مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم)

pdf,ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش ویژ,تاریخچه ارزش ویژه برند,تعریف تداعی برند,تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم),مدل ارزش ویژه برند کلر,مدل های ارزش ویژه برند,مقاله ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) در 47 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:برند ( نام و نشان تجاري )واژه برند از واژه اسكانديناوي ((برند)) به  معني سوختن گرفته شده است. دامداران قديمي براي تمايز بين دامهايشان علامت‌هاي را برروي دام‌ها با آتش مي‌گذاشتن و اين علائم ، اولين برند‌هاي استفاده شده در دنياي تجارت بوده است . (باني،2008) كاتلر برند را اينگونه تعريف مي‌كند : يك اسم ، اصطلاح ، علامت ، نشان يا طرحي يا تركيبي از همه اينها كه با هدف شناسائي و تميز دادن كالاها و خدمات از كالا و خدماتي مي‌شود كه توسط رقبا ارائه مي‌شود . يك نام تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني مي‌باشد. يك نشان تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني نمي‌باشد ولي مي‌توان به وسيله آن كالا را شناسائي كرد. مارك تجاري با نشان، طرح يا رنگ و حروفي شاخص ارائه مي‌شود. يك مارك تجاري همان علامت تجاري يا قسمتي از آن است كه داراي حق و حقوق قانوني مي‌باشد. مارك تجاري از حقوق انحصاري فروشنده براي استفاده از نام با نشان تجاري ، حفاظت مي‌كند. حق طبع ، حق قانوني و انحصاري تكثير ، چاپ و فروش يك اثر ادبي ، موسيقي يا كار هنري است . ( كاتلر، اصول بازاريابي ) انجمن جهاني بازاريابان آمريكا برند را نام ، نشان ، عبارت ، طرح يا تركيبي از آنها مي‌داند كه موجب شناسانده شدن كالاها و خدمات مشابه مي‌گردد . جان ميلر برند را نام يا نمادي كه سازمان‌ها آن را با هدف ارزش آفريني براي ذي‌نفعانشان مورد استفاده قرار مي‌دهند تعريف مي‌كند .  (باني ، 2008،كاتلر 2006) آكر برند را تصويري كه مصرف‌كننده در ذهن خود دارد تعريف مي‌كند ( آكر 1991) . بدون داشتن يك برند شناخته شده و قابل تشخيص محصوبژل صرفا يك كالاي مصرفي خواهد بود . برند مجموعه‌اي از ارزش‌ها است كه مي‌كوشد  برتري خود را نسبت به ساير رقبا به مشتريان در بازار اثبات كند . به عنوان مثال برند وولو مترادف با امنيت است ، سوني كيفيت را تداعي مي‌كند و ساعت رولكس  زيبائي و طراحي خارق‌العاده خود را ارائه مي‌دهد . هر كدام از اين برندها مانند ساير برندهاي قدرتمند و با ارزش موجود سعي در انتقال مجموعه ارزشي مشخص به مشتريان خود را دارند. (شيميت، 2010)براي دستيابي به تعريف كامل‌تر از برند بايد به تفاوت‌هاي ميان برند و محصول نيز پرداخت . بزرگان بازاريابي وظيفه محصولات را ارضاي نيازها دانسته و وظيفه برند‌ها را ارضاي اميال، خواسته‌ها و آرزوها.  بازاريابان بايد توجه و شناخت كافي از تفاوت‌هاي بين برند و محصول داشته باشند . البته موفقيت در بازاريابي هر كدام از اين مقوله‌ها در گروه موفقيت در ديگري است. به عبارت ديگر برندهاي قوي و نيرومند با استفاده از بازاريابي برند موفقيت خود را در زمينه بازاريابي محصول نيز تضمين مي‌كنند.  اما جهت تشريح تفاوت بين بازاريابي برند و بازاريابي محصول مي‌توان گفت بازاريابي برند عبارت است از تبليغ چشم انداز سازمان يا تصوير شركت و ايجاد شرايط لازم جهت معطوف كردن مصرف‌كنندگان به ذات يا جوهر وجودي شركت از طريق ابزارها و لوازم آگاهي بخش مانند لوگو ، بيانيه ماموريت و شعارهاي قوي و برانگيزاننده .  عناصر اصلي بازاريابي برند را مي‌توان موارد زير دانست : •    تصوير•    جايگاه سازي •    آگاهي از برند •    رفتارها و روش‌ها •    ارتباط با مشتري اما بازاريابي محصول همان چهار ركن آميخته بازاريابي را در بر‌مي‌گيرد . به عبارت بهتر در بازاريابي محصول يك محصول يا خدمات از طريق روش‌ها ، مسيرها و وسايل گوناگون مرتبط و دسته‌بندي شده در چهار ركن محصول ، قيمت ، فعاليت‌هاي پيشبردي و توزيع به بازار هدف معرفي مي‌گردد . ( اسرار نام و نشان سازي )همچنين مي‌توان تفاوت‌هاي ميان برند و محصول را بصورت زير دسته‌بندي نمود :‌•    عدم امكان تقليد برند توسط رقبا در مقابل سادگي و امكان پذير بودن تقليد محصول .•    پايداري و دوام برند در حاليكه محصول بعد از مدتي از مد مي‌افتد . •    انتخاب محصول توسط مشتريان به جهت كاري است كه آن محصول انجام مي‌دهد و يا نيازي كه مرتفع مي‌سازد . اما انتخاب برند به منظور تداعي‌ها و احساسي است كه وي از برند دارد .ارزش ويژه برند (BRAND EQUITY)مفهوم ارزش ويژه برند ابتدا در دهه 1980 توسط متخصصين تبليغات همه‌گير شد . در دهه 1990 مطالعات جدي آكادميك توسط (آكر،1991)، (اسريواستاوا و شوكر  ،1991 )،(كاپفر ،1992)،(كلر،1993،2008), انجام يافت ولي با اين‌حال هنوز تعريف جامع و مورد قبول دانشگاهي از اين مفهوم ارائه نشده است.(كلر،2008،وزكيوز و ديگران  ،2002) با اين‌ حال تقريبا تمامي مفهوم‌سازي‌ها ارزش ويژه برند با توجه به اينكه  اين مفهوم شامل ارزش افزوده شده به يك محصول به‌وسيله تداعي‌ها و ادراك‌هاي ناشي از يك نام تجاري خاص است توافق دارند.(چاودهوري ،1995،وينترز ،1991) بررسي ادبيات پيشينه موضوع نشان دهنده ازدياد تعاريف ارائه شده در مورد ارزش ويژه برند و ابعاد آن است. در جدول زير تعدادي از تعاريف موجود ارائه گرديده كه بيانگر گوناگوني تعاريف ارائه شده مي‌باشد. از طرف ديگر طي ساليان اخير انواع مختلف ابعاد ارزش ويژه برند معرفي شده‌اند با اين حال شايع‌ترين همان ابعاد معرفي شده در مدل آكر مي‌باشد.‌‌همانطور كه مشخص است تعاريف مختلفي از ارزش ويژه برند از زواياي متفاوتي وجود دارد در اين پژوهش ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در نظر گرفته شده است . در اين ديدگاه فرض مي‌شود اگر برند براي مشتري ارزش و مفهوم نداشته باشد تعاريف ديگر نيز بي‌معني خواهد شد .(كلر،1993)ارزش ويژه برند يك مفهوم پيچيده و چند بعدي است كه جنبه‌هاي مختلف آن در پژوهش‌هاي تجربي مختلف آزمايش شده است . به طور كلي ابعاد ارزش ويژه برند به دو دسته تقسيم بندي شده‌اند .دسته اول شامل ادراكات مشتريان هستند و عواملي مانند آگاهي از برند و تداعي‌هاي آن در اين دسته قرار مي‌گيرند . دسته دوم شامل رفتارهاي مشتريان مي‌باشد و مواردي چون وفاداري مشتري را شامل مي‌شود . در مدل آكر هر دو جنبه ادراكي و رفتاري تركيب شده است . تركيب اين عوامل باعث شده است كه اين مدل توانايي اندازه‌گيري طيف وسيعي از رفتار‌هاي بازار را داشته باشد.(آميرس ،2003) نام‌هاي تجاري موجود در بازار از لحاظ قدرت و ارزش در بازار باهم تفاوت دارند . نام‌هاي تجاري وجود دارند كه نسبت به ساير برندها  خريداران از آنها آگاهي بيشتري دارند يا آنها مقبوليت بيشتري در بازار داشته و يا وفاداري نسبت به آنها زياد است . از نظر آكر مي‌توان مشتريان را نسبت به اعتقاد و واكنشي كه نسبت به برند دارند به پنج سطح تقسيم بندي كرد :1.    مشتري راضي است و دليلي براي عوض كردن برند وجود ندارد . 2.    مشتري عقيده را به راحتي و مخصوصا با تغيير قيمت عوض مي‌كند . 3.    مشتري راضي است و درصورت عوض كردن برند بايد هزينه اضافي بپردازد. 4.    مشتري به برند بها مي‌دهد و آن را دوست دارد . 5.    مشتري هواخواه نام تجاري است . ارزش ويژه برند به تعداد مشتريان يك نام تجاري بستگي دارد كه در سطوح 4،3 يا 5 قرار دارند . (مديريت بازاريابي)ارزش ويژه بالاي برند مزاياي رقابتي زير را مي‌تواند همراه داشته باشد :‌•    آگاهي و وفاداري بالاتر نسبت به نام تجاري باعث كاهش هزينه‌هاي بازاريابي خواهد شد . •    مشتريان از توزيع‌كنندگان و خرده‌فروشان انتظار دارند كه كالاهاي با نام تجاري مورد نظر را عرضه كنند به همين دليل شركت در مذاكره با آنها از قدرت چانه‌زني بالاي برخوردار خواهد بود.•    برداشت ذهني مشتريان مبني بر وجود كيفيت بالاتر باعث مي‌شود شركت بتواند قيمت بالاتري نسبت به ساير رقبا براي محصولات خود تعيين كند . •    اعتبار بالاي نام تجاري باعث مي‌شود شركت راحت‌تر بتواند به استراتژي بسط محصول مبادرت كند. •    قدرت دفاعي بيشتر شركت در مقابل حملات قيمتي رقبا . از يك نام تجاري با ارزش بايد به دقت مراقبت كرد تا ارزش آن مستهلك نشود . اين امر مستلزم آن است كه در طول زمان همراه در جهت حفظ و اعتلاي آگاهي نسبت به آن ، برداشت ذهني نسبت به كيفيت و عملكرد آن ، تداعي‌هاي مثبت نسبت به آن و مواردي از اين قبيل گام‌هايي برداشته شود. انجام اين وظايف به سرمايه‌گذاري دائمي در تحقيق و توسعه ،‌تبليغات ماهرانه ، ارائه خدمات فوق‌العاده به واسطه‌ها و مشتريان نياز دارد . اين مهم آنقدر اهميت دارد كه شركت‌‌هايي همچون كانادادراي و كلگيت پالموليو براي مراقبت از تصوير ذهني ، تداعي معاني و كيفيت برند خود “مديران ارزش ويژه برند ” تعيين كرده‌اند . اين مديران نه فقط مسئول مراقبت از موارد فوق هستند ، بلكه بايد از اقداماتي كه ساير مديران با شور و احساسات زياد به آن دست مي‌زنند و ممكن است به نام تجاري آسيب وارد سازد هم جلوگيري كنند . ( مديريت بازاريابي ) ارزش ويژه برند عبارت است از مجموعه‌اي از دارايي‌ها و مهارت‌هايي كه با نام و نشان تجاري در ارتباط است . به اين ترتيب با ايجاد ارزش از طريق يك محصول يا ارائه خدمات ، ارزش شركت يا مشتريان آن اضافه يا از ارزش آنها كم مي‌شود . در تعريفي ديگر كاپفرر ارزش ويژه برند را مجموعه‌اي از تداعي‌هاي ذهني و رفتارهاي‌ مصرف‌كنندگان ، اعضاء كانال‌هاي توزيع و شركا تجاري در مورد برند  مي‌داند كه باعث مي‌شود شركت سهم بالاتر و حاشيه سود بالاتري را نسبت به شرايطي كه فاقد اين برند بوده است به دست آورد . ( كاپفرر ، 2008)كلر نيز در تعريفي ديگر ارزش ويژه برند را ارزش افزوده‌اي مي‌داند كه به كالاها و خدمات به واسطه حضور برند تعلق مي‌گيرد. به عبارت ديگر ارزش ويژه برند مهمترين دارايي نا‌مشهود شركت مي‌باشد كه ارزش رواني و مالي را به شدت تحت تاثير مي‌گذارد . ( كلر ، 2006)يو و همكارانش ارزش ويژه برند را تفاوت ناشي بين دو محصول با خصوصيات و قابليت‌هاي يكسان ولي يكي داراي برند و ديگري فاقد آن مي‌دانند. ( مانند محصولات سامسونگ و محصولات فاقد برند ) تعاريف متفاوت پيرامون ارزش ويژه برند باعث شكل گيري سه ديدگاه متفاوت نسبت به آن شده‌ است . با توجه به اهميت موضوع و علي‌رغم اين‌كه اين پژوهش مبتني بر ديدگاه مشتري مي‌باشد در ادامه به تشريح هر سه ديدگاه پرداخته مي‌شود. در مورد ارزش ويژه برند سه ديدگاه مبتني بر مشتري ،  مالي و تركيبي وجود دارد . اگر بخواهيم اين ديدگاه‌ها را از ديد مشتريان ، توليدكنندگان و يا خرده‌فروشان بررسي كنيم مي‌توانيم نتيجه بگيريم كه هرچند توليدكنندگان و خرده فروشان به ديدگاه استراتژيك ارزش ويژه برند علاقه نشان مي‌دهند ، سرمايه‌گذاران به ديد مالي اين مفهوم تمايل بيشتري دارند . (كاب ، 1995 ،30)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:- كرباسي‌ور و همكارانش (1390) در پژوهش خود تحت عنوان ” بررسي ارتباط بين آميخته بازاريابي منتخب و عوامل ايجاد كننده ارزش ويژه برند با استفاده از روش آكر در جهت افزايش سهم بازار در صنعت لوازم خانگي (شركت اسنوا)” روابط بين ارزش ويژه برند و آميخته بازاريابي منتخب را مورد پژوهش قرارداده‌اند و درصدد پاسخ به چگونگي تاثير اقدامات بازاريابي بر ارزش ويژه برند بوده‌اند. در جامعه آماري مشخص شده از كيفيت ادراك شده و وفاداري به برند اثر مي‌پذيرد. بررسي اين عوامل نشان مي‌دهد كه وفاداري به برند ، اثر بيشتري نسبت به كيفيت ادراك شده دارد. همچنين براي آگاهي و تداعي‌هاي برند اثر معنا‌داري بر ارزش ويژه برند يافت نشده است.- ايماني خوشخو ( 1389) در پژوهشي تحت عنوان ” عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد” با توجه به تفاوتهاي فرهنگي، اجتماعي، و خصوصيات مقصدهاي گردشگري ايران، اين نوشتار بر اساس ارزيابي گردشگران داخلي از ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهر يزد با استفاده از مدا كونكنيك تدوين شده است. جامعه آماري شامل گردشگران بالقوه‌اي است كه در دوره زماني فروردين و ارديبهشت سال 1389 در ورودي‌هاي شهر تهران در دسترس بودند. براي تجزيه و تحليل نتايج از روش‌هاي تحليل آماري تائيدي عاملي استفاده شده است. اين تحقيق در پي شناسائي عوامل اصلي تاثيرگذار بر ارزش ويژه برنداز ديد گردشگران و تعيين ميزان اهميت هر كدام از اين عوامل در ارزيابي گردشگران مي‌باشد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داده است كه علاوه بر تصوير برند، وفاداري به برند ، كيفيت ادراك شده ، آگاهي به برند مقصد گردشگري نيز به صورت مستقيم بر ارزش ويژه برند شهر يزد تاثير دارند. از نظر اهميت وفاداري به برند مهم‌ترين عامل تاثير گذار شناخته شده است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) مقاله ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند pdf تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند مدل های ارزش ویژه برند تاریخچه ارزش ویژه برند تعریف تداعی برند مدل ارزش ویژه برند کلر پرسشنامه ارزش ویژ

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی و تعهد سازمانی (فصل دوم)

    اندازه گيري رضايت شغلي,اهمیت تعهد سازمانی,تعاریف و مفاهیم تعهد سازماني,عوامل رضايت شغلي,مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی و تعهد سازمانی (فصل دوم),نظريات تعهد سازمانی,نظريه هاي رضايت شغلي دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی و تعهد…

  • بررسی ارزيابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقيت (CSF) بانکداری الکترونيک در بانک ملت با رويکرد TOPSIS

    بررسی ارزيابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقيت (CSF) بانکداری الکترونيک در بانک ملت با رويکرد TOPSIS برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیکيبررسی ارزيابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقيت (CSF) بانکداری الکترونيک در بانک ملت با…

  • بررسی مقایسه مالیات بر درآمد شخصیت اقتصادی با مالیات بردرآمدشخصیت های قانونی مجزای گروه شرکتها

    بررسی مقایسه مالیات بر درآمد شخصیت اقتصادی با مالیات بردرآمدشخصیت های قانونی مجزای گروه شرکتها برچسب ها: تحقیق حسابداری مالیات بر درآمدبررسی شخصیت اقتصادیپروژه حسابداری صورتهای مالی تلفیقیبررسی مقایسه مالیات بر درآمد شخصیت اقتصادی با مالیات بردرآمدشخصیت های قانونی مجزای…

  • پیشینه و مبانی نظری تعريف و تبيين مفهوم فلسفه

    پیشینه و مبانی نظری تعريف و تبيين مفهوم فلسفه دانلود پیشینه و مبانی نظری تعريف و تبيين مفهوم فلسفه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعريف و تبيين مفهوم فلسفه فهرست مطالب : بررسي…

  • قالب پاورپوینت علوم تربیتی 4

    قالب پاورپوینت علوم تربیتی 4 دانلود قالب پاورپوینت علوم تربیتی 4 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت علوم تربیتی 4 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • مبانی نظری و پژوهش نظری نگرش و شیوه های فرزندپروری (فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري سبک های فرزندپروری,پيشي,پیشینه نظری فرزندپروری,چارچوب نظري شیوه فرزندپروری والدین,دانلود مباني نظري شیوه های فرزندپروری,فصل دوم مهارت های فرزندپروری,مباني نظري سبک های فرزندپروری,مباني نظري و پيشينه پژوهش نگرش و شیوه های فرزندپروری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پژوهش…

  • فصل دوم مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و عوامل توسعه مالی

    پيشينه پژوهش توسعه مالی و پیامدهای اقتصادی,پيشينه تحقيق اندازه گیری توسعه مالی,دانلود مباني نظري تعریف توسعه مالی,فصل دوم پايان نامه ارشد اه,فصل دوم مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و عوامل توسعه مالی,مباني نظري سرمایه اجتماعی و توسعه مالی…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2)

    پيشينه پژوهش دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری,پيشينه تحقيق مدیران مشتری مدار,فصل دوم پايان نامه ارشد چالش های اجرایی CRM,مباني نظري ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل…

  • فایل پاورپوینت بررسی ضوابط و استانداردهای طراحی موزه

    فایل پاورپوینت بررسی ضوابط و استانداردهای طراحی موزه برچسب ها: دانلود پاورپوینت کامل موزه پاورپوینت بررسی کلی موزهپاورپوینت موزهپاورپوینت مطالعه در مورد موزهموزهضوابط طراحی موزهموزه داخلی و خارجیپاورپوینت طراحی موزهپاورپوینت استانداردها و اصول طراحی موزهپروژه موزه رفتن به سایت اصلی…

  • آشنایی با رابرت ونچوری

    آشنایی با رابرت ونچوری دانلود آشنایی با رابرت ونچوری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل آشنایی با رابرت ونچوری Vرابرت ونچوریرابرت ونتوری، معمار امريكايی متولد 1925 است. او قبل از تاسيس دفتر كارخود در فيلادلفيا در 1958،…

  • پاورپوینت صنایع فرهنگی در زندگی روزمره

    پاورپوینت صنایع فرهنگی در زندگی روزمره برچسب ها: منظور از صنایع فرهنگی چیستجزوه صنایع فرهنگیصنایع فرهنگی و خلاقصنایع فرهنگی و خلاقیتدانلود مقاله صنعت فرهنگ آدورنو رفتن به سایت اصلی پاورپوینت صنایع فرهنگی در زندگی روزمره دسته بندي : گردشگری جزئیات…

  • قالب پاورپوینت شیمی 1

    قالب پاورپوینت شیمی 1 دانلود قالب پاورپوینت شیمی 1 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت شیمی 1 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …     اسلاید…

  • 4 تم پاورپوینت ورزش

    4 تم پاورپوینت ورزش دانلود 4 تم پاورپوینت ورزش دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل تم پاورپوینت ورزش قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …     اسلاید…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های مدیران آموزشی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش مهارت های مدیران آموزشی,پيشينه تحقيق,چارچوب نظري مهارت های مدیران آموزشی,دانلود مباني نظري مهارت مدیران,فصل دوم مهارت های مدیران آموزشی,مباني نظري پايان نامه مهارت های مدیران آموزشی,مباني نظري و پيشينه پژوهش مهارت های مدیران آموزشی دانلود فایل اصلی دانلود…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری حمایت اجتماعی,پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی,پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی,چارچوب نظری حمایت اجتماعی,فصل دوم پایان نامه حمایت اجتماعی,مبانی نظری حمایت اجتماعی,نقش حمایت اجتماعی بر زندگی سالمندان دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی (فصل دوم پایان نامه)…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملکرد مالی فهرست مطالب تشريح مفهوم عملكرد مدیریت عملکرد در سطح سازمانی رویکردهای…

  • قالب پاورپوینت حقوق شماره 3

    قالب پاورپوینت حقوق شماره 3 دانلود قالب پاورپوینت حقوق شماره 3 دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت حقوق شماره 3 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سازگاری و ناسازگاری زناشویی(فصل دوم پایان نامه)

    پایان نامه سازگاری زناشویی,پيشينه نظر,چارچوب نظري تعریف مفهومی سازگاری زناشویی,دانلود مباني نظري تعارض زناشویی,فصل دوم پايان نامه ارشد سازگاری زناشویی چیست,مباني نظري دیدگاه های سازگاری زناشویی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سازگاری شغلی دانلود فایل اصلی دانلود ادبیات نظری…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی کلینیک مددکاری اجتماعی

    پروژه کارافرینی تاسیس درمانگاه مددکاری,دانلود طرح توجیهی کلینیک مشاوره,دانلود طرح توجیهی مددکاری اجتماعی,طرح توجیهی کلینیک مددکاری,طرح کارافرینی راه اندازی کلینیک مددکاری,طرح کسب و کار کلینیگ مددکاری دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی کلینیک مددکاری اجتماعی از سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سندرم افسردگی و استرس (فصل دوم)

    ادبیات نظری استرس و سندرم افسردگی,پیشینه تحقیق سندرم افسردگی و استرس,چارچوب نظری استرس و سندرم افسردگی,فصل دوم پایان نامه استرس و سندرم افسردگی,مبانی نظری سندرم افسردگی و استرس,مبانی نظری و پیشینه تحقیق سندرم افسردگی و استرس دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پیشینه تحقیق روش يادگيري در حد تسلط

    پیشینه تحقیق روش يادگيري در حد تسلط دانلود پیشینه تحقیق روش يادگيري در حد تسلط دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل روش يادگيري در حد تسلط : مفهوم تسلط : مراحل روش يادگيري در…

  • Cf روت رایگان گوشی s3 -i9300-4.1.2

    i9300,روت رایگان تضمینی گوشی سامسونگ s3 دانلود فایل اصلی Cf روت رایگان گوشی s3 -i9300-4.1.2 از سایت دانلود فایل روت رایگان تضمینی گوشی سامسونگ s3-i9300 برچسب ها: روت رایگان تضمینی گوشی سامسونگ s3 i9300 آموزش روت سامسونگ (CF Auto Root اندروید 5) 1 گوشی را…

  • پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان مبحث : سلام به من نگاه کن

    پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان مبحث : سلام به من نگاه کن برچسب ها: پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان مبحث سلام به من نگاه کن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان مبحث : سلام به من نگاه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ازدواج و ملاک های آن (فصل دوم)

    ادبیات نظری ملاک های ازدواج,پیشینه پژوهش ازدواج و ملاک های آن,پیشینه تحقیق ازدواج و ملاک های آن,چارچوب نظری ملاک های ازدواج,فصل دوم تحقیق ازدواج و ملاک های آن,مبانی نظری تحقیق ازدواج و ملاک های آن دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش استرس، علائم و نشانه هاي آن (فصل دوم)

    ادبیات نظری علائم و نشانه هاي استرس,پیشینه پژوهش استرس,پیشینه تحقیق استرس,چارچوب نظری علائم و نشانه هاي استرس,علائم و نشانه هاي آن,فصل دوم مقاله استرس,مبانی نظری استرس,مروری بر مطالعات پیشین استرس دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش استرس،…

  • ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی عوامل و ابعاد فرسودگی شغلی

    ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی عوامل و ابعاد فرسودگی شغلی دانلود ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی عوامل و ابعاد فرسودگی شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 14 - فرسودگی شغلی 2…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پروبیوتیک ها و پری بیوتیک ها

    دانلود پاورپوینت با موضوع پروبیوتیک ها و پری بیوتیک ها برچسب ها: پری بیوتیکpdfتفاوت پروبیوتیک و پربیوتیکسین بیوتیک چیستپروبیوتیک چیستقرص سین بیوتیکپروبیوتیک قرصمواد پری بیوتیکپری بیوتیک ویکی پدیا رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع پروبیوتیک ها و پری…

  • پیشینه و مبانی نظری موسیقی و اختلالات یادگیری

    پیشینه و مبانی نظری موسیقی و اختلالات یادگیری دانلود پیشینه و مبانی نظری موسیقی و اختلالات یادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق موسیقی واختلالات یادگیری فصل دوم : ادبیات…

  • پاورپوینت شیطان پرستان

    پاورپوینت شیطان پرستان برچسب ها: اعمال شیطان پرستانغذای شیطان پرستانپارتی شیطان پرستان در تهران بدون سانسورقوانین شیطان پرستیاحکام ازدواج در شیطان پرستیشیطان پرستی چیستمراسم ازدواج شیطان پرستاناولین شیطان پرست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت شیطان پرستان دسته بندي : عقیدتی…

  • پاورپوینت کارگاه آموزشی مدیریت خلاق

    پاورپوینت کارگاه آموزشی مدیریت خلاق دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی مدیریت خلاق دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کارگاه آموزشی مدیریت خلاق ، در حجم 92 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: آیا یک وی‍ژگی…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) تعریف خودناتوان سازی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) تعریف خودناتوان سازی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) تعریف خودناتوان سازی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل نظریههای مربوط به خودناتوانسازی هیگینز ( 1990 ، به…

  • تحقیق پایگاه داده پیشرفته

    پایگاه داده دانلود فایل اصلی تحقیق پایگاه داده پیشرفته از سایت دانلود فایل تحقیق پایگاه داده پیشرفته در حجم 180 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:تعريف داده کاوي:در متون آکادميک تعاريف گوناگوني…

  • فایل پاورپوینت جزئیات نصب عایق های حرارتی

    فایل پاورپوینت جزئیات نصب عایق های حرارتی برچسب ها: دانلود پاورپوینت جزئیات نصب عایق های حرارتیجزئیات نصب عایق های حرارتیعایق های حرارتی ساختماندتایل اجرائی نصب عایق حرارتی ساختمانپاورپوینت عایق حرارتی ساختمانپاورپوینت جزئیات نصب عایق های حرارتینحوه نصب عایف حرارتی رفتن…

  • مبانی نظری معماری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار (فصل دوم)

    ادبیات نظری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار,چارچوب نظری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار,فصل دوم پایان نامه معماری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار,مبانی نظری معماری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار دانلود فایل اصلی مبانی نظری معماری بازارهای…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مهندسي صنايع غذايي،فرايند توليد شرکت مينو

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مهندسي صنايع غذايي،فرايند توليد شرکت مينو برچسب ها: گزارش کاراموزي فرايند توليد شرکت مينوکاراموزي فرايند توليد شرکت مينوکارورزي فرايند توليد شرکت مينودانلود گزارش کارآموزي فرايند توليد شرکت مينوفرايند توليد شرکت مينوفرايند توليد شرکت مينو رفتن…