مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش بازا,دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی,مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) در 61 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:هوش هیجانییکی از منابع مهم در هر شرکتی، که بی‌شک یکی از مبناهای اصلی و اساسی توسعه است، همانا نیروی انسانی آن است که مجموعه‌ای از افراد با نیازهای بی‌شمار را در برمی گیرد. این افراد در صورت رفع نیازهایشان و داشتن انگیزه کافی، استعداد، توان و مهارت خود را در جهت خدمت به سازمان متبوعه به کار خواهند گرفت. اگر افراد در شرکت‌ها به خوبی عمل نکنند آنگاه آن شرکت در رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسؤلیت‌های خطیر خود با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد. از آنجایی که کارکنان واحد بازاریابی و فروش، نقش اساسی و بنیادی در ایجاد یک کار اثربخش در واحد سازمانی را بر عهده دارند. لذا تأمین نیازهای مادی و معنوی آنان و نیز ایجاد یک فضای مناسب هیجانی در محل کار که احتمالاً زمینه ساز توسعه اثربخش بودن بیش از پیش آنهاست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برخلاف رفتار یا هوش شناختی، هوش هیجانی  بر درک عواطف و احساسات ما و دیگران تمرکز دارد. و برطبق باور کلی دیوید گلمن  ابداع شده، و او در کتاب خود با نام «هوش هیجانی» عنوان کرده است که چرا آن می‌تواند اهمیت بیشتری از ضریب هوشی داشته باشد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به گفته «گلمن»، هوش هیجانی ظرفیتی برای به رسمیت شناختن مالکیت احساسات خودمان و دیگران، و ایجادانگیزه برای مدیریت عواطف خوب در خود و در روابطمان است.امروزه نقش هوش هیجانی در اثربخشی بازاریابی شرکت‌ها و صنایع برجسته تر شده است و مدیران شرکت‌ها در تلاش برای رسیدن به یک موقعیت رقابتی خوب از طریق قابلیتهای فردی و اجتماعی هوش هیجانی و رسیدن به یک بازاریابی اثربخش می‌باشند. مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی شرکت به نتایج ارزشمندی مانند: رشد بلندمدت، افزایش رضایت مشتری، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک شرکت، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می‌کند. ابعاد “گلمن” از هوش هیجانی به عنوان متغیر‌های پیش بینی کننده و ۵ مقیاس درجه‌ای اثربخشی بازاریابی کاتلر به عنوان متغیر‌های معیار تصویب شده است(نوکا و آهیائوزو ، 2009: 865).پس می‌توان گفت که منابع انسانی مهمترین سرمایه‌های کسب و کار هستند و اقدامات و سیاست‌های پرسنلی خوب و صحیح به علاوه توانایی مدیر در استفاده از توانایی‌ها و انرژی‌های فیزیکی و ذهنی افراد مهمترین عوامل موفقیت سازمان‌ها هستند. نیروی انسانی یکی از عوامل کلیدی در بهبود اثربخشی شرکت‌های مختلف می‌باشد. این نیروی انسانی است که تصمیم می‌گیرد چگونه از زمان، تجهیزات، موادو… موجود در شرکت استفاده کند و چگونه نیازهای مشتری را مرتفع کند. و از آن جایی که استفاده از کار تیمی و گروهی در سازمان‌ها در حال افزایش است، کارکنان دریافتند که برای اینکه بتوانند در کنار سایر اعضای تیم مشغول به کار شوند، باید خود را با محیط کاری جدید هماهنگ کنند. لذا مدیران جهت سوق دادن تیم‌های جدید به سمت کار گروهی مفیدتر و مؤثرتر در یک واحد یا مجموعه به دنبال نفراتی با هوش هیجانی بیشتر و مهارت‌های بالا در برقراری ارتباطات انسانی می‌باشند(دادخواه، 1387).تعریف هوش هیجانیهوش هیجانی یک اصطلاح فراگیر است که مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌ها و خصوصیات فردی را در بر می‌گیرد و معمولاً به مهارت‌های بین فردی و درون فردی اطلاق می‌گردد که فراتر از حوزه‌های مشخصی از دانش‌های پیشین، بهره هوشی و مهارت‌های فنی یا حرفه‌ای می‌باشد . همانند تعریف هوش، در تعریف هوش هیجانی اتفاق نظر میان روانشناسان وجود ندارد و برای تعریف آن از ویژگی هایش استفاده می‌شود. صاحب نظران، هوش هیجانی را با توجه به ویژگی‌ها و کارکردهای آن به صورت زیر تعریف کرده‌اند: مایر و سالوی ، هوش هیجانی را توانایی ارزیابی، بیان و تنظیم احساسات خود و دیگران استفاده کارآمد از آن تعریف می‌کنند(خائف الهی و دوستا، ۱۳۸۲: ۵۳). 350)گلمن در تعریف هوش هیجانی می‌گوید: «مهارتی است که دارنده آن می‌تواند از طریق خودآگاهی، روحیات خود را کنترل کند، از طریق خودمدیریتی آن را بهبود بخشد، از طریق همدلی تأثیر آنها را درک کند و از طریق مدیریت روابط به شیوه‌ای رفتار کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد»(گلمن، 2001: 43).بار آن هوش هیجانی را عامل مهمی در شکوفایی توانایی افراد برای کسب موفقیت در زندگی تلقی می‌کند و آن را با سلامت عاطفی و در مجموع با سلامت روانی افراد مرتبط می‌داند(بار آن ، 1997: 210).بنابراین هوش هیجانی را توانایی استفاده از احساس و عواطف خود و دیگران در رفتارهای فردی و گروهی جهت کسب اهداف می‌توان تعریف کرد. با این همه هوش هیجانی بسیار بیشتر از بهره هوشی خصایص را در اختیار ما قرار می‌دهد که به کمک آنها می‌توانیم چهره انسانی مان را کامل تر کنیم. (گلمن، ۱۳۸۰، ۷۵).به همین جهت در این قسمت به بررسی پنج نوع از ابعاد هوش هیجانی گلمن (خود آگاهی، خود انگیزشی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط) و تأثیر آن بر روی اثربخشی بازاریابی  کاتلر بر کارکنان پرداخته شده است.هوش بازاريابيمفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه قابليتي سازماني است كه از محيط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آميخته اي از سه مقوله فرد، سازمان و محيط(همان منبع). تاكنون تعاريف مختلفي از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعريف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغييرات در محيط بازاريابي كه مديران در آماده سازي و تطبيق برنامه هاي بازاريابي كمك می‌كند.(پري پوراس و همكاران ، 2005)آقاي جافه(به عنوان كسي كه بيشترين فعاليت را در اين بحث انجام داده است) هوش بازاريابي را جمع‌آوری اطلاعات از محيط بيرون و مجموعه فعاليتهاي درون شركت می‌داند (سانگ و جف، 2009).به نظر نويسندگان با توجه به مفهومي كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاريابي يك توانايي در فرد يا سازمان است كه به مديران ارشد براي دستيابي به استراتژي، برنامه، هدف و يا حتي چشم انداز سازمان كمك شاياني می‌كند، در واقع سيستم هوش بازاريابي مشخص می‌كند كه چه نوع هوشي مورد نياز است و آن را از محيط دريافت می‌كند و در اختيار سازمان قرار می‌دهد(تان و احمد ، 1999)در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاريابي، هوش رقبا و هوش كسب و كار. بايد دقت داشت كه هوش بازاريابي چيزي فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضي از مطالعات اين سه به صورت يك سيكل نشان داده می‌شود. اين بدين معناست كه اين سه می‌توانند لازم و ملزوم يكديگر باشند(رايت، 2006)بسياري از اطلاعات هوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاريابي استفاده شود تا به عنوان يك ورودي براي آن، بتوان يك پروسه پوياي طراحي بازار را تدوين كرد . بنابراين هوش بازاريابي می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به محيط كلان، محيط بازار، مشتريان، رقبا و عملكرد گذشته يك سازمان درباره آميخته بازاريابي باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).هوش بازاريابي را می‌توان از منابع مختلفي ازجمله مجلات، نشريات بازرگاني، صحبت با مشتريان، تامين‌كنندگان و توزيع‌كنندگان، همچنين با صحبت با مديران ديگر شركتها كسب كرد(كالف و رايت، 2008)مشخصات هوش بازاريابيبا توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهميت هوش بازاريابي براي سازمان، به منظور اجراي موفقيت آميز و استفاده صحيح از اين مفهوم، ابتدا بايد مشخصات و ويژگي هاي هوش بازاريابي شناخته شود. اين مشخصات عبارتند از: ارتباط داشتن : هوش بايد براي تصميم گيرندگان اصلي اطلاعات مهم مربوط به موقعيت را بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتي كه اهميت كمي دارند، اجتناب كند. قابل استفاده  بودن: هوش بايد در قالبي مناسب، قابل درك و قابل استفاده براي مديران باشد تا در آنها انگيزه لازم را ايجادكند و اطلاعات را بگونه اي ارائه كند تا مديران قادر به استفاده از آن در حوزه هاي مختلف باشند.زمان 2: هوش بايد در زمان مناسب به دست گيرنده برسد تا بتواند تصميمات موثر اتخاذ كند. همچنين امنيت آن بايد مد نظر باشد به اين معني كه اطلاعات حاصل از سيستم هوش بازاريابي به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نيفتد (فاهي ، 2007).صحت و دقت : هوش بايد واقعا صحيح باشد، تجزيه و تحليل‌ها بدرستي و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد، گيرنده اطلاعات بايد به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهايتاً هوش بايد بالاترين كيفيت را داشته باشد.كامل بودن : هوش بايد حتي الامكان شامل تمام رويدادها و حالات ممكن باشد، به طور صحيح تحليل شود و براي تصميم گيرنده واضح و روشن باشد.اهداف : هوش بايد بدون گرايش و انحراف باشد، ديدگاه شخصي بايد به عنوان نظر شخصي مشخص شود و براهداف سازماني متمركز باشد(هاستر ، 2005)قسمتهایی از پیشینه تحقیق:كاراياني(2006 ) در تحقيق خود با عنوان تأثيرات فرهنگ در خلق هوش بازاريابي از طريق اينترنت و ايجاد ارزش در سازمان هاي B2B و با توجه به ارزش روزافزون اينترنت در شركتها، به بررسي راه هاي دستيابي به هوش بازاريابي از طريق اينترنت و بررسي ارتباط هوش كسب شده ازطريق اينترنت و ايجاد ارزش براي آن ومتغيرهايي چون ارتباطات با مشتري، نوآوري، بهره وري و كارايي و ميزان اين ارتباطات می‌پردازد . اين تحقيق از طريق اينترنت انجام شد و پرسشنامه هاي پاسخ داده شده، 240 مورد از شركتهاي B2B از كشورهاي اروپايي، كانادايي و آسيايي است. اين شركت‌ها به صورت تصادفي از طريق جستجو از طريق سايت ياهو  انتخاب شده‌اند. نتايج اين تحقيق با استفاده از فنون آماري مانند رگرسيون و آماره و مدل معادله ساختاري به دست آمده است. يافته هاي اين تحقيق شواهدي را ارائه كرده كه T نشان می‌دهد اينترنت به عنوان يك شبكه كسب و كار مجازي به زندگي درون سازمان‌ها نفوذ كرده و فرصتهاي فراواني را پيش روي سازمان‌ها قرار داده است. همچنين مشخص كرده كه ميزان ارزش سازمانها به اين مقوله و فرهنگ سازماني در اين مقوله تاثير بسزايي داشته است. نوع نمونه گيري و تجزيه و تحليل آن و توجه به منبع مهم اينترنت از جمله نقاط قوت آن است. از نقاط ضعف آن، اين است كه مشخص نشده كه چرا اين متغيرها انتخاب شده، همچنين تعداد نمونه‌ها، با توجه به دامنه گسترده و مخاطبان آن، اندك است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی چارچوب نظري هوش بازا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • قالب پاورپوینت علوم تربیتی 2

    قالب پاورپوینت علوم تربیتی 2 دانلود قالب پاورپوینت علوم تربیتی 2 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت علوم تربیتی 2 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • دانلود مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق ضریب قیمت وفرایند ارزشگذاری (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق ضریب قیمت وفرایند ارزش گذاری (فصل دوم),مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق ضریب قیمت وفرایند ارزش گذاری (فصل دوم),مبانی نظری ضریب قیمت وفرایند ارزش گذاری (فصل دوم) دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری تحقیق پیشینه…

  • طرح توجیهی نصب و تعمیر سیستمهای صوتی و تصویری اتومبیل

    احداث کارخانه ضبط ماشین,پروژه کارآفرینی تعمیر سیستمهای صوتی ماشین,دانلودطرح توجیهی ضبط ماشین,طرح توجیهی آموزش نصب و تعمير ضبط و باند خودرو,طرح توجیهی خرید,طرح کسب و ک,فروش,کارافرینی دوره آموزش نصب ضبط و باند ماشین,نصب و تعمیر سیستمهای صوتی دانلود فایل اصلی…

  • تحقیق تاثیرگذاری مدیریت استراتژیک در رشد اقتصادی

    رشداقتصادی,میریت استراتژیک دانلود فایل اصلی تحقیق تاثیرگذاری مدیریت استراتژیک در رشد اقتصادی از سایت دانلود فایل تحقیق تاثیرگذاری مدیریت استراتژیک در رشد اقتصادی در حجم 34 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:مقدمه…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده تجزيه،تحليل و طراحي ساختار سازماني شركت(سهامي عام)

    دانلود گزارش کاراموزي آماده تجزيه،تحليل و طراحي ساختار سازماني شركت(سهامي عام) برچسب ها: گزارش کاراموزي تجزيه تحليل و طراحي ساختار سازماني در شركت شهاب خودروکاراموزي تجزيه تحليل و طراحي ساختار سازماني در شركت شهاب خودروکارورزي تجزيه تحليل و طراحي ساختار…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نظام تخصیص منابع ساختاری برآورد تختهای بستری

    دانلود پاورپوینت با موضوع نظام تخصیص منابع ساختاری برآورد تختهای بستری برچسب ها: نظام تخصیص منابع ساختاری برآورد تختهای بستریتحقیق نظام تخصیص منابع ساختاری برآورد تختهای بستریفایل نظام تخصیص منابع ساختاری برآورد تختهای بستریسیستم نظام تخصیص منابع ساختاری برآورد تختهای…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی سنگ بری سخت بر (برش سنگ نمای گرانیتی )

    دانلود پروژه کارافرینی سنگبری سخت بر,دانلود طرح توجیهی برش سنگ نمای گرانیتی,دانلود کارافرینی برش سنگ,سنگ بری سخت بر,طرح احداث شرکت برش سنگ,طرح اشتغالزایی سنگبری سخت بر,طرح توجیهی سنگبری,طرح کسب,طرح کسب و کار سنگ نما,کارآفرینی سنگ بری سخت بر دانلود فایل…

  • پاورپوینت پیام رمز را پیدا کن1(علوم دوم دبستان)

    پاورپوینت پیام رمز را پیدا کن1(علوم دوم دبستان) برچسب ها: پاورپوینت پیام رمز را پیدا کن(علوم دوم دبستان) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت پیام رمز را پیدا کن1(علوم دوم دبستان) دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • پاورپوینت حفاظت از زیستگاه های ایران درس 12 مطالعات هفتم

    پاورپوینت حفاظت از زیستگاه های ایران درس 12 مطالعات هفتم برچسب ها: پاورپوینت حفاظت از زیستگاه های ایرانمطالعات هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت حفاظت از زیستگاه های ایران درس 12 مطالعات هفتم دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق شخصیت ، سرشت و منش (فصل دوم )

    اختلال هویت جنسی و سبک های والدینی,ادبیات نظری شخصیت,پیشینه پژوهش سرشت و منش,پیشینه تحقیق شخصیت,چارچوب نظری شخصیت,سرشت و منش,فصل دوم پایان نامه شخصیت,مبانی نظری شخصیت دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق شخصیت ، سرشت و منش (فصل دوم…

  • پیشینه تحقیق پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی

    پیشینه تحقیق پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی دانلود پیشینه تحقیق پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی 2 - 7 - 1 - کلیک تبلیغات…

  • پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث : اشکال هندسی

    پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث : اشکال هندسی برچسب ها: پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث اشکال هندسی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث : اشکال هندسی دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان:…

  • مقیاس دلزدگی در بین زوجین (CBM)

    پرسشنامه,پرسشنامه دلزدگی در بین زوجین (CBM),پرسشنامه مقیاس دلزدگی در بین زوجین (CBM),دلزدگی در بین زوجین (CBM) دانلود فایل اصلی مقیاس دلزدگی در بین زوجین (CBM) از سایت دانلود فایل پرسشنامه مقیاس دلزدگی در بین زوجین (CBM) در 4 صفحه در…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی و دستگاه های حسابرسی و کیفیت حسابرسی (فصل دوم )

    ادبیات نظری حسابرسی و دستگاه های حسابرسی و کیفیت حسابرسی,پیشینه پژو,پیشینه تحقیق حسابرسی و دستگاه های حسابرسی و کیفیت حسابرسی,چارچوب نظری حسابرسی و دستگاه های حسابرسی و کیفیت حسابرسی,فصل دوم پایان نامه حسابرسی و دستگاه های حسابرسی و کیفیت حسابرسی…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری نیمرخ روانی و شخصیت

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری نیمرخ روانی و شخصیت دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری نیمرخ روانی و شخصیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نیمرخ روانی و شخصیت روانشناسان براي كليت افراد و…

  • دانلود تحقیق با موضوع اسرار تجاري و نحوه حمایت از آنها

    دانلود تحقیق با موضوع اسرار تجاري و نحوه حمایت از آنها برچسب ها: اسرار تجاریقرارداد عدم افشاقرارداد یک جانبهقرارداد دو جانبهمعیار های تعیین و تشخیص اسرار تجاریراهکارهای حمایت از اسرار تجاریانعقاد قرارداد رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق با موضوع…

  • بررسی ویژگی‌های نقاشی‌دیواری در آثار معماری زندیه

    بررسی ویژگی‌های نقاشی‌دیواری در آثار معماری زندیه دانلود بررسی ویژگی‌های نقاشی‌دیواری در آثار معماری زندیه دسته بندي : هنر جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود بررسی ویژگی‌های نقاشی‌دیواری در آثار معماری زندیه در قالب Word و 199 صفحه و قابل…

  • پاورپوینت انواع سقفهای رایج بتنی

    پاورپوینت انواع سقفهای رایج بتنی دانلود پاورپوینت انواع سقفهای رایج بتنی دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت بررسی و آشنایی با انواع سقف های رایج بتنی(کرومیت –کمپوزیت-متال دک - کوبیاکس ) ،در حجم64 اسلاید…

  • پیشینه و مبانی نظری روان شناسی نوجوانی

    پیشینه و مبانی نظری روان شناسی نوجوانی دانلود پیشینه و مبانی نظری روان شناسی نوجوانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق روان شناسی نوجوانی فصل دوم : ادبیات ( پیشینه…

  • بررسی تاثیر سیاست متهورانه مدیریت سرمایه در گردش برسودآوری شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار

    بررسی تاثیر سیاست متهورانه مدیریت سرمایه در گردش برسودآوری شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار برچسب ها: بررسی تاثیر سیاست متهورانه مدیریت سرمایه در گردش برسودآوری شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارمقاله مدیریت سرمایه در گردشمدیریت سرمایه در…

  • بررسی رابطه بین اقلام تعهدی، جریان های نقدی، سرعت گزارشگری مالی و بحران مالی شرکت های پذیرفته

    بررسی رابطه بین اقلام تعهدی، جریان های نقدی، سرعت گزارشگری مالی و بحران مالی شرکت های پذیرفته برچسب ها: پروژه حسابداری بررسی بحران مالیپایان نامه حسابداری اقلام تعهدیمبانی نظری و پیشینه پژوهش جریان های نقدی و سرعت گزارشگری مالیبررسی رابطه…

  • فایل پاورپوینت فولدینگ در معماری

    فایل پاورپوینت فولدینگ در معماری برچسب ها: دانلود پاورپوینت فولدینگ در معماریفولدینگدانلود پاورپوینت معماریافق گراییتاثیر فولدینگ در معماریدانلود پروژه معماریپاورپوینت فولدینگپاورپوینت بررسی فولدینگ در معماریپاورپوینت سبک فولدینگپاورپوینت معماری رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت فولدینگ در معماری دسته بندي :…

  • مبانی نظری تحقیق پان تركيسم (فصل دوم )

    ادبیات نظری پان تركيسم,تحقیق پان تركيسم,چارچوب نظری پان تركيسم,فصل دوم پایان نامه پان تركيسم,مبانی نظری پان تركيسم,مبانی نظری تحقیق پان تركيسم دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق پان تركيسم (فصل دوم ) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری تحقیق…

  • پیشینه و مبانی نظری بهداشت روانی و ورزش

    پیشینه و مبانی نظری بهداشت روانی و ورزش دانلود پیشینه و مبانی نظری بهداشت روانی و ورزش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهداشت روانی و ورزش فصل دوم :…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش روان نمایشگری ( نمایش درمانی) (فصل 2)

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش روان نمایشگری ( نمایش درمانی) (فصل 2) برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)نمایش درمانی در کودکاندانلود مبانی نظری نمایش درمانیمبانی نظری تاریخچه ی روان نمایشگریفصل دوم پایان نامه ارشد روان نمایشگریچارچوب نظری…

  • پاورپوینت تعالی سازمانی با تمرکز برمديريت منابع انساني

    پاورپوینت تعالی سازمانی با تمرکز برمديريت منابع انساني برچسب ها: اهداف مدیریت منابع انسانیفرایندهای مدیریت منابع انسانیوظایف مدیریت منابع انسانیکتاب مدیریت منابع انسانیتعریف حوزه منابع انسانیتاریخچه مدیریت منابع انسانیاهمیت مدیریت منابع انسانیشرح وظایف مدیر منابع انسانی رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت ریاضی اول دبستان مبحث تم 18

    پاورپوینت ریاضی اول دبستان مبحث تم 18 برچسب ها: پاورپوینت ریاضی اول دبستان مبحث تم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی اول دبستان مبحث تم 18 دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت ریاضی اول…

  • ادبیات نظری تحقیق سازمان جهانی تجارت، سازمان تجارت جهانی

    ادبیات نظری تحقیق سازمان جهانی تجارت، سازمان تجارت جهانی دانلود ادبیات نظری تحقیق سازمان جهانی تجارت، سازمان تجارت جهانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سازمان جهانی تجارت مقدمه " نظام برتون وودز "…

  • پاورپوینت داروهای خواب آور و آرام بخش

    پاورپوینت داروهای خواب آور و آرام بخش برچسب ها: قرص خواب آور قوی بدون نسخهقرص خواب آور بسیار قوی بدون نسخهقرص خواب آور در جدولقرص آرامبخش بدون عوارضقرص خواب آور دیازپامقرص خواب چند ساعت اثر داردقرص خواب بدون وابستگیقرص ارامبخش…

  • پاورپوینت مواد پیرامون ما(علوم هفتم)

    پاورپوینت مواد پیرامون ما(علوم هفتم) برچسب ها: پاورپوینت مواد پیرامون ما(علوم هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مواد پیرامون ما(علوم هفتم) دسته بندي : محیط زیست جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت مواد پیرامون ما(علوم هفتم)قالب بندی :…

  • پرسشنامه استاندارد اعتقاد به خرافات

    پرسشنامه استاندارد اعتقاد به خرافات دانلود پرسشنامه استاندارد اعتقاد به خرافات دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل بسمه تعالی پرسشنامه اعتقاد به خرافات اقتباس از کتاب Understanding Yourself انتشارات SIGNET مترجم و تنظیم کننده : ضیاءالدین…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی موزه عکس

    برنامه فیزیکی طراحی موزه عکس,پایان نامه معماري طراحی موزه عکس,رساله معماري طراحی موزه عکس,طراحی معماري موزه عکس,ظوابط و استانداردهای طراحی موزه عکس,کاملترین رساله معماري طراحی موزه عکس,مطالعات معماري طراحی موزه عکس,معماري موزه عکس دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختارمغز وسنجش خلاقیت

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختارمغز وسنجش خلاقیت دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختارمغز وسنجش خلاقیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختارمغز وسنجش خلاقیت فصل دوم : سابقه موضوع تحقيق…

  • پاورپوینت (اسلاید) گردش پول

    بازی گردش پول,پاورپوینت گردش پول,دوره های گردش پول,فرمول محاسبه حجم پول در گردش,گردش پول,گردش پول در اقتصاد,گردش مالی,محاسبه سرعت گردش پول,مفهوم سرعت گردش پول,نابرابری گردش پول,نگین فایل,نمودارهای گردش عملیات در صنعت دانلود فایل اصلی پاورپوینت (اسلاید) گردش پول از سایت…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت عمومی

    پیشینه و مبانی نظری سلامت عمومی دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت عمومی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت عمومی تعاریف سلامت عمومی سلامت عمومی عبارت است از اينكه فرد چه احساسي نسبت…