مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم)

pdf,ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش ویژ,تاریخچه ارزش ویژه برند,تعریف تداعی برند,تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم),مدل ارزش ویژه برند کلر,مدل های ارزش ویژه برند,مقاله ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) در 47 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:برند ( نام و نشان تجاري )واژه برند از واژه اسكانديناوي ((برند)) به  معني سوختن گرفته شده است. دامداران قديمي براي تمايز بين دامهايشان علامت‌هاي را برروي دام‌ها با آتش مي‌گذاشتن و اين علائم ، اولين برند‌هاي استفاده شده در دنياي تجارت بوده است . (باني،2008) كاتلر برند را اينگونه تعريف مي‌كند : يك اسم ، اصطلاح ، علامت ، نشان يا طرحي يا تركيبي از همه اينها كه با هدف شناسائي و تميز دادن كالاها و خدمات از كالا و خدماتي مي‌شود كه توسط رقبا ارائه مي‌شود . يك نام تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني مي‌باشد. يك نشان تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني نمي‌باشد ولي مي‌توان به وسيله آن كالا را شناسائي كرد. مارك تجاري با نشان، طرح يا رنگ و حروفي شاخص ارائه مي‌شود. يك مارك تجاري همان علامت تجاري يا قسمتي از آن است كه داراي حق و حقوق قانوني مي‌باشد. مارك تجاري از حقوق انحصاري فروشنده براي استفاده از نام با نشان تجاري ، حفاظت مي‌كند. حق طبع ، حق قانوني و انحصاري تكثير ، چاپ و فروش يك اثر ادبي ، موسيقي يا كار هنري است . ( كاتلر، اصول بازاريابي ) انجمن جهاني بازاريابان آمريكا برند را نام ، نشان ، عبارت ، طرح يا تركيبي از آنها مي‌داند كه موجب شناسانده شدن كالاها و خدمات مشابه مي‌گردد . جان ميلر برند را نام يا نمادي كه سازمان‌ها آن را با هدف ارزش آفريني براي ذي‌نفعانشان مورد استفاده قرار مي‌دهند تعريف مي‌كند .  (باني ، 2008،كاتلر 2006) آكر برند را تصويري كه مصرف‌كننده در ذهن خود دارد تعريف مي‌كند ( آكر 1991) . بدون داشتن يك برند شناخته شده و قابل تشخيص محصوبژل صرفا يك كالاي مصرفي خواهد بود . برند مجموعه‌اي از ارزش‌ها است كه مي‌كوشد  برتري خود را نسبت به ساير رقبا به مشتريان در بازار اثبات كند . به عنوان مثال برند وولو مترادف با امنيت است ، سوني كيفيت را تداعي مي‌كند و ساعت رولكس  زيبائي و طراحي خارق‌العاده خود را ارائه مي‌دهد . هر كدام از اين برندها مانند ساير برندهاي قدرتمند و با ارزش موجود سعي در انتقال مجموعه ارزشي مشخص به مشتريان خود را دارند. (شيميت، 2010)براي دستيابي به تعريف كامل‌تر از برند بايد به تفاوت‌هاي ميان برند و محصول نيز پرداخت . بزرگان بازاريابي وظيفه محصولات را ارضاي نيازها دانسته و وظيفه برند‌ها را ارضاي اميال، خواسته‌ها و آرزوها.  بازاريابان بايد توجه و شناخت كافي از تفاوت‌هاي بين برند و محصول داشته باشند . البته موفقيت در بازاريابي هر كدام از اين مقوله‌ها در گروه موفقيت در ديگري است. به عبارت ديگر برندهاي قوي و نيرومند با استفاده از بازاريابي برند موفقيت خود را در زمينه بازاريابي محصول نيز تضمين مي‌كنند.  اما جهت تشريح تفاوت بين بازاريابي برند و بازاريابي محصول مي‌توان گفت بازاريابي برند عبارت است از تبليغ چشم انداز سازمان يا تصوير شركت و ايجاد شرايط لازم جهت معطوف كردن مصرف‌كنندگان به ذات يا جوهر وجودي شركت از طريق ابزارها و لوازم آگاهي بخش مانند لوگو ، بيانيه ماموريت و شعارهاي قوي و برانگيزاننده .  عناصر اصلي بازاريابي برند را مي‌توان موارد زير دانست : •    تصوير•    جايگاه سازي •    آگاهي از برند •    رفتارها و روش‌ها •    ارتباط با مشتري اما بازاريابي محصول همان چهار ركن آميخته بازاريابي را در بر‌مي‌گيرد . به عبارت بهتر در بازاريابي محصول يك محصول يا خدمات از طريق روش‌ها ، مسيرها و وسايل گوناگون مرتبط و دسته‌بندي شده در چهار ركن محصول ، قيمت ، فعاليت‌هاي پيشبردي و توزيع به بازار هدف معرفي مي‌گردد . ( اسرار نام و نشان سازي )همچنين مي‌توان تفاوت‌هاي ميان برند و محصول را بصورت زير دسته‌بندي نمود :‌•    عدم امكان تقليد برند توسط رقبا در مقابل سادگي و امكان پذير بودن تقليد محصول .•    پايداري و دوام برند در حاليكه محصول بعد از مدتي از مد مي‌افتد . •    انتخاب محصول توسط مشتريان به جهت كاري است كه آن محصول انجام مي‌دهد و يا نيازي كه مرتفع مي‌سازد . اما انتخاب برند به منظور تداعي‌ها و احساسي است كه وي از برند دارد .ارزش ويژه برند (BRAND EQUITY)مفهوم ارزش ويژه برند ابتدا در دهه 1980 توسط متخصصين تبليغات همه‌گير شد . در دهه 1990 مطالعات جدي آكادميك توسط (آكر،1991)، (اسريواستاوا و شوكر  ،1991 )،(كاپفر ،1992)،(كلر،1993،2008), انجام يافت ولي با اين‌حال هنوز تعريف جامع و مورد قبول دانشگاهي از اين مفهوم ارائه نشده است.(كلر،2008،وزكيوز و ديگران  ،2002) با اين‌ حال تقريبا تمامي مفهوم‌سازي‌ها ارزش ويژه برند با توجه به اينكه  اين مفهوم شامل ارزش افزوده شده به يك محصول به‌وسيله تداعي‌ها و ادراك‌هاي ناشي از يك نام تجاري خاص است توافق دارند.(چاودهوري ،1995،وينترز ،1991) بررسي ادبيات پيشينه موضوع نشان دهنده ازدياد تعاريف ارائه شده در مورد ارزش ويژه برند و ابعاد آن است. در جدول زير تعدادي از تعاريف موجود ارائه گرديده كه بيانگر گوناگوني تعاريف ارائه شده مي‌باشد. از طرف ديگر طي ساليان اخير انواع مختلف ابعاد ارزش ويژه برند معرفي شده‌اند با اين حال شايع‌ترين همان ابعاد معرفي شده در مدل آكر مي‌باشد.‌‌همانطور كه مشخص است تعاريف مختلفي از ارزش ويژه برند از زواياي متفاوتي وجود دارد در اين پژوهش ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در نظر گرفته شده است . در اين ديدگاه فرض مي‌شود اگر برند براي مشتري ارزش و مفهوم نداشته باشد تعاريف ديگر نيز بي‌معني خواهد شد .(كلر،1993)ارزش ويژه برند يك مفهوم پيچيده و چند بعدي است كه جنبه‌هاي مختلف آن در پژوهش‌هاي تجربي مختلف آزمايش شده است . به طور كلي ابعاد ارزش ويژه برند به دو دسته تقسيم بندي شده‌اند .دسته اول شامل ادراكات مشتريان هستند و عواملي مانند آگاهي از برند و تداعي‌هاي آن در اين دسته قرار مي‌گيرند . دسته دوم شامل رفتارهاي مشتريان مي‌باشد و مواردي چون وفاداري مشتري را شامل مي‌شود . در مدل آكر هر دو جنبه ادراكي و رفتاري تركيب شده است . تركيب اين عوامل باعث شده است كه اين مدل توانايي اندازه‌گيري طيف وسيعي از رفتار‌هاي بازار را داشته باشد.(آميرس ،2003) نام‌هاي تجاري موجود در بازار از لحاظ قدرت و ارزش در بازار باهم تفاوت دارند . نام‌هاي تجاري وجود دارند كه نسبت به ساير برندها  خريداران از آنها آگاهي بيشتري دارند يا آنها مقبوليت بيشتري در بازار داشته و يا وفاداري نسبت به آنها زياد است . از نظر آكر مي‌توان مشتريان را نسبت به اعتقاد و واكنشي كه نسبت به برند دارند به پنج سطح تقسيم بندي كرد :1.    مشتري راضي است و دليلي براي عوض كردن برند وجود ندارد . 2.    مشتري عقيده را به راحتي و مخصوصا با تغيير قيمت عوض مي‌كند . 3.    مشتري راضي است و درصورت عوض كردن برند بايد هزينه اضافي بپردازد. 4.    مشتري به برند بها مي‌دهد و آن را دوست دارد . 5.    مشتري هواخواه نام تجاري است . ارزش ويژه برند به تعداد مشتريان يك نام تجاري بستگي دارد كه در سطوح 4،3 يا 5 قرار دارند . (مديريت بازاريابي)ارزش ويژه بالاي برند مزاياي رقابتي زير را مي‌تواند همراه داشته باشد :‌•    آگاهي و وفاداري بالاتر نسبت به نام تجاري باعث كاهش هزينه‌هاي بازاريابي خواهد شد . •    مشتريان از توزيع‌كنندگان و خرده‌فروشان انتظار دارند كه كالاهاي با نام تجاري مورد نظر را عرضه كنند به همين دليل شركت در مذاكره با آنها از قدرت چانه‌زني بالاي برخوردار خواهد بود.•    برداشت ذهني مشتريان مبني بر وجود كيفيت بالاتر باعث مي‌شود شركت بتواند قيمت بالاتري نسبت به ساير رقبا براي محصولات خود تعيين كند . •    اعتبار بالاي نام تجاري باعث مي‌شود شركت راحت‌تر بتواند به استراتژي بسط محصول مبادرت كند. •    قدرت دفاعي بيشتر شركت در مقابل حملات قيمتي رقبا . از يك نام تجاري با ارزش بايد به دقت مراقبت كرد تا ارزش آن مستهلك نشود . اين امر مستلزم آن است كه در طول زمان همراه در جهت حفظ و اعتلاي آگاهي نسبت به آن ، برداشت ذهني نسبت به كيفيت و عملكرد آن ، تداعي‌هاي مثبت نسبت به آن و مواردي از اين قبيل گام‌هايي برداشته شود. انجام اين وظايف به سرمايه‌گذاري دائمي در تحقيق و توسعه ،‌تبليغات ماهرانه ، ارائه خدمات فوق‌العاده به واسطه‌ها و مشتريان نياز دارد . اين مهم آنقدر اهميت دارد كه شركت‌‌هايي همچون كانادادراي و كلگيت پالموليو براي مراقبت از تصوير ذهني ، تداعي معاني و كيفيت برند خود “مديران ارزش ويژه برند ” تعيين كرده‌اند . اين مديران نه فقط مسئول مراقبت از موارد فوق هستند ، بلكه بايد از اقداماتي كه ساير مديران با شور و احساسات زياد به آن دست مي‌زنند و ممكن است به نام تجاري آسيب وارد سازد هم جلوگيري كنند . ( مديريت بازاريابي ) ارزش ويژه برند عبارت است از مجموعه‌اي از دارايي‌ها و مهارت‌هايي كه با نام و نشان تجاري در ارتباط است . به اين ترتيب با ايجاد ارزش از طريق يك محصول يا ارائه خدمات ، ارزش شركت يا مشتريان آن اضافه يا از ارزش آنها كم مي‌شود . در تعريفي ديگر كاپفرر ارزش ويژه برند را مجموعه‌اي از تداعي‌هاي ذهني و رفتارهاي‌ مصرف‌كنندگان ، اعضاء كانال‌هاي توزيع و شركا تجاري در مورد برند  مي‌داند كه باعث مي‌شود شركت سهم بالاتر و حاشيه سود بالاتري را نسبت به شرايطي كه فاقد اين برند بوده است به دست آورد . ( كاپفرر ، 2008)كلر نيز در تعريفي ديگر ارزش ويژه برند را ارزش افزوده‌اي مي‌داند كه به كالاها و خدمات به واسطه حضور برند تعلق مي‌گيرد. به عبارت ديگر ارزش ويژه برند مهمترين دارايي نا‌مشهود شركت مي‌باشد كه ارزش رواني و مالي را به شدت تحت تاثير مي‌گذارد . ( كلر ، 2006)يو و همكارانش ارزش ويژه برند را تفاوت ناشي بين دو محصول با خصوصيات و قابليت‌هاي يكسان ولي يكي داراي برند و ديگري فاقد آن مي‌دانند. ( مانند محصولات سامسونگ و محصولات فاقد برند ) تعاريف متفاوت پيرامون ارزش ويژه برند باعث شكل گيري سه ديدگاه متفاوت نسبت به آن شده‌ است . با توجه به اهميت موضوع و علي‌رغم اين‌كه اين پژوهش مبتني بر ديدگاه مشتري مي‌باشد در ادامه به تشريح هر سه ديدگاه پرداخته مي‌شود. در مورد ارزش ويژه برند سه ديدگاه مبتني بر مشتري ،  مالي و تركيبي وجود دارد . اگر بخواهيم اين ديدگاه‌ها را از ديد مشتريان ، توليدكنندگان و يا خرده‌فروشان بررسي كنيم مي‌توانيم نتيجه بگيريم كه هرچند توليدكنندگان و خرده فروشان به ديدگاه استراتژيك ارزش ويژه برند علاقه نشان مي‌دهند ، سرمايه‌گذاران به ديد مالي اين مفهوم تمايل بيشتري دارند . (كاب ، 1995 ،30)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:- كرباسي‌ور و همكارانش (1390) در پژوهش خود تحت عنوان ” بررسي ارتباط بين آميخته بازاريابي منتخب و عوامل ايجاد كننده ارزش ويژه برند با استفاده از روش آكر در جهت افزايش سهم بازار در صنعت لوازم خانگي (شركت اسنوا)” روابط بين ارزش ويژه برند و آميخته بازاريابي منتخب را مورد پژوهش قرارداده‌اند و درصدد پاسخ به چگونگي تاثير اقدامات بازاريابي بر ارزش ويژه برند بوده‌اند. در جامعه آماري مشخص شده از كيفيت ادراك شده و وفاداري به برند اثر مي‌پذيرد. بررسي اين عوامل نشان مي‌دهد كه وفاداري به برند ، اثر بيشتري نسبت به كيفيت ادراك شده دارد. همچنين براي آگاهي و تداعي‌هاي برند اثر معنا‌داري بر ارزش ويژه برند يافت نشده است.- ايماني خوشخو ( 1389) در پژوهشي تحت عنوان ” عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد” با توجه به تفاوتهاي فرهنگي، اجتماعي، و خصوصيات مقصدهاي گردشگري ايران، اين نوشتار بر اساس ارزيابي گردشگران داخلي از ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهر يزد با استفاده از مدا كونكنيك تدوين شده است. جامعه آماري شامل گردشگران بالقوه‌اي است كه در دوره زماني فروردين و ارديبهشت سال 1389 در ورودي‌هاي شهر تهران در دسترس بودند. براي تجزيه و تحليل نتايج از روش‌هاي تحليل آماري تائيدي عاملي استفاده شده است. اين تحقيق در پي شناسائي عوامل اصلي تاثيرگذار بر ارزش ويژه برنداز ديد گردشگران و تعيين ميزان اهميت هر كدام از اين عوامل در ارزيابي گردشگران مي‌باشد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داده است كه علاوه بر تصوير برند، وفاداري به برند ، كيفيت ادراك شده ، آگاهي به برند مقصد گردشگري نيز به صورت مستقيم بر ارزش ويژه برند شهر يزد تاثير دارند. از نظر اهميت وفاداري به برند مهم‌ترين عامل تاثير گذار شناخته شده است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) مقاله ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند pdf تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند مدل های ارزش ویژه برند تاریخچه ارزش ویژه برند تعریف تداعی برند مدل ارزش ویژه برند کلر پرسشنامه ارزش ویژ

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت درباره طراحی اجزاء(چرخدنده)

    پاورپوینت درباره طراحی اجزاء(چرخدنده) دانلود پاورپوینت درباره طراحی اجزاء(چرخدنده) دسته بندي : فنی و حرفه ای جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت درباره طراحی اجزاء،در حجم 45 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: مقدمه     طراحان چرخدنده همیشه…

  • مبانی نظری و پیشینه گزارشگری و صورتهای مالی

    مبانی نظری و پیشینه گزارشگری و صورتهای مالی دانلود مبانی نظری و پیشینه گزارشگری و صورتهای مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 16 بخش اول : مبانی نظری گزارشگری مالی و صورتهای…

  • بررسي تأثير آموزش مادران بر مبناي نظريه دلبستگي بر كاهش اضطراب كودكان

    بررسي تأثير آموزش مادران بر مبناي نظريه دلبستگي بر كاهش اضطراب كودكان برچسب ها: بررسي تأثير آموزش مادران بر مبناي نظريه دلبستگي بر كاهش اضطراب كودكاننظریه های دلبستگیتحقیق كاهش اضطراب كودكاناضطراب کودکان pdfمقاله اضطراب کودکاناضطراب در کودکان دبستانیانواع اضطراب در…

  • پیشینه و مبانی نظری تفكر استراتژيك

    پیشینه و مبانی نظری تفكر استراتژيك دانلود پیشینه و مبانی نظری تفكر استراتژيك دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تفكر استراتژيك 2 - 2 - 1 - 1 - ماهيت تفكر استراتژيك : شكل…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی و ارزیابی انواع اشعه ها و نقش پرتوها و کاربرد آنها

    دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی و ارزیابی انواع اشعه ها و نقش پرتوها و کاربرد آنها برچسب ها: انواع پرتوهای یونیزانخطرات اشعه ایکسذرات گاماپرتو چیستاشعه چیستاز اشعه ها در جدولکاربرد پرتو بتا در پزشکیانواع پرتوهای اتمی رفتن به سایت اصلی…

  • پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند

    پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند دانلود پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بازاریابی رابطه مند تلاش های رابطه مند : 2 - 4 - 2 ) تعریف تلاش های…

  • پيشينه پژوهش پايان نامه شبکه های اجتماعی

    پيشينه پژوهش پايان نامه شبکه های اجتماعی دانلود پيشينه پژوهش پايان نامه شبکه های اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل شبكه اجتماعي رسانه ‎ های اجتماعی بنا بر يک تعريف ، رسانه ‎…

  • پیشینه و مبانی نظری مفهوم بانک ، تعاریف و مفاهیم کارایی و تاریخچه تحلیل پوششی داده ها

    پیشینه و مبانی نظری مفهوم بانک ، تعاریف و مفاهیم کارایی و تاریخچه تحلیل پوششی داده ها دانلود پیشینه و مبانی نظری مفهوم بانک ، تعاریف و مفاهیم کارایی و تاریخچه تحلیل پوششی داده ها دسته بندي : روانشناسی و…

  • دانلود مقاله ارزیابی روش های جستجو و انتخاب وب سرویس

    ارزیابی,انتخاب,جستجو,دانلود,روش,سرویس,مقاله,های دانلود فایل اصلی دانلود مقاله ارزیابی روش های جستجو و انتخاب وب سرویس از سایت دانلود فایل چکیده خدمات وب(وب سرویس) فناوری های کلیدی برای کاربردهای وب هستند که با استفاده از معماری مبتنی بر خدمات (SOA) طراحی شدهاند.بسیاری…

  • پاورپوینت توانمندسازی کارمندان (مفهوم شناسی، سیاستها، قوانین و مقررات حاکم بر آن)

    پاورپوینت توانمندسازی کارمندان (مفهوم شناسی، سیاستها، قوانین و مقررات حاکم بر آن) دانلود پاورپوینت توانمندسازی کارمندان (مفهوم شناسی، سیاستها، قوانین و مقررات حاکم بر آن) دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت توانمندسازی کارمندان (مفهوم…

  • مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( گلخانه ))

    مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( گلخانه )) دانلود مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( گلخانه )) دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( گلخانه )) قالب های پاورپوینت جهت استفاده…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سرماخوردگي

    دانلود پاورپوینت با موضوع سرماخوردگي برچسب ها: سرماخوردگی ویروسیسرماخوردگی در تابستاندرمان گیاهی سرماخوردگیبهترین قرص برای سرماخوردگیدرمان سرماخوردگی شدیدسرماخوردگی چیستسرماخوردگی کودکاندرمان سریع سرماخوردگی و گلودرد رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع سرماخوردگي دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت رنگ سبز و خنثی و قهوه ای در دکوراسیون داخلی

    پاورپوینت رنگ سبز و خنثی و قهوه ای در دکوراسیون داخلی دانلود پاورپوینت رنگ سبز و خنثی و قهوه ای در دکوراسیون داخلی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت رنگ سبز و خنثی و…

  • پاورپوینت بررسی و معرفي انواع ريسک ها در بانک

    پاورپوینت بررسی و معرفي انواع ريسک ها در بانک برچسب ها: مقاله ریسک بانکیریسک عملیاتی در بانک چیستانواع ریسک مالیریسک اعتباری بانک چیستمفهوم ریسک در بانکریسک اعتباریpdfانواع ریسک پولشویی برای بانک هاریسک نرخ بهره بانک رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرآيند سياستگذاري خارجي در ايالات متحده آمريكا

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرآيند سياستگذاري خارجي در ايالات متحده آمريكا دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرآيند سياستگذاري خارجي در ايالات متحده آمريكا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - مفهوم…

  • پاورپوینت روانشناسی کودک

    پاورپوینت روانشناسی کودک دانلود پاورپوینت روانشناسی کودک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت روانشناسی کودک ، در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: اهداف بهداشتی در دوران کودکی و…

  • پاورپوینت در مورد تفسیر سوره کوثر

    پاورپوینت در مورد تفسیر سوره کوثر دانلود پاورپوینت در مورد تفسیر سوره کوثر دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل سوره کوثر در مکه نازل شده است. این سوره 2 بار نازل شده یک بار در مکه…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی واضطراب

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی واضطراب دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی واضطراب دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی واضطراب فصل دوم : پیشینه تحقیق تاریخچه اضطراب تاریخچه افسرد…

  • بررسي تاثیر پذیرفته شدن شرکت ها در بورس بر ویژگی های کیفی اطلاعات در صورت های مالی

    بررسي تاثیر پذیرفته شدن شرکت ها در بورس بر ویژگی های کیفی اطلاعات در صورت های مالی برچسب ها: ويژگيهاي كيفي بررسي تاثیر پذیرفته شدن شرکت ها در بورس بر ویژگی های کیفی اطلاعات در صورت های مالی قابليت اعتماد…

  • مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( ریه ))

    مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( ریه )) دانلود مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( ریه )) دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت ریه  قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه،…

  • مبانی نظری و وپیشینه پژوهش حاکمیت شرکت، تئوری نمایندگی و ساختار مالکیت(فصل دوم)

    مبانی نظری و وپیشینه پژوهش حاکمیت شرکت، تئوری نمایندگی و ساختار مالکیت(فصل دوم) دانلود مبانی نظری و وپیشینه پژوهش حاکمیت شرکت، تئوری نمایندگی و ساختار مالکیت(فصل دوم) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق اخلاق حرفه ای (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش اهمیت اخلاق حرفه ای در سازمان,پيشينه تحقيق ارزشهای اصول اخلاق حرفه ای,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق اخلاق حرفه ای (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه,مباني نظري انواع فرهنگ های اخلاقی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای (فصل…

  • پاورپوینت سلسله سلجوقیان

    پاورپوینت سلسله سلجوقیان دانلود پاورپوینت سلسله سلجوقیان دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع سلسله سلجوقیان،در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت : طغرل، بنیادگذار سلسله…

  • پاورپوینت فصل اول کتاب انسان و محیط زیست (نقش آب در زندگی)

    پاورپوینت فصل اول کتاب انسان و محیط زیست (نقش آب در زندگی) دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب انسان و محیط زیست (نقش آب در زندگی) دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کامل فصل اول…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال ADHD یا بیش فعالی و نقص توجه(فصل دوم)

    ادبيات نظري اختلال کم توجهی,پيشينه نظر,دانلود مباني نظري اختلال ADHD,فصل دوم اختلال پیش فعالی,مباني نظري بیش فعالی و نقص توجه,مباني نظري و پيشينه پژوهش بیش فعالی و نقص توجه,مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال ADHD یا بیش فعالی و نقص…

  • پاورپوینت ام اس

    پاورپوینت ام اس برچسب ها: پاورپوینت ام اس تعريف كلي ام اسعلت ايجاد ام اس رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ام اس دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت ام اس قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:…

  • آموزش ویدئویی کامل + جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور فصل اول ریاضی یازدهم تجربی ( هندسه تحلیلی و جبر )

    پیش نویس کتاب ریاضی یازدهم,ریاضی پایه یازدهم,کتاب ریاضی پایه یازدهم,کتاب ریاضی سال یازدهم,کتاب ریاضی صنف یازدهم,کتاب ریاضی یازدهم دانلود فایل اصلی آموزش ویدئویی کامل + جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور فصل اول ریاضی یازدهم تجربی ( هندسه تحلیلی…

  • مبانی و مفاهیم نظری مرتبط با عدم اطمینان و عدم تقارن اطلاعاتی (فصل دوم)

    آثار عدم اطمینان محیطی بر ارزش شرکت,شرايط عدم اطمينان در تصميم گيري,عدم تقارن اطلاعات و كارايي بازار,مبانی نظری عدم تقارن اطلاعاتی,مبانی و مفاهیم نظری مرتبط با عدم اطمینان و عدم تقارن اطلاعاتی (فصل دوم),مفهوم عدم تقارن اطلاعاتی دانلود فایل اصلی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری (فصل دوم )

    ادبیات نظری راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری,پیشینه پژوهش راهبردهای شناختی و فراشناختی,پیشینه تحقیق راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری,چارچوب نظری راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری,فصل دوم پایان نامه راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق…

  • پیشینه پژوهش ومبانی نظری حاکمیت شرکتی

    پیشینه پژوهش ومبانی نظری حاکمیت شرکتی دانلود پیشینه پژوهش ومبانی نظری حاکمیت شرکتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل حاکمیت شرکتی 2 - 2 - 1 تاریخچه حاکمیت شرکتی 2 - 2 - 2…

  • تاثیر بیش سرمایه گذاری بر واکنش سرمایه گذاران نسبت به وجه نقد نگهداری شده

    تاثیر بیش سرمایه گذاری بر واکنش سرمایه گذاران نسبت به وجه نقد نگهداری شده برچسب ها: بیش سرمایه گذاری ارزش نهایی وجه نقد بدون بیش سرمایه گذاریتاثیر بیش سرمایه گذاری بر واکنش سرمایه گذاران نسبت به وجه نقد نگهداری شدهسرمایه…

  • پاورپوینت مسجد شیخ لطف اله

    پاورپوینت مسجد شیخ لطف اله برچسب ها: نور در مسجد شیخ لطف اللهطاووس مسجد شیخ لطف اللهمقاله در مورد مسجد شیخ لطف الله اصفهاندلیل نداشتن مناره مسجد شیخ لطف اللهچرا مسجد شیخ لطف الله مناره نداردپلان مسجد شیخ لطف اللهمسجد…

  • دانلود مقاله شناسایی فرصت ها و چالش های بازار محصولات ارگانیک در ایران

    پایان نامه شناسایی فرصت ها و چالش های بازار محصولات ارگ,پروژه شناسایی فرصت ها و چالش های بازار محصولات ارگانیک در ایران,تحقیق شناسایی فرصت ها و چالش های بازار محصولات ارگانیک در ایران,مقاله شناسایی فرصت ها و چالش های بازار…

  • پیشینه و مبانی نظری روند تکوین شهر

    پیشینه و مبانی نظری روند تکوین شهر دانلود پیشینه و مبانی نظری روند تکوین شهر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری تحقیق 12 2 - 1 - تعاریف مفاهیم 13 2 -…

  • تحقیق بررسي ازدیاد زنان مبتلا به ضايعات رحم و سرويكس

    تحقیق بررسي ازدیاد زنان مبتلا به ضايعات رحم و سرويكس,سرویکس,ضایعات رحم دانلود فایل اصلی تحقیق بررسي ازدیاد زنان مبتلا به ضايعات رحم و سرويكس از سایت دانلود فایل تحقیق تحقیق بررسي ازدیاد زنان مبتلا به ضايعات رحم و سرويكس در…