مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی,پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی,پيشينه نظري,چارچوب نظري انواع خرید آنی,مباني نظري ماهیت خرید آنی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) در 78 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبا آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات کسب وکار به سمت خرید آنلاین تغییر کرده و تحقیقات درباره عواملی که باعث افزایش خرید بصورت آنلاین می گردد، شروع شده است. برای کسب سهم بیشتر بازار و فروش بیشتر در شرایط رقابتی امروز، باید از تمامی فاکتور های فروش استفاده نمود و به بقا رو رشد کسب و کار کمک کرد. تجارت الکترونیک یکی از ویژگی هاي اساسی در عصر اینترنت شده است. طبق اطلاعات مرکز سیاست گذاري ارتباطی یو سی ال اي (2001)، فروش آنلاین سومین فعالیت عمده و مورد استفاده بر روي اینترنت بعد ازاستفاده از ایمیل، چت و گردش در وب شده است. این فعالیت حتی از جستجوي اخبار و اطلاعات سرگرم کننده که دو فعالیت معمول کاربران اینترنت است نیز پیشی گرفته است. 9/48 درصد از کاربران اینترنت خرید اینترنتی داشته اند، سه چهارم آنها هر ساله 1 تا 10 خرید انجام می دهند. در مقابل خریداران حرفه اي که سالانه به طورمیانگین 20 خرید انجام می دهند، کاربران تازه کار به طور سالیانه چهار خرید انجام می دهند (لوز و بلمن ، 1999: 19).محیط خرید اینترنتی به مشتریان و خریداران کمک می کند تا با فراهم کردن انتخاب گسترده، ارزیابی اطلاعات، دقت و مقایسه کالاها زمان کمتري را صرف تصمیم گیري کنند. اینترنت اطلاعات مقایسه اي و ارزیابی شد ه اي را فراهم می کند و ممکن است هزینه جستجوي اطلاعات و تلاش براي تصمیم خرید را کاهش دهد. اگرچه مشتریان اینترنتی عمدتاً در تعامل با سیستم هاي کامپیوتري هستند و نمی توانند به طور فیزیکی کالاي واقعی را لمس و احساس کنند ولی آنها با استفاده از اطلاعات فراهم شده به وسیله فروشگاه هاي اینترنتی می توانند به شکل الکترونیک تصمیم گیري کنند. شرکت هایی که براي رشد خرده فروشی آنلاین برنامه ریزي می کنند، نیاز دارند تا تخمین هاي قابل اتکایی از رشد فروش آنلاین داشته باشند. در مورد رفتار خرید مصرف کنندگان اطلاعاتی نیاز است تا به شرکت ها در تعریف راهبردهاي خرده فروشی آنلاین جهت طراحی وب سایت، تبلیغات آنلاین، بخش بندي بازار، تنوع محصول، موجودي انبار و توزیع کمک کند. پیش بینی هاي قابل اتکا باید بر اساس رفتار مصرف کنندگان آنلاین باشد یا اینکه از نیات مشتریان بالقوه نظرسنجی شود یا حتی از خبرگان بازاریابی الکترونیک سؤال گردد (لوز و بلمن،1999: 20).خرید آنی بخش مهمی از حجم معاملات خرده فروشی را پوشش می دهد. برای مثال در تحقیقی از 1047 مصرف کننده ی انگلیسی، 76 درصد خریدهای خواروبار خود را از طریق آنی انجام دادند، 57 درصد هم محصولات با قیمت متوسط مثل مد را از طریق آنی انجام دادند؛ و28 درصد برای خرید محصولات گران  قیمت مثل وسایل الکترونیکی و مبلمان را انجام دادند.  همینطور در ایالت متحده امریکا نیز تحقیقات مشابهی انجام گرفته است. یک تحقیق از 2273 مصرف کننده نشان داد که 67 درصد از بزرگسالان امریکایی در ماه گذشته محصولاتی را بطور آنی خریداری کرده اند و80 درصد از پاسخ دهندگان خرید آنی را در سال گذشته انجام داده اند، دو سوم از آنها بیان کردند که از خریدهای آنی خود پشیمان شده اند  (فلوه و مادلبرگر،2013 :429). با رشد خرید آنلاین درک عمیقی از خرید آنی از طریق اینترنت به طور ضروری شروع شد. در سال 2011 بخش خرده فروشی آنلاین درآمد 2/530 میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورد. این امر نشان دهنده افزایش 4/15 درصدی در دوره 2007 تا 2011 می باشد. در ایلات متحده آمریکا، خرده فروشی آنلاین به حجم معاملات 2/176 میلیارد در2010رسید. بر طبق تحقیقات پیش بینی کننده در سالهای آتی 10درصد نرخ رشد سالانه مورد انتظار است. بدین معنی که پیش بینی شده حجم معاملات خرده فروشی آنلاین در 2015 به 280 میلیارد برسد (مولپرو و همکاران ، 2011). اگرچه ارقام پیش بینی شده برای خرید آنی آنلاین در دسترس نیست. این حقیقت وجود دارد که عوامل خرید آنلاین مثل عاملان پیشنهاد-دهنده تحت حوزه کارکردیشان، باعث تحریک خریدهای آنی می شوند (هاستلر و همکاران ، 2011: 339). تحقیقات بازاریابی مشخص کرده اند که ویژگی های فروشگاه بعنوان یک تحریک کننده مهم برای خریدهای آنی محسوب می شوند (استیلی و همکاران،2010: 270). یک تحقیقی که  با بیش از 500 خریدار انجام شد، نشان داد که محرک های درون فروشگاهی منجر به خریدهای آنی بیشتر و در نتیجه باعث ایجاد پنج میلیارد دلار می شود (موگلونسکی ، 1998: 32). بعلاوه دونوان و همکاران  (1994) نتیجه گرفتند که جو و محیط فروشگاه می تواند بصورت پایدار خریدهای برنامه ریزی نشده و مدت زمان سپری شده در زمینه خرده فروشی را افزایش دهد. در این فصل به صورت مفصل، عوامل مرتبط با خرید آنی در فروشگاه های سنتی، عوامل شخصیتی (انگیزه لذت جوئی، آنی گرایی و …)، انواع وب گردی، فروشگاه اینترنتی و عوامل تشکیل دهنده آن تشریح می گردد. در قسمت پیشینه تحقیق نیز مطالعاتی که در حوزه خرید آنی (داخلی و خارجی) انجام شده است، ذکر می گردد و در پایان توسعه فرضیات و ارئه مدل عملیاتی تحقیق ارائه می شود.خريد آنیدردهه 1950 هنگامي كه مفهوم خريد آنی، تنها به عنوان يك مفهوم، رسميت پذيرفته شده بود ، دركي بدين منوال گسترش يافته بود كه خريد آني يك مفهوم يك بعدي و ساده است. ادبيات آن زمان، خريد آني را مترادف و برابر با خريد بدون برنامه ريزي مي دانستند. اين تعريف كم عرض و ساده، شايد نتيجه تحقيقات محدود در اين حيطه، از جهت اينكه خريد آني مفهومي جديد درآن زمان بود. پيرون  (1991) مطرح كرد كه در طي آن زمان بيشتر از مصرف كننده ، خريد مورد توجه محققان بوده است. اين ديد به خريد آني يك دهه بعد به درك كاملتري، تكامل يافت. ادبيات آن زمان، اين موضوع كه، خريد بدون برنامه ريزي تنها يك الزام براي خريدهاي آني است اما شرط كافي براي خريدهاي به اصطلاح آني ناميده مي شدند، نيست، پذيرفته شده بود. ديگر توسعه قابل توجه، رد عقيده قبلي ايجاد شده، با اين عنوان كه، خريد آني به طور مسلم يك خريد غير منطقي بوده و نمي توان آن را تحت تاثير قرار داد. اين نوع نگرش را مي توان در تحقيقات انجام شده در اين دوره كه شامل چگونه فضاي قفسه (کاکس،1964)، جمعيت شناختي مصرف كننده (کلات و ویلت ،1967) تاثيرات خريد آني مشاهده نمود. علاوه بر اين موارد، تلاشهاي در طي اين دوره براي شناسايي و طبقه بندي خريد آني به عنوان طبقات متفاوت انجام گرفته بود (نظری و قادری،1390: 130).راك و فیشر  (1995) وقوع يك خريد  آنی را اين گونه تعريف مي كنند: « وقتي يك مصرف كننده تمايلي  آنی، غالباً قوي و پايدار به خريد آني يك كالا پيدا مي كند.  اين انگيزه  آنی پيچيده است و ممكن است تعارض احساسي ايجاد نمايد». خريد آنی، بدون قصد و غير عمدي است، زيرا فرد به طور فعالانه به دنبال كالاي خاصي نبوده است و هيچ برنامه اي براي خريد نداشته و در حال انجام عمل خريد نبوده است. مشخصه غير عمدي بودن و عدم برنامه ريزي لازمه يك خريد آنی است اما تنها معيار براي قرار گرفتن در طبقه خريد آنی نمي باشد. در واقع هر خريد آني حتماً بدون قصد است، اما هر خريد بدون قصدي الزاماً يك خريد آني نيست. خريد آني بدون تفكر است، زيرا اين خريد بدون انجام ارزيابي هاي زياد انجام مي پذيرد .كسي كه خريد آنی انجام مي دهد با احتمال كمتري پيامدهاي خريد خود را در نظر مي گيرد و يا درباره آن خريد فكر به دقت فكر مي كند. اين فرد تنها بر خشنودي آني حاصل از پاسخ به ميل خريد تمركز دارد و به حل يك مسئله از پيش ايجاد شده فكر نمي كند. همچنين خريد آني بي درنگ و سريع انجام مي شود. فاصله زماني ميان ديدن كالا و خريد آن بسیار كوتاه است و تصميم خريد بسيار عجولانه اتخاذ مي شود. خريد آني به خاطر جمع آوري اطلاعات بيشتر، مقايسه فروشگاه ها، گرفتن مشورت و … به تعويق نمي افتد (جونز و همکاران ،2003: 508).در دهه هاي اخير فرآيند تصميم گيري براي خريد، به طور گسترده اي مورد مطالعه و بررسي قرارگرفته است. موضوع اصلي در بدنه اين دانش اين است كه انتخاب هاي مصرف كننده را مي توان از ديدگاه عقلايي توصيف كرد و اين در حاليست كه يك انتخاب، پس از بررسي دقيق جنبه هاي متفاوت كالا و بررسي جايگزین های مختلف آن، انجام مي شود. درحالي كه در برخي موارد، مصرف كنندگان از اين حدود عقلايي خارج مي شوند. در چنين مواردي، انتخاب ها بدون بررسي دقيق در مورد جايگزين هاي موجود انجام مي شوند و اطلاعات كافي در رابطه با كالايي كه مشتريان به آن علاقه دارند، در دست نيست و همچنين قصدي قبلي براي خريد آن كالا وجود نداشته است در چنين لحظاتي است كه خريدهاي آني در اينترنت اتفاق مي افتند (نظری و بغدادی،1392: 225).محققان بسياري تعاريف ادراكي متعددي از خريد آني ارائه كرده اند. پیرون (1991) تعاريف پيشين را بازبيني كرده و نتيجه گيري مي كند كه هيچ يك از آنها، به طور كامل اين پديده جالب و پيچيده را تعريف نمي كنند. او سيزده بعد از تعاريف محققان ديگر را كه در مورد خريد  آني متداول بود ، تعيين كرد. سپس اين ابعاد را يكپارچه كرده و تعريفي كوتاه از خريد آني بدين گونه ارائه داد: “خريد آني نوعي خريد برنامه ريزي نشده است، نتيجه رويارويي با محرك هاست و درمحل در موردش تصميم گيري شده است و پس از خريد، خريدار واكنش هاي احساسي و يا شناختي را تجربه مي كند”. (نظری و بغدادی،1392: 225). با آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات به سمت خرید آنی آنلاین معطوف شده است و تحقیقات در مورد خرید آنی آنلاین شروع شد. بسیاری از مطالعات دانشگاهی در زمینه خرید آنی در محیط آنلاین انجام شده است (پاربوتیچ و همکاران ،2009: 66).  به گفته اروگلو وهمکاران (2001) خرید در محیط آنلاین، فرصت های جستجو بالقوه را فراهم می کند و محدودیت های زمانی و مکانی را که اغلب مشتریان با آن مواجه اند را کاهش می دهد و این عوامل باعث افزایش خرید آنی در محیط آنلاین می شود. مشتریانی که احتمالأ در فروشگاه های سنتی به صورت آنی خرید می کنند به احتمال بیشتر در محیط های آنلاین نیز به صورت آنی خرید می کنند (دیتمار و همکاران ، 2004: 430).اولین مطالعه مرتبط با خرید آنی انلاین توسط آدلار و همکاران  (2003) انجام شد که تأثیر اشکال مختلف ارائه اطلاعات (متن، تصویرها و ویدئوها) را بر روی رفتار خرید آنی  بررسی کردند. مطالعه دیگری مدلی را برای توضیح تأثیر جریان رفتارهای خرید آنلاین با در نظر گرفتن خرید آنی بعنوان یک متغیر تعدیل گر پیشنهاد کرد (اسمیت و سیواکومار ، 2004: 1202). مطالعات دیگر بر نقش آنی گرایی بر خرید آنلاین تأکید کردند. پارک و لنون  (2006) یک ارتباط بین گرایشات خرید آنی در کانال های مختلف به وسیله نشان دادن اینکه خرید آنی در تلویزیون توسط خرید آنی در خرید فروشگاهی تأثیر پذیرفته است را ایجاد کردند. در زمینه  محصولات مد، در کل نوآوریهای مد درجه بالایی از خرید آنی را نشان می دهد (پاو و لو  ،2004: 399). بیشتر مطالعات اخیر بر روی خرید آنی انلاین با مدل محرک – ارگانیسم – پاسخ با در نظر گرفتن محرک های خارجی فراهم شده توسط فروشگاه الکترونیکی، حالت های داخلی ارگانیسم  و انواع مختلف پاسخ ادامه پیدا کرده است. هر سه عنصر محرک– ارگانیسم– پاسخ تعداد زیادی از ویژگی های شخصی را دارد و هر کدام از این مطالعات بر مفاهیم مختلف این چارچوب نظری تمرکز کرده اند. اگرچه بطور شفاف به مدل محرک– ارگانیسم– پاسخ توجه نکرده اند، ورهاگن و وندولن  (2011) اجزای متمایزی از این رویکرد را در تحقیق خودشان استفاده کردند. یافته هایشان نشان می دهد که جذابیت محصول و نوع ارتباطات وب سایت و همچنین لذت جویی بعنوان یک حالت ذهنی که بصورت مثبت و منفی مؤثر است بر آن تأثیر می گذارند. هر دوی آنها  تأثیر مهمی بر روی پاسخ، وب گردی، دارند. پاربوتیچ و همکاران   (2009 ) مدلی شامل عوامل مرتبط به وظیفه مثل ارتباط اطلاعات و عوامل مرتبط به حالت مثل جذابیت های دیداری بعنوان محرک در نظر گرفتند. حالتهای درونی بر مبنای نظریه پذیرش فناوری (مفید بودن درک شده) و لذت جویی درک شده مفهوم سازی شده بودند. خرید آنی بعنوان پاسخ در نظر گرفته شده بود. در یک تحقیق پژوهشی بصورت تجربی فرضیه های مؤثر تأیید شد.خریداران آنلاین نسبت به کسانی که از در فروشگاه فیزیکی هستند خودجوش ترند. محرک های بازاریابی آنلاین، آنی گرایی بیشتری را برای خرید ایجاد کرده  و به خریداران آنلاین اجازه می دهند ریسک گریزی کمتر داشته باشند (مدهاواران و لاوری ، 2004: 62).در حالت کلی خرید آنی با سهولت و آسانی پیوند خورده است بازاریابان تلاش زیادی  را انجام داده اند تا عمل خرید را برای مصرف کنندگان به یک فرایند سهل و آسان تبدیل سازند. به عنوان مثال به وجود آوردن فروشگاه های اینترنتی با امکان خرید خود خدمتی، مراکز خرید 24ساعته،  محل های برای پارک خودرو و نوآوری های دیگر که هدف آنها ایجاد کردن عمل خرید به عملی سهل برای خریداران می باشد.قسمتهایی از پیشینه پژوهش:ون جو پارک و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های ظاهری محصول، وبگردی و خرید آنی اینترنتی در وب سایت های خرید انجام دادند و متغیرهای تنوع انتخاب، وبگردی، ویژگی های ظاهری محصول، خرید آنی اینترنتی را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج بدست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که تنوع انتخاب تأثیر مثبتی بر وبگردی دارد و وبگردی تأثیر مثبتی بر خرید آنی دارد و بویژه عوامل تنوع انتخاب و ویژگی های ظاهری محصول تأثیر مستقیمی بر خرید آنی اینترنتی دارند.یونگ لی و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های وب سایت در تحریک خرید آنی آنلاین: یک بررسی تجربی بر ادراکات مصرف کننده انجام دادند و متغیرهای ویژگی های شخصیتی، دسترسی به محصول، ویژگی های ظاهری، آسانی استفاده از وب سایت، آنی گرایی، ارزیابی هنجاری را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج پژوهش این افراد نشان داد که ویژگیهای شخصیتی، تعیین کننده های کلیدی تحریک به خرید آنی هستند، در حالی که عوامل وب سایت پیش سازهای مهمی برای خرید آنی آنلاین هستند.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) مبانی نظری تحقیق   2-1-1) مقدمه    2-1-2) خريد آنی    2-1-2-1) ماهیت خرید آنی    2-1-2-2) انواع خرید آنی    2-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی    2-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی    2-1-3) انگيزه لذت جوئی    2-1-3-1) انواع انگيزه لذت جوئی    2-1-4) آنی گرایی    2-1-4) تجارت الکترونیک    2-1-6) فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات    2-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات    2-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات    2-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات    2-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-2-1) استراتژی های طراحی وب سایت    2-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی    2-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی    2-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی    2-1-7) وبگردی منفعت گرایانه و لذت جویانه    2-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی)     2-2-7) مدل های مرتبط با خرید آنی    2-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت    2-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما     2-1-8-3) مدل دهدشتي و مبرهن    2-2) پیشینه تحقیق    2-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی    2-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) مباني نظري ماهیت خرید آنی پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی چارچوب نظري انواع خرید آنی پيشينه نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پاورپوینت جلب حمايت همه جانبه در سلامت

    پاورپوینت جلب حمايت همه جانبه در سلامت برچسب ها: جلب حمايت همه جانبه در سلامتچرا جلب حمايت همه جانبهفرآيند جلب حمايت همه جانبهعناصر اساسی در جلب حمایت همه جانبه سلامتسلامت روان بیماریبهداشت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جلب حمايت همه…

  • پاورپوینت امنیت در معماری نرم افزار

    پاورپوینت امنیت در معماری نرم افزار برچسب ها: امنیت در معماری نرم افزارتعریف معماری نرم افزارجایگاه امنیت در معماری نرم افزارمراحل مدل سازی تهدید هاالگوهای امن در معماری نرم افزار رفتن به سایت اصلی پاورپوینت امنیت در معماری نرم افزار…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خانواده،شیوه های فرزند پروری و منبع کنترل (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری خانواده,پیشینه تحقیق شیوه های فرزند پروری و منبع کنترل,چارچوب نظری خانواده,شیوه های فرزند پ,شیوه های فرزند پروری و منبع کنترل,فصل دوم پایان نامه خانواده,مبانی نظری شیوه های فرزند پروری و منبع کنترل دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث : سرگذشت دانه

    پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث : سرگذشت دانه برچسب ها: پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث سرگذشت دانه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث : سرگذشت دانه دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات…

  • پاورپوینت مطالعه ی اختلالات تعدادی کروموزومی در 640 مورد مطالعه با استفاده از روش QF-PCR

    پاورپوینت مطالعه ی اختلالات تعدادی کروموزومی در 640 مورد مطالعه با استفاده از روش QF-PCR برچسب ها: تفسیر آزمایش qf pcrهزینه آزمایش کروموزومیتریپلوئیدیروش های تشخیصی مولکولی روش QFPCR رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مطالعه ی اختلالات تعدادی کروموزومی در 640…

  • بررسی رابطه بین سبک های رهبری مدیران و کارائی کارکنان اداره آموزش وپرورش در ایجاد مراکزآموزشی

    بررسی رابطه بین سبک های رهبری مدیران و کارائی کارکنان اداره آموزش وپرورش در ایجاد مراکزآموزشی برچسب ها: سبک رهبری مديريت مشارکتی کارایی بلوغ سازمانیبررسی رابطه بین سبک های رهبری مدیران و کارائی کارکنان اداره آموزش وپرورش در ایجاد مراکزآموزشیپایان…

  • پاورپوینت سیستم های اندازه گیری دقیق

    پاورپوینت سیستم های اندازه گیری دقیق برچسب ها: دانلود جزوه سیستم های اندازه گیری دقیق و کالیبراسیونخرید کتاب سیستم های اندازه گیری دقیق حریر پوشکتاب سیستم های اندازه گیری دقیق و کالیبراسیوناندازه گیری دقیق به انگلیسیانواع سیستم های اندازه گیریکتاب…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش مشارکت مردم در توسعه روستاها

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش مشارکت مردم در توسعه روستاها دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش مشارکت مردم در توسعه روستاها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 . تعاریف…

  • بررسی عوامل موثر بر رشد صنعتی در ایران

    پایان نامه صنعت و رشد صنعتی,پروژه رایگان اقتصاد,تحقیق موانع رشد صنعتی در ایران,رشد صنعتی,عوامل موثر بر رشد اقتصادی کشور,مقاله رشد صنعتی در ایران,مقاله صادرات کالاهای صنعتی,موانع رشد صنعتی در ایران دانلود فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر رشد صنعتی در…

  • پاورپوینت آزمايشگاه خواص سیالات مخزن

    پاورپوینت آزمايشگاه خواص سیالات مخزن برچسب ها: دانلود گزارش کار آزمایشگاه خواص سیالات مخزنگزارش کار آز خواص سیالات مخزنگزارش کار خواص سیالاتدانلود کتاب آزمایشگاه خواص سنگ و سیال مخزن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آزمايشگاه خواص سیالات مخزن دسته بندي…

  • بررسی ارزیابی وضعیت مدیریت دانش و بررسی رابطه آن با اثربخشی سازمانی

    بررسی ارزیابی وضعیت مدیریت دانش و بررسی رابطه آن با اثربخشی سازمانی برچسب ها: مدیریت دانشپایان نامه بررسی ارزیابی وضعیت مدیریت دانش و بررسی رابطه آن با اثربخشی سازمانیپروژه بررسی ارزیابی وضعیت مدیریت دانش و بررسی رابطه آن با اثربخشی…

  • پرسشنامه صميميت زوجين

    ۱۳۸۷),پرسشنامه استاندارد صمیمیت زوجین اولیاء و همکاران,پرسشنامه رایگان صمیمیت روانشناختی,پرسشنامه صمیمیت زناشویی تامپسون,پرسشنامه صمیمیت زناشویی(آسوده و تیموری,پرسشنامه صمیمیت زوجین ووندن بروک و هانس برتمن,دانلود پرسشنامه روانشناسی صمیمیت زوجین دانلود فایل اصلی پرسشنامه صميميت زوجين از سایت دانلود فایل پرسشنامه صميميت…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش باورهای فراشناختی (فصل 2 پایان نامه)

    pdf,باورهای فراشناختی,پيش,چارچوب نظري باورهای فراشناختی,دانلود مباني نظري باورهای فراشناختی چیست,فراشناخت مقاله,فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف باورهای فراشناختی,مباني نظري نظریه های فراشناخت,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) باورهای فراشناختی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش باورهای فراشناختی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اقلام تعهدی سود حسابداری (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق اقلام تعهدی سود حسابداری و ضریب پایداری اقلام تعهدی (فصل دوم),مبانی نظری اقلام تعهدی سود حسابداری و ضریب پایداری اقلام تعهدی و ضریب پایداری جریانهای نقدی,مبانی نظری پیشینه تحقیق اقلام تعهدی سود حسابداری و ضریب…

  • فیلم آموزش کامل درس دهم عربی پایه نهم - امانت

    جزوه عربی کنکور,جزوه کامل عربی نهم,جزوه کامل عربی یازدهم دبیرستان,عربی دوم دبیرستان برای کنکور,فیلم آموزشی عربی نهم,قواعد عربی 2 برای کنکور دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس دهم عربی پایه نهم - امانت از سایت دانلود فایل  کتاب زبان…

  • پاورپوینت کفپوش های اپوکسی

    پاورپوینت کفپوش های اپوکسی برچسب ها: دانلود پاورپوینت کفپوش های اپوکسیپاورپوینت کفپوش های اپوکسیکفپوش های اپوکسیپاورپوینت کفپوشپاورپوینت معرفی کفپوش های اپوکسیپاورپوینت کفسازیکفپوش هاپاورپوینت بررسی کفپوش هاکفپوش اپوکسیپاورپوینت معماریپاورپوینت سقف کاذب رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کفپوش های اپوکسی دسته بندي…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و مفاهیم سیاست های ارزیابی عملکرد

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و مفاهیم سیاست های ارزیابی عملکرد,پيشينه پژوهش سیاستهای ارزیابی عملکرد,پيشينه تحقيق ارزیابی عملکرد,چارچوب نظري ارزیابی عملکرد کارکنان,فصل دوم پايان نامه ارشد ارزیابی عملکرد,مباني نظري ارزیابی عکلمرد کارکنان دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت بررسی اقلیمی شهر شیراز

    پاورپوینت بررسی اقلیمی شهر شیراز دانلود پاورپوینت بررسی اقلیمی شهر شیراز دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی شیراز (بررسی اقلیمی شهر شیراز)،در حجم47 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: مشخصات…

  • پاورپوینت ساختار اتم

    پاورپوینت ساختار اتم برچسب ها: پاورپوینت ساختار اتممطالعه ساختار ماده نظریه اتمی دالتونبندهای نظریه اتمی دالتونالکترون نخستین ذره زیر اتمی شناخته شدهکشف الکترون با آزمایش برقکافت پرتوهای کاتدیویژگیهیای پرتوهای کاتدی مدل اتمی تامسونمدل اتمی رادرفورد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • ارتباط رضايت شغلي و تعهد سازماني در كاركنان شاغل فرودگاه

    ارتباط رضايت شغلي و تعهد سازماني در كاركنان شاغل فرودگاه برچسب ها: تعهد سازماني رضايت شغليفرودگاهبررسی ارتباط رضايت شغلي و تعهد سازماني در كاركنان شاغل فرودگاه رفتن به سایت اصلی ارتباط رضايت شغلي و تعهد سازماني در كاركنان شاغل فرودگاه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مالکیت و حاکمیت شرکتها (فصل 2 حسابداری)

    اصول حاکمیت شرکتی چیست,حاکمیت شرکتی pdf,دانلود مباني نظري مقاله حاکمیت شرکتی,مالکیت شرکتی چیست,مالکیت مدیریتی چیست؟,مباني نظ,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)تعریف مالکیت شرکتی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مالکیت و حاکمیت شرکتها (فصل 2 حسابداری) دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • ادبیات نظری تحقیق نظریه ها و تعاریف شکاف دیجیتالی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری شکاف دیجیتالی,تحقیق نظری شکاف دیجیتالی,چارچوب نظری شکاف دیجیتالی,فصل دوم پایان نامه شکاف دیجیتالی,مبانی نظری شکاف دیجیتالی,نظریه ی شکاف آگاهی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق نظریه ها و تعاریف شکاف دیجیتالی (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود…

  • تحقیق آشنایی با داده کاوی، مفاهیم و کاربرد آن

    تحقیق آشنایی با داده کاوی، مفاهیم و کاربرد آن دانلود تحقیق آشنایی با داده کاوی، مفاهیم و کاربرد آن دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل ورد تحقیق آشنایی با داده کاوی، مفاهیم و…

  • تحقیق بررسی تعیین تأثیر انگیزش بر توانمندسازی کارکنان

    تحقیق بررسی تعیین تأثیر انگیزش بر توانمندسازی کارکنان,توانمندسازی کارکنان doc,توانمندسازی نیروی انسانی,روشهای توانمندسازی کارکنان,ماهیت پیچیده انگیزش,مقاله توانمندسازی کارکنان دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تعیین تأثیر انگیزش بر توانمندسازی کارکنان از سایت دانلود فایل دانلود پایان نامه با موضوع بررسی تعیین…

  • پیشینه تحقیق نظری انگیزش

    پیشینه تحقیق نظری انگیزش دانلود پیشینه تحقیق نظری انگیزش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل انگیزش تعریف انگیزش 2 - 2 - 1 انگیزش و رفتار 2 - 2 - 2 تأثير انگيزه 2…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانک و بانکداری در ایران،وفاداری مشتری و رضایت مشتری (فصل دوم )

    ادبیات نظر,پیشینه پژوهش بانکداری در ایران,پیشینه تحقیق بانک و بانکداری در ایران,فصل دوم پایان نامه بانک و بانکداری در ایران,مبانی نظری بانک و بانکداری در ایران,وفاداری مشتری و رضایت مشتری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانک و…

  • پاورپوینت معماری درمانگاه عمومی

    پاورپوینت معماری درمانگاه عمومی دانلود پاورپوینت معماری درمانگاه عمومی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت درمانگاه عمومی ،در حجم 105 اسلاید. بخشی ازمتن: مقصود از انجام این طرح  طراحی یک فضای بهداشتی شهری با…

  • بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه از دیدگاه صاحب نظران و تجارب بین الملل

    بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه از دیدگاه صاحب نظران و تجارب بین الملل برچسب ها: تحقیق برنامه درسی دوره متوسطهمقاله مبانی اجتماعیبررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه از دیدگاه…

  • بررسی افسردگی معلمان مدارس عادی و استثنائی و رابطه آن با فرسودگی شغلی

    افسردگی,بررسی افسردگی معلمان مدارس عادی و استثنائی و رابطه آن با فرسودگی شغلی,پروژه بررسی افسردگی معلمان مدارس عادی و استثنائی و رابطه آن با فرسودگی شغلی,فرسودگی شغلی,معلمان مدارس استثنائی,معلمان مدارس عادی دانلود فایل اصلی بررسی افسردگی معلمان مدارس عادی و…

  • پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن

    پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن دانلود پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن ، در حجم 29 اسلاید قابل ویرایش. بخشی…

  • فایل پاورپوینت پیاده راه ها (مبانی نظری، تجارب و نگرش های جهانی)

    فایل پاورپوینت پیاده راه ها (مبانی نظری، تجارب و نگرش های جهانی) برچسب ها: پیاده راه ها (مبانی نظری تجارب و نگرش های جهانی)پاورپوینت پیاده راه هاپیاده راه هاپاورپوینت آشنایی با مبانی نظری پیاده راه هاپیاده راه ها (مبانی نظری…

  • بررسی رابطه بین دینداری اسلامی و ادراک ساکنین از پیامدهای فرهنگی- اجتماعی گردشگری

    اجتماعی گردشگری,پایان نامه بررسی رابطه بین دینداری اسلامی و ادراک ساکنین,پایان نامه دینداری اسلامی,پروژه بررسی رابطه بین دینداری اسلامی و ادراک ساک,تحقیق بررسی رابطه بین دینداری اسلامی و ادراک ساکنین از پیامدهای فرهنگی,مبانی نظری دینداری اسلامی دانلود فایل اصلی بررسی…

  • بررسی تاثیر بازی درمانی شناختی-رفتاری بر مهارتهای ارتباطی کودکان درخودمانده 10-7 ساله با عملکرد بالا

    بررسی تاثیر بازی درمانی شناختی-رفتاری بر مهارتهای ارتباطی کودکان درخودمانده 10-7 ساله با عملکرد بالا برچسب ها: بازی درمانیمهارت های ارتباطیکودکان درخودماندهکودکان استثناییبررسی تاثیر بازی درمانی شناختیرفتاری بر مهارتهای ارتباطی کودکان درخودمانده 107 ساله با عملکرد بالاویژگیهای اصلی اختلال درخودماندگیمهارتهای…

  • مبانی نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات( فصل دوم تحقیق)

    مبانی نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات( فصل دوم تحقیق) دانلود مبانی نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات( فصل دوم تحقیق) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات…

  • رساله معماری طراحی زندان

    پروژه معماری,تاریخچه تحول زندان ها در ایران,تاریخچه و تعاریف زندان,رساله معماری طراحی زندان,روانشناسی زندان,زندان از دیدگاه قرآن و روایات,مبانی نظری زندان,مکان یابی و روند طراحی زندان دانلود فایل اصلی رساله معماری طراحی زندان از سایت دانلود فایل دانلود رساله معماری…