چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)

پيشينه پژوهش هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند,چارچوب نظر,چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی,دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی,مباني نظري تعریف هوش بازاریابی
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)  در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:بازاریابی  جوامع بشری ، خصوصا جهان امروز ، تامین تمامی نیازهای خود را مرهون دانش و مهارتهای  بازاریابی است. بازاریابی به عنوان یک علم مراحل تکامل خود را از دهه های نخست 1900 میلادی با الهام از مکتب اقتصادی آلمان طی نموده است، ولی آن قسمت از بازاریابی که صرفا کانون توجه خود را به شناخت نیازهای بشر اختصاص داده تقریبا از سال 1950 به بعد آغاز گردیده است. بازاریابی در ادبیات معاصر چیزی جز شناسایی نیازها و و خلق ایده های نو در جهت رهیافت به تامین آنها درزمان و مکان مناسب نیست. امروزه حیطه و برد بازاریابی بسیار وسیع و گسترده شده و در کلیه حوزه های صنعتی  ، خدماتی ، سیاسی ، سیاحتی و ….. به عنوان عاملی تعیین کننده به شمار می رود . ظهور علوم مختلف و کاربرد علم بازاریابی در آنها ، این رشته علمی را بسیار مهیج نموده ودر کانون توجه قرار داده است . طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی عبارتست از « فرآیند برنامه ریزی و اجرای یک مفهوم ، قیمت گذاری ،ترفیع و توزیع ایده ها ،کالاها و خدمات برای ایجاد مبادله در جهت برآورده کردن اهداف سازمانی و فردی ». (علیپور 1391 :12)هوش بازاریابی  آنچه در دهه های اخیر در دنیای کسب و کار بیش از پیش خودنمایی کرده است افزایش شدت رقابت میان شرکتها برای بقا در بازار و کسب سهم بازار بیشتر بوده است، بطوریکه این رقابت گاه به قیمت کنار رفتن تعدادی از رقبا از دور رقابت منجر می شود. توسعه بازارها از یکسو انگیزه های بیشتری را برای ورود به بازار کسب و کار برای شرکتها فراهم آورده است و از سوی دیگر بالا رفتن انتظارات مشتریان و افزایش تعداد رقبا موجب الزامات بالای باقی ماندن در این بازارهای شدیداً رقابتی شده است.در این بازارهای شدیداً رقابتی، کسب اطلاعات و دانش درباره عوامل بازار تبدیل به یک سلاح استراتژیک بسیار مهم برای شرکتها شده است. شرکتها همواره به دنبال دستیابی به اطلاعات اساسی در حوزه های مختلف از جمله بازار، مشتریان، رقبا و … می باشند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه و بهتری با توجه به شرایط مختلف بازار بگیرند.  دراکر (1990) عنوان کرد که شروع قرن بیست و یکم، احتمالاً به عنوان مبداء عصر دانش در اذهان خواهد ماند. در این محیط‌های شدیداً رقابتی و پیچیده، دانش تبدیل به یک دارایی کلیدی و مزیت رقابتی برای بیشتر سازمانهای عملیاتی شده است.در نتیجه پیچیدگی و فشارهای رقابتی فزاینده در محیط کسب و کار امروزی، نیاز در حال رشدی به پایش محیطی کارا و موثر بوجود آمده است. هر چند که اکثر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی بر داده های درونی سازمان متکی هستند، با این حال تحقیقات نشان داده اند که مدیران نیاز به اطلاعات بیرونی دارند که مبنای تصمیم گیری آنها خواهد بود. شرکتها برای اینکه بتوانند بهره گیری از فرصتها را افزایش دهند بایستی در ابتدا موقعیت رقابتی شان را ارزیابی نمایند. تنها در این حالت است که مدیریت قادر خواهد بود تصمیم بگیرد کجا و چگونه شرکت بایستی موقعیت یابی شود. مباحثی که در این زمینه مطرح می شود شامل ارزیابی عملکرد گذشته، قوتها و ضعفهای بازاریابی، شهرت در زمینه کیفیت و … می باشد.به گفته جاوارسکی و وی (1993) تمامی این موضوعات می‌توانند بوسیله برنامه ریزی استراتژیک و هوشمندی بازاریابی اداره شوند. اتور (1995) مفهوم هوشمندی بازاریابی را هم رده برنامه ریزی استراتژیک قرار داده  و عنوان می کند هوشمندی بازاریابی با گردآوری اطلاعاتی که قابل تبدیل شدن به هوشمندی عملیاتی می‌باشد و می‌تواند برای برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد، یک گام جلوتر از رقابت قرار   می گیرد. اگر شرکتی از سیستمهای هوشمندی بازاریابی استفاده کند، برون داد کار می تواند تصمیمات بازاریابی درست و دقیقی باشد که می تواند یکی از بهترین منابع مزیت رقابتی باشد. اهمیت نسبی برنامه ریزی و هوشمندی بازاریابی زمانی کاملاً مشخص می گردد که شرکت بخواهد با شرایط بازار پویا همراه و همسو گردد. هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم می‌آورد، درون‌داد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد شرکت را فراهم می آورد. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد بازاریابی با بهره گیری از هوشمندی بازاریابی می باشد.هاستر (2005) هوشمندی بازاریابی را به عنوان توانایی درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط درونی و بیرونی مرتبط با مشتریان، رقبا، بازارها، صنعت و استفاده از دانش به دست آمده برای برنامه ریزی استراتژیک کوتاه مدت و بلندمدت در نظر می گیرد. این تعریف موجب تقویت این دیدگاه می شود که هوشمندی به دست آمده برای کمک به تصمیم گیریهای مرتبط با بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کمک مستقیم هوشمندی بازاریابی در ادبیات به طور آشکاری آورده شده است. کاستانون (2004) عنوان می کند که هوشمندی بازاریابی عبارتست از تعدیل داده های درونی و بیرونی، تجزیه و تحلیل و مدلسازی مجدد آماری آنها که هدف نهایی آن بهبود پاسخ بازاریابی می باشد.  فیلیپ کاتلر  هوش بازاریابی را « اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی  که به مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک میکند تعریف کرده است » (کاتلر، 2002 :234).و همچنین او در سال 2005 هوشمندی بازاریابی راچنین تعریف میکند  یک جریان مداوم از اطلاعات در باره فناوریهای جدید، بازارها ، مشتریان و محیط قانونی و اقتصادی که در موقعیت شرکت موثر است را فراهم میکند .آقای جافه  هوش بازاریابی را جمع آوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شرکت میداند.  آقای دکتر فاریابی هوش بازاریابی  را یک توانایی در فرد یا سازمان میداند که به مدیران برای دستیابی به استراتژی ، برنامه ، هدف ویا حتی چشم انداز سازمان کمک شایانی میکند در واقع سیستم هوش بازاریابی مشخص میکند که چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت کرده و در اختیار سازمان قرار میدهد . هدف هوش بازاریابی مواجه کردن مدیران با واقعیات ،اطلاعات و بینشی است که در تصمیم گیریهای کسب وکار کمک میکند  با اجرای هوش بازاریابی ابزاری مناسب برای مدیریت به وجود می آید تا با مجموعه ای از فعالیتها بتوانند در بلند مدت با مشتریان و رقبای سازمان هوشمندانه تر برخورد کنند. (اسومار  ،1998 به نقل از فاریابی :79) یک سیستم  بازاریابی هوشمند  شامل افراد،تجهیزات و روشهای های جمع آوری، مرتب کردن ، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزیع مناسب و به موقع  اطلاعات صحیح برای استفاده تصمیم گیرندگان بازاریابی در جهت  بهبود برنامه ریزی بازاریابی و پیاده سازی آن می باشد این سیستم از مدیران بازاریابی آغاز و به آنها ختم می شود این سیستم ابتدا از طریق تماس با مدیران نیازهای اطلاعاتی آنان را تامین می کند سپس این اطلاعات توسط منابع داخلی شرکت ، فعالیتهای اطلاع رسانی و فرآیند تحقیقات بازاریابی تهیه و آماده میشوند . از طریق تجزیه و تحلیل این اطلاعات تهیه شده قابل استفاده می شوند و بالاخره این سیستم در زمان مناسب و برای کمک به مدیران در امر برنامه ریزی ، اجرا و کنترل بازاریابی اطلاعات تهیه شده را در اختیار آنان قرار می دهد .یک سیستم  بازاریابی هوشمند سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آنها عملا ممکن است از سوی دیگر تعادل برقرار کند برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز مدیران ، یک شرکت کار را با مذاکره با آنان شروع میکند . البته مدیران به تمام اطلاعات در خواستی خود نیاز ندارند یا ممکن است تمام اطلاعاتی که نیاز دارند را درخواست نکنند . علاوه بر این ، واحد سیستم اطلاعات بازاریابی ممکن است همواره توانایی تهیه و ارائه کلیه اطلاعات مورد درخواست مدیران را نداشته باشد . بعضی از مدیران نیز بدون تامل در باره اطلاعات مورد نیاز واقعی خود ،خواهان کلیه اطلاعاتی هستند که توان دستیابی به آن را دارند . تکنولوژی اطلاعات جدید امکان فراهم کردن اطلاعات به میزانی به مراتب بیش از نیاز واقعی مدیران رافراهم کرده است ولی اطلاعات بیش از اندازه به همان مقدار مضر است که کمبود اطلاعات.مدیرانی هم هستند که از اطلاعات مورد نیاز خود غافل اند یا این که از نیازهای اطلاعاتی خود آگاهی لازم را ندارند واحد سیستم اطلاعات بازاریابی باید مراقب محیط بازاریابی باشد و اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم گیریهای کلیدی را برای تصمیم گیرندگان فراهم سازد.اغلب به دلیل فقدان اطلاعات یا محدودیتهای سیستم اطلاعات بازاریابی برای شرکت امکان تهیه اطلاعات مورد نیاز وجود ندارد.  برای مثال ممکن است مدیر یک مارک کالایی، خواهان اطلاعاتی در زمینه چگونگی تغییر بودجه تبلیغاتی رقبا در ده سال  آینده و نحوه تاثیر آن بر سهم بازار در صنعت مربوطه باشد، اما اطلاعات در مورد بودجه برنامه ریزی شده احتمالا دور از دسترس است ، حتی اگر چنین اطلاعاتی نیز وجود می داشت شرکت چنان سیستم اطلاعات بازاریابی پیشرفته ای ندارد که بتواند تحولات ناشی از چنین تغییراتی را بر سهم بازار پیش بینی کند .بالاخره شرکت باید هزینه و فایده به دست آوردن هر قلم اطلاعات را باهم مقایسه کند، تعیین هزینه و فایده نیز چندان ساده نیست ، اطلاعات فی نفسه فاقد ارزش هستند ارزش اطلاعات به استفاده از آن بستگی دارد. علی رغم اینکه روشهای محاسبه فایده اطلاعات پیشرفت کرده اند اما تصمیم گیرندگان باید معمولا به قضاوتهای ذهنی خود متوسل شوند . (تارخ  ، 1390 : 123)   بازاریابی ھوشمند ظرفیت حضور در خط مقدم کمک رسانی به توسعه محیط کسب و کار از طریق تحقیقات  استراتژیک، تجزیه و تحلیل ریسک و سیاست، طبقه بندی ، ذخیره سازی، انتشار، گزارش وتبادل اطلاعات قابل اعتماد، به موقع، و عینی )ملموس( را دارا می باشد. بازاریابی ھوشمند اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل مشتری و تجزیه و تحلیل صنعت و ھمچنین شرایط عمومی بازار را بھم پیوند داده و انسجام می بخشد (ابراهیمی، 1389: 90)بازاریابی ھوشمند به دنبال درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط داخلی و خارجی مربوط به مشتریان یک شرکت، رقبا، بازارھا و صنعت به منظور ارتقاء فرایند تصمیم گیری است. این امر نیاز به یکپارچه سازی ھوش رقابتی، تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، کسب و کار و اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل مالی دارد (ھاستر، ٢٠٠۵ : 23)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:آقایان دکتر سید رضا جوادین دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و هاشم آقا زاده و محمد رحیم اسفیدانی دانشجویان دکترای مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران در سال 1389 در مقاله ای با عنوان استراتژی بازاریابی هوشمند ، بیان داشتند که سازمانها را برای خلق مزیت رقابتی پایدار ناچار به استفاده از استراتژی های بازاریابی هستندهر چند که وجود سایر استراتژی های وظیفه ای نیز لازم می باشد . بنا بر یک رویکرد ترکیبی یکپارچه سازمان ها می توانند استراتژی های بازاریابی خود را بر مبنای قابلیتها و توانمندی های داخلی و جایگاه خارجی ( محیط و بازار ) توسعه دهند .در راستای پایداری مزیت رقابتی ، استراتژی های بازاریابی دو نقش اساسی ایفا می کنند اول : تشویق مشتریان به بازگشت (دیدگاه بازارمحور) دوم : ایجاد شایستگی های متمایز از طریق دستیابی به چهار ویژگی ، ارزشمندی  ، کمیاب بودن  ، غیر قابل تقلید  و قابل سازماندهی  .___________________valuable  Rare  Not imitable  To be able to organizeتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست مباني نظري تعریف هوش بازاریابی پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند پيشينه پژوهش هوش بازاریابی فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی چارچوب نظر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پیشینه و مبانی نظری مقایسه توانایی علمی دانش آموزان با دانش آموزان دیگر هم کلاسی

    پیشینه و مبانی نظری مقایسه توانایی علمی دانش آموزان با دانش آموزان دیگر هم کلاسی دانلود پیشینه و مبانی نظری مقایسه توانایی علمی دانش آموزان با دانش آموزان دیگر هم کلاسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش انواع ضمانت های بانکی (فصل دوم پایان نامه)

    دانلود مباني نظري کاربرد ضمانت نامه بانکی,فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف ضما,مباني نظري کاربرد ضمانت نامه بانکی,مباني نظري مدیریت ضمانت نامه بانکی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) ضمانت نامه بانکی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش انواع ضمانت های بانکی…

  • پاورپوینت آسیبهای شایع در فوتبال

    پاورپوینت آسیبهای شایع در فوتبال دانلود پاورپوینت آسیبهای شایع در فوتبال دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با آسیبهای شایع در فوتبال ، در حجم 44 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • نمونه سوالات کتاب تصمیم گیری در مسایل مالی دکتر اله کرم صالحی

    نمونه سوالات کتاب تصمیم گیری در مسایل مالی دکتر اله کرم صالحی برچسب ها: نمونه سوالاتکتاب تصمیم گیریدکتر اله کرم صالحیتصمیم گیری در مسایل مالی رفتن به سایت اصلی نمونه سوالات کتاب تصمیم گیری در مسایل مالی دکتر اله کرم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرم و چرم سازی ومحصولات چرمی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرم و چرم سازی ومحصولات چرمی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرم و چرم سازی ومحصولات چرمی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق چرم…

  • ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی

    ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی دانلود ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - مشتري - تعريف رضايتمندي مشتري نکته مهم ديگر…

  • مبانی نظری وپیشینه تحیقق سندرم پیش از قاعدگی وپرخاشگری

    مبانی نظری وپیشینه تحیقق سندرم پیش از قاعدگی وپرخاشگری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحیقق سندرم پیش از قاعدگی وپرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحیقق سندرم پیش از قاعدگی وپرخاشگری…

  • ارزيابي مقاومت جوي روکشهاي پايه/شفاف خودرويي

    پایان نامه ارزيابي مقاومت جوي روکشهاي پايه,روکشهای پایه,شفاف خودرويي دانلود فایل اصلی ارزيابي مقاومت جوي روکشهاي پايه/شفاف خودرويي از سایت دانلود فایل تحقیق ارزيابي مقاومت جوي روکشهاي پايه/شفاف خودرويي در حجم 96 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش…

  • فایل پاورپوینت اصول و ضوابط طراحی مجتمع های تجاری و تفریحی

    فایل پاورپوینت اصول و ضوابط طراحی مجتمع های تجاری و تفریحی برچسب ها: دانلود پاورپوینت اصول و ضوابط طراحی مجتمع های تجاری و تفریحیاصول و ضوابط طراحی مجتمع های تجاری و تفریحیپاورپوینت مجتمع تجاری و تفریحیمجتمع تجاري زعفرانيه پلازامجتمع تجاریمجتمع…

  • مبانی نظری تحقیق رضایت شغلی

    مبانی نظری تحقیق رضایت شغلی دانلود مبانی نظری تحقیق رضایت شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت شغلی یکی از حیاتی ترین مفاهیم رفتاری در سازمان بحث رضایت شغلی می باشد . همواره…

  • دانلود انواع بسم الله برای تحقیق و مقاله

    انواع بسم اله,بسم الله الرحمن الرحیم,عکس بسم الله دانلود فایل اصلی دانلود انواع بسم الله برای تحقیق و مقاله از سایت دانلود فایل مجموعه  “بسم الله الرحمن الرحیم” با کیفیت بسیار بالا که قابل استفاده در تمامی محیطها و نرم…

  • ادبیات نظري و پیشینه تحقیق خواب آلودگی (فصل 2)

    آلودگی,ادبیات,پیشینه,تحقیق,خواب,فصل,نظري دانلود فایل اصلی ادبیات نظري و پیشینه تحقیق خواب آلودگی (فصل 2) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خواب آلودگی (فصل دوم) در 37 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و…

  • پاورپوینت كليماي تابش يا فضاي نفوذ نور در آبها

    پاورپوینت كليماي تابش يا فضاي نفوذ نور در آبها برچسب ها: كليماي تابش يا فضاي نفوذ نور در آبها نور در آبها وضعيت نور از لحاظ فيزيكيشدت تابش نور خورشیدمجموعه تابشهايي رسیده به سطح آبمحاسبه شدت تابش در عمق مشخصجذب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف گزارشگري مالي و تصميم گيري اقتصادي (فصل دوم )

    ادبیات نظری گزا,پیشینه پژوهش گزارشگري مالي و تصميم گيري اقتصادي,پیشینه تحقیق تصميم گيري اقتصادي و گزارشگري مالي,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف گزارشگري مالي و تصميم گيري اقتصادي,فصل دوم پایان نامه اهداف گزارشگري مالي و تصميم گيري اقتصادي دانلود…

  • مبانی و پیشینه نظری پژوهش خلاقیت کارکنان

    مبانی و پیشینه نظری پژوهش خلاقیت کارکنان دانلود مبانی و پیشینه نظری پژوهش خلاقیت کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاقیت خلاقیت از جمله مسائلی است که در بارهی ماهیت و تعریف آن…

  • پاورپوینت نمونه برداری با استفاده از جاذبهای سطحی

    پاورپوینت نمونه برداری با استفاده از جاذبهای سطحی دانلود پاورپوینت نمونه برداری با استفاده از جاذبهای سطحی دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت نمونه برداری با استفاده از جاذبهای سطحی،در حجم 37 اسلاید…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیش بینی سود مدیران(فصل 2)

    پيش,پیش بینی در مدیریت تولید,چارچوب نظري پیش بینی مدیریت تولید,دانلود مباني نظري پیش بینی مدیران,فصل دوم پايان نامه ارشد فواید پیش بینی های مدیریت,مباني نظري پیش بینی مدیریت و خطای پیش بینی مدیریت,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) پیش…

  • دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق نظریه ها و مدل های بازاریابی رابطه مند (فصل2)

    پیشینه پژوهش مزایای بازاریابی رابطه مند,پیشینه تحقیق انواع بازاریابی رابطه‌‌مند,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق نظریه ها و مدل های بازاریابی رابطه مند,دانلود مباني نظري تعاریف و مفاهیم بازاریابی,مباني نظري اهداف بازاریابی رابطه مند,مباني نظري م دانلود فایل اصلی دانلود…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش نظریه ها و دیدگاه های اثربخشی سازمانی و کیفیت زندگی کاری

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش نظریه ها و دیدگاه های اثربخشی سازمانی و کیفیت زندگی کاری دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهش نظریه ها و دیدگاه های اثربخشی سازمانی و کیفیت زندگی کاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پرونده شکایت شرکتA&M Records علیه شرکت Napster

    دانلود پاورپوینت با موضوع پرونده شکایت شرکتA&M Records علیه شرکت Napster برچسب ها: پرونده شکایت شرکتA&M Records علیه شرکت Napster شرکت Napster (خوانده شده به دادگاه)نگاهی به پرونده شرکت Sony علیه شرکت یونیورسالنگاهی به پرونده شرکت Campbellعلیه گروه موسیقی roseرای…

  • عمليات آماده سازي، تجهيز و برچيدن كارگاه

    عمليات آماده سازي، تجهيز و برچيدن كارگاه دانلود عمليات آماده سازي، تجهيز و برچيدن كارگاه دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت و تشکیلات کارگاهعمليات آماده سازي، تجهيز و برچيدن كارگاه فهرست تجهیز کارگاهعمليات برچيدن كارگاهانواع کارگاهتعهدات…

  • پیشینه و مبانی نظری توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی

    پیشینه و مبانی نظری توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی دانلود پیشینه و مبانی نظری توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - گردشگری 7 2 - 2…

  • پیشینه و مبانی نظری کراتین و تاریخچه آن منابع ندارد

    پیشینه و مبانی نظری کراتین و تاریخچه آن منابع ندارد دانلود پیشینه و مبانی نظری کراتین و تاریخچه آن منابع ندارد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم مباني نظري و پيشينه تحقيق…

  • دانلود پرسشنامه موانع خلاقیت سازمانی

    ارزیابی موانع خلاقیت,پرسشنامه استاندارد خلاقیت سازمانی,پرسشنامه خلاقيت سازماني,پرسشنامه موانع خلاقیت,پرسشنامه موانع خلاقیت سازمانی,پرسشنامه موانع شخصی خلاقیت,خلاقیت سازمانی,سنجش موانع خلاقیت,مقیاس موانع خلاقیت,موانع خلاقیت دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه موانع خلاقیت سازمانی از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه موانع خلاقیت سازمانی در…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضايت از زندگی زناشويی در زنان شاغل (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری رضايت از زندگی زناشويی در زنان شاغل,پیشینه پژوهش رضايت از زندگی زناشويی در زنان شاغل,پیشینه تحقیق رضايت از زندگی زناشويی در زنان شاغل,فصل دوم پایان نامه رضايت از زندگی زناشويی در زنان شاغل,مبانی نظری رضايت از زندگی زناشويی…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش سرطان در کودکان

    مبانی نظری وپیشینه پژوهش سرطان در کودکان دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش سرطان در کودکان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق 2 - 1 . سرطان کودک…

  • پاورپوینت برنامه ریزی بهبود بهره وري

    پاورپوینت برنامه ریزی بهبود بهره وري برچسب ها: چرخه مدیریت بهره وری چیستطراحی چرخه مدیریت بهره وری در واحد سازمانیانواع شاخص های بهره وریانواع بهره وریانواع مدل های اندازه گیری بهره وریمراحل عملی استقرار چرخه مدیریت بهره وری درواحد سازمانیانواع…

  • مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد عملکرد، مدل هاي ارزيابي عملكرد وکارایی (فصل دوم)

    مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد عملکرد، مدل هاي ارزيابي عملكرد وکارایی (فصل دوم) دانلود مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد عملکرد، مدل هاي ارزيابي عملكرد وکارایی (فصل دوم) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مدیریت کلاس

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مدیریت کلاس دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مدیریت کلاس دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1مقدمه : توانايي اداره کلاس و ايجاد رفتار مطلوب در دانش‌آموزان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روان و منبع کنترل

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روان و منبع کنترل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روان و منبع کنترل دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روان ومنبع…

  • بررسی اثربخشی شناخت درمانی در کاهش نگرش‌های ناکارآمد و باورهای مرتبط با مواد در افراد دچار سوء مصرف

    بررسی اثربخشی شناخت درمانی در کاهش نگرش‌های ناکارآمد و باورهای مرتبط با مواد در افراد دچار سوء مصرف برچسب ها: پایان نامه سوء مصرف موادپایان نامه شناخت درمانیباورهای مرتبط با موادنگرش های ناکارآمدبررسی اثربخشی شناخت درمانی در کاهش نگرش‌های ناکارآمد…

  • پیشینه و مبانی نظری افسردگی و عزت نفس و عوامل مداخله گر

    پیشینه و مبانی نظری افسردگی و عزت نفس و عوامل مداخله گر دانلود پیشینه و مبانی نظری افسردگی و عزت نفس و عوامل مداخله گر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری پیشینه…

  • تحقیق درمورد اصل عدم قابلیت استناد به ایرادات در اسناد تجاری

    تحقیق درمورد اصل عدم قابلیت استناد به ایرادات در اسناد تجاری برچسب ها: تحقیق درمورد اصل عدم قابلیت استناد به ایرادات در اسناد تجاری رفتن به سایت اصلی تحقیق درمورد اصل عدم قابلیت استناد به ایرادات در اسناد تجاری دسته…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف اضطراب اجتماعی (فصل دوم روانشناسی)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف اضطراب اجتماعی (فصل دوم روانشناسی) برچسب ها: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف اضطراب اجتماعیمبانی نظری اضطراب اجتماعی چیست؟مقاله فصل دوم هراس اجتماعی و نحوه درمان آنپیشینه پژوهش علائم اضطراب اجتماعیتشخیص اختلال اضطرابعلل احتمالی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نظام آموزش كاركنان دولت

    دانلود پاورپوینت با موضوع نظام آموزش كاركنان دولت برچسب ها: اصلاحیه نظام آموزش کارکنان دولتدوره های آموزشی کارکنان دولتدستورالعمل آموزش کارکناننظام آموزش کارمندان دستگاه های اجراییبخشنامه شماره نحوه محاسبه سرانه آموزش کارکنانروش اجرایی آموزش کارکناندوره های آموزش مجازی کارکنان دولت…