چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • دانلود پرسشنامه سازگاری زناشویی لاک والاس

    پرسشنامه سازگاری زناشویی das,پرسشنامه سازگاری زناشویی mat,پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپاینر,پرسشنامه سازگاری زناشویی لاک والاس,پرسشنامه سازگاری زوجین,تعریف سازگاری زناشویی,تعریف مفهومی سازگاری زناشویی,دانلود پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپانیر دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سازگاری زناشویی لاک والاس از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه…

  • پاورپوینت با موضوع سیاره زحل

    پاورپوینت با موضوع سیاره زحل دانلود پاورپوینت با موضوع سیاره زحل دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت سیاره زحل،در 22 اسلاید و قابل ویرایش.   بخشی از متن فایل: سیاره زحل، پس از مشتری دومین…

  • ادبیات نظری و سوابق پژوهشی حاکمیت شرکتی و جریانات نقدی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و سوابق پژوهشی حاکمیت شرکتی و جریانات نقدی (فصل دوم),پایگاه نظری حاکمیت شرکتی,تعریف جریان های نقدی,جریانات نقدی و حساسیت آن بر سرمایه گذاری,حاکمیت (راهبری) شرکتی,سازوکارهای حاکمیت شرکتی,مفهوم نگهداری وجوه نقد,نوسان پذیری جریان وجه دانلود فایل اصلی ادبیات نظری…

  • پاورپوینت سازمان استراژی محور

    پاورپوینت سازمان استراژی محور برچسب ها: پاورپوینت سازمان استراژی محورکارت امتيازی متوازنهرم پياده سازی BSCمشکلات پياده سازی BSCنگاه رويکردهای سنتی و BSC به ارزِيابی سازمان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سازمان استراژی محور دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت…

  • دانلود مقاله عوامل همگرایی و واگرایی در منطقه خلیج فارس

    خلیج,دانلود,عوامل,فارس,مقاله,منطقه,همگرایی,واگرایی دانلود فایل اصلی دانلود مقاله عوامل همگرایی و واگرایی در منطقه خلیج فارس از سایت دانلود فایل چکیده نظریه پردازان همگرایی بطـور عمـده بـر دو مطلـب تکیـه دارنـد. اول تأکیـد بـر داوطلبانـه بودن همگرایی ودوم عدم استفاده از زور…

  • پاورپوینت سد بتنی کوبیده غلطکی

    پاورپوینت سد بتنی کوبیده غلطکی برچسب ها: سد بتنی کوبیده غلطکیمعرفی بتن کوبیده غلطکیتاریخچه استفاده از بتن غلطکیموارداستفاده از RCCجایگاه RCCدر سد سازیدسته بندی سدهای بتن غلطکی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سد بتنی کوبیده غلطکی دسته بندي : عمران…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید قند کبریتی

    امکان سنجی قند کبریتی,برآورد هزینه قند کبریتی,توجیه اقتصادی تولید قند کبریتی,خط تولید قند کبریتی,طرح تو جیهی تولید قند کبریتی,طرح توجیهی قند کبریتی,طرح تولید قند پرسی,طرح کارافرینی تولید قند,طرح کسب و کار قند,قند کبریتی,کارافرینی قند کبریتی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی…

  • ادبیات نظری تحقیق مفهوم سلامت روان از دیدگاههای مختلف (فصل دوم )

    ادبیات نظری مفهوم سلامت روان از دیدگاههای مختلف,پیشینه پژوهش سلامت روان,پیشینه نظری مفهوم سلامت روان از دیدگاههای مختلف,فصل دوم پایان نامه مفهوم سلامت روان از دیدگاههای مختلف,مبانی نظری مفهوم سلامت روان از دیدگاههای مختلف دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان (فصل دوم )

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان,پیشینه تحقیق نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان,چارچوب نظری درگیری والدین,فصل دوم پایان نامه نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان,مبانی نظری نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی،رضایت مشتری و اعتما (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی,رضایت مشتری و اعتما (فصل دوم),مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی,مبانی نظری تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازا دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق و…

  • دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق سرمایه در گردش مدیریت ومتغییرهای آن و هموارسازی سود (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق سرمایه در گردش مدیریت ومتغییرهای آن و هموارسازی سود (فصل دوم) دانلود دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق سرمایه در گردش مدیریت ومتغییرهای آن و هموارسازی سود (فصل دوم) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم بررسی بیماری قلبی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش نظریه های بیماری قلبی,پيشينه تحقيق پیامدهای بیماری قلبی,پيشينه نظري,چارچوب نظري نظریه های بیماری قلبی,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق بیماری قلبی (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه بیماری قلبی,مباني نظري ابعاد بیماری قلبی دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • پاورپوینت بر هم کنش یا برخورد پرتو رنتگن با ماده

    پاورپوینت بر هم کنش یا برخورد پرتو رنتگن با ماده برچسب ها: انواع اشعه ایکسکاربرد اشعه ایکس در پزشکیکاربردهای اشعه ایکساشعه ایکس چیستکاربرد اشعه ایکس در صنعتتولید اشعه ایکساشعه ایکس چگونه تولید می شودتاریخچه اشعه ایکس رفتن به سایت اصلی…

  • ادبیات نظری تحقیق ابتکار و نوآوری (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری ابتکار و نوآوری,پیشینه نظری ابتکار و نوآوری,تحقیق ابتکار و نوآوری,چارچوب نظری ابتکار و نوآوری,فصل دوم پایان نامه ابتکار و نوآوری,مبانی نظری ابتکار و نوآوری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق ابتکار و نوآوری (فصل دوم پایان نامه) از…

  • پاورپوینت آشنایی با شهر اورشلیم

    پاورپوینت آشنایی با شهر اورشلیم دانلود پاورپوینت آشنایی با شهر اورشلیم دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با شهر اورشلیم(معماری اسلامی) ،در حجم 86 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از…

  • پاورپوینت مسکن و تراکم

    استانداردهای مسکن,برنامه ریزی شهری,پاورپوینت,پاورپوینت استانداردهای مسکن,پاورپوینت تراکم در مسکن,پاورپوینت تراکم و مسکن,پاورپوینت شهرسازی و معماری,پاورپوینت مسکن و تراکم,پروژه درس مسکن,تراکم,دانلود پاورپوینت مسکن و تراکم,مسکن و تراکم دانلود فایل اصلی پاورپوینت مسکن و تراکم از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت مسکن…

  • پاورپوینت سلامت روان

    پاورپوینت سلامت روان برچسب ها: مقاله سلامت روانسلامت روان در نوجوانانسلامت روان چیستاهمیت اختلالات روانی اهمیت بهداشت روان در جامعهفعالیت ها و خدمات بهداشت روان تیم سلامتعظمت بار بیماری های روانی بار بیماریها در ایران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی ، مالکیت سهام مدیریت ، سهامداران عمده و پایداری سود

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی ، مالکیت سهام مدیریت ، سهامداران عمده و پایداری سود برچسب ها: ادبیات نظری حاکمیت شرکتی مالکیت سهام مدیریت سهامداران عمده و پایداری سودپیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی مبانی نظری حاکمیت شرکتی فصل دوم…

  • بررسی ارتباط بین مکانیسم های حاکمیت شرکتی با سیاست تقسیم سود متغیر شرکتهای پذیرفته شده در بورس

    بررسی ارتباط بین مکانیسم های حاکمیت شرکتی با سیاست تقسیم سود متغیر شرکتهای پذیرفته شده در بورس,بررسی سیاست تقسیم سود,بررسی مفاهیم حاکمیت شرکتی,تحقیق ترکیب مدیران شرکت,سرمایه گذاران نهادی,سیاست تقسیم سود و حاکمیت شرکتی,مباني نظري حاکمیت شرکتی دانلود فایل اصلی بررسی…

  • ادبیات نظری تحقیق تنش های محیطی گیاهان

    ادبیات نظری تحقیق تنش های محیطی گیاهان دانلود ادبیات نظری تحقیق تنش های محیطی گیاهان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تنشهاي محيطي : تنش يا استرس واژهاي است که اولين بار توسط دانشمندان…

  • پاورپوینت نگهداري فايلهاي ايندکس دار

    پاورپوینت نگهداري فايلهاي ايندکس دار برچسب ها: ایندکس کتاب چیستایندکس در sql چیستایندکس طلا چیستایندکس دلار چیستدانلود ایندکسمعنی کلمه ایندکسکتاب ایندکس دارنرم افزار ایندکس رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نگهداري فايلهاي ايندکس دار دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات…

  • پاورپوینت سندرم رایتر

    پاورپوینت سندرم رایتر برچسب ها: سندرم رایتر علایمسندرم بهجتسندرم ریبیماری بهجتآرتریتاورتریتاسپوندیلیت آنکیلوزانآرتریت روماتوئید رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سندرم رایتر دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع سندرم رایتر،در قالب ppt و در 12…

  • پاورپوینت تاثیر نوآوری در تغییرات استراتژی ایده سازی تا برونداد محصول نو

    پاورپوینت تاثیر نوآوری در تغییرات استراتژی ایده سازی تا برونداد محصول نو برچسب ها: تاثیر نوآوری در تغییرات استراتژی ایده سازی تا برونداد محصول نونوآوری چیستدلایل سرمایه گذاری در نوآوریمسئولیتهای سطوح عملیاتی در نوآوریدلایل عمده شكست نوآوری رفتن به سایت…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق دلزدگی ودلزدگی زناشویی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق دلزدگی ودلزدگی زناشویی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق دلزدگی ودلزدگی زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق دلزدگی ودلزدگی زناشویی فصل دوم : مروري بر ادبیات…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع روش های نوین خبر نویسی

    دانلود پاورپوینت با موضوع روش های نوین خبر نویسی برچسب ها: آموزش خبرنویسی pdfخبرنویسی در روابط عمومیپاورپوینت آموزش خبرنویسیاصول نگارش خبرنمونه خبر نویسیسبکهای جدید خبرنویسیجزوه خبرنویسیاموزش خبر نویسی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع روش های نوین خبر…

  • بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع در شعب بانک رفاه

    بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع در شعب بانک رفاه برچسب ها: بانک رفاه تجهیز منابع منابع بانکیپایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع در شعب بانک رفاهپروژه بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع در شعب بانک رفاهتحقیق بررسی…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق استعداد (تيزهوشي)

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق استعداد (تيزهوشي) دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق استعداد (تيزهوشي) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تيزهوشي چند تعريف از استعداد ( تيزهوشي ) تعريف رنزولي ( 1998 )…

  • پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید

    پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید برچسب ها: مقاله بازاریابی در شرایط رکود اقتصادیدانلود کتاب افزایش فروش در شرایط رکود بازارمدیریت فروش در بحران اقتصادیکسب و کار موفق در دوران رکوداستراتژی بازاریابی در شرایط بحرانبازاریابی در شرایط سختافزایش فروش…

  • بررسی رابطه بین ساختار مالکیت و مدیریت موجودی‌ها

    بررسی رابطه بین ساختار مالکیت و مدیریت موجودی‌ها برچسب ها: بررسی حاکمیت شرکتی تحقیق ساختار مالکیتمقاله مدیریت موجودی هاپروژه حسابداری سرمایه گذاران نهادیمقاله بررسی مالکیت عمدهبررسی رابطه بین ساختار مالکیت و مدیریت موجودی‌ها رفتن به سایت اصلی بررسی رابطه بین…

  • دانلود پرسشنامه معنی یا هدف زندگی ماهولیك و کرامباف (PIL)

    (PIL),Meaning or purpose of life questionnaire,پرسشنامه رایگان روانشناسی,پرسشنامه ما,پرسشنامه هدف زندگی,دانلود پرسشنامه PIL,دانلود پرسشنامه معنی یا هدف زندگی ماهولیك و کرامباف (PIL),دانلود رایگان پرسشنامه معنی یا هدف زندگی دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه معنی یا هدف زندگی ماهولیك و کرامباف…

  • پاورپوینت اکسیژن

    پاورپوینت اکسیژن دانلود پاورپوینت اکسیژن دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با اکسیژن و اکسیژن تراپی ، در حجم 51 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: وجود اکسیژن برای حفظ ادامه زندگی، لازم…

  • پاورپوینت فرهنگ و سبک در معماری

    پاورپوینت سبک در معماری,پاورپوینت فرهنگ در معماری,پاورپوینت فرهنگ و سبک در معماری,پروژه معماری,دانلود پاورپوینت فرهنگ و سبک در معماری,سبک در معماری,سرچشمه فرهنگ,فرهنگ در معماری,فرهنگ و سبک در معماری دانلود فایل اصلی پاورپوینت فرهنگ و سبک در معماری از سایت دانلود…

  • بررسی تحلیلی رویکرد آموزشی رجیو امیلیا و سنجش میزان آگاهی مدیران و مربیان مراکز پیش از دبستان

    بررسی تحلیلی رویکرد آموزشی رجیو امیلیا و سنجش میزان آگاهی مدیران و مربیان مراکز پیش از دبستان برچسب ها: تحقیق رشته روانشناسی پیش از دبستان تحقیق رجیو امیلیامقاله رویکرد های آموزشیبررسی تحلیلی رویکرد آموزشی رجیو امیلیا و سنجش میزان آگاهی…

  • مبانی وپیشینه نظری تعریف مسئله و حل مسئله

    مبانی وپیشینه نظری تعریف مسئله و حل مسئله دانلود مبانی وپیشینه نظری تعریف مسئله و حل مسئله دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعریف مسئله و حل مسئله حل مسأله یکی از موضوعات کلیدی…

  • دانلود پرسشنامه مزیت رقابتی

    آزمون مزیت رقابتی,ابزار مزیت رقابتی,ارزیابی مزیت رقابتی,پرسشنامه استاندارد مزیت مشهود,پرسشنامه مزیت رقابتی,سنجش مزیت رقابتی,مزیت پایدار,مزیت پویا,مزیت رقابتی,مقیاس مزیت رقابتی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه مزیت رقابتی از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه مزیت رقابتی در 2 صفحه در قالب…