چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)

پيشينه پژوهش هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند,چارچوب نظر,چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی,دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی,مباني نظري تعریف هوش بازاریابی
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)  در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:بازاریابی  جوامع بشری ، خصوصا جهان امروز ، تامین تمامی نیازهای خود را مرهون دانش و مهارتهای  بازاریابی است. بازاریابی به عنوان یک علم مراحل تکامل خود را از دهه های نخست 1900 میلادی با الهام از مکتب اقتصادی آلمان طی نموده است، ولی آن قسمت از بازاریابی که صرفا کانون توجه خود را به شناخت نیازهای بشر اختصاص داده تقریبا از سال 1950 به بعد آغاز گردیده است. بازاریابی در ادبیات معاصر چیزی جز شناسایی نیازها و و خلق ایده های نو در جهت رهیافت به تامین آنها درزمان و مکان مناسب نیست. امروزه حیطه و برد بازاریابی بسیار وسیع و گسترده شده و در کلیه حوزه های صنعتی  ، خدماتی ، سیاسی ، سیاحتی و ….. به عنوان عاملی تعیین کننده به شمار می رود . ظهور علوم مختلف و کاربرد علم بازاریابی در آنها ، این رشته علمی را بسیار مهیج نموده ودر کانون توجه قرار داده است . طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی عبارتست از « فرآیند برنامه ریزی و اجرای یک مفهوم ، قیمت گذاری ،ترفیع و توزیع ایده ها ،کالاها و خدمات برای ایجاد مبادله در جهت برآورده کردن اهداف سازمانی و فردی ». (علیپور 1391 :12)هوش بازاریابی  آنچه در دهه های اخیر در دنیای کسب و کار بیش از پیش خودنمایی کرده است افزایش شدت رقابت میان شرکتها برای بقا در بازار و کسب سهم بازار بیشتر بوده است، بطوریکه این رقابت گاه به قیمت کنار رفتن تعدادی از رقبا از دور رقابت منجر می شود. توسعه بازارها از یکسو انگیزه های بیشتری را برای ورود به بازار کسب و کار برای شرکتها فراهم آورده است و از سوی دیگر بالا رفتن انتظارات مشتریان و افزایش تعداد رقبا موجب الزامات بالای باقی ماندن در این بازارهای شدیداً رقابتی شده است.در این بازارهای شدیداً رقابتی، کسب اطلاعات و دانش درباره عوامل بازار تبدیل به یک سلاح استراتژیک بسیار مهم برای شرکتها شده است. شرکتها همواره به دنبال دستیابی به اطلاعات اساسی در حوزه های مختلف از جمله بازار، مشتریان، رقبا و … می باشند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه و بهتری با توجه به شرایط مختلف بازار بگیرند.  دراکر (1990) عنوان کرد که شروع قرن بیست و یکم، احتمالاً به عنوان مبداء عصر دانش در اذهان خواهد ماند. در این محیط‌های شدیداً رقابتی و پیچیده، دانش تبدیل به یک دارایی کلیدی و مزیت رقابتی برای بیشتر سازمانهای عملیاتی شده است.در نتیجه پیچیدگی و فشارهای رقابتی فزاینده در محیط کسب و کار امروزی، نیاز در حال رشدی به پایش محیطی کارا و موثر بوجود آمده است. هر چند که اکثر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی بر داده های درونی سازمان متکی هستند، با این حال تحقیقات نشان داده اند که مدیران نیاز به اطلاعات بیرونی دارند که مبنای تصمیم گیری آنها خواهد بود. شرکتها برای اینکه بتوانند بهره گیری از فرصتها را افزایش دهند بایستی در ابتدا موقعیت رقابتی شان را ارزیابی نمایند. تنها در این حالت است که مدیریت قادر خواهد بود تصمیم بگیرد کجا و چگونه شرکت بایستی موقعیت یابی شود. مباحثی که در این زمینه مطرح می شود شامل ارزیابی عملکرد گذشته، قوتها و ضعفهای بازاریابی، شهرت در زمینه کیفیت و … می باشد.به گفته جاوارسکی و وی (1993) تمامی این موضوعات می‌توانند بوسیله برنامه ریزی استراتژیک و هوشمندی بازاریابی اداره شوند. اتور (1995) مفهوم هوشمندی بازاریابی را هم رده برنامه ریزی استراتژیک قرار داده  و عنوان می کند هوشمندی بازاریابی با گردآوری اطلاعاتی که قابل تبدیل شدن به هوشمندی عملیاتی می‌باشد و می‌تواند برای برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد، یک گام جلوتر از رقابت قرار   می گیرد. اگر شرکتی از سیستمهای هوشمندی بازاریابی استفاده کند، برون داد کار می تواند تصمیمات بازاریابی درست و دقیقی باشد که می تواند یکی از بهترین منابع مزیت رقابتی باشد. اهمیت نسبی برنامه ریزی و هوشمندی بازاریابی زمانی کاملاً مشخص می گردد که شرکت بخواهد با شرایط بازار پویا همراه و همسو گردد. هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم می‌آورد، درون‌داد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد شرکت را فراهم می آورد. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد بازاریابی با بهره گیری از هوشمندی بازاریابی می باشد.هاستر (2005) هوشمندی بازاریابی را به عنوان توانایی درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط درونی و بیرونی مرتبط با مشتریان، رقبا، بازارها، صنعت و استفاده از دانش به دست آمده برای برنامه ریزی استراتژیک کوتاه مدت و بلندمدت در نظر می گیرد. این تعریف موجب تقویت این دیدگاه می شود که هوشمندی به دست آمده برای کمک به تصمیم گیریهای مرتبط با بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کمک مستقیم هوشمندی بازاریابی در ادبیات به طور آشکاری آورده شده است. کاستانون (2004) عنوان می کند که هوشمندی بازاریابی عبارتست از تعدیل داده های درونی و بیرونی، تجزیه و تحلیل و مدلسازی مجدد آماری آنها که هدف نهایی آن بهبود پاسخ بازاریابی می باشد.  فیلیپ کاتلر  هوش بازاریابی را « اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی  که به مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک میکند تعریف کرده است » (کاتلر، 2002 :234).و همچنین او در سال 2005 هوشمندی بازاریابی راچنین تعریف میکند  یک جریان مداوم از اطلاعات در باره فناوریهای جدید، بازارها ، مشتریان و محیط قانونی و اقتصادی که در موقعیت شرکت موثر است را فراهم میکند .آقای جافه  هوش بازاریابی را جمع آوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شرکت میداند.  آقای دکتر فاریابی هوش بازاریابی  را یک توانایی در فرد یا سازمان میداند که به مدیران برای دستیابی به استراتژی ، برنامه ، هدف ویا حتی چشم انداز سازمان کمک شایانی میکند در واقع سیستم هوش بازاریابی مشخص میکند که چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت کرده و در اختیار سازمان قرار میدهد . هدف هوش بازاریابی مواجه کردن مدیران با واقعیات ،اطلاعات و بینشی است که در تصمیم گیریهای کسب وکار کمک میکند  با اجرای هوش بازاریابی ابزاری مناسب برای مدیریت به وجود می آید تا با مجموعه ای از فعالیتها بتوانند در بلند مدت با مشتریان و رقبای سازمان هوشمندانه تر برخورد کنند. (اسومار  ،1998 به نقل از فاریابی :79) یک سیستم  بازاریابی هوشمند  شامل افراد،تجهیزات و روشهای های جمع آوری، مرتب کردن ، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزیع مناسب و به موقع  اطلاعات صحیح برای استفاده تصمیم گیرندگان بازاریابی در جهت  بهبود برنامه ریزی بازاریابی و پیاده سازی آن می باشد این سیستم از مدیران بازاریابی آغاز و به آنها ختم می شود این سیستم ابتدا از طریق تماس با مدیران نیازهای اطلاعاتی آنان را تامین می کند سپس این اطلاعات توسط منابع داخلی شرکت ، فعالیتهای اطلاع رسانی و فرآیند تحقیقات بازاریابی تهیه و آماده میشوند . از طریق تجزیه و تحلیل این اطلاعات تهیه شده قابل استفاده می شوند و بالاخره این سیستم در زمان مناسب و برای کمک به مدیران در امر برنامه ریزی ، اجرا و کنترل بازاریابی اطلاعات تهیه شده را در اختیار آنان قرار می دهد .یک سیستم  بازاریابی هوشمند سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آنها عملا ممکن است از سوی دیگر تعادل برقرار کند برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز مدیران ، یک شرکت کار را با مذاکره با آنان شروع میکند . البته مدیران به تمام اطلاعات در خواستی خود نیاز ندارند یا ممکن است تمام اطلاعاتی که نیاز دارند را درخواست نکنند . علاوه بر این ، واحد سیستم اطلاعات بازاریابی ممکن است همواره توانایی تهیه و ارائه کلیه اطلاعات مورد درخواست مدیران را نداشته باشد . بعضی از مدیران نیز بدون تامل در باره اطلاعات مورد نیاز واقعی خود ،خواهان کلیه اطلاعاتی هستند که توان دستیابی به آن را دارند . تکنولوژی اطلاعات جدید امکان فراهم کردن اطلاعات به میزانی به مراتب بیش از نیاز واقعی مدیران رافراهم کرده است ولی اطلاعات بیش از اندازه به همان مقدار مضر است که کمبود اطلاعات.مدیرانی هم هستند که از اطلاعات مورد نیاز خود غافل اند یا این که از نیازهای اطلاعاتی خود آگاهی لازم را ندارند واحد سیستم اطلاعات بازاریابی باید مراقب محیط بازاریابی باشد و اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم گیریهای کلیدی را برای تصمیم گیرندگان فراهم سازد.اغلب به دلیل فقدان اطلاعات یا محدودیتهای سیستم اطلاعات بازاریابی برای شرکت امکان تهیه اطلاعات مورد نیاز وجود ندارد.  برای مثال ممکن است مدیر یک مارک کالایی، خواهان اطلاعاتی در زمینه چگونگی تغییر بودجه تبلیغاتی رقبا در ده سال  آینده و نحوه تاثیر آن بر سهم بازار در صنعت مربوطه باشد، اما اطلاعات در مورد بودجه برنامه ریزی شده احتمالا دور از دسترس است ، حتی اگر چنین اطلاعاتی نیز وجود می داشت شرکت چنان سیستم اطلاعات بازاریابی پیشرفته ای ندارد که بتواند تحولات ناشی از چنین تغییراتی را بر سهم بازار پیش بینی کند .بالاخره شرکت باید هزینه و فایده به دست آوردن هر قلم اطلاعات را باهم مقایسه کند، تعیین هزینه و فایده نیز چندان ساده نیست ، اطلاعات فی نفسه فاقد ارزش هستند ارزش اطلاعات به استفاده از آن بستگی دارد. علی رغم اینکه روشهای محاسبه فایده اطلاعات پیشرفت کرده اند اما تصمیم گیرندگان باید معمولا به قضاوتهای ذهنی خود متوسل شوند . (تارخ  ، 1390 : 123)   بازاریابی ھوشمند ظرفیت حضور در خط مقدم کمک رسانی به توسعه محیط کسب و کار از طریق تحقیقات  استراتژیک، تجزیه و تحلیل ریسک و سیاست، طبقه بندی ، ذخیره سازی، انتشار، گزارش وتبادل اطلاعات قابل اعتماد، به موقع، و عینی )ملموس( را دارا می باشد. بازاریابی ھوشمند اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل مشتری و تجزیه و تحلیل صنعت و ھمچنین شرایط عمومی بازار را بھم پیوند داده و انسجام می بخشد (ابراهیمی، 1389: 90)بازاریابی ھوشمند به دنبال درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط داخلی و خارجی مربوط به مشتریان یک شرکت، رقبا، بازارھا و صنعت به منظور ارتقاء فرایند تصمیم گیری است. این امر نیاز به یکپارچه سازی ھوش رقابتی، تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، کسب و کار و اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل مالی دارد (ھاستر، ٢٠٠۵ : 23)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:آقایان دکتر سید رضا جوادین دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و هاشم آقا زاده و محمد رحیم اسفیدانی دانشجویان دکترای مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران در سال 1389 در مقاله ای با عنوان استراتژی بازاریابی هوشمند ، بیان داشتند که سازمانها را برای خلق مزیت رقابتی پایدار ناچار به استفاده از استراتژی های بازاریابی هستندهر چند که وجود سایر استراتژی های وظیفه ای نیز لازم می باشد . بنا بر یک رویکرد ترکیبی یکپارچه سازمان ها می توانند استراتژی های بازاریابی خود را بر مبنای قابلیتها و توانمندی های داخلی و جایگاه خارجی ( محیط و بازار ) توسعه دهند .در راستای پایداری مزیت رقابتی ، استراتژی های بازاریابی دو نقش اساسی ایفا می کنند اول : تشویق مشتریان به بازگشت (دیدگاه بازارمحور) دوم : ایجاد شایستگی های متمایز از طریق دستیابی به چهار ویژگی ، ارزشمندی  ، کمیاب بودن  ، غیر قابل تقلید  و قابل سازماندهی  .___________________valuable  Rare  Not imitable  To be able to organizeتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست مباني نظري تعریف هوش بازاریابی پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند پيشينه پژوهش هوش بازاریابی فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی چارچوب نظر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پیشینه و مبانی نظری تربیت معنوی،ابعاد و انواع آن

    پیشینه و مبانی نظری تربیت معنوی،ابعاد و انواع آن دانلود پیشینه و مبانی نظری تربیت معنوی،ابعاد و انواع آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تربیت معنوی فهرست مطالب : معنای لغوی تربیت :…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع معماری کامپیوتر

    دانلود پاورپوینت با موضوع معماری کامپیوتر برچسب ها: معماری کامپیوتر چیستمعماری کامپیوتر pdfاموزش معماری کامپیوترفیلم آموزشی معماریجزوه معماری کامپیوترمعماری کامپیوتر مکتب خونهمعماری کامپیوتر موریس مانوآموزش معماری کامپیوتر به زبان ساده رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع معماری کامپیوتر…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق سود گزارش شده و سود واقعی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق سود گزارش شده و سود واقعی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق سود گزارش شده و سود واقعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سود گزارش شده…

  • پاورپوینت درمورد مالکیت زمانی

    ارکان و آثار قرارداد انتقال مالکیت زمان‌بندی شده,پاورپوینت درمورد مالکیت زمانی,تعریف بیع و ویژگی‌های آن,دلایل امکان و مشروعیت مالکیت موقت,منکرین مالکیت موقت دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد مالکیت زمانی از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد مالکیت زمانیقالب بندی:…

  • به کارگیری F-PROMETHEE جهت ارزیابی و رتبه بندی پیمانکاران پروژه های عمرانی

    به کارگیری F-PROMETHEE جهت ارزیابی و رتبه بندی پیمانکاران پروژه های عمرانی برچسب ها: پایان نامه به کارگیری FPROMETHEE جهت ارزیابی و رتبه بندی پیمانکاران پروژه های عمرانیپروژه به کارگیری FPROMETHEE جهت ارزیابی و رتبه بندی پیمانکاران پروژه های عمرانی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع كاربرد محاسبات كوانتومي در حل مسائل بهينه سازي

    دانلود پاورپوینت با موضوع كاربرد محاسبات كوانتومي در حل مسائل بهينه سازي برچسب ها: پيچيدگي محاسباتي الگوريتمهاي كلاسيك در برابر الگوريتمهاي كوانتوميگيتهاي كوانتوميمحاسبات كوانتومي نمونه هايي از مسائل بهينه سازي (NP)كاربرد محاسبات كوانتومي در حل مسائل بهينه سازي رفتن به…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد انسجام درونی (ارقبایی و همکاران، 1392)

    1392),ارزیابی انسجام درونی,انسجام درونی,پرسشنامه استاندارد انسجام درونی,پرسشنامه استاندارد انسجام درونی (ارقبایی و همکاران,پرسشنامه انسجام,پرسشنامه انسجام درونی,دانلود پرسشنامه استاندارد,سنجش انسجام درونی,مقیاس انسجام درونی دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه استاندارد انسجام درونی (ارقبایی و همکاران، 1392) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه…

  • طرح توجيهي احداث و تجهيز هتل سعيد (فاز دوم) واقع در شهر اردبيل مابين ميدان بسيج و شهرك رضوان

    احداث و تجهيز هتل سعيد (فاز دوم),دانلود طرح توجيهي احداث و تجهيز هتل سعيد (فاز دوم) واقع در شهر اردبيل مابين ميدان بسيج و شهرك رضوان,طرح توجيهي,طرح توجيهي احداث و تجهيز هتل سعيد (فاز دوم) واقع در شهر اردبيل مابين…

  • پاورپوینت مفاهيم اوليه در ساختار يک فايل

    پاورپوینت مفاهيم اوليه در ساختار يک فايل برچسب ها: پاورپوینت مفاهيم اوليه در ساختار يک فايلساختار يک فايل چکونه ميباشدسازماندهی داده های يک فايل به چه صورت استتعاريف رکورد و فيلد چيستمنظور از کليد اصلی يا ثانوی چيستروشهای دسترسی به…

  • پیشنه و ادبیات نظری تعاریف هوش هیجانی و مدل های آن

    پیشنه و ادبیات نظری تعاریف هوش هیجانی و مدل های آن دانلود پیشنه و ادبیات نظری تعاریف هوش هیجانی و مدل های آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی…

  • پاورپوینت معماری بین النهرین

    پاورپوینت معماری بین النهرین دانلود پاورپوینت معماری بین النهرین دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت معماری بین النهرین در 18 اسلاید. بخشی از متن فایل: بین النهرین یکی از مراکز تمدن قدیم در آسیاست، که…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی خانه آواز

    برنامه فیزیکی طراحی خانه آواز,پایان نامه معماری طراحی خانه آواز,رساله معماري طراحی خانه آواز,طراحی خانه آواز,طوابط و استانداردهای طراحی خانه آواز,مطالعات معماري طراحی خانه آواز دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی خانه آواز از سایت دانلود فایل دانلود…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق شکاف دیجیتالی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق شکاف دیجیتالی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق شکاف دیجیتالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 : مقدمه 11 2 - 2 : فناوری اطلاعات و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوهای ارتباطی و رویکرد ارتباطی خانواده (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری الگوهای ارتباطی و رویکرد ارتباطی خانواده,پیشینه پژوهش الگوهای ارتباطی,چارچوب نظری الگوهای ارتباطی و رویکرد ارتباطی خانواده,فصل دوم پایان نامه الگوهای ارتباطی و رویکرد ارتباطی خانواده,مبانی نظری الگوهای ارتباطی و رویکرد ارتباطی خانواده دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • پیشینه و مبانی نظری کنترل کیفیت و مدل تعالی سازمانی

    پیشینه و مبانی نظری کنترل کیفیت و مدل تعالی سازمانی دانلود پیشینه و مبانی نظری کنترل کیفیت و مدل تعالی سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق کنترل کیفیت ومدل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانی و مهارت هاي حل مساله ، حل تعارض بين فردي و جرأت ورزي

    ادبیات نظری سلامت روانی و مهارت هاي حل مساله,پیشینه تحقیق سلامت روانی و مهارت هاي حل مساله,حل تعارض بين فردي و جرأت ورزي,فصل دوم پایان نامه سلامت روانی و مهارت هاي حل مساله,مبانی نظری سلامت روانی و مهارت هاي حل…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق سود عملیاتی و جریان نقدی آتی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق سود عملیاتی و جریان نقدی آتی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق سود عملیاتی و جریان نقدی آتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانلود پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل برای اعتبار سنجی الگوی ارزیابی عملکرد کارکنان…

  • پاورپوینت رصد و طرح ریزی سایبری

    پاورپوینت رصد و طرح ریزی سایبری برچسب ها: جنگ سایبری docجنگ سایبری ایرانجنگ سایبریpdfمقاله ای کامل در مورد جنگ سایبریدفاع سایبری چیستسایبری یعنی چهجنگ سایبری چیست امادگی دفاعیتاریخچه حملات سایبری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت رصد و طرح ریزی سایبری…

  • پاورپوینت درمورد اسپم تصویر یا Image spam

    پاورپوینت درمورد اسپم تصویر یا Image spam برچسب ها: پاورپوینت درمورد اسپم تصویر یا Image spamتعریف اسپم تصویرتکنیک های موجود در ایجاد اسپم تصویر روشهای مقابله با اسپم تصویربررسی سه روش مقابله با اسپم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت درمورد…

  • پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی جديد

    پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی جديد برچسب ها: مواد و مصالح ساختمانی جديدبتن انتقال دهنده نورساگا گلس پوشش رنگي کنترل نوربتن جلا يافتهآجر مهندسي سبزكانكس تاشونده سيار رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی جديد دسته بندي :…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جریان وجه نقد،عدم اطمینان وسیاستهای تقسیم سود

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق جریان وجه نقد،عدم اطمینان وسیاستهای تقسیم سود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق جریان وجه نقد،عدم اطمینان وسیاستهای تقسیم سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران

    پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات کامل : توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران ، در…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سود و سود غیرمنتظره ، بازده و بازده غیر منتظره و ریسک عدم پرداخت

    ادبیات نظری سود و سود غیرمنتظره,بازده و بازده غی,بازده و بازده غیر منتظره و ریسک عدم پرداخت,پیشینه پژوهش سود و سود غیرمنتظره,فصل دوم پایان نامه سود و سود غیرمنتظره,مبانی نظری سود و سود غیرمنتظره دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • بررسی رابطه بین ویژگی های مدیران و بازده صندوق های سرمایه گذاری

    بررسی رابطه بین ویژگی های مدیران و بازده صندوق های سرمایه گذاری برچسب ها: صندوق های سرمایه گذاری بازده تحصیلات ریسک پذیری تجربه رفتن به سایت اصلی بررسی رابطه بین ویژگی های مدیران و بازده صندوق های سرمایه گذاری دسته…

  • بررسی تاثیر شیوه های حاکمیت شرکتی برمدیریت سرمایه درگردش شرکتهای بورس

    بررسی تاثیر شیوه های حاکمیت شرکتی برمدیریت سرمایه درگردش شرکتهای بورس برچسب ها: بررسی تاثیر شیوه های حاکمیت شرکتی برمدیریت سرمایه درگردش شرکتهای بورستحقیق شیوه های حاکمیت شرکتیمبانی نظری شیوه های حاکمیت شرکتیمقاله حسابداری مدیریت سرمایهپروژه حسابداری مدیریت سرمایه در…

  • فایل پاورپوینت آب در خاك يك بعدي

    فایل پاورپوینت آب در خاك يك بعدي برچسب ها: دانلود پاورپوینت آب در خاک يك بعديآب در خاک يك بعديتحکیمپاورپوینت مکانیک خاکقانون دارسيپاورپوینت جریان آب در خاکپاورپوینت آب در خاک يك بعديمکانیک خاکجریان آب در خاک یک بعدیگرادیان هیدرولیکی رفتن…

  • مبانی نظری تحقیق ریسک و ریسک فناوری اطلاعات (IT) و مدیریت ریسک و مدیریت ریسک فناوری اطلاعات (IT)

    مبانی نظری تحقیق ریسک و ریسک فناوری اطلاعات (IT) و مدیریت ریسک و مدیریت ریسک فناوری اطلاعات (IT) دانلود مبانی نظری تحقیق ریسک و ریسک فناوری اطلاعات (IT) و مدیریت ریسک و مدیریت ریسک فناوری اطلاعات (IT) دسته بندي :…

  • پاورپوینت درمورد احتمال یا اندازه گیری شانس(فصل نهم ریاضی سال هفتم)

    پاورپوینت درمورد احتمال یا اندازه گیری شانس(فصل نهم ریاضی سال هفتم) برچسب ها: پاورپوینت درمورد احتمال یا اندازه گیری شانس(فصل نهم ریاضی سال هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت درمورد احتمال یا اندازه گیری شانس(فصل نهم ریاضی سال هفتم) دسته…

  • تنظيم شرايط محیطی شهرستان بوکان

    تنظيم شرايط محیطی شهرستان بوکان دانلود تنظيم شرايط محیطی شهرستان بوکان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل تنظيم شرايط محیطی شهرستان بوکان نمايش وضعيت و موقعيت آب و هوايي در جهاننمايش وضعيت و موقعيت آب و هوايي…

  • پاورپوینت ترین های جهان

    پاورپوینت ترین های جهان برچسب ها: عجیب ترین های ایرانچیز های عجیب در دنیاعجیب ترین های جهانعجیب ترین اتفاقات دنیاآدمهای عجیب غریب دنیاعکسهای عجیب دنیاانسان های ترسناکانسان های عجیب و ترسناک رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ترین های جهان دسته…

  • فایل پاورپوینت آب در معماری

    فایل پاورپوینت آب در معماری برچسب ها: دانلود پاورپوینت آب در معماریپاورپوینت آب در معماریآب و معماریپاورپوینت نقش آب درمعماریبررسی تاثیر آب در معماریآب در معماری هاآب و معماریپاورپوینت معماریرابطه آب و معماری رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت آب…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مشکلات و راهکارهای جذب بارهای جدید در بخش ریلی

    دانلود پاورپوینت با موضوع مشکلات و راهکارهای جذب بارهای جدید در بخش ریلی برچسب ها: پاورپوینت مشکلات و راهکارهای جذب بارهامشکلات پیش رو در جذب بارهای جدیدبخش عملیات ریلیبخش بازاریابی ریلیمهمترین راهکارها در قطارها و ریل ها رفتن به سایت…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت استراتژیک برند

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت استراتژیک برند دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت استراتژیک برند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخش اول : مروری بر ادبیات تحقیق 12 تعریف برند 12 تعریف مدیریت…

  • پاورپوینت بررسی عوامل موثر بر نوآوری تکنولوژیک در موسسات کوچک و متوسط

    پاورپوینت بررسی عوامل موثر بر نوآوری تکنولوژیک در موسسات کوچک و متوسط برچسب ها: نوآوری تکنولوژیک در موسسات کوچک و متوسط شرکت های کوچک و متوسط از ITفناوری اطلاعات مدیریت ارتباط مشتری تجارت الکترونیک آمادگی الکترونیکیبنگاه های اقتصادی کوچک و…