دانلود پاورپوینت با موضوع مبانی نت بهره ور فراگیر برچسب ها: نت بهره ور فراگیر pdfچیست tpmنگهداری و تعمیراتانواع نگهداری و تعمیراتtpm مخفف چیستمقاله نگهداری و تعمیراتتاریخچه tpmبرنامه ریزی نگهداری و تعمیرات pdf رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با…

  • پاورپوینت انواع ادبی

    پاورپوینت انواع ادبی برچسب ها: قانون ساختار ادبی =تراژدی کمدی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت انواع ادبی دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل معرفي و راهنمايي كلي طرح درس «انواع ادبي» و جايگاه آن در…

  • بررسی رابطه تسهیم دانش با عملکرد شغلی کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان

    بررسي رابطه مدیریت عملکرد و رضایت شغلی کارکنان,بررسی رابطه بین مدیریت دانش با بهسازی,بررسی رابطه بین مدیریت دانش و عملکرد شغلی,بررسی رابطه تسهیم دانش با عملکرد شغلی کارکنان,بررسی رابطه مدیریت دانش با عملکرد سازمانی,تسهيم دانش در سازمان,عوامل مو دانلود فایل…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تراشکاری و قالب سازی و قطعه سازی خودرو

    امکان سنجی,طرح توجیهی تراشکاری,طرح توجیهی و کارآفرینی قالب صنعتی,طرح کارآفرینی تراشکاری و قالب سازی,طرح کسب و کار تراشکاری و قالب سازی,طرح کسب و کار قالب قطعه ماشین,قالب سازی,قطعه سازی,کارآفرینی تراشکاری,کارآفرینی تراشکاری و قالب سازی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و…

  • MMPI پرسشنامه فرم بلند

    MMPI پرسشنامه فرم بلند دانلود MMPI پرسشنامه فرم بلند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بسمه تعالی MMPI فرم بلند ( 566 سؤالی ) پرسشنامه ی چند وجهی شخصیتی مینه سوتا « MMPI فرم…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p (فصل دوم)

    ادبیات نظری عناصر آمیخته بازاریابی 4p,ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی,پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p,فصل دوم پایان نامه بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p,مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p دانلود فایل اصلی مبانی…

  • ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

    ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق…

  • پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و بازیهای رایانه ای

    پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و بازیهای رایانه ای دانلود پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و بازیهای رایانه ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی وبازیهای…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی (فصل دوم)

    ادبيات نظري شبکه های اجتماعی,پيشينه پژوهش پايان نامه فرهنگ هویت,پیشینه نظری شبکه های اجتماعی,دانلود مباني نظري هویت فرهنگی,فصل دوم شبکه های اجتماعی,مباني نظري پايان نامه شبکه های اجتماعی,مباني نظري و پيشينه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی دانلود فایل…

  • قالب پاورپوینت ورزش 8

    قالب پاورپوینت ورزش 8 دانلود قالب پاورپوینت ورزش 8 دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت ورزش 8 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …   اسلاید…

  • مبانی نظری تحقیق پرخاشگری،نظریه و مدل های آن

    مبانی نظری تحقیق پرخاشگری،نظریه و مدل های آن دانلود مبانی نظری تحقیق پرخاشگری،نظریه و مدل های آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مبانی نظری تحقیق پرخاشگری،نظریه و مدل های آن در 32…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش بررسی ارزیابی عملکرد در صنعت بیمه (فصل دوم پایان نامه)

    پيشينه پژوهش ارزیابی عملکرد,پيشينه تحقيق ارزیابی عملکرد صنعت بیمه ها,پيشينه نظري,چارچوب نظري بیمه,فصل دوم پايان نامه ارشد صنعت بیمه,مباني نظري بررسی ارزیابی عملکرد,مبانی نظری و پیشینه پژوهش بررسی ارزیابی عملکرد در صنعت بیمه (فصل دوم پایان نامه) دانلود فایل اصلی…

  • دانلود طرح توجیهی تولید ظروف یکبار مصرف اسفنجی

    پروژه تولید ظروف کاغذی,تولید ظروف گیاهی,دانلود طرح توجیهی ظروف یکبار مصرف,طرح توجیهی تولید ظروف اسفنجی,طرح توجیهی جدید ظروف یکبار مصرف,طرح تولید ظروف یکبار مصرف,طرح کارافرینی تولید ظروف یکبار مصرف,کارافرینی تولید ظروف یکبار مصرف دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی تولید…

  • دانلود طرح توجیهی تولید برس سر و شانه پلاستیکی

    پروژه کارافرینی تولید برس سر,دانلود طرح توجیهی تولید شانه,دانلود طرح توجیهی شانه سر,دانلود کارافرینی تولید شانه,طرح توجیهی تولید شانه پلاستیکی,طرح تولید شانه پلاستیکی,طرح کسب و کار تولید شانه سر,کارافرینی تولید برس سر و شانه پلاستیکی دانلود فایل اصلی دانلود طرح…

  • پاورپوینت گزارش حسابرس در حسابرسی موارد خاص

    پاورپوینت گزارش حسابرس در حسابرسی موارد خاص دانلود پاورپوینت گزارش حسابرس در حسابرسی موارد خاص دسته بندي : حسابداری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت گزارش حسابرس در حسابرسی موارد خاص (استاندارد حسابرسی شماره 80)،در حجم 34 اسلاید…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مسموميت با گاز منوكسيد كربن

    دانلود پاورپوینت با موضوع مسموميت با گاز منوكسيد كربن برچسب ها: درمان مسمومیت با گاز مونوکسید کربنخودکشی با مونوکسید کربنمونوکسید کربن و اثرات آندرمان مسمومیت گاز گرفتگیمسمومیت با گاز شهریعلت تشکیل گاز کربن مونوکسیدتشخیص گاز مونوکسید کربنروش تولید مونوکسید کربن…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع حركات و جابجايي آب

    دانلود پاورپوینت با موضوع حركات و جابجايي آب برچسب ها: پاورپوینت حركات و جابجايي آبامواج ساكن امواج ساكن سطحيامواج ساكن داخليحركات و جابجايي آب در آبهاي جاري مناطق وجود سرعت خطيفضاهاي مرده رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • مبانی نظری و سوابق پژوهش تعاریف و مفاهیم فلسفه اخلاقی کارکنان (فصل دوم)

    پيشينه,پيشينه تحقيق رفتارهای اخلاقی,دانلود مباني نظري فلسفه اخلاقی کارکنان,مباني نظري رهبري اخلاقي مديران,مبانی نظری اخلاق حرفه‌ای,مبانی نظری و پیشینه فلسفه اخلاقی کارکنان,مبانی نظری و سوابق پژوهش تعاریف و مفاهیم فلسفه اخلاقی کارکنان (فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش دولت در اقتصاد

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش دولت در اقتصاد دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش دولت در اقتصاد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : مروری بر مبانی نظری مقدمه 10…

  • مبانی نظری و وپیشینه پژوهش جهانی شدن و تورم (فصل دوم)

    اثرات فرآيند جهاني شدن بر تورم در ايران,پایان نامه تاثیر جهانی شد,پیامد جهانی شدن اقتصاد بر تورم داخلی در ایران,پیشینه پژوهش نظریه های جهانی شدن و تورم,مبانی نظری جهانی شدن و تورم (فصل دوم),مبانی نظری و وپیشینه پژوهش جهانی شدن…