چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آشنایی با بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق آشنایی با بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آشنایی با بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مهندسي برق،بررسي جامع ابزار دقيق

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مهندسي برق،بررسي جامع ابزار دقيق برچسب ها: گزارش کاراموزي ابزار دقيق تراشكاريجوشكاريکاراموزي ابزار دقيق تراشكاريجوشكاريکارورزي ابزار دقيق تراشكاريجوشكاريدانلود گزارش کارآموزي ابزار دقيق تراشكاريجوشكاريابزار دقيق تراشكاريجوشكاريابزار دقيق تراشكاريجوشكاري رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت ریسک اعتباری

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت ریسک اعتباری دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت ریسک اعتباری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت ریسک اعتباری بانک و بانکداری امروزه بانکداري یکی از با اهمیتترین بخشهاي…

  • پیشینه و مبانی نظری درمان و نوروفیدبک

    پیشینه و مبانی نظری درمان و نوروفیدبک دانلود پیشینه و مبانی نظری درمان و نوروفیدبک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل درمان روشهای درمانگری کلی ، بخصوص رویآوردهای روانپویشی و انساننگری – هستینگری ،…

  • دانلود پکیج آموزش تصویری ساخت و راه اندازی تابلو روان LED (همراه با نرم افزار راه انداز)

    آموزش تصویری تابلو روان,آموزش ساخت تابلو LED,آموزش ساخت تابلو روان LED,آموزش عملی تابلو روان,تابلو LED,ساخت تابلو LED,ساخت تابلو روان,یادگیری ساخت تابلو LED,یادگیری ساخت تابلو روان دانلود فایل اصلی دانلود پکیج آموزش تصویری ساخت و راه اندازی تابلو روان LED (همراه…

  • بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه از دیدگاه صاحب نظران و تجارب بین الملل

    بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه از دیدگاه صاحب نظران و تجارب بین الملل برچسب ها: تحقیق برنامه درسی دوره متوسطهمقاله مبانی اجتماعیبررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه از دیدگاه…

  • مبانی نظری پژوهش استعداد خستگی شغلی

    مبانی نظری پژوهش استعداد خستگی شغلی دانلود مبانی نظری پژوهش استعداد خستگی شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل استعدادخستگی شغلی ریشه لغوی خستگی 2 - 1 - 2 - مفاهيم و تصورات خستگي…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کانون کنترل سلامت (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری کانون کنترل سلامت,پیشینه تحقیق کانون کنترل سلامت,چارچوب نظری کانون کنترل سلامت,فصل دوم پایان نامه کانون کنترل سلامت,مبانی نظری منبع کنترل دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کانون کنترل سلامت (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود…

  • فایل پاورپوینت بررسی روش های مقاوم سازی لرزه ای پل ها

    فایل پاورپوینت بررسی روش های مقاوم سازی لرزه ای پل ها برچسب ها: دانلود پاورپوینت بررسی روش های مقاوم سازی لرزه ای پل هابررسی روش های مقاوم سازی لرزه ای پل هامقاوم سازی لرزه ای پل هاعملکرد مقيدكننده ها در…

  • مجموعه قالب پاورپوینت آماده برای رشته های باستان شناسی و تاریخ

    مجموعه قالب پاورپوینت آماده برای رشته های باستان شناسی و تاریخ دانلود مجموعه قالب پاورپوینت آماده برای رشته های باستان شناسی و تاریخ دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مجموعه قالب پاورپوینت آماده برای رشته…

  • قالب پاورپوینت ژنتیک 1

    قالب پاورپوینت ژنتیک 1 دانلود قالب پاورپوینت ژنتیک 1 دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت ژنتیک 1 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …    …

  • دانلود پاورپوینت با موضوع استفاده از روشهاي داده كاوي در تشخيص نفوذ به شبكه هاي كامپيوتري

    دانلود پاورپوینت با موضوع استفاده از روشهاي داده كاوي در تشخيص نفوذ به شبكه هاي كامپيوتري برچسب ها: کاربرد تکنیک های داده کاوی در تشخیص نفوذ به شبکه های کامپیوتریالگوريتم هاي بررسي شده داده‌كاويمقاله تشخیص نفوذ به شبکه با استفاده…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد همدلیeinfuhlung (فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري همدلی,پيشينه پژوهش همدلی,پيشينه تحقيق همدلی,پيشينه نظري همدلی,چارچوب نظري ابعاد همدلی,دانلود مباني نظري همدلی و هوش عاطفی,فصل دوم پايان نامه ارشد نظریه های همدلی,مباني نظري ابعاد همدلی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) همدلی دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • تحقیق آلودگی هوا

    تحقیق آلودگی هوا دانلود تحقیق آلودگی هوا دسته بندي : محیط زیست جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: تحقیق آلودگی هوا، در قالب فایل Word و در 14 صفحه. بخشی از متن تحقیق آلودگى هوا عبارتست از ترکیب شدن هوا…

  • پیشینه و مبانی نظری روابط با دیگران

    پیشینه و مبانی نظری روابط با دیگران دانلود پیشینه و مبانی نظری روابط با دیگران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل روابط با دیگران در این بخش به مباحث مربوط به روابط با دیگران…

  • دانلود پرسشنامه تجارب جنسی آریزونا(ASEX) - فرم زنان

    پرسشنامه تجارب جنسی,پرسشنامه تجارب جنسی آریزونا,پرسشنامه تجارب جنسی آریزونا(ASEX),تجارب جنسی,تجارب جنسی آریزونا,دانلود پرسشنامه,فرم زنان,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه تجارب جنسی آریزونا(ASEX) - فرم زنان از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه تجارب جنسی آریزونا(ASEX) - فرم زنان در 5…

  • دانلود پرسشنامه مقیاس سنجش تحریفات شناختی

    پرسشنامه تحریفات شناختی,پرسشنامه رایگان,پرسشنامه رایگان تحریفات شناختی,پرسشنامه سنجش تحریفات شناختی,تحریفات شناختی,دانلود پرسشنامه استاندارد,دانلود پرسشنامه مقیاس سنجش تحریفات شناختی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه مقیاس سنجش تحریفات شناختی از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه سنجش تحریفات شناختی در 3 صفحه…

  • مبانی نظری و پیشینه سلامت روانی و رضایت جنسی

    مبانی نظری و پیشینه سلامت روانی و رضایت جنسی دانلود مبانی نظری و پیشینه سلامت روانی و رضایت جنسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - 1 - رویکردهای نظری در سلامت روانی 9…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مدلهای رفتار فرانقش کارکنان (فصل دوم)

    ادبیات نظری رفتار فرانقش,پیشینه تحقیق رفتار فرانقش,پیشینه و مبانی نظری رفتار فرانقش,مبانی نظری رفتار فرانقش,مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مدلهای رفتار فرانقش کارکنان (فصل دوم),مبانی نظری وپیشینه تحقیق رفتار فرانقش دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهشی…

  • پاورپوینت استانداردها و فضاهای کتابخانه

    پاورپوینت استانداردها و فضاهای کتابخانه دانلود پاورپوینت استانداردها و فضاهای کتابخانه دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت استانداردها و فضاهای کتابخانه ، در حجم 38 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از…

  • پاورپوینت استان آذربایجان غربی

    پاورپوینت استان آذربایجان غربی دانلود پاورپوینت استان آذربایجان غربی دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع استان آذربایجان غربی؛ در قالب ppt و در 32 اسلایدف قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: آذربایجان…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات اضطراب اجتماعی

    اختلال اضطراب اجتماعی چیست؟,ادبیات نظری اضطراب اجتماعی,پیشینه پژوهش اختلال اضطراب اجتماعی,مبانی نظری اختلال اضطراب اجتماعی,مبانی نظری هراس اجتما,مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطراب اجتماعی ( فصل دوم پایان نامه ),هراس اجتماعی و نحوه درمان آن دانلود فایل اصلی دانلود…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تجزيه و تحليل و طراحي سيستم

    دانلود پاورپوینت با موضوع تجزيه و تحليل و طراحي سيستم برچسب ها: تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم دکتر علی رضائیانتجزیه و تحلیل سیستم ها در مدیریتکتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمپروژه تجزیه و تحلیل و طراحی سیستممقاله در…

  • بررسی اثربخشی آموزش گروهی ابراز وجود برکاهش اضطراب ،پرخاشگری و فرسودگی شغلی

    بررسی اثربخشی آموزش گروهی ابراز وجود برکاهش اضطراب ،پرخاشگری و فرسودگی شغلی برچسب ها: پایان نامه آموزش گروهی ابراز وجودمبانی نظری ابراز وجودتحقیق اضطرابپرخاشگریمبانی نظری فرسودگی شغلیمبانی نظری مهارت های زندگیمبانی نظری متغیرپرخاشگریآموزش ابراز وجود و فرسودگی شغلیپرسشنامه پرخاشگری باس…

  • پاورپوینت در مورد فارابی

    پاورپوینت در مورد فارابی دانلود پاورپوینت در مورد فارابی دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل عناوین مطالب مقدمه مشارکت و دستاوردها فارابی ایده های سیاسی فارابی معرفت شناسی فارابی فلسفه فارابی آثار فارابی بخشی از…

  • پاورپوینت علوم دوم دبستان اگر تمام بشود فصل هفتم

    پاورپوینت علوم دوم دبستان اگر تمام بشود فصل هفتم برچسب ها: پاورپوینت علوم دوم دبستان اگر تمام بشود فصل هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم دوم دبستان اگر تمام بشود فصل هفتم دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اپیدمیولوژی ریکتز، استئومالاسی و استئوپروز

    دانلود پاورپوینت با موضوع اپیدمیولوژی ریکتز، استئومالاسی و استئوپروز برچسب ها: اپیدمیولوژی ریکتز اپیدمیولوژی ریکتز استئومالاسی بررسی مرکز تحقیقات غدد درون ریز و متابولیسم پاورپوینت درمورد اپیدمیولوژی ریکتز استئومالاسی و استئوپروز تعریف استئومالاسی تعریف ریکتز(راشیتیسم) جزوه اپیدمیولوژی ریکتز جزوه اپیدمیولوژی…

  • تحقیق اختلالات خواب

    اختلالات خواب دانلود فایل اصلی تحقیق اختلالات خواب از سایت دانلود فایل تحقیق اختلالات خواب در حجم 38 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: برچسب ها: اختلالات خواب تحقیق اختلالات خواب در…

  • مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد خلاقیت کارکنان (فصل دوم)

    خلاقیت و نوآوری در سازمان و مدیریت آموزشی,دانلود مباني نظري خلاقیت و نوآوری در سازمان pdf,دانلود مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد مدیریت استراتژيک منابع انسانی (فصل دوم),مباني نظري اهمیت خلاقیت و نوآوری در سازمان,مدیریت خلاقیت و نوآوری…

  • ادبیات نظری تحقیق منازعه و همکاري و رقابت و همکاري در روابط بين الملل (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری منازعه و همکاري و رقابت و همکاري در روابط بين الملل,چارچوب نظری منازعه و همکاري و رقابت و همکاري در روابط بين الملل,فصل دوم پایان نامه منازعه و همکاري و رقابت و همکاري در ر,مبانی نظری منازعه و…

  • جزوه تایپ شده حقوق بین الملل خصوصی 1

    جزوه تایپ شده حقوق بین الملل خصوصی 1,حقوق بین الملل خصوصی 1,متن تحقیق حقوق بین الملل خصوصی 1 دانلود فایل اصلی جزوه تایپ شده حقوق بین الملل خصوصی 1 از سایت دانلود فایل عنوان جزوه : جزوه تایپ شده حقوق…

  • دانلود پرسشنامه سنجش دامنه اتیسم یا ASSQ

    بیماری اختلالات طیف اتیسم,پرسشنامه استاندارد اختلالات طیف اتیسم,پرسشنامه استاندارد سنجش دامنه اتیسم یا ASSQ اهلر و گیلبرگ,پرسشنامه اوتیسم,پرسشنامه سنجش دامنه اتیسم یا ASSQ,سنجش دامنه اتیسم یا ASSQ,مقیاس سنجش دامنه اتیسم یا ASSQ,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سنجش دامنه…

  • بررسی تاثیر آموزش به شیوه قصه گویی بر میزان هوش کلامی و گنجینه لغات کودکان پیش دبستانی

    بررسی تاثیر آموزش به شیوه قصه گویی بر میزان هوش کلامی و گنجینه لغات کودکان پیش دبستانی برچسب ها: تحقیق قصه گوییتحقیق در مورد هوشپروژه هوش کلامیتحقیق گنجینه لغاتبررسی تاثیر آموزش به شیوه قصه گویی بر میزان هوش کلامی و…

  • بررسی ادراک دانش‌آموزان از تخطی معلمان در‌رفتارهای صمیمی‌کلامی‌و‌غیرکلامی‌مورد‌ انتظار دردانش‌آموزان

    بررسی ادراک دانش‌آموزان از تخطی معلمان در‌رفتارهای صمیمی‌کلامی‌و‌غیرکلامی‌مورد‌ انتظار دردانش‌آموزان برچسب ها: چگونه با معلم خود رفتار کنیمرفتار دانش آموز با معلممقاله صمیمیت غیرکلامیادراک دانش آموزانپژوهش هاي مربوط به ادراك دانش آموزاننظريه در مورد صميميت كلامي وغير كلاميرفتارهاي صميمي كلامينظريه…

  • پاورپوینت معرفی سیستمها و مراقبت های ایمنی خودرو

    پاورپوینت معرفی سیستمها و مراقبت های ایمنی خودرو دانلود پاورپوینت معرفی سیستمها و مراقبت های ایمنی خودرو دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معرفی سیستمها و مراقبت های ایمنی خودرو ، در حجم 14…