چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازماني

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازماني دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازماني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعهد سازماني واژه commitment در Webster dictionary - Merriam به معني 1 -…

  • ادبیات نظری تحقیق خشم و پرخاشگری (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری خشم و پرخاشگری,پیشینه نظری خشم و پرخاشگری,چارچوب نظری خشم و پرخاشگری,فصل دوم پایان نامه خشم و پرخاشگری,کاملترین مبانی نظری خشم و پرخاشگری,مبانی نظری خشم و پرخاشگری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق خشم و پرخاشگری (فصل دوم پایان…

  • پیشینه و مبانی نظری بهزیستی ذهنی

    پیشینه و مبانی نظری بهزیستی ذهنی دانلود پیشینه و مبانی نظری بهزیستی ذهنی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بهزیستی ذهنی فهرست مطالب : تعریف بهزیستی ذهنی عناصر بهزیستی ذهنی عوامل مؤثر بر بهزیستی…

  • مطالعات و رساله معماری طراحی مجتمع تجاری تفریحی با رویکرد معماری پایدار

    پایان نامه طراحی مجتمع تجاری تفریحی با رویکرد معماری پایدار,رساله معماری طراحی مجتمع تجاری تفریحی با رویکرد معماری پایدار,طراحی مجتمع تجاری تفریحی با رویکرد معماری پایدار,مطالعات معماری طراحی مجتمع تجاری تفریحی با رویکرد معماری پایدار,معماری پاید دانلود فایل اصلی مطالعات…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های هموار سازی سود (فصل 2)

    مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های هموار سازی سود (فصل 2) دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های هموار سازی سود (فصل 2) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • بررسی مطالعه رابطه کیفیت سود و نقدشوندگی سهام در بورس اوراق بهادار تهران

    بررسی مطالعه رابطه کیفیت سود و نقدشوندگی سهام در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: کیفیت سود نقدشوندگی سهامبورس اوراق بهاداردانلود پایان نامه بررسی مطالعه رابطه کیفیت سود و نقدشوندگی سهام در بورس اوراق بهادار تهران رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت تمرينات ورزشي ويليامز براي كمر و گردن

    پاورپوینت تمرينات ورزشي ويليامز براي كمر و گردن برچسب ها: ورزش ویلیامز برای دیسک کمرفیلم ورزشهای ویلیامز برای درد کمردانلود فیلم ورزش های ویلیامزورزش ديسك كمر ويليامزورزش درمانی برای کمر درد و سیاتیکفیلم ورزش دیسک کمردیسک کمر مهره 4و5درمان معجزه…

  • بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان

    بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان برچسب ها: آمیخته ترفیع برند ارزش ویژه برند خرده فروشی فروشگاه زنجیره ایپایان نامه بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده…

  • دانلود پرسشنامه سلامت عمومی

    آزمون سلامت عمومی ghq,پرسشنامه سلامت جسمانی,پرسشنامه سلامت روان pdf,پرسشنامه سلامت روان scl90,پرسشنامه سلامت عمومی 12 سوالی,دانلود رایگان پرسشنامه سلامت روانی,دانلود رایگان پرسشنامه سلامت عمومی 12 سوالی,روایی و پایایی پرسشنامه سلامت روان دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سلامت عمومی از سایت…

  • مبانی و مفاهیم نظری مرتبط با عدم اطمینان و عدم تقارن اطلاعاتی (فصل دوم)

    آثار عدم اطمینان محیطی بر ارزش شرکت,شرايط عدم اطمينان در تصميم گيري,عدم تقارن اطلاعات و كارايي بازار,مبانی نظری عدم تقارن اطلاعاتی,مبانی و مفاهیم نظری مرتبط با عدم اطمینان و عدم تقارن اطلاعاتی (فصل دوم),مفهوم عدم تقارن اطلاعاتی دانلود فایل اصلی…

  • آموزش نقشه خوانی P&ID کامل

    آموزش نقشه خوانی P&ID کامل برچسب ها: آموزش نقشه خوانی P&ID کامل رفتن به سایت اصلی آموزش نقشه خوانی P&ID کامل دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل آموزش نقشه خوانی P&ID  کامل دسته بندی: مهندسی شیمی…

  • پاورپوینت تغییرات ساقه بر حسب شرایط محیطی

    پاورپوینت تغییرات ساقه بر حسب شرایط محیطی برچسب ها: تغییرات ساقه بر حسب شرایط محیطیساختمان اولیه ساقهساختمان اولیه ساقه در گیاهان دو لپه ایساختمان اولیه ساقه در گیاهان تک لپه ایساختمان ثانویه یا پسین ساقه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پاورپوینت آشنايي با مقدمات کامپيوتر

    پاورپوینت آشنايي با مقدمات کامپيوتر برچسب ها: آشنایی با کامپیوتر مقدماتیجزوه آشنایی با کامپیوترآشنایی با کامپیوتر pptآشنایی با نرم افزار کامپیوترآموزش ساده کامپیوترمبانی کامپیوتر pdfآموزش ابتدایی کامپیوترآشنایی با سخت افزار کامپیوتر رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آشنايي با مقدمات کامپيوتر…

  • تحقیق دندان

    دندان دانلود فایل اصلی تحقیق دندان از سایت دانلود فایل تحقیق دندان در حجم 20 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و در سه فصل به شرح زیر: دوره دندانی هر انسان دو سری دندان دارد ( دندانهای…

  • بررسي اثرات كلينيكي،راديولوژيك و هيستوپاتولوژيك، آندروژنها در استخوان سازي و التيام شكستگيها

    آندروژنها در استخوان سازي و التيام شكستگيها,استخوان سازی,التیام شکستگیها,بررسي اثرات كلينيكي,راديولوژيك و هيستوپاتولوژيك دانلود فایل اصلی بررسي اثرات كلينيكي،راديولوژيك و هيستوپاتولوژيك، آندروژنها در استخوان سازي و التيام شكستگيها از سایت دانلود فایل بررسي اثرات كلينيكي،راديولوژيك و هيستوپاتولوژيك، آندروژنها در استخوان…

  • فایل پاورپوینت برج های معروف تهران

    فایل پاورپوینت برج های معروف تهران برچسب ها: دانلود پاورپوینت برج های معروف تهرانپاورپوینت معروفترین برج های تهرانبرج های معروف تهرانساختمان های اسکانمجتمع مسکونی ونک پارکبرج بین‌المللی تهرانبرج سامانکوی نوبنیاد ونک برج مسکونی پارک پرنسپاورپوینت برج های معروف تهران رفتن…

  • تحقیق رادرفورد

    تحقیق رادرفورد دانلود تحقیق رادرفورد دسته بندي : محیط زیست جزئیات و دریافت گزارش فایل ارنست رادرفورد سال 1871 میلادی در جزیره جنوبی زلاندنو به دنیا آمد. خانواده رادرفورد در یک خانواده پر جمعیت 12 بچه‌ای بود که اعضای آن…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش پرخاشگری و نظریات آن (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش علل پرخاشگري,پيشينه تحقيق علل‌ خشونت‌ و پرخاشگری‌ در کودکان‌,چارچوب نظري تعریف پرخاش,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش پرخاشگری ونظریات آن (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد بهترین راههای درمان پرخاشگری,مباني نظري پرخاشگری و درمان آن دانلود فایل اصلی…

  • پرسشنامه سنجش اثربخشی سازمانی پارسونز

    پرسشنامه سنجش اثربخشی سازمانی پارسونز دانلود پرسشنامه سنجش اثربخشی سازمانی پارسونز دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عنوان : پرسشنامه سنجش اثربخشی سازمانی مدل مورد استفاده : بر اساس مدل کارکردهای چهارگانه ضروری نظام اجتماعی  پارسونز (AGIL)…

  • تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی با تاکید بر پویایی های رقابتی

    تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی با تاکید بر پویایی های رقابتی برچسب ها: تلاطم بازار شدت رقابت تمرکززدایی مشتری مداری رقیب محوری گرایش به نوآوری و قابلیت های بازاریابیپایان نامه تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفكر استراتژيك (فصل دوم)

    پایان نامه تفکر استراتژیک,پيشينه پژوهش کتاب تفکر استراتژیک,پيشينه تحقيق تفکر استراتژیک ppt,دانلود مباني نظري ویژگی های تفکر استراتژیک,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفكر استراتژيك (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ا,مباني نظري عناصر تفکر استراتژیک دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • تحقیق خیام

    تحقیق خیام دانلود تحقیق خیام دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل خیام در سال 439 هجری قمری در شهر نیشابور به دنیا آمد. وی در زادگاه خویش به آموختن علم پرداخت و نزد عالمان و…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق تغذیه ویادگیری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق تغذیه ویادگیری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تغذیه ویادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تغذیه ویادگیری فصل دوم : مطالعه ادبيات پژوهش - مطالعه مطالعات…

  • نقش واسطه‌اي عزت نفس سازماني در رابطه بين عدالت سازماني با سازگاري شغلي در كاركنان

    ابعاد عدالت سازماني,ابعاد و زمينه,پایان نامه سازگاري شغلي,پایان نامه عدالت سازماني,پایان نامه عزت نفس سازماني,عوامل موثر بر سازگاري شغلي,نظريه هاي سازگاري شغلي,نقش واسطه‌اي عزت نفس سازماني در رابطه بين عدالت سازماني با سازگاري شغلي در كاركنان دانلود فایل اصلی نقش…

  • پاورپوینت استانداردهاي باز

    پاورپوینت استانداردهاي باز برچسب ها: استانداردهاي بازاهميت و فوايد استانداردهاي بازاستانداردهاي باز مهممقدمه اي بر استانداردهاي باز رفتن به سایت اصلی پاورپوینت استانداردهاي باز دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع استانداردهاي باز،در قالب…

  • چارچوب نظري پژوهش در زمینه رضایت زناشویی

    چارچوب نظري پژوهش در زمینه رضایت زناشویی دانلود چارچوب نظري پژوهش در زمینه رضایت زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 38 چارچوب نظري پژوهش در زمینه رضایت زناشویی درمورد رضايت زناشويي…

  • دانلود طرح توجیهی تولید ظروف یکبار مصرف فوم

    احداث کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی,پروژه کارافرینی تولید ظرف یکبار مصرف,تولید ظروف یکبار مصرف,دانلود طرح توجیهی ظروف کاغذی,طرح توجیهی ظروف فوم یکبار مصرف,طرح توجیهی ظروف گیاهی,طرح توجیهی ظروف یکبار مصرف,طرح تولید ظرف یکبار مصرف فوم دانلود فایل اصلی دانلود…

  • مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم سنجش رضایت مشتریان

    پيشينه پژوهش رضایت مشتری doc,پيشينه تحقيق تعریف رضایت مشتری با منبع,چارچوب نظري ر,دانلود مباني نظري رضایت مشتری مقاله,فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف رضایت مشتری,مباني نظري رضایت مشتری pdf,مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم سنجش رضایت مشتریان دانلود فایل…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش عوامل اکولوژیکی در توسعه فیزیکی شهرها

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش عوامل اکولوژیکی در توسعه فیزیکی شهرها دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش عوامل اکولوژیکی در توسعه فیزیکی شهرها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - 1 )…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه کیفیت

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه کیفیت دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه کیفیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تاریخچه کیفیت 2 - 1 - 2 مفاهيم و تعاريف كيفيت : 2 - 1…

  • پیشینه و مبانی نظری ارتباطات، مدل ارتباطات، اثربخشی در ارتباطات،قدرت

    پیشینه و مبانی نظری ارتباطات، مدل ارتباطات، اثربخشی در ارتباطات،قدرت دانلود پیشینه و مبانی نظری ارتباطات، مدل ارتباطات، اثربخشی در ارتباطات،قدرت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات ، مدل…

  • • پرسشنامه مهارت های اجتماعی و رفتاری گرشام و الیوت ( فرم معلم)

    • پرسشنامه مهارت های اجتماعی و رفتاری گرشام و الیوت ( فرم معلم) برچسب ها: • پرسشنامه مهارت های اجتماعی رفتاری گرشام الیوت فرم معلم) رفتن به سایت اصلی • پرسشنامه مهارت های اجتماعی و رفتاری گرشام و الیوت (…

  • تحقیق سیاره مشتری

    تحقیق سیاره مشتری دانلود تحقیق سیاره مشتری دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن فایل: سیاره مشتری بزرگترین سیاره منظومه شمسی است و از نظر فاصله از خورشید پنجمین سیاره منظومه شمسی محسوب می‌شود.  …

  • رتبه بندی شعب بیمه کارآفرین بر اساس مدل ارزیابی عملکرد متوازن (BSC) با استفاده از تکنیک TOPSIS

    رتبه بندی شعب بیمه کارآفرین بر اساس مدل ارزیابی عملکرد متوازن (BSC) با استفاده از تکنیک TOPSIS برچسب ها: ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن رتبه بندی تکنیک TOPSISپایان نامه رتبه بندی شعب بیمه کارآفرین بر اساس مدل ارزیابی عملکرد متوازن…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق منظور از افسردگي و اضطراب (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری منظور از افسردگي و اضطراب,پیشینه تحقیق افسردگي و اضطراب,چارچوب نظری افسردگي و اضطراب,سوابق تحقیق افسردگي و اضطراب,فصل دوم پایان نامه افسردگي و اضطراب,فصل دوم مقاله افسردگي و اضطراب,مبانی نظری افسردگي و اضطراب دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…