مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)

پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت,مباني نظري تعاريف رضايت مشتري,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) در 71 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهامروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنياي امروز صنايع خدماتي بخش عمده اي از بازارها را در بسياري از كشورهاي جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراين گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتي در كنار افزايش ميزان اهميت اين گونه صنايع در توليد ناخالص ملي كشورهاي مختلف، موضوع عرضه خدماتي بي عيب و نقص و با كيفيت برتر را به مسأله اي در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). تا چند سال اخير صنعت بيمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتي بوده است وشركت هاي بيمه در محيط غيررقابتي و با ثبات فعاليت مي كردند و لزومي براي توجه به كيفيت خدمات نمي ديدند اما در سال هاي اخير ظهور شرك تهاي بيمه خصوصي فضاي صنعت بيمه را دگرگون كرده است و رقابت در اين بخش به شدت افزايش يافته است. هم چنين درصد افرادي كه در بخش خدمات مشغول به فعاليت هستند نسبت به ساير بخشها در حال افزايش است. كيفيت خدمات در اين بخش ها به خصوص در صنعت بيمه به ميزان زيادي به عملكرد كاركنان بستگي دارد. بنابراين سازمان هاي خدماتي و به طور اخص صنعت بيمه متوجه اين موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتريان خود و كسب مزيت رقابتي، يكي از موضوعات مهم و كليدي كه بايدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كيفيت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).رضایت مشتری        بازار اقتصاد جهاني، هيچ‌گاه به اين اندازه رقابتي نبوده است. در سراسر دنيا، سازمان‌ها و بنگاه‌هاي تجاري تلاش مي‌كنند تا از طريق نيل به مزاياي منحصر به فرد، نسبت به ساير رقبا به موقعيتي ممتاز دست يابند. از سوي ديگر، اغلب مشتريان هنگام خريد كالا و خدمات مورد نياز، از امكان گزينه‌هاي متعددي برخوردار هستند. به همين دليل آنان وراي مشخصات ظاهري و ويژگي‌هاي فيزيكي يك محصول ساير شاخص‌هاي كيفي را مدنظر قرار مي‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).مشتريان در جستجوي سرنخ‌هايي هستند كه آنان را براي شناسايي بهترين تأمين¬ كننده ياري نمايد. در اين راستا آنان علاوه بر بررسي عملكرد داخلي، هرگونه مدرك و شواهد خارجي كه نشانه برقراري اصل تمركز بر كيفيت در سازمان عرضه كننده مي‌باشد را مورد توجه قرار مي‌دهند. اندازه¬گيري رضايت مشتري از جمله اقدامات داخلي محسوب مي شود كه نمود جهت‌گيري سازمان به سمت كيفيت مي‌باشد(كاوسي و سقايي، 1384،23).براي موفقيت در بازار پيچيده و رقابتي امروز، محققان معتقدند كه رضايت مشتري يك عامل كليدي و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضايت مشتري از ارزش قابل ملاحظه‌اي برخوردار است، چرا كه از داده-هاي مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل توليد) و همچنين به عنوان يك شاخص راهنما براي سودآوري آينده مطرح است. رضايت مشتري راهنمايي براي دستيابي به وفاداري بيشتر مشتري است. رضايت مشتري از طريق ارتقاء وفاداري، درآمدهاي آتي را تضمين كرده، هزينه‌هاي معاملات آينده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قيمتي شده و از كاسته شدن مشتريان سازمان به هنگام بروز لغزش‌هاي احتمالي در كيفيت جلوگيري مي‌كند. همچنين توصیه¬های دهان به دهان حاصل از مشتريان راضي، هزينه‌هاي جذب مشتريان جديد را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء مي‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضايتي مشتريان اثراتي معكوس بر جاي مي‌گذارد. بنابراين مي‌توان مشتريان راضي را يك دارايي ارزشمند براي سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).طي ده سال اخير انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پي به اهميت رضايت مشتري برده و دريافته‌اند كه ارتباط شديدي بين رضايت مشتري، حفظ مشتري و سودآوري سازمان وجود دارد. براي بسياري از سازمان‌هاي فعال در بخش عمومي، رضايت مشتري خود معياري براي موفقيت است. بنابراين رضايت مشتري به هدف عملياتي بسياري از سازمان‌ها تبديل شده است(هيل، 1385،ص24).سازمان‌هاي متعالي، پاسخ‌گوي نيازها و انتظارات مشتريان خود مي‌باشند. اين قبيل سازمان‌ها فعاليت‌هاي رقباي خود را تحت نظر قرار مي‌دهند و مزاياي رقابتي آنها را شناسايي مي‌نمايند. سازمان‌هاي مذكور، به طور مؤثري به پيش بيني نيازها و انتظارات آتي مشتريان خود مي‌پردازند تا اين نيازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پيشي گيرند. اين سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌اي اثربخش واكنش نشان مي‌دهند. آنها روابطي متعالي را با تمام مشتريان خود ايجاد و حفظ مي‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسير تعالي در سه گروه سازمان‌هاي در آغاز راه تعالي، سازمان‌هاي در ميانه راه تعالي و سازمان‌هاي بالغ و متعالي تقسيم بندي كنيم، مي‌توان گفت كه سازمان‌هاي در آغاز راه، ميزان رضايت مشتريان خود را ارزيابي كرده‌اند، سازمان‌هاي در ميانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بين اهداف ميان مدت و كوتاه مدت خود را با نيازها و انتظارات مشتري برقرار نمايند و سازمان‌هاي بالغ، محرك‌هاي كسب و كار براي جلب رضايت مشتريان و موارد مرتبط با وفاداري مشتريان را درك و اندازه¬گيري نموده‌اند و بر مبناي آن عمل مي‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).تغييرات سريع و محيط رقابتي فزاينده كنوني، بانک‌ها را وادار ساخته تا ديدگاه خود را به سوي رضايت مشتري معطوف سازند، چرا كه با افزايش رضايت مندي مشتري، پيامدهاي رفتاري از قبيل تعهد، قصد ماندن و وفاداري مشتري، خلق پيوندهاي متقابل و سودمند ميان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذيرش نقص ها و لغزش‌هاي احتمالي خدمت و همچنين توصیه های دهان به دهان مثبت مشتريان را در پي خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).از اين فرضيه كه رضايت مشتري يك متغير مهم ارزيابي و كنترل مديريت بازاريابي بانك است، حمايت گسترده اي به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداري از جمله صنايعي است كه در آن رضايت مشتري توجه بسياري از محققان را به خود جلب كرده است. رضايت مشتري به قدري اهميت يافته كه برخي بانک‌ها از آن به عنوان يك عنصر اساسي در استراتژي بازاريابي خود ياد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).حفظ و نگهداري مشتري موضوع مورد علاقه بسياري از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للويدز در انگليس، طي تحقيقاتي درصدد برآمد تا فرآيندي كه منجر به رضايت مندي مشتري شده و عوامل تعيين كننده نارضايتي مشتريان را شناسايي كند. يافته‌هاي اين تحقيق به بانك كمك كرد تا فرآيند جديد نگهداري مشتريان را طراحي و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للويدز، بانك ميدل بري  در آمريکا يك برنامه كيفيت خدمات مبتني بر حفظ و نگهداري مشتريان از طريق كيفيت خدمات را توسعه بخشيد. به گونه مشابه‌اي بانك رويال  در اسكاتلند از رضايت مندي مشتري در طراحي چشم انداز آينده بانك استفاده كرد. اين بانك علاقه مندي خود به رفتارهاي سودآور مشتري كه در اصطلاح سه‌آر  ناميد را ابراز كرد. اين رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).1.    ماندگاري در بانك2.    معرفي بانك به دوستان3.    خريد دوباره(مجدد) از بانك.رضایت شغلییکی از حیاتی ترین مفاهیم رفتاری در سازمان بحث رضایت شغلی  می باشد. همواره اشاراتی راجع به چگونگی رضایت و عدم رضایت مطرح بوده و آن را به عنوان یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت یا عدم موفقیت شغلی قلمداد کرده اند. دانشمندان و عالمان علم مدیریت، بهره وری، غیبت از کار، جابجایی کارکنان و رضایت شغلی را از جمله متغیرهای اصلی در رفتار سازمانی قلمداد کرده اند (رابینز، 1388،ص36). در یک نگرش رضایت شغلی چیزی نیست جز فاصله بین مقدار مزایا و پاداشی که کارمند دریافت می کند و آنچه را که به باور خود می بایستی دریافت کند. اهمیت این متغیر در علوم رفتاری از آن جهت است که این متغیرها نشان دهنده نوعی نگرش است نه یک رفتار. رضایت شغلی مجموعه ای است از احساس های سازگار و ناسازکار که کارکنان با این احساسها به کار خودد می نگرند و به واقع رضایت از شغل را می توان به عنوان حالتی مطبوع و مثبت حاصل از ارزیابی شغلی یا تجارب شغلی تعریف کرد. رضایت شغلی یکی از متغیرهایی است که در جستجو برای درک نگرش ها و رفتارهای کارکنان در قبال سازمان های خود، بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است. رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند. در این مطالعه، به رضایت شغلی به عنوان یک معیار کلی توجه می کنیم تا مجموعی از ابعاد فردی رضایت شغلی. این به حالت لذتبخش حاصل از شغل و تجربه کاری فرد اشاره دارد. یک مطالعه اخیر، بیشتر مبتنی بر روابط انسانی، ادعا کرده که افراد اگر شغلشان آنها را برای برآورده کردن نیازهایشان قادر سازد، آنها نگرش های شغلی مثبتی را ایجاد خواهد کرد. تئوری مازلو برای مدت زیادی تکیه گاه اصلی تئوری مدیریت بود. این تمرکزها بر درخواست فرد در ارضای سطوح نیازی خود، به ویژه با توجه به زندگی کاری فرد، به ما کمک می کرد تا نیازها و انگیزه های کارکنان را بهتر درک کنیم. رضایت شغلی، سطح احساس مثبت کارکنان به سازمان خود می باشد. در این مورد، اقدامات یا فعالیت های مدیران، رفتار سازمانی آنها را ارائه می کند. لاکه  (1969) رضایت را به صورت یک احساس لذت در ارزیابی شغل یا دستیابی به هدف از نظر احساسی تعریف می کند. برای واضح سازی سازه متمایز رضایت شغلی و تعهد سازمانی، اگر کارکنان در بلندمدت در سازمان خود رضایت شغلی داشته باشند، برونداد رضایت به عنوان پی آمدی از تبادل موفق، برای مثال تعهد، نگریسته می شود. بنابراین، متغیرها می توانند رابطه میان رضایت و تعهدات را توصیف کنند. اهمیت دارد که بیان نگرش افراد سازمان بهتری را خلق می کند. برای مثال، مطالعه یون و ساه (2003) که روابط کاری با آگاهی اجتماعی و رضایت در کار و اعتماد به سازمان بر تعهد اثرگذار است (سائکو،2011،ص232).نگرش می تواند به عنوان یک گرایش و آمادگی برای پاسخگویی مطلوب یا نامطلوب نسبت به اشیاء اشخاص، مفاهیم و یا هر چیز دیگر تلقی کرد . یکی از صاحبنظران علم مدیریت برآنست که «نگرش نظری است دربارۀ افراد، چیزها یا رویدادها ابراز می گردد و آن منعکس کننده نوع احساس فرد دربارۀ یک چیز می باشد. هنگامی که من می گویم «کارم را دوست دارم» نگرش خود را دربارۀ کارم ابراز می کنم. نگرش درست همانند ارزش  نیست و در مقایسه با نگرش ارزش وسیع تر و پردامنه تر است و مفهوم جامع تری دارد، در حالی که ارزش و نگرش با هم تفاوت دارند ولی ارتباط آنها بسیار نزدیک است، برعکس ارزش نگرش ثبات کمتری دارد و به آن اندازه پایدار نیست، نگرش در سازمان از آن جهت اهمیت دارد که می تواند بر رفتار اثر بگذارد» (رابینز،1388 ،ص43).مفهوم رضایت از شغلتلقی رضایت شغلی به عنوان یک نگرش، نقطه اشتراک تمامی تعاریف رضایت شغلی در کتب رفتاری است. باید توجه داشت هنگامی که کارکنان به سازمانی می پیوندند، مجموعه ای از خواسته ها، نیازها، آرزوها و تجارب گذشته را با خود به همراه دارند که مجموع این عوامل، انتظارات شغلی را می آفریند. رضایت شغلی  نشانی از همداستانی انتظارات شغلی فرد با پاداش هایی است که دریافت می دارد این توقعات و انتظارات هم از نظر شدت و هم از نظر کیفیت متفاوت است، زیرا افراد به جنبه های مختلفی از شغل ارج می نهند اگر نتایج دریافتی با توقعات آنها برابر یا بیشتر باشد انتظار این است که کارکنان از شغل خود راضی باشند. و اگر نتایج در حد توقعات آنها نباشد، نارضایتی دامن گیر سازمان خواهد شد و افراد ترجیح می دهند که بگونه ای این تعارض و نابرابری را حل کنند (حسینی, 1377 ،ص32). رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند.تعدادی مطالعات علمی در حمایت از رابطه میان رضایت شغلی و عملکرد شغلی انجام شده است. این پژوهش ها مشخص می کنند، کارکنانی که رضایت شغلی را تجربه کرده اند، احتمال بیشتری وجود دارد که بهره ور باشند و در شغل خود باقی بمانند. رضایت شغلی تجربه شده توسط کارکنان بر کیفیت خدماتی که ارائه می کنند، اثرخواهد گذاشت که به نوبه خود عملکرد شغلی آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد(ایسنبرگ و همکاران ،2002،ص568).  قسمتی از پیشینه پژوهش:1.    تحقیقی با عنوان” مقایسه تعهد سازماني و رضايت شغلي كاركنان و رضايت ارباب رجوع در مراکز درمانی دارای مدیریت کیفیت جامع با سایر مرکزدرمانی” توسط  عسگری و علیپور تکامجانی در سال1391  در كشور ايران انجام شد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داد كه بین تعهد سازمانی کارکنان مراکز درمانی دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع و سایر مراکز درمانی تفاوت وجود دارد. میانگین رضایت شغلی کارکنان مراکز دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع  از میانگین رضایت شغلی سایر مراکز درمانی بیشتر است. میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد درمراکز درمانی دارای سیستم کیفیت جامع بیشتر از میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد سایر مراکز درمانی بیشتر و تفاوت دو میانگین از نظر آماری معنادار است.2.    تحقيقي با عنوان “تبيين رابطه سبك هاي مديريت تعارض (بين فردي) با روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي اداره تربيت بدني شهر اروميه” توسط سيدعامري در سال 1388 انجام شد . نتايج اين پژوهش مبين آن است كه بين كاربرد سبك هاي مديريت تعارض با كيفت روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي رابطة معني داري وجود دارد؛ لذا توجه به شيوه هاي اثربخش مديريت تعارض بين فردي، رضايت شغلي و روحية مربيان ورزشي شاغل در اداره هاي تربيت بدني را ارتقاء مي دهد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) به صورت زیر میباشد:2-1) رضایت مشتری    2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    2-2)اهمیت رضایت مشتری    2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    2-2) تعهد درک شده کارکنان    2-2-1) تعاریف تعهد   2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    2-3) رضایت شغلی    2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    2-3-3) رضایت و انگیزش    2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    2-3-6) امنیت شغلی    2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    2-4-3) شرایط مناسب کاری    2-4-4) همکاران مساعد    2-4-5) تناسب شغل بافرد    2-4-1)تعریف واژه تعارض    2-4-1-1) تعارض نقش    2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    2-4-2-1) دیدگاه سنتی    2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    2-4-2-2) دیدگاه تعامل    4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    4-2-4) فرایند تعارض    2-5) ابهام نقش    2-6-1) پژوهش های داخلی    2-6-2)) پژوهشهای خارجی    پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) مباني نظري تعاريف رضايت مشتري پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مبانی نظری معانی ومفهوم ،ملاک ،عوامل وموانع وتاریخچه فطرت

    مبانی نظری معانی ومفهوم ،ملاک ،عوامل وموانع وتاریخچه فطرت دانلود مبانی نظری معانی ومفهوم ،ملاک ،عوامل وموانع وتاریخچه فطرت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری معانی ومفهوم ، ملاک ، عوامل وموانع…

  • پاورپوینت مبانی کارآفرینی و تنظیم طرح تجاری

    پاورپوینت مبانی کارآفرینی و تنظیم طرح تجاری دانلود پاورپوینت مبانی کارآفرینی و تنظیم طرح تجاری دسته بندي : صنعتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مبانی کارآفرینی و تنظیم طرح تجاری. این فایل در ارتباط با مبانی کارآفرینی…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی و اثر بخشي مهارت هاي حل مساله و حل تعارض

    پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی و اثر بخشي مهارت هاي حل مساله و حل تعارض دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی و اثر بخشي مهارت هاي حل مساله و حل تعارض دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت روابط در زندگی زناشویی

    پرسشنامه کیفیت روابط زناشویی,پیشینه پژوهش کیفیت زندگی زناشویی,چارچوب نظری کیفیت روابط در زندگی زناشویی,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت روابط زناشویی,راههای ایجاد تنوع در رابطه زناشوی,روش های رابطه زناشویی با عکس,مبانی نظری روابط زناشویی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی…

  • فایل پاورپوینت مطالعات هتل بيرجند

    فایل پاورپوینت مطالعات هتل بيرجند برچسب ها: دانلود پاورپوینت مطالعات هتل بيرجندهتل بیرجندپاورپوینت مطالعات هتل بيرجندپاورپوینت دیاگرام ارتباط فضاها در هتلشناسایی شهرستان بیرجندپاورپوینت هتلبررسی هتل بیرجندپاورپوینت هتل بیرجندپروژه هتلپاورپوینت معرفی هتل بیرجند رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت مطالعات هتل…

  • مبانی نظری مفهوم سازگاری و مهارتهای ارتباطی

    ارتباطی,سازگاری,مبانی,مفهوم,مهارتهای,نظری دانلود فایل اصلی مبانی نظری مفهوم سازگاری و مهارتهای ارتباطی از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم سازگاری و مهارتهای ارتباطی  (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید روغن موتور و گریس

    پروژه کارافرینی تولید گریس صنعتی,دانلود طرح توجیهی تولید روغن صنعتی,طرح توجیهی تولید گریس,طرح توجیهی جدید روغن موتور,طرح توجیهی روغن موتور و گریس,طرح تولید روغن صنعتی,طرح کسب و کار تولید روغن موتور,کارافرینی تولید روغن موتور و گریس,نگین فایل دانلود فایل اصلی…

  • تحقیق بررسی رابطه ی بین جو سازمانی مدارس ابتدایی با میزان اعتماد در بین دبیران

    ارتباط جوّ سازمانی و اعتماد سازمانی,بررسي,تبیین رابطۀ جو سازمانی و اعتماد دوگانه,تحقیق بررسی رابطه ی بین جو سازمانی مدارس ابتدایی با میزان اعتماد در بین دبیران,رابطه جو اخلاقی سازمان با اعتماد سازمانی,ﻣﺸﺎرﻛﺖ ﻣﻴﺰان ﺑﺎ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ اﻋﺘﻤﺎد و ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﺟﻮ دانلود…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزشیابی آموزشی (فصل دوم)

    ارزشیابی آموزشی چیست,پيشينه پژوهش ارزشیابی آموزشی,تعریف ارزشیابی آموزشی,چارچوب نظري ارزشیابی آموزشی,دانلود مباني نظري ارزشیابی آموزشی کارکنان,مباني نظري ارزشیابی آموزشی,مباني نظري و پيشينه پژوهش ارزشیابی آموزشی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزشیابی آموزشی (فصل دوم) از…

  • پرسشنامه بحران هویت

    پرسشنامه بحران هویت دانلود پرسشنامه بحران هویت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه بحران هویت - احمدی جنسیت :............. سن :............... وضعیت تحصیلی :.................. وضعیت تأهل :.................. گزینه کد بخش آینده زندگی خود…

  • نظارت و كنترل در ساختمان

    نظارت و كنترل در ساختمان دانلود نظارت و كنترل در ساختمان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نظارت و كنترل در ساختمان فهرست: مفاهيم و تعاريف نظارت و كنترلنظارت و کنترل ساختمانانواع قرادادها و…

  • بررسي تأثير ناكامي در ميزان پرخاشگري بين دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی

    بررسي تأثير ناكامي در ميزان پرخاشگري بين دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی برچسب ها: بررسي تأثير ناكامي در ميزان پرخاشگري بين دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتداییعوامل پرخاشگریخشونت در دانش آموزاننحوه برخورد با دانش آموزان پرخاشگراختلالات رفتاری…

  • پیشینه و مبانی نظری وضعیت اجتماعی واقتصادی زنان سرپرست

    پیشینه و مبانی نظری وضعیت اجتماعی واقتصادی زنان سرپرست دانلود پیشینه و مبانی نظری وضعیت اجتماعی واقتصادی زنان سرپرست دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق وضعیت اجتماعی واقتصادی زنان سرپرست…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم)

    انواع تجاري‌سازي,تجاری سازی ppt,تجاری سازی دانش,روش های تجاری سازی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تصمیم‏ گیری(فصل دوم),مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي,مراحل تجاری سازی ایده,مفهوم تجاری سازی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی…

  • پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار (علیرضا تغابنی)

    پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار (علیرضا تغابنی) دانلود پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار (علیرضا تغابنی) دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار (علیرضا تغابنی)،در حجم 38 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نگاهی کوتاه به واحد های پرورشی متوسطه

    دانلود پاورپوینت با موضوع نگاهی کوتاه به واحد های پرورشی متوسطه برچسب ها: مقاله فعالیت های پرورشی در مدارساهمیت فعالیت های پرورشی در مدارستحقیق در مورد فعالیت های پرورشینقش مربی پرورشی در مدارسنمونه فعالیتهای پرورشی مدارس ابتدایینقش مربی پرورشی در…

  • پیشینه تحقیق خارجی و داخلی شایسته سالاری

    پیشینه تحقیق خارجی و داخلی شایسته سالاری دانلود پیشینه تحقیق خارجی و داخلی شایسته سالاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشینه تحقیق شایسته سالاری 1 - 4 - 2 تحقیق های داخلي غفاريان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مدیریتی، اطلاعاتی و محافظه کاری شرطی و غیر شرطی (فصل دوم)

    اطلاعاتی و محافظه کاری شرطی و غیر شرطی,پيشينه پژوهش تعریف مدیریت عملکرد,پيشينه تحقيق سیستم اطلاعات مدیریت mis,چارچوب نظري روش های اند,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مدیریتی,مباني نظري مدیریت عملکرد سازمان,مقاله محافظه کاری در حسابداری دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پاورپوینت انتقادگرى و انتقادپذيرى در حكومت علوى

    پاورپوینت انتقادگرى و انتقادپذيرى در حكومت علوى برچسب ها: انتقاد پذیری در قرآنانتقاد پذیری در نهج البلاغهاحادیثی در مورد انتقادامام علی از من انتقاد کنیدنقد در نهج البلاغهنقد حاکم در نهج البلاغهنقد معصوم در نهج البلاغهنقد و انتقاد رفتن به…

  • پيشينه نظري سبک های هویت

    پيشينه نظري سبک های هویت دانلود پيشينه نظري سبک های هویت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سبک های هویت از وظایف اصلی نوجوانان در جامعه ، یافتن پاسخی عملی به این سوال است…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نظام آموزش كاركنان دولت

    دانلود پاورپوینت با موضوع نظام آموزش كاركنان دولت برچسب ها: اصلاحیه نظام آموزش کارکنان دولتدوره های آموزشی کارکنان دولتدستورالعمل آموزش کارکناننظام آموزش کارمندان دستگاه های اجراییبخشنامه شماره نحوه محاسبه سرانه آموزش کارکنانروش اجرایی آموزش کارکناندوره های آموزش مجازی کارکنان دولت…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم ارزش برندسازی (نام تجاری)

    پيشينه نظري,چارچوب نظري نام تجاری چیست,دانلود مباني نظري برند سازی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد برندسازی و مدیریت برند,مباني نظري اصول برند سازی,مباني نظري مديريت ارزش برندسازی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کسب و کار الکترونیک (فصل دوم)…

  • دانلود پرسشنامه خلاقیت هیجانی اوریل (ECI)

    ارزیابی خلاقیت,پرسشنامه استاندارد پرسشنامه خلاقیت هیجانی,پرسشنامه خلاقیت,پرسشنامه خلاقیت هیجانی,پرسشنامه روانشناسی,خلاقیت هیجانی,دانلود پرسشنامه,سنجش خلاقیت دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه خلاقیت هیجانی اوریل (ECI) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه خلاقیت هیجانی اوریل (ECI) در 4 صفحه در قالب word , قابل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سرسختی،ابعاد و نظریه های سرسختی (فصل دوم)

    ابعاد و نظریه های سرسختی,ادبیات نظری سرسختی,پیشینه تحقیق سرسختی,دانلود مبانی نظری سرسختی,فصل دوم پایان نامه سرسختی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سرسختی،ابعاد و نظریه های سرسختی (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود ادبیات نظری و پیشینه…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاریخچه خوش بینی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاریخچه خوش بینی دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاریخچه خوش بینی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تاریخچه خوش بینی تا پایان دهه ی 1970 خوش بین یک…

  • قالب پاورپوینت هنر 8

    قالب پاورپوینت هنر 8 دانلود قالب پاورپوینت هنر 8 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت هنر 8 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …   اسلاید بسم…

  • دانلود طرح توجیهی تولید ژل مو کتیرا

    پروژه کارآفرینی کارگاه تولید ژل کتیرا,دانلود طرح توجیهی تولید ژل مو کتیرا,طرح توجیهی تولید ژل مو,طرح توجیهی تولید لوازم آرایش,طرح تولید ژل مو,طرح تولید لوازم آرایش,طرح کسب و کار تولید ژل مو,طرز تهیه ژل کتیرا دانلود فایل اصلی دانلود طرح…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای انگیزشی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش نظریه های انگیزش در یادگیری,پيشينه تحقيق نظریه های انگیزش در آموزش و پرورش,پيشينه نظري انگیزه چیست,تفاوت انگیزه و انگیزش,دانلود مباني نظري رویکردهای انگیزش,فصل دوم پايان نامه ارشد انگیزش,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو),معنی انگ دانلود فایل اصلی…

  • ادبیات نظری و سوابق پژوهشی صنعت بانکداری و بانکداری اینترنتی و الکترونیکی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و سوابق پژوهشی صنعت بانکداری و بانکداری اینترنتی و الکترونیکی,پيشينه پژوهش بانکداري الكترونيكي در ايران,پيشينه تحقيق انواع بانکداری اینترنتی,چارچوب,دانلود مباني نظري ضرورت توسعه بانکداري اینترنتی,مباني نظري تاريخچه بانكداري اينترنتي دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و سوابق پژوهشی صنعت…

  • پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمانی FRP

    پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمانی FRP دانلود پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمانی FRP دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمانی FRP،در حجم 42 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی…

  • پاورپوینت آشنایی با دوربین های عکاسی

    پاورپوینت آشنایی با دوربین های عکاسی دانلود پاورپوینت آشنایی با دوربین های عکاسی دسته بندي : هنر جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با دوربین های عکاسی ،در حجم 85 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: در…

  • پاورپوینت حجم های منشوری (فصل ششم ریاضی سال هفتم)

    پاورپوینت حجم های منشوری (فصل ششم ریاضی سال هفتم) برچسب ها: پاورپوینت حجم های منشوری (فصل ششم ریاضی سال هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت حجم های منشوری (فصل ششم ریاضی سال هفتم) دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت دستورالعمل تکميل دفتر مراقبت ممتد مادران "ازدوران پيش از بارداري تا پس از بارداري ”

    پاورپوینت دستورالعمل تکميل دفتر مراقبت ممتد مادران "ازدوران پيش از بارداري تا پس از بارداري ” برچسب ها: دستورالعمل تکميل دفتر مراقبت ممتد مادران ازدوران پيش از بارداري تا پس از بارداري رفتن به سایت اصلی پاورپوینت دستورالعمل تکميل دفتر…

  • پایان نامه و رساله معماری طراحی فرودگاه

    بررسی طراحی فرودگاه,پایان نامه با موضوع بررسی طراحی فرودگاه,دانلود پایان نامه با موضوع بررسی طراحی فرودگاه,رساله طراحی فرودگاه دانلود فایل اصلی پایان نامه و رساله معماری طراحی فرودگاه از سایت دانلود فایل دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری طراحی…

  • پیشینه و مبانی نظری خودپنداره تحصیلی

    پیشینه و مبانی نظری خودپنداره تحصیلی دانلود پیشینه و مبانی نظری خودپنداره تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خودپنداره تحصیلی خود مفاهیم و تعاریف خود : در سخنان روزمره کاربردی گسترده از ترکیباتی…