مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی,پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی,پيشينه نظري,چارچوب نظري انواع خرید آنی,مباني نظري ماهیت خرید آنی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) در 78 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبا آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات کسب وکار به سمت خرید آنلاین تغییر کرده و تحقیقات درباره عواملی که باعث افزایش خرید بصورت آنلاین می گردد، شروع شده است. برای کسب سهم بیشتر بازار و فروش بیشتر در شرایط رقابتی امروز، باید از تمامی فاکتور های فروش استفاده نمود و به بقا رو رشد کسب و کار کمک کرد. تجارت الکترونیک یکی از ویژگی هاي اساسی در عصر اینترنت شده است. طبق اطلاعات مرکز سیاست گذاري ارتباطی یو سی ال اي (2001)، فروش آنلاین سومین فعالیت عمده و مورد استفاده بر روي اینترنت بعد ازاستفاده از ایمیل، چت و گردش در وب شده است. این فعالیت حتی از جستجوي اخبار و اطلاعات سرگرم کننده که دو فعالیت معمول کاربران اینترنت است نیز پیشی گرفته است. 9/48 درصد از کاربران اینترنت خرید اینترنتی داشته اند، سه چهارم آنها هر ساله 1 تا 10 خرید انجام می دهند. در مقابل خریداران حرفه اي که سالانه به طورمیانگین 20 خرید انجام می دهند، کاربران تازه کار به طور سالیانه چهار خرید انجام می دهند (لوز و بلمن ، 1999: 19).محیط خرید اینترنتی به مشتریان و خریداران کمک می کند تا با فراهم کردن انتخاب گسترده، ارزیابی اطلاعات، دقت و مقایسه کالاها زمان کمتري را صرف تصمیم گیري کنند. اینترنت اطلاعات مقایسه اي و ارزیابی شد ه اي را فراهم می کند و ممکن است هزینه جستجوي اطلاعات و تلاش براي تصمیم خرید را کاهش دهد. اگرچه مشتریان اینترنتی عمدتاً در تعامل با سیستم هاي کامپیوتري هستند و نمی توانند به طور فیزیکی کالاي واقعی را لمس و احساس کنند ولی آنها با استفاده از اطلاعات فراهم شده به وسیله فروشگاه هاي اینترنتی می توانند به شکل الکترونیک تصمیم گیري کنند. شرکت هایی که براي رشد خرده فروشی آنلاین برنامه ریزي می کنند، نیاز دارند تا تخمین هاي قابل اتکایی از رشد فروش آنلاین داشته باشند. در مورد رفتار خرید مصرف کنندگان اطلاعاتی نیاز است تا به شرکت ها در تعریف راهبردهاي خرده فروشی آنلاین جهت طراحی وب سایت، تبلیغات آنلاین، بخش بندي بازار، تنوع محصول، موجودي انبار و توزیع کمک کند. پیش بینی هاي قابل اتکا باید بر اساس رفتار مصرف کنندگان آنلاین باشد یا اینکه از نیات مشتریان بالقوه نظرسنجی شود یا حتی از خبرگان بازاریابی الکترونیک سؤال گردد (لوز و بلمن،1999: 20).خرید آنی بخش مهمی از حجم معاملات خرده فروشی را پوشش می دهد. برای مثال در تحقیقی از 1047 مصرف کننده ی انگلیسی، 76 درصد خریدهای خواروبار خود را از طریق آنی انجام دادند، 57 درصد هم محصولات با قیمت متوسط مثل مد را از طریق آنی انجام دادند؛ و28 درصد برای خرید محصولات گران  قیمت مثل وسایل الکترونیکی و مبلمان را انجام دادند.  همینطور در ایالت متحده امریکا نیز تحقیقات مشابهی انجام گرفته است. یک تحقیق از 2273 مصرف کننده نشان داد که 67 درصد از بزرگسالان امریکایی در ماه گذشته محصولاتی را بطور آنی خریداری کرده اند و80 درصد از پاسخ دهندگان خرید آنی را در سال گذشته انجام داده اند، دو سوم از آنها بیان کردند که از خریدهای آنی خود پشیمان شده اند  (فلوه و مادلبرگر،2013 :429). با رشد خرید آنلاین درک عمیقی از خرید آنی از طریق اینترنت به طور ضروری شروع شد. در سال 2011 بخش خرده فروشی آنلاین درآمد 2/530 میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورد. این امر نشان دهنده افزایش 4/15 درصدی در دوره 2007 تا 2011 می باشد. در ایلات متحده آمریکا، خرده فروشی آنلاین به حجم معاملات 2/176 میلیارد در2010رسید. بر طبق تحقیقات پیش بینی کننده در سالهای آتی 10درصد نرخ رشد سالانه مورد انتظار است. بدین معنی که پیش بینی شده حجم معاملات خرده فروشی آنلاین در 2015 به 280 میلیارد برسد (مولپرو و همکاران ، 2011). اگرچه ارقام پیش بینی شده برای خرید آنی آنلاین در دسترس نیست. این حقیقت وجود دارد که عوامل خرید آنلاین مثل عاملان پیشنهاد-دهنده تحت حوزه کارکردیشان، باعث تحریک خریدهای آنی می شوند (هاستلر و همکاران ، 2011: 339). تحقیقات بازاریابی مشخص کرده اند که ویژگی های فروشگاه بعنوان یک تحریک کننده مهم برای خریدهای آنی محسوب می شوند (استیلی و همکاران،2010: 270). یک تحقیقی که  با بیش از 500 خریدار انجام شد، نشان داد که محرک های درون فروشگاهی منجر به خریدهای آنی بیشتر و در نتیجه باعث ایجاد پنج میلیارد دلار می شود (موگلونسکی ، 1998: 32). بعلاوه دونوان و همکاران  (1994) نتیجه گرفتند که جو و محیط فروشگاه می تواند بصورت پایدار خریدهای برنامه ریزی نشده و مدت زمان سپری شده در زمینه خرده فروشی را افزایش دهد. در این فصل به صورت مفصل، عوامل مرتبط با خرید آنی در فروشگاه های سنتی، عوامل شخصیتی (انگیزه لذت جوئی، آنی گرایی و …)، انواع وب گردی، فروشگاه اینترنتی و عوامل تشکیل دهنده آن تشریح می گردد. در قسمت پیشینه تحقیق نیز مطالعاتی که در حوزه خرید آنی (داخلی و خارجی) انجام شده است، ذکر می گردد و در پایان توسعه فرضیات و ارئه مدل عملیاتی تحقیق ارائه می شود.خريد آنیدردهه 1950 هنگامي كه مفهوم خريد آنی، تنها به عنوان يك مفهوم، رسميت پذيرفته شده بود ، دركي بدين منوال گسترش يافته بود كه خريد آني يك مفهوم يك بعدي و ساده است. ادبيات آن زمان، خريد آني را مترادف و برابر با خريد بدون برنامه ريزي مي دانستند. اين تعريف كم عرض و ساده، شايد نتيجه تحقيقات محدود در اين حيطه، از جهت اينكه خريد آني مفهومي جديد درآن زمان بود. پيرون  (1991) مطرح كرد كه در طي آن زمان بيشتر از مصرف كننده ، خريد مورد توجه محققان بوده است. اين ديد به خريد آني يك دهه بعد به درك كاملتري، تكامل يافت. ادبيات آن زمان، اين موضوع كه، خريد بدون برنامه ريزي تنها يك الزام براي خريدهاي آني است اما شرط كافي براي خريدهاي به اصطلاح آني ناميده مي شدند، نيست، پذيرفته شده بود. ديگر توسعه قابل توجه، رد عقيده قبلي ايجاد شده، با اين عنوان كه، خريد آني به طور مسلم يك خريد غير منطقي بوده و نمي توان آن را تحت تاثير قرار داد. اين نوع نگرش را مي توان در تحقيقات انجام شده در اين دوره كه شامل چگونه فضاي قفسه (کاکس،1964)، جمعيت شناختي مصرف كننده (کلات و ویلت ،1967) تاثيرات خريد آني مشاهده نمود. علاوه بر اين موارد، تلاشهاي در طي اين دوره براي شناسايي و طبقه بندي خريد آني به عنوان طبقات متفاوت انجام گرفته بود (نظری و قادری،1390: 130).راك و فیشر  (1995) وقوع يك خريد  آنی را اين گونه تعريف مي كنند: « وقتي يك مصرف كننده تمايلي  آنی، غالباً قوي و پايدار به خريد آني يك كالا پيدا مي كند.  اين انگيزه  آنی پيچيده است و ممكن است تعارض احساسي ايجاد نمايد». خريد آنی، بدون قصد و غير عمدي است، زيرا فرد به طور فعالانه به دنبال كالاي خاصي نبوده است و هيچ برنامه اي براي خريد نداشته و در حال انجام عمل خريد نبوده است. مشخصه غير عمدي بودن و عدم برنامه ريزي لازمه يك خريد آنی است اما تنها معيار براي قرار گرفتن در طبقه خريد آنی نمي باشد. در واقع هر خريد آني حتماً بدون قصد است، اما هر خريد بدون قصدي الزاماً يك خريد آني نيست. خريد آني بدون تفكر است، زيرا اين خريد بدون انجام ارزيابي هاي زياد انجام مي پذيرد .كسي كه خريد آنی انجام مي دهد با احتمال كمتري پيامدهاي خريد خود را در نظر مي گيرد و يا درباره آن خريد فكر به دقت فكر مي كند. اين فرد تنها بر خشنودي آني حاصل از پاسخ به ميل خريد تمركز دارد و به حل يك مسئله از پيش ايجاد شده فكر نمي كند. همچنين خريد آني بي درنگ و سريع انجام مي شود. فاصله زماني ميان ديدن كالا و خريد آن بسیار كوتاه است و تصميم خريد بسيار عجولانه اتخاذ مي شود. خريد آني به خاطر جمع آوري اطلاعات بيشتر، مقايسه فروشگاه ها، گرفتن مشورت و … به تعويق نمي افتد (جونز و همکاران ،2003: 508).در دهه هاي اخير فرآيند تصميم گيري براي خريد، به طور گسترده اي مورد مطالعه و بررسي قرارگرفته است. موضوع اصلي در بدنه اين دانش اين است كه انتخاب هاي مصرف كننده را مي توان از ديدگاه عقلايي توصيف كرد و اين در حاليست كه يك انتخاب، پس از بررسي دقيق جنبه هاي متفاوت كالا و بررسي جايگزین های مختلف آن، انجام مي شود. درحالي كه در برخي موارد، مصرف كنندگان از اين حدود عقلايي خارج مي شوند. در چنين مواردي، انتخاب ها بدون بررسي دقيق در مورد جايگزين هاي موجود انجام مي شوند و اطلاعات كافي در رابطه با كالايي كه مشتريان به آن علاقه دارند، در دست نيست و همچنين قصدي قبلي براي خريد آن كالا وجود نداشته است در چنين لحظاتي است كه خريدهاي آني در اينترنت اتفاق مي افتند (نظری و بغدادی،1392: 225).محققان بسياري تعاريف ادراكي متعددي از خريد آني ارائه كرده اند. پیرون (1991) تعاريف پيشين را بازبيني كرده و نتيجه گيري مي كند كه هيچ يك از آنها، به طور كامل اين پديده جالب و پيچيده را تعريف نمي كنند. او سيزده بعد از تعاريف محققان ديگر را كه در مورد خريد  آني متداول بود ، تعيين كرد. سپس اين ابعاد را يكپارچه كرده و تعريفي كوتاه از خريد آني بدين گونه ارائه داد: “خريد آني نوعي خريد برنامه ريزي نشده است، نتيجه رويارويي با محرك هاست و درمحل در موردش تصميم گيري شده است و پس از خريد، خريدار واكنش هاي احساسي و يا شناختي را تجربه مي كند”. (نظری و بغدادی،1392: 225). با آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات به سمت خرید آنی آنلاین معطوف شده است و تحقیقات در مورد خرید آنی آنلاین شروع شد. بسیاری از مطالعات دانشگاهی در زمینه خرید آنی در محیط آنلاین انجام شده است (پاربوتیچ و همکاران ،2009: 66).  به گفته اروگلو وهمکاران (2001) خرید در محیط آنلاین، فرصت های جستجو بالقوه را فراهم می کند و محدودیت های زمانی و مکانی را که اغلب مشتریان با آن مواجه اند را کاهش می دهد و این عوامل باعث افزایش خرید آنی در محیط آنلاین می شود. مشتریانی که احتمالأ در فروشگاه های سنتی به صورت آنی خرید می کنند به احتمال بیشتر در محیط های آنلاین نیز به صورت آنی خرید می کنند (دیتمار و همکاران ، 2004: 430).اولین مطالعه مرتبط با خرید آنی انلاین توسط آدلار و همکاران  (2003) انجام شد که تأثیر اشکال مختلف ارائه اطلاعات (متن، تصویرها و ویدئوها) را بر روی رفتار خرید آنی  بررسی کردند. مطالعه دیگری مدلی را برای توضیح تأثیر جریان رفتارهای خرید آنلاین با در نظر گرفتن خرید آنی بعنوان یک متغیر تعدیل گر پیشنهاد کرد (اسمیت و سیواکومار ، 2004: 1202). مطالعات دیگر بر نقش آنی گرایی بر خرید آنلاین تأکید کردند. پارک و لنون  (2006) یک ارتباط بین گرایشات خرید آنی در کانال های مختلف به وسیله نشان دادن اینکه خرید آنی در تلویزیون توسط خرید آنی در خرید فروشگاهی تأثیر پذیرفته است را ایجاد کردند. در زمینه  محصولات مد، در کل نوآوریهای مد درجه بالایی از خرید آنی را نشان می دهد (پاو و لو  ،2004: 399). بیشتر مطالعات اخیر بر روی خرید آنی انلاین با مدل محرک – ارگانیسم – پاسخ با در نظر گرفتن محرک های خارجی فراهم شده توسط فروشگاه الکترونیکی، حالت های داخلی ارگانیسم  و انواع مختلف پاسخ ادامه پیدا کرده است. هر سه عنصر محرک– ارگانیسم– پاسخ تعداد زیادی از ویژگی های شخصی را دارد و هر کدام از این مطالعات بر مفاهیم مختلف این چارچوب نظری تمرکز کرده اند. اگرچه بطور شفاف به مدل محرک– ارگانیسم– پاسخ توجه نکرده اند، ورهاگن و وندولن  (2011) اجزای متمایزی از این رویکرد را در تحقیق خودشان استفاده کردند. یافته هایشان نشان می دهد که جذابیت محصول و نوع ارتباطات وب سایت و همچنین لذت جویی بعنوان یک حالت ذهنی که بصورت مثبت و منفی مؤثر است بر آن تأثیر می گذارند. هر دوی آنها  تأثیر مهمی بر روی پاسخ، وب گردی، دارند. پاربوتیچ و همکاران   (2009 ) مدلی شامل عوامل مرتبط به وظیفه مثل ارتباط اطلاعات و عوامل مرتبط به حالت مثل جذابیت های دیداری بعنوان محرک در نظر گرفتند. حالتهای درونی بر مبنای نظریه پذیرش فناوری (مفید بودن درک شده) و لذت جویی درک شده مفهوم سازی شده بودند. خرید آنی بعنوان پاسخ در نظر گرفته شده بود. در یک تحقیق پژوهشی بصورت تجربی فرضیه های مؤثر تأیید شد.خریداران آنلاین نسبت به کسانی که از در فروشگاه فیزیکی هستند خودجوش ترند. محرک های بازاریابی آنلاین، آنی گرایی بیشتری را برای خرید ایجاد کرده  و به خریداران آنلاین اجازه می دهند ریسک گریزی کمتر داشته باشند (مدهاواران و لاوری ، 2004: 62).در حالت کلی خرید آنی با سهولت و آسانی پیوند خورده است بازاریابان تلاش زیادی  را انجام داده اند تا عمل خرید را برای مصرف کنندگان به یک فرایند سهل و آسان تبدیل سازند. به عنوان مثال به وجود آوردن فروشگاه های اینترنتی با امکان خرید خود خدمتی، مراکز خرید 24ساعته،  محل های برای پارک خودرو و نوآوری های دیگر که هدف آنها ایجاد کردن عمل خرید به عملی سهل برای خریداران می باشد.قسمتهایی از پیشینه پژوهش:ون جو پارک و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های ظاهری محصول، وبگردی و خرید آنی اینترنتی در وب سایت های خرید انجام دادند و متغیرهای تنوع انتخاب، وبگردی، ویژگی های ظاهری محصول، خرید آنی اینترنتی را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج بدست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که تنوع انتخاب تأثیر مثبتی بر وبگردی دارد و وبگردی تأثیر مثبتی بر خرید آنی دارد و بویژه عوامل تنوع انتخاب و ویژگی های ظاهری محصول تأثیر مستقیمی بر خرید آنی اینترنتی دارند.یونگ لی و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های وب سایت در تحریک خرید آنی آنلاین: یک بررسی تجربی بر ادراکات مصرف کننده انجام دادند و متغیرهای ویژگی های شخصیتی، دسترسی به محصول، ویژگی های ظاهری، آسانی استفاده از وب سایت، آنی گرایی، ارزیابی هنجاری را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج پژوهش این افراد نشان داد که ویژگیهای شخصیتی، تعیین کننده های کلیدی تحریک به خرید آنی هستند، در حالی که عوامل وب سایت پیش سازهای مهمی برای خرید آنی آنلاین هستند.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) مبانی نظری تحقیق   2-1-1) مقدمه    2-1-2) خريد آنی    2-1-2-1) ماهیت خرید آنی    2-1-2-2) انواع خرید آنی    2-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی    2-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی    2-1-3) انگيزه لذت جوئی    2-1-3-1) انواع انگيزه لذت جوئی    2-1-4) آنی گرایی    2-1-4) تجارت الکترونیک    2-1-6) فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات    2-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات    2-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات    2-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات    2-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-2-1) استراتژی های طراحی وب سایت    2-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی    2-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی    2-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی    2-1-7) وبگردی منفعت گرایانه و لذت جویانه    2-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی)     2-2-7) مدل های مرتبط با خرید آنی    2-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت    2-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما     2-1-8-3) مدل دهدشتي و مبرهن    2-2) پیشینه تحقیق    2-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی    2-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) مباني نظري ماهیت خرید آنی پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی چارچوب نظري انواع خرید آنی پيشينه نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کارکرد خانواده (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری کارکرد خانواده,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کارکرد خانواده (فصل دوم پایان نامه),پیشینه تحقیق کارکرد خانواده,رويكردها و ديدگاه هاي تبيين خانواده,فصل دوم پایان نامه کارکرد خانواده,مبانی نظری کارکرد خانواده دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کارکرد خانواده…

  • پیشینه و مبانی نظری مفاهیم و تعاریف شبیه سازی

    پیشینه و مبانی نظری مفاهیم و تعاریف شبیه سازی دانلود پیشینه و مبانی نظری مفاهیم و تعاریف شبیه سازی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری شبیه سازی ، مفاهیم و تعاریف :…

  • پیشینه و مبانی نظری سازماندهی فضای سیاسی

    پیشینه و مبانی نظری سازماندهی فضای سیاسی دانلود پیشینه و مبانی نظری سازماندهی فضای سیاسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ناحیه سیاسی 14 2 - 2 فضا 15 2 -…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی و توسعه مالی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی و توسعه مالی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی و توسعه مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه ...................................................................................................................................................................................................... 9 بازارهای مالی و انواع…

  • بررسی قیمت تمام شده انرژی خورشیدی در مقایسه با گاز طبیعی بخش خانگی با چشم انداز بالا بردن بهره وری

    بررسی قیمت تمام شده انرژی خورشیدی در مقایسه با گاز طبیعی بخش خانگی با چشم انداز بالا بردن بهره وری برچسب ها: بررسی قیمت تمام شده انرژی خورشیدی در مقایسه با گاز طبیعی بخش خانگی با چشم انداز بالا بردن…

  • اختلالات وابسته به مواد

    اختلالات,اختلالات وابسته به مواد,مواد دانلود فایل اصلی اختلالات وابسته به مواد از سایت دانلود فایل تحقیق اختلالات وابسته به مواد در حجم 35 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرست مطالباختلالات وابسته به الکلوابستگی به…

  • پاورپوینت آشنایی با ایزو

    پاورپوینت آشنایی با ایزو دانلود پاورپوینت آشنایی با ایزو دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با ایزو(ISO) ، در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: سازمان بین المللی استاندارد سازی در…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق مراجع محوری، روان درمانی وخود پنداره

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق مراجع محوری، روان درمانی وخود پنداره دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق مراجع محوری، روان درمانی وخود پنداره دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق مراجع محوری ،…

  • - پرسشنامه (شاخص) رضايت زناشويي هودسن

    - پرسشنامه (شاخص) رضايت زناشويي هودسن دانلود - پرسشنامه (شاخص) رضايت زناشويي هودسن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه ( شاخص ) رضایت زناشویی هودسن : يك ابزار 25 سؤالي است كه براي…

  • در جستجوي بهترين معيار ارزيابي عملكرد مالي در بازار سرمايه ايران به تفكيك صنعت و اندازه

    در جستجوي بهترين معيار ارزيابي عملكرد مالي در بازار سرمايه ايران به تفكيك صنعت و اندازه برچسب ها: در جستجوي بهترين معيار ارزيابي عملكرد مالي در بازار سرمايه ايران به تفكيك صنعت و اندازه بازار سرمايه ايران به تفكيك صنعت…

  • پيشينه تحقيق هوش هیجانی و استرس

    پيشينه تحقيق هوش هیجانی و استرس دانلود پيشينه تحقيق هوش هیجانی و استرس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هوش هیجانی هیجان ، یکی از اجزای زندگی روانی انسان است . این واژه از…

  • بررسی تاثیر اجرای تکنیک ارزیابی متوازن “BSC”بر سنجش عملکرد بانک ملت

    بررسی تاثیر اجرای تکنیک ارزیابی متوازن “BSC”بر سنجش عملکرد بانک ملت برچسب ها: ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن (شاخص های چهارگانه BSC) دارایی های مشهود و دارایی های نامشهودبررسی تاثیر اجرای تکنیک ارزیابی متوازن “BSC”بر سنجش عملکرد بانک ملتپایان نامه…

  • پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان

    پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان برچسب ها: دانلود پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستانطراحی بیمارستانبیمارستان تخصصی کودکان کاخداریبیمارستاننظافت عمومیبخش های بیمارستانراهرو بیمارستانتصاویر بیمارستانپاورپوینت بیمارستانپاورپوینت بررسی طراحی بیمارستان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان دسته بندي : معماری جزئیات…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم حضور ذهن و مکانیسم های آن (فصل 2)

    آموزش ذهن آگاهی,تاریخچه ذهن آگ,تعاریف حضورذهن,حضورذهن و مراقبه,دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سبک‌های دل‌بستگی (فصل 2),ذهن آگاهی mindfulness,ذهن آگاهی pdf,مداخلات مبتنی بر حضور ذهن,مقالات ذهن آگاهی,نظریه های ذهن آگاهی دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق و…

  • مبانی نظری فضای سبز و پارک شهری

    مبانی نظری فضای سبز و پارک شهری دانلود مبانی نظری فضای سبز و پارک شهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 2 - 2 - تعریف و مفهوم فضای…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش کارکنان(فصل دوم)

    ادبيات نظري رضایت شغلی کارکنان,پيشينه پژوهش پایان نامه آموزش کارکنان,چارچوب نظري آموزش کارکنان,دانلود مباني نظري آموزش کارکنان سازمانها,فصل دوم آموزش کارکنان,مباني نظري پایان نامه آموزش کارکنان,مباني نظري و پيشينه پژوهش آموزش کارکنان دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت کارنامه و زندگی هانیبال الخاص

    پاورپوینت کارنامه و زندگی هانیبال الخاص دانلود پاورپوینت کارنامه و زندگی هانیبال الخاص دسته بندي : هنر جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کارنامه و زندگی هانیبال الخاص ، در حجم 14 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • عایق هاي مایع در برق قدرت

    برق قدرت,عایق های مایع دانلود فایل اصلی عایق هاي مایع در برق قدرت از سایت دانلود فایل تحقیق عایق هاي مایع در برق قدرت در حجم 186 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر:فهرست…

  • تاثیر سیستم برنامه ریزی منابع سازمان(ERP)بر عملکرد زنجیره تامین در سازمانهای تامین کننده قطعات خودرو

    تاثیر سیستم برنامه ریزی منابع سازمان(ERP)بر عملکرد زنجیره تامین در سازمانهای تامین کننده قطعات خودرو برچسب ها: پایان نامه تاثیر سیستم برنامه ریزی منابع سازمان(ERP)بر عملکرد زنجیره تامین در سازمانهای تامین کننده قطعات خودروپروژه تاثیر سیستم برنامه ریزی منابع سازمان(ERP)بر…

  • مبانی نظری و پیشینه بانکداري اينترنتي

    مبانی نظری و پیشینه بانکداري اينترنتي دانلود مبانی نظری و پیشینه بانکداري اينترنتي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 12 2 - 1 - مقدمه 12 2 - 2 - تعريف فن‌آوري اطلاعات 13…

  • دانلود مبانی نظری تعاریف و مفاهیم تربیت دینی (فصل دوم)

    پیشینه پژوهش تربیت دینی,تحقیق ضرورت توجه به تربیت دینی,چارچوب نظری تعاریف تربیت دینی,دانلود ادبیات نظری تربیت دینی,دانلود مبانی نظری تربیت دینی(فصل دوم),فصل دوم پایان نامه مراحل شکل گیری تربیت دینی,مبانی نظری تربیت دینی(فصل دوم) دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • مسجد رحیم خان اصفهان

    مسجد رحیم خان اصفهان دانلود مسجد رحیم خان اصفهان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مسجد رحیم خان اصفهان فهرست موقعیت و اقلیم استان اصفهانمشخصات اقلیمی اصفهانباد غالب اصفهان تاریخچه مسجدپلان سیر کولاسیونمسیر دسترسیپلان شیب بندی بام…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی کودکان

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی کودکان دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی کودکان دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلال اضطرابی کودکان و درمان و مشاوره گروهی فصل…

  • پاورپوینت آشنایی با نظام 5 اس

    پاورپوینت آشنایی با نظام 5 اس دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام 5 اس دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با نظام 5 اس،در حجم 158 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: 5 اس…

  • پیشینه و مبانی نظری کشف امید

    پیشینه و مبانی نظری کشف امید دانلود پیشینه و مبانی نظری کشف امید دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل کشف امید با اینکه ایده امید از زمان آغاز خلقت آدمی وجود داشته است ،…

  • پاورپوینت انواع سقفهای رایج بتنی

    پاورپوینت انواع سقفهای رایج بتنی دانلود پاورپوینت انواع سقفهای رایج بتنی دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت بررسی و آشنایی با انواع سقف های رایج بتنی(کرومیت –کمپوزیت-متال دک - کوبیاکس ) ،در حجم64 اسلاید…

  • پیشینه و مبانی نظری رفتار مصرف کننده

    پیشینه و مبانی نظری رفتار مصرف کننده دانلود پیشینه و مبانی نظری رفتار مصرف کننده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رفتار مصرف کننده رفتار مصرف کننده موضوعی جدید در حوزه بازاریابی است .…

  • ادبیات نظری تحقیق عملکرد، ارزیابی عملکردوعملکرد بازار

    ادبیات نظری تحقیق عملکرد، ارزیابی عملکردوعملکرد بازار دانلود ادبیات نظری تحقیق عملکرد، ارزیابی عملکردوعملکرد بازار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه هر سازمان به منظور آگاهي از ميزان مطلوبيت و مرغوبيت فعاليتهاي خود…

  • پاورپوینت تاثیر پوشش گیاهی در صرفه جویی انرژی ساختمان

    پاورپوینت تاثیر پوشش گیاهی در صرفه جویی انرژی ساختمان برچسب ها: دانلود پاورپوینت تاثیر پوشش گیاهی در صرفه جویی انرژی ساختمانتاثیر پوشش گیاهی در صرفه جویی انرژی ساختمانپاورپوینت معماریکاهش مصرف انرژی در تابستانمصرف انرژی در زمستانطراحى بادشکنهاى گياهىپاورپوینت صرفه جویی…

  • تاثیر کیفیت خدمات ارایه شده اداره کل گمرکات استان گیلان بر میزان رضایتمندی شرکتهای مرتبط

    تاثیر کیفیت خدمات ارایه شده اداره کل گمرکات استان گیلان بر میزان رضایتمندی شرکتهای مرتبط برچسب ها: خدمات کیفیت خدمات ادراکات مشتریان انتظارات مشتریان گمرکپایان نامه تاثیر کیفیت خدمات ارایه شده اداره کل گمرکات استان گیلان بر میزان رضایتمندی شرکتهای…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: پردازش موازی گراف های بزرگ

    Parallel Processing of large graphs,پردازش موازی,دانلود ترجمه مقاله,دانلود مقاله پردازش موازی گراف های بزرگ,گراف,گراف های بزرگ,مقاله گراف های بزرگ دانلود فایل اصلی ترجمه مقاله انگلیسی: پردازش موازی گراف های بزرگ از سایت دانلود فایل عنوان انگلیسی :  Parallel Processing of…

  • پاورپوینت انسان شناسی و تاثیر آن بر معماری

    انسان شناسی و تاثیر آن بر معماری,پاورپوینت انسان شناسی و تاثیر آن بر معماری,پاورپوینت انسان شناسی و معماری,تاثیر انسان شناسی بر معماری,دانلود پاورپوینت انسان شناسی و تاثیر آن بر معماری,رابطه انسان شناسی و معماری,رابطه انسان و معماری دانلود فایل اصلی…

  • ادبیات نظری تحقیق موافقتنامه تریپس

    ادبیات نظری تحقیق موافقتنامه تریپس دانلود ادبیات نظری تحقیق موافقتنامه تریپس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبحث دوم : تاريخچه موافقت نامه تريپس در اواخر قرن هيجدهم و اوائل قرن نوزده ، صاحبان…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تئوری نمایندگی و معيارهاي درونی و خارجی ارزيابي عملكرد با تقسیم سود

    ادبیات نظری تئوری نمایندگی و معيارهاي درونی و خارجی ارزيابي عملكرد با تقسیم سود,پیشینه تحقیق تئوری نمایندگی و معيارهاي درونی و خارجی ارزيابي عملكرد با تقسیم سود,فصل دوم پایان نامه تئوری نمایندگی و معيارهاي درونی و خارجی ارزيابي عملكرد با…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع شبکه های عصبی زیستی و مصنوعی

    دانلود پاورپوینت با موضوع شبکه های عصبی زیستی و مصنوعی برچسب ها: انواع شبکه های عصبیساختار شبکه عصبی مصنوعیشبکه عصبی مصنوعی چیستکاربرد شبکه های عصبیالگوریتم شبکه های عصبیشبکه های عصبی در هوش مصنوعیشبکه های عصبی مصنوعی pdfاموزش شبکه عصبی رفتن…