چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)

پيشينه پژوهش هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند,چارچوب نظر,چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی,دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی,مباني نظري تعریف هوش بازاریابی
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)  در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:بازاریابی  جوامع بشری ، خصوصا جهان امروز ، تامین تمامی نیازهای خود را مرهون دانش و مهارتهای  بازاریابی است. بازاریابی به عنوان یک علم مراحل تکامل خود را از دهه های نخست 1900 میلادی با الهام از مکتب اقتصادی آلمان طی نموده است، ولی آن قسمت از بازاریابی که صرفا کانون توجه خود را به شناخت نیازهای بشر اختصاص داده تقریبا از سال 1950 به بعد آغاز گردیده است. بازاریابی در ادبیات معاصر چیزی جز شناسایی نیازها و و خلق ایده های نو در جهت رهیافت به تامین آنها درزمان و مکان مناسب نیست. امروزه حیطه و برد بازاریابی بسیار وسیع و گسترده شده و در کلیه حوزه های صنعتی  ، خدماتی ، سیاسی ، سیاحتی و ….. به عنوان عاملی تعیین کننده به شمار می رود . ظهور علوم مختلف و کاربرد علم بازاریابی در آنها ، این رشته علمی را بسیار مهیج نموده ودر کانون توجه قرار داده است . طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی عبارتست از « فرآیند برنامه ریزی و اجرای یک مفهوم ، قیمت گذاری ،ترفیع و توزیع ایده ها ،کالاها و خدمات برای ایجاد مبادله در جهت برآورده کردن اهداف سازمانی و فردی ». (علیپور 1391 :12)هوش بازاریابی  آنچه در دهه های اخیر در دنیای کسب و کار بیش از پیش خودنمایی کرده است افزایش شدت رقابت میان شرکتها برای بقا در بازار و کسب سهم بازار بیشتر بوده است، بطوریکه این رقابت گاه به قیمت کنار رفتن تعدادی از رقبا از دور رقابت منجر می شود. توسعه بازارها از یکسو انگیزه های بیشتری را برای ورود به بازار کسب و کار برای شرکتها فراهم آورده است و از سوی دیگر بالا رفتن انتظارات مشتریان و افزایش تعداد رقبا موجب الزامات بالای باقی ماندن در این بازارهای شدیداً رقابتی شده است.در این بازارهای شدیداً رقابتی، کسب اطلاعات و دانش درباره عوامل بازار تبدیل به یک سلاح استراتژیک بسیار مهم برای شرکتها شده است. شرکتها همواره به دنبال دستیابی به اطلاعات اساسی در حوزه های مختلف از جمله بازار، مشتریان، رقبا و … می باشند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه و بهتری با توجه به شرایط مختلف بازار بگیرند.  دراکر (1990) عنوان کرد که شروع قرن بیست و یکم، احتمالاً به عنوان مبداء عصر دانش در اذهان خواهد ماند. در این محیط‌های شدیداً رقابتی و پیچیده، دانش تبدیل به یک دارایی کلیدی و مزیت رقابتی برای بیشتر سازمانهای عملیاتی شده است.در نتیجه پیچیدگی و فشارهای رقابتی فزاینده در محیط کسب و کار امروزی، نیاز در حال رشدی به پایش محیطی کارا و موثر بوجود آمده است. هر چند که اکثر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی بر داده های درونی سازمان متکی هستند، با این حال تحقیقات نشان داده اند که مدیران نیاز به اطلاعات بیرونی دارند که مبنای تصمیم گیری آنها خواهد بود. شرکتها برای اینکه بتوانند بهره گیری از فرصتها را افزایش دهند بایستی در ابتدا موقعیت رقابتی شان را ارزیابی نمایند. تنها در این حالت است که مدیریت قادر خواهد بود تصمیم بگیرد کجا و چگونه شرکت بایستی موقعیت یابی شود. مباحثی که در این زمینه مطرح می شود شامل ارزیابی عملکرد گذشته، قوتها و ضعفهای بازاریابی، شهرت در زمینه کیفیت و … می باشد.به گفته جاوارسکی و وی (1993) تمامی این موضوعات می‌توانند بوسیله برنامه ریزی استراتژیک و هوشمندی بازاریابی اداره شوند. اتور (1995) مفهوم هوشمندی بازاریابی را هم رده برنامه ریزی استراتژیک قرار داده  و عنوان می کند هوشمندی بازاریابی با گردآوری اطلاعاتی که قابل تبدیل شدن به هوشمندی عملیاتی می‌باشد و می‌تواند برای برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد، یک گام جلوتر از رقابت قرار   می گیرد. اگر شرکتی از سیستمهای هوشمندی بازاریابی استفاده کند، برون داد کار می تواند تصمیمات بازاریابی درست و دقیقی باشد که می تواند یکی از بهترین منابع مزیت رقابتی باشد. اهمیت نسبی برنامه ریزی و هوشمندی بازاریابی زمانی کاملاً مشخص می گردد که شرکت بخواهد با شرایط بازار پویا همراه و همسو گردد. هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم می‌آورد، درون‌داد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد شرکت را فراهم می آورد. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد بازاریابی با بهره گیری از هوشمندی بازاریابی می باشد.هاستر (2005) هوشمندی بازاریابی را به عنوان توانایی درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط درونی و بیرونی مرتبط با مشتریان، رقبا، بازارها، صنعت و استفاده از دانش به دست آمده برای برنامه ریزی استراتژیک کوتاه مدت و بلندمدت در نظر می گیرد. این تعریف موجب تقویت این دیدگاه می شود که هوشمندی به دست آمده برای کمک به تصمیم گیریهای مرتبط با بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کمک مستقیم هوشمندی بازاریابی در ادبیات به طور آشکاری آورده شده است. کاستانون (2004) عنوان می کند که هوشمندی بازاریابی عبارتست از تعدیل داده های درونی و بیرونی، تجزیه و تحلیل و مدلسازی مجدد آماری آنها که هدف نهایی آن بهبود پاسخ بازاریابی می باشد.  فیلیپ کاتلر  هوش بازاریابی را « اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی  که به مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک میکند تعریف کرده است » (کاتلر، 2002 :234).و همچنین او در سال 2005 هوشمندی بازاریابی راچنین تعریف میکند  یک جریان مداوم از اطلاعات در باره فناوریهای جدید، بازارها ، مشتریان و محیط قانونی و اقتصادی که در موقعیت شرکت موثر است را فراهم میکند .آقای جافه  هوش بازاریابی را جمع آوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شرکت میداند.  آقای دکتر فاریابی هوش بازاریابی  را یک توانایی در فرد یا سازمان میداند که به مدیران برای دستیابی به استراتژی ، برنامه ، هدف ویا حتی چشم انداز سازمان کمک شایانی میکند در واقع سیستم هوش بازاریابی مشخص میکند که چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت کرده و در اختیار سازمان قرار میدهد . هدف هوش بازاریابی مواجه کردن مدیران با واقعیات ،اطلاعات و بینشی است که در تصمیم گیریهای کسب وکار کمک میکند  با اجرای هوش بازاریابی ابزاری مناسب برای مدیریت به وجود می آید تا با مجموعه ای از فعالیتها بتوانند در بلند مدت با مشتریان و رقبای سازمان هوشمندانه تر برخورد کنند. (اسومار  ،1998 به نقل از فاریابی :79) یک سیستم  بازاریابی هوشمند  شامل افراد،تجهیزات و روشهای های جمع آوری، مرتب کردن ، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزیع مناسب و به موقع  اطلاعات صحیح برای استفاده تصمیم گیرندگان بازاریابی در جهت  بهبود برنامه ریزی بازاریابی و پیاده سازی آن می باشد این سیستم از مدیران بازاریابی آغاز و به آنها ختم می شود این سیستم ابتدا از طریق تماس با مدیران نیازهای اطلاعاتی آنان را تامین می کند سپس این اطلاعات توسط منابع داخلی شرکت ، فعالیتهای اطلاع رسانی و فرآیند تحقیقات بازاریابی تهیه و آماده میشوند . از طریق تجزیه و تحلیل این اطلاعات تهیه شده قابل استفاده می شوند و بالاخره این سیستم در زمان مناسب و برای کمک به مدیران در امر برنامه ریزی ، اجرا و کنترل بازاریابی اطلاعات تهیه شده را در اختیار آنان قرار می دهد .یک سیستم  بازاریابی هوشمند سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آنها عملا ممکن است از سوی دیگر تعادل برقرار کند برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز مدیران ، یک شرکت کار را با مذاکره با آنان شروع میکند . البته مدیران به تمام اطلاعات در خواستی خود نیاز ندارند یا ممکن است تمام اطلاعاتی که نیاز دارند را درخواست نکنند . علاوه بر این ، واحد سیستم اطلاعات بازاریابی ممکن است همواره توانایی تهیه و ارائه کلیه اطلاعات مورد درخواست مدیران را نداشته باشد . بعضی از مدیران نیز بدون تامل در باره اطلاعات مورد نیاز واقعی خود ،خواهان کلیه اطلاعاتی هستند که توان دستیابی به آن را دارند . تکنولوژی اطلاعات جدید امکان فراهم کردن اطلاعات به میزانی به مراتب بیش از نیاز واقعی مدیران رافراهم کرده است ولی اطلاعات بیش از اندازه به همان مقدار مضر است که کمبود اطلاعات.مدیرانی هم هستند که از اطلاعات مورد نیاز خود غافل اند یا این که از نیازهای اطلاعاتی خود آگاهی لازم را ندارند واحد سیستم اطلاعات بازاریابی باید مراقب محیط بازاریابی باشد و اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم گیریهای کلیدی را برای تصمیم گیرندگان فراهم سازد.اغلب به دلیل فقدان اطلاعات یا محدودیتهای سیستم اطلاعات بازاریابی برای شرکت امکان تهیه اطلاعات مورد نیاز وجود ندارد.  برای مثال ممکن است مدیر یک مارک کالایی، خواهان اطلاعاتی در زمینه چگونگی تغییر بودجه تبلیغاتی رقبا در ده سال  آینده و نحوه تاثیر آن بر سهم بازار در صنعت مربوطه باشد، اما اطلاعات در مورد بودجه برنامه ریزی شده احتمالا دور از دسترس است ، حتی اگر چنین اطلاعاتی نیز وجود می داشت شرکت چنان سیستم اطلاعات بازاریابی پیشرفته ای ندارد که بتواند تحولات ناشی از چنین تغییراتی را بر سهم بازار پیش بینی کند .بالاخره شرکت باید هزینه و فایده به دست آوردن هر قلم اطلاعات را باهم مقایسه کند، تعیین هزینه و فایده نیز چندان ساده نیست ، اطلاعات فی نفسه فاقد ارزش هستند ارزش اطلاعات به استفاده از آن بستگی دارد. علی رغم اینکه روشهای محاسبه فایده اطلاعات پیشرفت کرده اند اما تصمیم گیرندگان باید معمولا به قضاوتهای ذهنی خود متوسل شوند . (تارخ  ، 1390 : 123)   بازاریابی ھوشمند ظرفیت حضور در خط مقدم کمک رسانی به توسعه محیط کسب و کار از طریق تحقیقات  استراتژیک، تجزیه و تحلیل ریسک و سیاست، طبقه بندی ، ذخیره سازی، انتشار، گزارش وتبادل اطلاعات قابل اعتماد، به موقع، و عینی )ملموس( را دارا می باشد. بازاریابی ھوشمند اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل مشتری و تجزیه و تحلیل صنعت و ھمچنین شرایط عمومی بازار را بھم پیوند داده و انسجام می بخشد (ابراهیمی، 1389: 90)بازاریابی ھوشمند به دنبال درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط داخلی و خارجی مربوط به مشتریان یک شرکت، رقبا، بازارھا و صنعت به منظور ارتقاء فرایند تصمیم گیری است. این امر نیاز به یکپارچه سازی ھوش رقابتی، تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، کسب و کار و اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل مالی دارد (ھاستر، ٢٠٠۵ : 23)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:آقایان دکتر سید رضا جوادین دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و هاشم آقا زاده و محمد رحیم اسفیدانی دانشجویان دکترای مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران در سال 1389 در مقاله ای با عنوان استراتژی بازاریابی هوشمند ، بیان داشتند که سازمانها را برای خلق مزیت رقابتی پایدار ناچار به استفاده از استراتژی های بازاریابی هستندهر چند که وجود سایر استراتژی های وظیفه ای نیز لازم می باشد . بنا بر یک رویکرد ترکیبی یکپارچه سازمان ها می توانند استراتژی های بازاریابی خود را بر مبنای قابلیتها و توانمندی های داخلی و جایگاه خارجی ( محیط و بازار ) توسعه دهند .در راستای پایداری مزیت رقابتی ، استراتژی های بازاریابی دو نقش اساسی ایفا می کنند اول : تشویق مشتریان به بازگشت (دیدگاه بازارمحور) دوم : ایجاد شایستگی های متمایز از طریق دستیابی به چهار ویژگی ، ارزشمندی  ، کمیاب بودن  ، غیر قابل تقلید  و قابل سازماندهی  .___________________valuable  Rare  Not imitable  To be able to organizeتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست مباني نظري تعریف هوش بازاریابی پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند پيشينه پژوهش هوش بازاریابی فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی چارچوب نظر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت معماری دوره تیموریان

    پاورپوینت معماری دوره تیموریان برچسب ها: 09358978227نگار زمانیمعماری دوره تیموریانپاورپوینت تیموریانتحقیق دوره تیموریاندوره تیموریانپروژه رشته معماریآشنایی با معماریدانلود پاورپوینت دوره تیموریاندانلود پاورپوینت رشته معماریدانلود پاورپوینت آشنایی با معماریمسجد کبود تبر رفتن به سایت اصلی پاورپوینت معماری دوره تیموریان دسته بندي…

  • اهمیت سیستم کنترل داخلی سازمان

    کنترل داخلی دانلود فایل اصلی اهمیت سیستم کنترل داخلی سازمان از سایت دانلود فایل تحقیق اهمیت سیستم کنترل داخلی سازمان در حجم 71 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر:چکیده:    4تعريف    51. وضع سازماني   …

  • پاورپوینت تاریخچه ی فرم و رنگ پنجره

    پاورپوینت تاریخچه ی فرم و رنگ پنجره دانلود پاورپوینت تاریخچه ی فرم و رنگ پنجره دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تاریخچه ی فرم و رنگ پنجره، در حجم 45 اسلاید ،همراه با یک…

  • پیشینه ومبانی نظری عزت نفس وخود پنداره

    پیشینه ومبانی نظری عزت نفس وخود پنداره دانلود پیشینه ومبانی نظری عزت نفس وخود پنداره دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری عزت نفس وخود پنداره فصل دوم انگيزه هاى فيزيولوژيائي در سطح…

  • بررسی نقش مدیریت دانش در کارآفرینی سازمانی

    بررسی نقش مدیریت دانش در کارآفرینی سازمانی برچسب ها: پایان نامه مدیریت دانشپایان نامه کارآفرینی سازمانیبررسی نقش مدیریت دانش در کارآفرینی سازمانیتاریخچه مدیریت دانشمؤلفه های مدیریت دانشکارآفرینی سازمانیضرورت و اهميت كارآفريني در سازمانابعاد کارآفرینی سازمانی رفتن به سایت اصلی بررسی…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری تأثیر وام های خوداشتغالی در ایجاد فرصت های شغلی در نواحی روستایی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری تأثیر وام های خوداشتغالی در ایجاد فرصت های شغلی در نواحی روستایی دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری تأثیر وام های خوداشتغالی در ایجاد فرصت های شغلی در نواحی روستایی دسته بندي : روانشناسی و…

  • پاورپوینت آسیب شناسی و راهکارهای برخورد با شبکه های اجتماعی

    پاورپوینت آسیب شناسی و راهکارهای برخورد با شبکه های اجتماعی دانلود پاورپوینت آسیب شناسی و راهکارهای برخورد با شبکه های اجتماعی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آسیب شناسی و راهکارهای برخورد با…

  • پاورپوینت برج های فلزی

    پاورپوینت برج های فلزی دانلود پاورپوینت برج های فلزی دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه برج های فلزی، در حجم 30 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: در این…

  • فایل پاورپوینت پیاده راه ها (مبانی نظری، تجارب و نگرش های جهانی)

    فایل پاورپوینت پیاده راه ها (مبانی نظری، تجارب و نگرش های جهانی) برچسب ها: پیاده راه ها (مبانی نظری تجارب و نگرش های جهانی)پاورپوینت پیاده راه هاپیاده راه هاپاورپوینت آشنایی با مبانی نظری پیاده راه هاپیاده راه ها (مبانی نظری…

  • پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت

    پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت،در حجم 39 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: تعریف ساده تجارت…

  • پاورپوینت بررسی پایداری سازه ها با استفاده از تحلیل غیرخطی عناصر محدود

    پاورپوینت بررسی پایداری سازه ها با استفاده از تحلیل غیرخطی عناصر محدود برچسب ها: پایان نامه بررسی پایداری سازه ها با استفاده از روشهای بهینه یابیمقاله بررسی و مقایسه‌ی روش های اجزا محدود و توابع پایداری در آنالیز مرتبه رفتن…

  • پیشینه و مبانی نظری پان تركيسم

    پیشینه و مبانی نظری پان تركيسم دانلود پیشینه و مبانی نظری پان تركيسم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : پيشينه موضوع و چارچوب نظري آن 8 نگاهي به سابقه تاريخي پان…

  • تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل

    تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل برچسب ها: تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل رفتن به سایت اصلی تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: تحقیق  ارزش هاي زيست محيطي…

  • پیشینه ومبانی نظری بزه، بزهکار، بزهکاری

    پیشینه ومبانی نظری بزه، بزهکار، بزهکاری دانلود پیشینه ومبانی نظری بزه، بزهکار، بزهکاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بزه ، بزهکار ، بزهکاری   خاستگاه جرم   الف ) محیط اجتماعی   ۱…

  • فایل پاورپوینت مطالعات تطبیقی نمونه های آموزشی داخلی و خارجی

    فایل پاورپوینت مطالعات تطبیقی نمونه های آموزشی داخلی و خارجی برچسب ها: دانلودپاورپوینت مطالعات تطبیقی مدرسه داخلی و خارجیمطالعات تطبیقی مدرسه داخلی و خارجیبررسی نمونه های آموزشینمونه تطبیقی مدرسهپاورپوینت مطالعات تطبیقیاستانداردهای فیزیکی مدرسه ابتداییپاورپوینت مدرسهنمونه داخلی و خارجی مدرسه رفتن…

  • تئوري حسابداري (2)

    تئوری حسابداری دانلود فایل اصلی تئوري حسابداري (2) از سایت دانلود فایل تحقیق تئوري حسابداري (2) در حجم 24 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:منطق زيربنايي تهيه صورت تغييرات در وضعيت مالي:APB…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق جنبه های زیستی شناختی استرس و راهبردهای مقابله با استرس

    ادبیات نظری راهبردهای مقابله با استرس,استرس,پیشینه پژوهش تعریف سبک های مقابله ای,جنبه های استرس,دانلود مبانی نظری جنبه های زیستی شناختی استرس,سوابق تحقیق تعریف راهبردهای مقابله ای,عوامل است,مبانی نظری راهبردهای مقابله ای چیست,مقابله با استری دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی انسان…

  • بررسی مطالعه رابطه کیفیت سود و نقدشوندگی سهام در بورس اوراق بهادار تهران

    بررسی مطالعه رابطه کیفیت سود و نقدشوندگی سهام در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: کیفیت سود نقدشوندگی سهامبورس اوراق بهاداردانلود پایان نامه بررسی مطالعه رابطه کیفیت سود و نقدشوندگی سهام در بورس اوراق بهادار تهران رفتن به سایت اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی

    پیشینه و مبانی نظری سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی دانلود پیشینه و مبانی نظری سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده ویادگیری سازمانی فصل…

  • پاورپوینت مدیریت فرآیند

    پاورپوینت مدیریت فرآیند دانلود پاورپوینت مدیریت فرآیند دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مدیریت فرآیند ، در حجم 47 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: در دیدگاه سنتی مدیریت یک ذوق است. مدیریت یک…

  • پاورپوینت مجتمع مسکونی ارمس مشهد و زیتون اصفهان

    پاورپوینت مجتمع مسکونی ارمس مشهد و زیتون اصفهان برچسب ها: دانلود پاورپوینت مجتمع مسکونی ارمس مشهد و زیتون اصفهان مجتمع مسکونی ارمس مشهد و زیتون اصفهانپاورپوینت مجتمع مسکونی ارمس مشهد پاورپوینت مجتمع مسکونی زیتون اصفهانمطالعات تطبیقی داخلیامامیه مشهدپاورپوینت مجتمع مسکونی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نرمش صورت و گردن

    دانلود پاورپوینت با موضوع نرمش صورت و گردن برچسب ها: آناتومی عضلات گردنآناتومی عضلات گردن انسانماهیچه صورتعضلات جونده صورتشکل عضلات صورتعضلات صورت انسانعضله پتریگوئید خارجیآناتومی اعصاب گردن رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع نرمش صورت و گردن دسته…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران شرایط شکلی ومهر آن

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران شرایط شکلی ومهر آن دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران شرایط شکلی ومهر آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • دانلود مبانی نظری و سوابقی پژوهشی مهارتهای مدیریتی و جانشین پروری (فصل2)

    برنامه ريز,دانلود تحقیق جايگزين پروري,دانلود رایگان پیشینه پژوهش مفهوم شناسی جانشین پروری,دانلود رایگان مبانی نظری انواع مهارت‌هاي مديريتي,دانلود مبانی نظری و سوابقی پژوهشی مهارتهای مدیریتی و جانشین پروری,مبانی نظری مفهوم شناسی مهارت های مدیریتی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • فایل پاورپوینت میدان سرخ روسیه

    فایل پاورپوینت میدان سرخ روسیه برچسب ها: دانلود پاورپوینت میدان سرخ روسیهمیدان سرخ روسیهنحلیل و بررسی میدان سرخ مسکوپاورپوینت میدان سرخ مسکوآشنایی با میدان سرخ روسیهپاورپوینت میدان سرخمیدان سرخ مسکوپاورپوینت معرفی میدان سرخ روسیه رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت…

  • تحقیق در مورد تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا

    تحقیق در مورد تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا دانلود تحقیق در مورد تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : تحقیق تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا دارای 22…

  • قوانین مربوط به کالبد شهر در قانون شهرداری

    قوانین مربوط به کالبد شهر در قانون شهرداری دانلود قوانین مربوط به کالبد شهر در قانون شهرداری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل حقوق و قوانین شهریموضوع: قوانین مربوط به کالبد شهر در قانون شهرداری فهرست مقدمهقوانین…

  • فصل دوم مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم و دیدگاه های توسعه صنعت گردشگری (فصل دوم پایان نامه)

    دانلود مباني نظري تاریخچه صنعت گردشگری,فصل دوم پايان نامه ارشد ت,فصل دوم پایان نامه صنعت گردشگری,فصل دوم مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم و دیدگاه های توسعه صنعت گردشگری,مباني نظري مديريت تعاریف و نظریه های صنعت گردشگری,مباني نظري مفاهیم گردشگری…

  • پاورپوینت منابع معدنی (زیربنای تمدن و توسعه صنعتی)

    پاورپوینت منابع معدنی (زیربنای تمدن و توسعه صنعتی) دانلود پاورپوینت منابع معدنی (زیربنای تمدن و توسعه صنعتی) دسته بندي : مهندسی معدن جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت منابع معدنی ، زیربنای تمدن و توسعه صنعتی ، در…

  • طرز تشکیل و سير تحول شهرهاي نوپا

    شهرهای نوپا دانلود فایل اصلی طرز تشکیل و سير تحول شهرهاي نوپا از سایت دانلود فایل تحقیق طرز تشکیل و سير تحول شهرهاي نوپا در حجم 133 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید ماکارونی

    پروژه کارآفرینی تولید ماکارونی,تولید ا,تولید ماکارونی,دانلود پروژه کارآفرینی احداث کارخانه ماکارونی,دانلود پروژه کارآفرینی تولید ماکارونی,دانلود طرح توجیهی کارخانه تولید ماکارونی,طرح توجیهی تولید ماکارونی و اسپاگتی,کارخانه تولید کننده ماکارونی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید ماکارونی از سایت دانلود…

  • پاورپوینت تعريف قانوني، دامنة فعاليت، الزامات تأسيس و فعاليت شركت‌هاي تأمين سرمايه در ايران

    پاورپوینت تعريف قانوني، دامنة فعاليت، الزامات تأسيس و فعاليت شركت‌هاي تأمين سرمايه در ايران برچسب ها: تعريف شركت تأمين سرمايهدامنة فعاليت شركت‌هاي تأمين سرمايهالزامات قانوني تأسيس شركت‌هاي تأمين سرمايهتخلف از قوانين و مقرراتفرآيند تأسيس و دريافت مجوز شركت تأمين سرمايهنظارت…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سازگاری زناشویی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سازگاری زناشویی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سازگاری زناشویی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه : کودکی که به دنیا می آید دارای کامل ترین…

  • 52 تست مبانی پلیمر رشته شیمی

    09358978227,پلیمر,تست پلیمر شیمی,دانلود تست پلیمر,دانلود تست شیمی,دانلود تست شیمی پلیمر,دانلود تست مبانی پلیمر شیمی,مبانی,نگار زمانی دانلود فایل اصلی 52 تست مبانی پلیمر رشته شیمی از سایت دانلود فایل عنوان فایل : 52 تست درس مبانی پلیمرجواب های 8 سوال اول…