مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری(فصل دوم)

اهمیت رضایت مشتری,تعریف رضایت مشتری,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری(فصل دوم),رضایت مشتری doc,رضایت مشتری pdf,رضایت مشتری مقاله,رضایتمندی مشتری چیست,عوامل موثر بر رضایت مشتریان,مقاله رضایت مشتری pdf
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری(فصل دوم) در 36 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:رضایت مندی مشتری یکی از عوامل مهم محیطی، مشتریان یک سازمان است. صاحب نظران مدیریت، کسب رضایت مشتری را مهم ترین وظایف و اولویت های مدیریت شرکت ها بر شمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران عالی به جلب رضایت مشتریان را پیش شرط اصلی موفقیت به حساب آورده اند (عالی،1381، ص 68).همچنین، فروش خدمات به مراتب مشکل تر از فروش کالاهای ساخته شده است. واضح ترین دلیل این امر، ملموس و قابل رویت بودن کالاهاست، در حالی که خرید خدمت بطور کلی دارای ماهیت دیگری است. خدمات مبتنی بر تعهداتی است که در آینده تحقق پیدا می کند و به همین دلیل اعتماد و وفاداری بطور چشمگیری در این فرایند دخالت دارد. بدین ترتیب توان سازمان ها را در شکل گیری وفاداری  *  مشتریان نباید کم تر از رقابت فنی و تکنیکی دانست. با این حال نمی توان رقابت را نادیده گرفت، مگر این که برای سازمان فرصتی بدست آورده باشید.در این زمینه، یک چرخه مجازی به صورت نمودار 2-1 در زیر طراحی شده است که ارتباط بین سازمان، مشتری و نیز بهبود مستمر را نشان می دهند:تعریف رضایت مشتریبا مرور ادبیات «رضایتمندی مشتریان» در می‏یابیم که پژوهشگران علوم اجتماعی و روان‏شناسی طی سی سال گذشته، حداقل بیست تعریف در مورد رضایتمندی داشته اند که اکثرا˝ از طریق مصاحبه با آزمودنی ها مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته است. نتایج این بررسی ها نشان داده است که بیشترین این تعاریف در مقایسه با هم، دارای همپوشانی هستند. در سال های اخیر، مجموعه این تعاریف و روش های اندازه گیری آنها موضوع ادبیات رضایت مشتریان را تشکیل می دهند.با مرور نظریات محققان در مورد تعاریف«رضایتمندی» ملاحظه می‏شود که سه عامل اصلی در همه تعاریف وجود دارد که مجموعه این عوامل می‏تواند مبنای یک تعریف جامع از «رضایتمندی» را به دست آورد. این عوامل عبارت‏اند از:1.    رضایت مشتریان عکس‏العملی احساسی  (عاطفی) و یا حالتی از درک متقابل و شناختی‏ است.2.    رضایت مشتریان پاسخی در ارتباط با تمرکز ویژه‏ روی انتظارات از تولید و تجربه استفاده از خدمت و یا مصرف و غیره است.3.    رضایت مشتریان عکس‏العملی است که در یک دوره‏ زمانی رخ می‏دهد،مثلا بعد از اولین انتخاب یا براساس‏ تجربه‏های مکرر و انباشته و غیره.گروهی از محققان (وستبروک ،ریلی کادوت ،وودروف ،جنکینز )  «رضایت مندی مشتریان» را به مفهوم یک عکس العمل احساسی تعریف کرده اند. برای مثال وستبروک و ریلی (1983) از رضایت مندی به مفهوم «عکس العملی احساسی» یاد می کنند.گروه دیگری از پژوهشگران (بولتون و دری هاوارد  و شستس و اسوان ) آن را به مفهوم یک عکس العمل درک متقابل یا شناختی دانسته اند. برای مثال شس و هاوارد (1969) بیان می کنند که منظور از رضایت مندی مشتریان همان «شناخت و درک رفتار مشتریان» است.در سال های اخیر نیز بیشتر محققان (هالستد ، اولیویر ، مکنزی و اولشاوسکی ) رضایت مندی را به عنوان مقوله احساسی (عاطفی) مورد بررسی و تحقیق قرار داده اند.در تعاریف عملیاتی، بیشتر به این نکات توجه شده است‏ که برداشت مشتری از رضایت در چهارچوب انتظارهای او شکل‏ می‏گیرد، یعنی رضایتمندی مشتریان عبارت است از تفاوت‏ میان انتظارها و برداشت‏ها. از این رو، تأکید می‏شود که باید فراتر از انتظارهای مشتری در بخش بازار مربوطه نگریست.قسمتی از پیشینه پژوهش:وظیفه دوست و امیدزاده (1392) در تحقیقی توصیفی- پیمایشی به تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری پرداختند. آنها 384 نفر از مشتریان بانک های شهر ازنا را به عنوان نمونه انتخاب نمودند. نتایج تحقیق با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری نشان داد که کیفیت خدمات اینترنتی بر اعتماد، لذت و تعهد مشتری تاثیر دارد.پیری و ابراهیمی لامع (1392) در تحقیقی توصیفی به بررسی میزان رضایت کاربران از کیفیت خدمات الکترونیک وب سایت شرکت قطارهای مسافری رجا پرداختند. آنها 201 نفر از مشتریان را به عنوان نمونه انتخاب نمودند. نتایج آزمون دو جمله نشان داد قابلیت استفاده، کیفیت اطلاعات، و تعامل خدمات بر رضایت مشتریان موثر است.فهرست مطالب به صورت زیر میباشد:رضایت مندی مشترینمودار 2-1) چرخه مجازی ارتباط بین سازمان و مشترینمودار 2-2) پیوند بین کارکنان، مشتریان و استراتژی در سازماننمودار 2-3) چرخه خدمت مطلوب به مشتری2-2-1) تعریف رضایت مشتری :2-2-2) روش های جذب مشتری:2-2-3) مراحل ارائه خدمات مطلوب برای جذب مشتری :الف) درک انتظارات مشتری : ب) تعریف اهداف خدمت :ج) ارائه خدمات در کلیه سطوح سازمان :د) ایجاد انتظارات مطلوب در مشتریان :ه) ایجاد ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات :و) پرورش کارکنان :2-2-4) اندازه گیری رضایت مشتری :نمودار 2-4) دیاگرام سنجش رضایت مشتریان2-2-5) شاخص های رضایت مشتری:2-2-5-1 شاخص رضايت مشتري سوئدي ( SCSB):2-2-5-2  شاخص رضایت مشتری آمریکایی(ACSI):2-2-5-3.  شاخص رضایت مشتری اروپایی(ECSI)2-2-5-4  سایر شاخص های ملی رضایت مشتری:پیشینه تحقیقالف) مطالعات خارجی:ب) مطالعات داخلی:منابع

برچسب ها:
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری(فصل دوم) رضایتمندی مشتری چیست رضایت مشتری pdf رضایت مشتری مقاله اهمیت رضایت مشتری تعریف رضایت مشتری عوامل موثر بر رضایت مشتریان رضایت مشتری doc مقاله رضایت مشتری pdf

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری(فصل دوم) در 36 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

  • دانلود پرسشنامه ی ترس از تصویر بدن(BICI)

    پرسشنامه bici,پرسشنامه ترس,پرسشنامه ترس از عکس بدن,پرسشنامه ی ترس از تصویر بدن(BICI),ترس از تصویر بدن(BICI),دانلود پرسشنامه ترس افراد,دانلود پرسشنامه رایگان,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه ی ترس از تصویر بدن(BICI) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه ترس از تصویر…

  • پاورپوینت درمورد انواع مؤسسات اقتصادی در ایران

    پاورپوینت درمورد انواع مؤسسات اقتصادی در ایران برچسب ها: پاورپوینت درمورد انواع مؤسسات اقتصادی در ایرانتاریخچه قانون گذاری شرکتهای تجاری در ایران طبقه بندی واحدهای اقتصادی عناصر تشکیل دهنده شرکت مشخصات شرکتهای تجاريمجامع عمومی شرکتهای مختلط سهامی و غیرسهامیویژگیهای شرکتهای…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعهد سازمانی(فصل دوم)

    pdf,ادبیات نظری تعهد سازمانی,پيشينه نظري تعهد سازمانی,تاریخچه تعهد سازمانی,تعهد سازمانی,دانلود مباني نظري تعهد سازمانی,سوابق پژوهشی تعریف مفهومی تعهد سازمانی,فصل دوم تعهد سازمانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش تعهد سازمانی,نظریه های تعهد سازمانی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش یادگیری در حد تسلط (فصل دوم)

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش یادگیری در حد تسلط (فصل دوم) دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش یادگیری در حد تسلط (فصل دوم) دسته بندي : مبانی نظری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه…

  • مبانی نظری وپیشینه فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا

    مبانی نظری وپیشینه فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا دانلود مبانی نظری وپیشینه فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فناوری اطلاعات .....................................................................................................…

  • رابطه تلاطم محیطی با تفکر استراتژیک در بین (مورد مطالعه بنگـاه‌های کوچک و متوسط شهرستـان کاشان)

    رابطه تلاطم محیطی با تفکر استراتژیک در بین (مورد مطالعه بنگـاه‌های کوچک و متوسط شهرستـان کاشان) برچسب ها: پایان نامه رابطه تلاطم محیطی با تفکر استراتژیک در بین (مورد مطالعه بنگـاه‌های کوچک و متوسط شهرستـان کاشان)پروژه رابطه تلاطم محیطی با…

  • پیشینه و مبانی نظری سرمایه انسانی

    پیشینه و مبانی نظری سرمایه انسانی دانلود پیشینه و مبانی نظری سرمایه انسانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرمایه انسانی مقدمه براساس دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت ، منابع شرکت به عنوان مهمترین…

  • پاورپوینت ارتباط موثر با دیگران

    پاورپوینت ارتباط موثر با دیگران دانلود پاورپوینت ارتباط موثر با دیگران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع ارتباط موثر با دیگران، در قالب ppt و در 26 اسلاید ، قابل ویرایش.…

  • پیشینه و مبانی نظری ساختار مالکیت

    پیشینه و مبانی نظری ساختار مالکیت دانلود پیشینه و مبانی نظری ساختار مالکیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 10 2 - 2 - حاکمیت شرکتی 11 2 -…

  • پاورپوینت جزوه آموزش جوشکاری پلاسما

    پاورپوینت جزوه آموزش جوشکاری پلاسما دانلود پاورپوینت جزوه آموزش جوشکاری پلاسما دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت جزوه آموزش جوشکاری پلاسما(P.A.W)،در حجم 82 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: جوشکاری باقوس لاسما فرآیندی…

  • بررسي اثر بخشي دوره هاي اموزشي كار افريني بر روي دانش كسب و كار ،انگيزش و رغبت شغلي دانشجويان

    بررسي اثر بخشي دوره هاي اموزشي كار افريني بر روي دانش كسب و كار ،انگيزش و رغبت شغلي دانشجويان برچسب ها: بررسي اثر بخشي دوره هاي اموزشي كار افريني بر روي دانش كسب و كار انگيزش و رغبت شغلي دانشجويانتعاريف…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق رضایت زناشویی

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق رضایت زناشویی دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق رضایت زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت زناشویی تاریخچه رضایت زناشویی 2 - 2 - 2 تعاریف رضایت زناشویی 2 -…

  • پاورپوینت جبر و مقابله خیام

    پاورپوینت جبر و مقابله خیام برچسب ها: پاورپوینت جبر و مقابله خیام رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جبر و مقابله خیام دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت جبر و مقابله خیامقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:…

  • پاورپوینت آشنایی باکشور سوئد

    پاورپوینت آشنایی باکشور سوئد برچسب ها: کشور سوئد برای زندگیدرآمد در سوئدآشنایی با سوئدنقشه کشور سوئدقوانین کشور سوئدشهرهای سوئدآب و هوای سوئدزبان سوئدی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آشنایی باکشور سوئد دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جو عاطفی خانواده (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری جو عاطفی خانواده,پیشینه پژوهش جو عاطفی خانواده,پیشینه تحقیق جو عاطفی خانواده,چارچوب جو عاطفی خانواده,فصل دوم پایان نامه جو عاطفی خانواده,مبانی نظری جو عاطفی خانواده دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جو عاطفی خانواده (فصل دوم پایان…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم تجهیز منابع بانکی (فصل دوم)

    ادبیات نظری تجهیز منابع چیست,ادبیات نظری تعریف منابع بانکی,پیشینه پژوهش بررسی عوامل موثر بر تجهیز منابع بانکی,پیشینه تحقیق تجهیز منابع بانکی pdf,تخصیص منابع بانکی,مبانی نظری جذب منابع بانکی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم تجهیز منابع بانکی دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرش ایران

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرش ایران دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرش ایران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فرش ایران انسان بر اثر نیاز از دیرباز در اندیشه آن بود که…

  • عوامل موثر بر یادگیری

    یادگیری دانلود فایل اصلی عوامل موثر بر یادگیری از سایت دانلود فایل تحقیق عوامل موثر بر یادگیری در حجم 25 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر:  فهرست عنوان صفحه مقدمه 1 یادگیری 2…

  • پاورپوینت دیدگاه معماران بزرگ جهان درمورد معماری

    پاورپوینت دیدگاه معماران بزرگ جهان درمورد معماری برچسب ها: دانلود پاورپوینت دیدگاه معماران بزرگ جهان درمورد معماری توصیف معماری از زبان معماران بزرگ جهانپاورپوینت توصیف معماریدیدگاه معماران بزرگ جهان درمورد معمارینظریه معماران در مورد معماریپاورپوینت دیدگاه معماران بزرگ جهان درمورد…

  • پیشینه و مبانی نظری افسردگی

    پیشینه و مبانی نظری افسردگی دانلود پیشینه و مبانی نظری افسردگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری افسردگی مقدمه ارتباط میان تن و روان از زمان های دور یعنی از 10000 سال…

  • پیشینه ومبانی نظری يژوهش خودافشاسازی

    پیشینه ومبانی نظری يژوهش خودافشاسازی دانلود پیشینه ومبانی نظری يژوهش خودافشاسازی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : خودافشاسازی 2 - 6 - ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته منابع فارسی منابع انگلیسی…

  • بررسی اثرات مالی شرکتها بر تورم

    تورم دانلود فایل اصلی بررسی اثرات مالی شرکتها بر تورم از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی اثرات مالی شرکتها بر تورم در حجم 76 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:مفهوم تورمتورم يكي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبکهای زندگی و اضطراب از مرگ (فصل2)

    پيشينه پژوهش,پيشينه ت,پيشينه نظري,چارچوب نظري زندگی سالم و ترس از مرگ,دانلود مباني نظري ابعاد زندگی سالم,فصل دوم پايان نامه ارشد نظریه های اضطراب از مرگ,مباني نظري اضطراب از مرگ,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سبکهای مدیریت کلاس دانلود فایل…

  • ادبیات نظری تحقیق علل گرایش به مواد مخدر و روانگردان

    ادبیات نظری تحقیق علل گرایش به مواد مخدر و روانگردان دانلود ادبیات نظری تحقیق علل گرایش به مواد مخدر و روانگردان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل علل گرایش به مواد مخدر و روانگردان…

  • ادبیات نظری تحقیق یادگیری سازمانی، سازمان یادگیرنده، یادگیری

    ادبیات نظری تحقیق یادگیری سازمانی، سازمان یادگیرنده، یادگیری دانلود ادبیات نظری تحقیق یادگیری سازمانی، سازمان یادگیرنده، یادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - یادگیری سازمانی همه سازمانها ياد مي گيرند ، اما لزوما…

  • بررسی تأثیر هیات مدیره بر ارزش گذاری سهام در عرضه های عمومی اولیه

    بررسی تأثیر هیات مدیره بر ارزش گذاری سهام در عرضه های عمومی اولیه برچسب ها: ارزش گذاري زير قيمت عرضه های عمومی اولیه درصد مدیران غیر موظف هیات مدیرهبررسی تأثیر هیات مدیره بر ارزش گذاری سهام در عرضه های عمومی…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری نگرش‌های ناکارآمد

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری نگرش‌های ناکارآمد دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری نگرش‌های ناکارآمد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 3 - مفهوم شناسی نظری نگرش‌های ناکارآمد 2 - 3 -…

  • پیشینه ومبانی نظری جوسازمانی

    پیشینه ومبانی نظری جوسازمانی دانلود پیشینه ومبانی نظری جوسازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : جوسازمانی 2 - 1 - 2 - 1 - تعاریف جوسازمانی : 2 - 1 -…

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ، در حجم 238 اسلاید قابل ویرایش.…

  • دوره آموزشی بازرسی مخازن ذخیره و تحت فشار

    دوره آموزشی بازرسی مخازن ذخیره و تحت فشار برچسب ها: دوره آموزشی بازرسی مخازن ذخیره و تحت فشار رفتن به سایت اصلی دوره آموزشی بازرسی مخازن ذخیره و تحت فشار دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • مبانی نظری سير تاريخي توسعه مفهوم و كاربرد سرمايه فكري

    مبانی نظری سير تاريخي توسعه مفهوم و كاربرد سرمايه فكري دانلود مبانی نظری سير تاريخي توسعه مفهوم و كاربرد سرمايه فكري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرمایه فکری سير تاريخي توسعه مفهوم و…

  • ادبیات نظری تحقیق آموزش کارکنان، آموزش ضمن خدمت و آموزش مدیران

    ادبیات نظری تحقیق آموزش کارکنان، آموزش ضمن خدمت و آموزش مدیران دانلود ادبیات نظری تحقیق آموزش کارکنان، آموزش ضمن خدمت و آموزش مدیران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل آموزش - مروري اجمالي بر…

  • پاورپوینت با موضوع کرونا

    پاورپوینت با موضوع کرونا دانلود پاورپوینت با موضوع کرونا دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل سازمان بهداشت جهانی در جهان به دنبال شناسایی، ردیابی و محدود کردن ویروس جدیدی از خانواده ویروس کرونا به نام«کوید-۱۹» است. ویروس…

  • پاورپوینت تجربیات جهانی مرمت شهری

    پاورپوینت تجربیات جهانی مرمت شهری برچسب ها: دانلود پاورپوینت تجربیات جهانی مرمت شهریتجربیات جهانی مرمت شهریتجربیات جهانی مرمت شهری (شهرهای: استانبولتوکیودمشقهراتساماریندانین بو ) پاورپوینت تجربیات جهانی مرمت شهریمرمت شهریپاورپوینت آشنایی با تجربیات جهانی مرمت شهری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی

    بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی برچسب ها: بازاریابی سیستم نوین بانکداری اعتماد تضمین تعهد مدیریت ارتباط با مشتریپایان نامه بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملیپروژه بررسی نقش بازاریابی بر…